Dat zijn reacties waardoor je geloofwaardigheid meteen verdwijnt...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef dvdk het volgende:
bedoel je dat ik haar moet slaan ofzo? We vinden allebei dat dat wel moet kunnen in een relatie.
Jullie vinden allebei wel kunnen dat je haar slaat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef dvdk het volgende:
[..]
bedoel je dat ik haar moet slaan ofzo? We vinden allebei dat dat wel moet kunnen in een relatie.
ps m'n mail is dvdk@chello.nl
nou nee...ze wil niet dat ik de handdoek op de verwarming leg in de douche, maar dat blijf ik toch doen want dan droogt hij beter. Zo'n half natte handoek vind ik vies om me aan af te drogenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Ben jij haar schoothondje, die alles doet wat zij commandeert?
alsof die er al was...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn reacties waardoor je geloofwaardigheid meteen verdwijnt...
ja maar zei mag het dan ook bij mij, da's wel een nadeelquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:18 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Jullie vinden allebei wel kunnen dat je haar slaat?
Ik ben hier de therapeut, niet jij. Ksssjt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn reacties waardoor je geloofwaardigheid meteen verdwijnt...
ja dat vond ze ook al niet leuk toen ik dat idee opperdequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
lekker gepijpt worden tijdens tour de france kijken
Haha. Rare mallerd van me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:18 schreef dvdk het volgende:
[..]
nou nee...ze wil niet dat ik de handdoek op de verwarming leg in de douche, maar dat blijf ik toch doen want dan droogt hij beter. Zo'n half natte handoek vind ik vies om me aan af te drogen
Het is en blijft een dvdk-topicquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Ben jij haar schoothondje, die alles doet wat zij commandeert?
Ik heb mijzelf nog nooit verdiept in de scanner en een digicam heb ik helaas niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:22 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto in je fotoboek?
man ben jij een mod ofzo? dit is een serieus topicquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:23 schreef Faithz het volgende:
Schopje naar onzin...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef dvdk het volgende:
[..]
man ben jij een mod ofzo? dit is een serieus topic
naakt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nog nooit verdiept in de scanner en een digicam heb ik helaas niet.
Maar nu je het vraagt, wie weet kan ik er een lenen
Je hebt toch ook al een boel serieuze reacties?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef dvdk het volgende:
[..]
Terwijl je toch een fotoboek-account activeert, merkwaardig. Zal ik een psychoanalyse tegenaan smijten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nog nooit verdiept in de scanner en een digicam heb ik helaas niet.
Maar nu je het vraagt, wie weet kan ik er een lenen
Gaat uw gang, maar ik ben geloof ik niet de enigequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:27 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Terwijl je toch een fotoboek-account activeert, merkwaardig. Zal ik een psychoanalyse tegenaan smijten?
ja, niet in dit kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:27 schreef Copycat het volgende:
Slowchatten elders!
quote:
Dat zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo te lezen voelt ze zich er vertrouwd in de relatie.
.
nee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:58 schreef dvdk het volgende:
of overdrifjt m'n vriendin een beetje?
mvg.
-Dvdk
het is dan ook een raar idee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja dat vond ze ook al niet leuk toen ik dat idee opperde
en biertje wilt ze ook al niet voor me pakken, dat hoort toch gewoon bij studio sport?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef Pharkus het volgende:
Wat zei je tegen haar terug? "Ik vind het ook onbeschoft, maar ik heb een oplossing, voortaan geef je me de afstandsbediening, pak je een biertje voor me en als de tour saai is mag je me pijpen, hoef ik voortaan ook niet meer zo onbeschoft te doen, dan zal ik voortaan vragen of ik je pc mag gebruiken om me mail te checken, deal?"
Je hebt het nog niet 1 pagina serieus vol kunnen houdenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk onbeschoft om visite niets te drinken aan te bieden, ze lijkt me niet het typeje dat zegt je weet de weg naar de koelkast.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef dvdk het volgende:
en biertje wilt ze ook al niet voor me pakken, dat hoort toch gewoon bij studio sport?
Ik word hier vreselijk verwaarloosd
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
het is dan ook een raar idee.
pijpen doe je tijdens de GP, namelijk
Ow heb je zin om hier een keer de GP te komen kijken dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
het is dan ook een raar idee.
pijpen doe je tijdens de GP, namelijk
Wat zou ze willen dat in je zo'n geval gaat doen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:58 schreef dvdk het volgende:
Hey ik woon nog niet samen bij m'n partner maar we hebben al bijna een jaar een relatie.
Dus ik kom best vaak bij m'n partner langs.
En ze zei laatst tegen me dat alles wat van haar is ook van mij is, en vice versa geldt natuurlijk ook.
Nou doe ik soms m'n mail checken bij haar, of als ze even bezig is met iets en ik kan niet helpen zet ik de tv aan om te kijken of er nog wat is gebeurd...of om even een stukje van de tour te volgen...
Zegt ze tegen me dat ze dat nogal onbeschoft vindt en dat ze dat bij mij thuis nooit zou doen.
Ik zou er echter geen problemen mee hebben als ze even haar mail wil checken of even de TV aanzet als ik met iets bezig ben waarmee ik haar niet 123 zo kan bij betrekken. (bv. als ik onderhoud aan m'n motor moet plegen, moet ze zichzelf even zien te vermaken.)
Wat vinden julie?
Ben ik nu onbeschoft omdat ik (zonder te vragen, want ik ben geen kindje meer) de tv aanzet of m'n mail check, af en toe...
of overdrifjt m'n vriendin een beetje?
mvg.
-Dvdk
Beetje? Ze is toch je vriendin?quote:of overdrifjt m'n vriendin een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |