Nee, ik word wel es uitgelachen omdat mensen zich aan mij proberen te meten en als dat dan niet lukt gaan ze me uitlachen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik word wel eens uitgelachen vanwege mijn persoonlijkheid. Heb je daar problemen mee?
Hahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik word wel es uitgelachen omdat mensen zich aan mij proberen te meten en als dat dan niet lukt gaan ze me uitlachen....
Ooit kom je nog wel op gelijk hoogte met me Krea, ik trek je zo wel een paar treden weer omhoogquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:41 schreef Kreator het volgende:
Het is eenzaam aan de top, havoc...
...zo hoog dat ik de geweldige positie van onzinmod. mag betreden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ooit kom je nog wel op gelijk hoogte met me Krea, ik trek je zo wel een paar treden weer omhoog.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
...zo hoog dat ik de geweldige positie van onzinmod. mag betreden?. Nou, dat lijkt me erg tof, vooral als ik zie wie me voor zijn gegaan.
Hoi BS. Ik wil niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef Bioslock het volgende:
Hoi Anna-bella. Ik ben ben BS. Post je tieten eens, wil je?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat trek je niet langer dan 10 minuten.
Na 10 minuten heb ík nog geen lamme hand hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat trek je niet langer dan 10 minuten.
Aaah je houdt van afwisseling?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:12 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Na 10 minuten heb ík nog geen lamme hand hoor![]()
Jij wilt zeker weer een eigen topic waar je door alle users (en crew) weer tot de grond word afgebrand....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef Redux het volgende:
wacht effe, (stoere) kreator was toch altijd vriendjes met dirk, uillie en die andere forumhoeren knakkers?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:20 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nou, laat dan eens jouw imposante borstkas zien?
wat stel je voor?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:21 schreef Bob-B het volgende:
Jij wilt zeker weer een eigen topic waar je door alle users (en crew) weer tot de grond word afgebrand....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |