daarover dus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef NJ het volgende:
Je bent er snel bij Krea.
Misschien wat langer gezien de ontwikkeling die ik net pas zag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Pff, hooguit twee.
Goed bezig, Krea.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er altijd snel bij als de meest kansloze inhoudsloze kutuser met Dirks pik in z'n reet moderator wordt, NJ.
Goedemorgen.quote:
Sommige mensen hebben MED als startpaginaquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef NJ het volgende:
Je bent er snel bij Krea.
Nu is het jouw beurt om mee te doenquote:
Had hij ook chlamidea?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ik hoop trouwens dat je teelballen snel afsterven. Inhoudsloze foetussen als jij moeten zich niet voortplanten.
"chlamydiaslikkende breezertiener wordt mod?"quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef NJ het volgende:
Hey Krea.
Is het goed dat ik je TopicTitel even aanpas, zodat de users weten waar het over gaat en we geen dubbeltopics krijgen?
Nou?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef tonks het volgende:
Wanneer komt dat forum waar iedereen mod is? wat cynix zei op de radio
Als je arm zo diep bij *iemand* naar binnen zit dat je z'n huig kan kietelen, kan ik me weinig anders voorstellen.quote:
O, dat is wel een leuke TT.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
"chlamydiaslikkende breezertiener wordt mod?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |