Dat jij nog even aan NJ moet vragen of hij maandag aanstaande in Fok!radio wil komen zodat het verhaal van a->z uitgelegd kan worden met eventuele speculaties en grappige gimmicks?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je op je knieen gaat zitten gaat er vast wel iets hangen wat er op lijkt.![]()
Ik heb niets tegen homo's, zolang ze maar niet voor me gaan staan om elkaar in de kont te neuken?quote:
Zit er een rel in het verhaal?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat jij nog even aan NJ moet vragen of hij maandag aanstaande in Fok!radio wil komen zodat het verhaal van a->z uitgelegd kan worden met eventuele speculaties en grappige gimmicks?
Nouuuuuuuuuuu, dat zijn er niet zoveel hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij is eruit gekicked omdat Dirk en Jarno z'n gezeik zat waren en nu heeft ie een complex tegen iedereen die ze wél mochten.
Duh!quote:
Neuh. Ik heb het er gisteren al met 'm over gehad.quote:
Ik heb voor jou een uitzondering gemaakt hoor. Ik heb je nooit gemogen. De rest ook niet trouwens, maar die zijn niet zo haatdragend als ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij is eruit gekicked omdat Dirk en Jarno z'n gezeik zat waren en nu heeft ie een complex tegen iedereen die ze wél mochten.
Je stelt me teleurquote:
Vraag Krea dan ookquote:
Dat lijkt me een goede afsluiter voor de post in MED. Waarin je mod-af aangekondigd zal worden.quote:
Je denkt dat die inhoudsloze homo dat durft? Hij heeft geen mening, drinkt breezers. Wat verwacht je van zo'n gesprek, behalve een moderator die huilt op de radio.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |