Wat heeft mijn ultrakoele forum er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef FlyingFox het volgende:
Ooit was-ie zelf PTA mod. Alleen weet niemand dat meer.
Dat was ook erg kut trouwens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef FlyingFox het volgende:
Ooit was-ie zelf PTA mod. Alleen weet niemand dat meer.
quote:
Je wordt er nog steeds om uitgelachen, K.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heeft mijn ultrakoele forum er nou weer mee te maken?
Neuh, maar er staan gewoon veel toffe spellen op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:18 schreef Bioslock het volgende:
Maar cerror. Moet ik dan al die disks na om 1 spel te vinden?
Liever om een forum dan om een persoonlijkheid. Maar goed, dat is mijn menig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je wordt er nog steeds om uitgelachen, K.
Okay, cool. Wel een erg toffe site trouwens, thanks.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Neuh, maar er staan gewoon veel toffe spellen op.
Ik ben nog aan het zoeken voor een goede turrican....
De rien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:21 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Okay, cool. Wel een erg toffe site trouwens, thanks.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:21 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet ik zo even een 'tel *hier* je nieuwe vrienden topic openen.
We moeten ons verenigen, FF.quote:
Hoi, TRU. Ik wacht nog even. Je bent trouwens wel een chickenshit. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:24 schreef Redux het volgende:
hoi stoere kreator, heb je de nederlandse bank al ingelicht over het 'beklad bankbiljetten'-topic?
We zijn allemaal overspannen na 3 tubgirls.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:29 schreef -beyond- het volgende:
jeetje joh, ik zie blauw voortdurend verspringen.....
Is dat normaal hier?
[afbeelding]
Ik word wel eens uitgelachen vanwege mijn persoonlijkheid. Heb je daar problemen mee?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
We moeten ons verenigen, FF.. Ik kan het allemaal niet alleen.
. Wil je mjin nieuwe online vriendje worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |