En zo zit dat voor mij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb het er gisteren al met 'm over gehad.
En bovendien, forumhoeren bestaat niet meer, FH2 bestaat niet meer, Jarno is dood en Dirk forumt niet meer. Dus het heeft ook geen nut ook.
Ik zal eens even kijken of ik ergens in een studio kan zitten dat ik jullie tegelijk kan bellenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:58 schreef NJ het volgende:
[..]
En zo zit dat voor mij.
Als Nolius het leuk vind wil ik die zin best van tevoren opnemen, maar dit is het enige dat ik nog vuil ga maken aan [bovenstaande].
Krea heeft hier ongetwijfeld een andere mening over, een mening die ik dan ook compleet ga negeren.
Krea, ik heb m'n weerwoord wel. Gisteren had ik een weerwoord, maar daar ging jij niet eens op in.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:58 schreef Kreator het volgende:
Als je geen weerwoord hebt, ben je niet moderatorwaardig. Maar dat wisten we al.
weer een kutuserquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef no1uknow het volgende:
Weer zo'n kutmod
k hoop dat je me belt Nolius. Echt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken of ik ergens in een studio kan zitten dat ik jullie tegelijk kan bellen![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Krea, ik heb m'n weerwoord wel. Gisteren had ik een weerwoord, maar daar ging jij niet eens op in.
Bovendien elk weerwoord dát ik geef slingert ons alleen maar verder naar FH2 en weg van ONZ waar we nu zitten.
Dus je kan kiezen, óf je houdt gewoon je muil dicht en je staat niet alleen te blaten, óf je blijft doorgaan en ik negeer je gewoon.
En er tóch moet ik er nog een keer op ingaan....
liev van jequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Havoc het volgende:
[..]
En mensen met jouw naam moeten zich in een corsa helemaal naar de tering rijden.
Het is Krea, like I care.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]Goed zo jochie. Jij komt er wel.
Zakdoekje aangeeft.
Negeren is niet nodig hoor. Ik wens je een uitermate gezellig verblijf op dit forum!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef NJ het volgende:
boehoehoe...
Ik hoor er al bij zie ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef Bioslock het volgende:
[12:03:02] <@Chriz> Nolius moet dood
[12:03:04] <@Chriz> Maar nu echt
Nofi, uiteraard.
Dat is precies tot m'n vakantie. Kijken of we het daar overheen kunnen tillen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik hoorde zojuist dat de verwachting gedaald is naar 2,5 week.
Ik wacht nog even met het aaanpassen van de TT.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik hoorde zojuist dat de verwachting gedaald is naar 2,5 week.
VAC for mod!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Deze beste user geeft FOK! helemaal op, komt enkele weken geleden terug ,start een slijmoffensief en is blauw. Raar selectiebeleid. Heb geen zin om het verder tot de grond toe af te branden, want dat is nu al niet orgineel meer.
Ja, het woordje weken kan weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het aaanpassen van de TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |