daarover dus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef NJ het volgende:
Je bent er snel bij Krea.
Misschien wat langer gezien de ontwikkeling die ik net pas zag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Pff, hooguit twee.
Goed bezig, Krea.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er altijd snel bij als de meest kansloze inhoudsloze kutuser met Dirks pik in z'n reet moderator wordt, NJ.
Goedemorgen.quote:
Sommige mensen hebben MED als startpaginaquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef NJ het volgende:
Je bent er snel bij Krea.
Nu is het jouw beurt om mee te doenquote:
Had hij ook chlamidea?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ik hoop trouwens dat je teelballen snel afsterven. Inhoudsloze foetussen als jij moeten zich niet voortplanten.
"chlamydiaslikkende breezertiener wordt mod?"quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef NJ het volgende:
Hey Krea.
Is het goed dat ik je TopicTitel even aanpas, zodat de users weten waar het over gaat en we geen dubbeltopics krijgen?
Nou?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef tonks het volgende:
Wanneer komt dat forum waar iedereen mod is? wat cynix zei op de radio
Als je arm zo diep bij *iemand* naar binnen zit dat je z'n huig kan kietelen, kan ik me weinig anders voorstellen.quote:
O, dat is wel een leuke TT.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
"chlamydiaslikkende breezertiener wordt mod?"
Wij welquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu, ik ben niet zo van de anale sex.![]()
Jup beetje als:quote:
En het zou mij niet minder kunnen boeien wat jij vindt Krea.quote:
Dan moet ik het maar doen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Welkom, NJ. Uiteraard was ik een betere keus geweest en heel Ovjl zal dat ook beamen maar ik kan niet goed opschieten met de admins. Dus tja.
Past nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup beetje als:
Teenage lesbian transsexuals who are abducted by aliens and subjected to anal probing and returned pregnant with a cow.
Daarom ook een uitstekende keuzequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef Kreator het volgende:
Ik ben daar niet zo van gediend.
Dat spreekt voor zich, BS.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:39 schreef Bioslock het volgende:
Nu je c:rew bent hoop ik dat je dood gaat.
Hummerrr?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:40 schreef Kreator het volgende:
Der zit ruis op de lijn van een driewielerslet met een ruwe tong van het anus likken..
Jaquote:
Eerst weten waaraanquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:39 schreef Bioslock het volgende:
Nu je c:rew bent hoop ik dat je dood gaat.
Iig eerder geregged dan jijquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef SuperUli het volgende:
Wie is NJ, for fuck's sake.
Stond ik ook op dat lijstje?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef cyberstalker het volgende:
Welkom op ONZ, NJ.
Je vind het toch niet erg als ik je uit voorzorg toevoeg aan het lijstje met missers?
En mensen met jouw naam moeten zich in een corsa helemaal naar de tering rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef jojarno het volgende:
onz mod's zijjn eigenlijk gewoon nutteloos
Ha, lekker makkelijk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef Bioslock het volgende:
Waarom is er een nieuwe mod trouwens? Waren die andere 3 josties niet josti genoeg? Ik volg het even allemaal niet meer hoor. Ga allemaal maar dood.
Ooit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef Bioslock het volgende:
Waarom is er een nieuwe mod trouwens? Waren die andere 3 josties niet josti genoeg? Ik volg het even allemaal niet meer hoor. Ga allemaal maar dood.
Die is al dood helaasquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Bioslock het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik Jarno mis?
Ik licht het even toe.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef SuperUli het volgende:
Wie is NJ, for fuck's sake.
Ik kan het niet helpen dat jouw hersenen totaal naar de kloten zijn door Korsakov en dat je daarom niet weet wie NJ isquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat jouw hersenen totaal naar de kloten zijn door Korsakov en dat je daarom niet weet wie NJ is.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
Ik loop goddomme alles weer mis omdat ik geen ballen heb
En je punt is?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik licht het even toe.
Er was ooit forumhoeren..
Toen was Dirk daar. Dirks vriendje NJ (Axis) boeide niemand. Het was een inhoudsloze kutnewbie zonder leven. Ik heb er daadwerkelijk serieus nog nooit 1 post van gelezen die verder ging dan 'goedemorgen'. Toen Dirk ruzie kreeg met de rest, dacht NJ slim te zijn en begon hij Dirks ballen te masseren. Daarna neukte Dirk hem in z'n maagdelijke kontje.
Vervolgens vond NJ zichzelf een hele man. Toen ging hij naar fok, want daar valt inhoudsloosheid niet zo op.
En nu heeft hij ongetwijfeld iemand anders ballen gemasseerd. Want daar is de male whore goed in.
Als je op je knieen gaat zitten gaat er vast wel iets hangen wat er op lijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
Ik loop goddomme alles weer mis omdat ik geen ballen heb
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik licht het even toe.
Er was ooit forumhoeren..
Toen was Dirk daar. Dirks vriendje NJ (Axis) boeide niemand. Het was een inhoudsloze kutnewbie zonder leven. Ik heb er daadwerkelijk serieus nog nooit 1 post van gelezen die verder ging dan 'goedemorgen'. Toen Dirk ruzie kreeg met de rest, dacht NJ slim te zijn en begon hij Dirks ballen te masseren. Daarna neukte Dirk hem in z'n maagdelijke kontje.
Vervolgens vond NJ zichzelf een hele man. Toen ging hij naar fok, want daar valt inhoudsloosheid niet zo op.
En nu heeft hij ongetwijfeld iemand anders ballen gemasseerd. Want daar is de male whore goed in.
Had ik al verteld dat ik enorm blij ben met deze aanstelling?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:46 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je verhaal, Krea..
Hij is eruit gekicked omdat Dirk en Jarno z'n gezeik zat waren en nu heeft ie een complex tegen iedereen die ze wél mochten.quote:
Dat jij nog even aan NJ moet vragen of hij maandag aanstaande in Fok!radio wil komen zodat het verhaal van a->z uitgelegd kan worden met eventuele speculaties en grappige gimmicks?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je op je knieen gaat zitten gaat er vast wel iets hangen wat er op lijkt.![]()
Ik heb niets tegen homo's, zolang ze maar niet voor me gaan staan om elkaar in de kont te neuken?quote:
Zit er een rel in het verhaal?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat jij nog even aan NJ moet vragen of hij maandag aanstaande in Fok!radio wil komen zodat het verhaal van a->z uitgelegd kan worden met eventuele speculaties en grappige gimmicks?
Nouuuuuuuuuuu, dat zijn er niet zoveel hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij is eruit gekicked omdat Dirk en Jarno z'n gezeik zat waren en nu heeft ie een complex tegen iedereen die ze wél mochten.
Duh!quote:
Neuh. Ik heb het er gisteren al met 'm over gehad.quote:
Ik heb voor jou een uitzondering gemaakt hoor. Ik heb je nooit gemogen. De rest ook niet trouwens, maar die zijn niet zo haatdragend als ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij is eruit gekicked omdat Dirk en Jarno z'n gezeik zat waren en nu heeft ie een complex tegen iedereen die ze wél mochten.
Je stelt me teleurquote:
Vraag Krea dan ookquote:
Dat lijkt me een goede afsluiter voor de post in MED. Waarin je mod-af aangekondigd zal worden.quote:
Je denkt dat die inhoudsloze homo dat durft? Hij heeft geen mening, drinkt breezers. Wat verwacht je van zo'n gesprek, behalve een moderator die huilt op de radio.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |