AAAAAAAAAAAH BAH!!!!quote:
Nou, ik had het over mijn 'hand' . Dus dat is in ieder geval al geen meervoudquote:
Dat je wel een vette bek hebt over Kreator, maar dat hij zich wel meldt in jouwn topic, maar dat jij het laat afweten in je eigen topic. Dus ik stel voor je dat gewoon maar stil blijft.quote:
Waarom heb je een fotoboek zonder feauteaux?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nou, ik had het over mijn 'hand' . Dus dat is in ieder geval al geen meervoud![]()
Ritme zou kunnen.
Organen? Ik had het alleen over mijn hand!
Ik krijg onderbuik gevoelens voor van jou.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nou, ik had het over mijn 'hand' . Dus dat is in ieder geval al geen meervoud![]()
Ritme zou kunnen.
Organen? Ik had het alleen over mijn hand!
Nou, ik zal mijn tieten even een berichtje laten typen voor je. Komt ie:quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Bedankt, AB. Post je tieten nu eens?
Ik ook. Harde onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg onderbuik gevoelens voor van jou.
Een rennie doet het vaak wel goed tegen buikpijn en/of misselijkheid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg onderbuik gevoelens voor van jou.
Ik ga nu met mijn ogen dicht met mijn vingers langs de toetsen die jij hierboven gebruikt hebt, zo krijg ik een idee van hoe je tieten eruit zien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:29 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nou, ik zal mijn tieten even een berichtje laten typen voor je. Komt ie:
oijmedsazijkmoudesfzriojlfsriojusrfedzwdioujlmk oiiojujim swrf
Mijn tieten hebben gepost! Zo goed BS?
Hierom : Is tv aanzetten/mail checken onbeschoft bij vriend(in)?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom heb je een fotoboek zonder feauteaux?
Je kunt je tieten foto's hier wel even komen scannen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:32 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Hierom : Is tv aanzetten/mail checken onbeschoft bij vriend(in)?
Dankje BS, maar steekt deze zo ver uit dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:35 schreef Bioslock het volgende:
Je hebt een leuke moedervlek naast je linkertepel, AB.
Dankje S (aangezien we hier met afkortingen werken)quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kunt je tieten foto's hier wel even komen scannen.![]()
Zo ben ik, best aardig.![]()
Het zijn de kleine details die het hem doen, AB. De kleine details.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:38 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Dankje BS, maar steekt deze zo ver uit dan?
Jij hebt er dan toevallig 4quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:39 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Het zijn de kleine details die het hem doen, AB. De kleine details.
Wat heb ik 4? Kleine details?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Jij hebt er dan toevallig 4Zonder tepels meegerekend.
Dank je. Hoe laat denk je langs te komen? Dan zet ik vast de massageolie koffie klaar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:39 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Dankje S (aangezien we hier met afkortingen werken)
Je bent inderdaad best aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |