quote:
quote:
Meer licht geven? direct licht van links en zo?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:44 schreef Esto het volgende:
Is dit beter? Ik kreeg die schaduwen nog niet echt weg op het melkpak:
[afbeelding]
Oh ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer licht geven? direct licht van links en zo?
Mooie bokehquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:44 schreef Re het volgende:
dat hoort wel bij elkaar geloof ik
[afbeelding]
Wat is er mis met die schaduwen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:44 schreef Esto het volgende:
Is dit beter? Ik kreeg die schaduwen nog niet echt weg op het melkpak:
[afbeelding]
mooi hoor zo . lekker zwart , rustig beeld , mooi plaatje peaquote:Op zondag 10 juli 2005 12:47 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb em nog zo...Ik heb heel veel foto's van die bloemen gemaakt, ben mijn camera aan het leren kennen...
[afbeelding]
Ik heb nu de bloemen opgeruimd en ben met wat anders bezig, maar dat wil nog niet zo.
Dank je, ik was vanalles aan het proberen met lampjes en sluitertijd enzo, maar nu is mijn accu leegquote:Op zondag 10 juli 2005 13:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
mooi hoor zo . lekker zwart , rustig beeld , mooi plaatje pea
Lekker die blauwequote:Op zondag 10 juli 2005 13:32 schreef Toeps het volgende:
Ik ben zelf ook een beetje bezig geweest, met de cam van mijn moeder (Canon Powershot A300).
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was de optie "levendig".quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lekker die blauwede kleur spat het scherm af.
Die bloemen staan er echt prachtig op! Ik vind het mooie foto'squote:Op zondag 10 juli 2005 11:45 schreef pea4fun het volgende:
Zo even om A_N te pesten, bloemen!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik houd daar wel van, ik zou het geloof ik alleen nog eens proberen met of de batterijen of de lader helemaal, allebei afgesneden vind ik geloof ik minder...moet ik zien.quote:
Ja maar het zijn weer bloemen, lol...ik had nog een ideetje maar mijn onderwerp is wegquote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die bloemen staan er echt prachtig op! Ik vind het mooie foto's
Ben zelf ook nog druk bezig om iets te bedenken...
Ik vind 'm erg leuk!quote:
Dank je. Ik zou juist zeggen dat ze veel letterlijker zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:29 schreef k_man het volgende:
Hé, die foto's van vliegvrager uit het vorige topic vond ik leuk. Beetje meer figuurlijk, minder letterlijk dan de rest.
Ah, je doet mee 14.gifquote:Op maandag 11 juli 2005 10:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ach here jezus daar gaan we weer. Pretentieus met je camera zeulen en van de resultaten thuis denken 'naaah, dit is het toch nét niet'....
we zien de link idd nietquote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef Nature4Life het volgende:
[afbeelding]
PS: Voor wie de link niet ziet: ik moet altijd wat in m'n handen hebben![]()
Don't hotlink large images!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef Nature4Life het volgende:
[afbeelding]
PS: Voor wie de link niet ziet: ik moet altijd wat in m'n handen hebben![]()
www.photobucket.comquote:Op maandag 11 juli 2005 12:44 schreef Nature4Life het volgende:
Niks large, de foto is 445 x 526
159 kb, ligt het dan daaraan?
Waarom heb ik op fok! altijd gezeur met imageshack?
Au secours!!
ja en?? die paar seconden dat dat in beslag neemt?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar moet je je voor registreren
Beter toch als het zonder registreren kanquote:Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja en?? die paar seconden dat dat in beslag neemt?![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wčl makkelijker![]()
[afbeelding]
de link komt niet echt over, ik snap dat je dus altijd met iets aan het prutsen bent? Dan zou men je al moeten kennen om dat eruit te halen......quote:Op maandag 11 juli 2005 15:40 schreef Nature4Life het volgende:
Merci Puckzzz!
Hier nog een keer:
[afbeelding]
http://www.hjhosting.nl/quote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
Daar moet je je voor registreren
http://uploader.phserver.net![]()
hi-la-rischquote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wčl makkelijker![]()
[afbeelding]
nee daar was ik al bang voor, een beetje subtiliteit wordt al gauw niet gesnapt. Een broek en een riem??? anders zakt die broek van je kont!!quote:
Ik vind em mooi puckzzzquote:
tsja sorrie dan, het peper en zoutstel had ik even uitgeleend aan de buren....quote:Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef k_man het volgende:
Tsja.
Ook met uitleg vind ik 'm niet echt overtuigend hoor.
Een mooie stijlvolle foto imoquote:
in dag geval: teveel handen, teveel jasje.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
nee daar was ik al bang voor, een beetje subtiliteit wordt al gauw niet gesnapt. Een broek en een riem??? anders zakt die broek van je kont!!
Ik vind het erbij passen, ik denk dat ze dat express gedaan heeft...(afgezien van mijn andere commentaar)quote:Op maandag 11 juli 2005 23:23 schreef k_man het volgende:
En het wit is overbelicht.
Thnx peaquote:Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind em mooi puckzzzHet zwartwitte vind ik bij deze foto echt wel geslaagd.
Ja, ga een beetje aangebrand doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
Het wit is niet overbelicht, het is fel, maar niet overbelicht. Ik heb dat idd express gedaan. Jij denkt zeker dat iedereen hier maar wat raakt knipt ofzo en niet let op dat soort dingen...waarom denk je dat ik een wit bloesje heb aangedaan met een zwarte achtergrond???
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
Het wit is niet overbelicht, het is fel, maar niet overbelicht. Ik heb dat idd express gedaan.
quote:enneh @Shark!! Foei!! je kent de policy hier toch?
ik ben niet aangebrand, niet alleen het wit van mijn bloesje is fel, mijn karakter is dat ook.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, ga een beetje aangebrand doen.![]()
Het zal vast een zorgvuldig gemaakte foto zijn, maar persoonlijk vind ik 'm dus niet zo sterk qua onderwerp en ook niet qua uitvoering. Je mag het fel noemen, maar die grote witte vlek is toch echt overbelicht. Dat kun je mooi vinden of niet. Ik vind van niet.
Mooie fotoquote:
het lijkt wel of die opener zweeft...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
Dit waren trouwens ook nog 2 foto's die ik gemaakt had voor deze maand, vond die koffie foto die ik verstuurd heb toch ietsje beter.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu je het zo zegt, idd. Heb het flesje en de opener gewoon op me bed gelegd en er een foto van gemaaktquote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef dubbellu het volgende:
[..]
het lijkt wel of die opener zweeft...
bier in bedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, idd. Heb het flesje en de opener gewoon op me bed gelegd en er een foto van gemaakt![]()
kijk dat vind ik dus zo jammer, had je de kreukels niet gezien? een beetje meer aandacht had een veel leukere foto opgeleverdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, idd. Heb het flesje en de opener gewoon op me bed gelegd en er een foto van gemaakt![]()
Oh, maar ik vind 'm wel mooi hoor, alleen niet voor dit thema.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
Maar...jij mag 'm niet mooi vinden hoor..geen probleem![]()
Daarom heb ik die foto ook niet verstuurd lieve schatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kijk dat vind ik dus zo jammer, had je de kreukels niet gezien? een beetje meer aandacht had een veel leukere foto opgeleverd
Nou ga ik dadelijk zoeken naar het pluisje!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 06:45 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de koffie foto mooier Terminator.
Puckzz, er zit een pluisje aan mn wasknijper, wanneer je 'm ziet, irriteert het je vast wel
Je foto vind ik erg mooi, maar misschien zit er net iets teveel jasje op. Het leidt een beetje af.
Thnxquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het een mooie foto (met name je tweede versie, Puckzzz) maar ik vind het thema er niet al te sterk uitkomen...
Ach.....het is hetzelfde gezeik als met de Bokeh (en een willekeurig ander onderwerpquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen nou zo duidelijk bijvoorbeeld een peper en zoutstel, een brief en postzegel etc. wil zien. Valt er dan helemaal niets meer te zeggen voor een foto waarbij je heel even na moet denken?Willen we alleen maar hapklare brokken want dat is lekker makkelijk?
ik zal er eens mijn gedachten over laten gaan, ik heb alleen heel erg weinig tijd de komende weken. Dit moet echt in de late avonduurtjes gedaan wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:03 schreef Astridj0h het volgende:
misschien puckzzz, zou je een foto kunnen laten zien waarin je (je bent het zelf?) nog net je broek aan het opheisen bent? lijkt me wel komisch en dan laat het duidelijker zien waarom die riem bij die broek hoort?
tis maar ideetje...
De i-pod is samen met oordopjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach.....het is hetzelfde gezeik als met de Bokeh (en een willekeurig ander onderwerp). Daarnaast zie ik wel meer foto's waar het onderwerp helemaal niet naar voren komt (i-pod, verkeersborden om maar wat te noemen).
Ik vind het iig een origineel idee. Misschien nog wat meer de nadruk op de riem in combinatie met de broek leggen
Komt er niet echt duidelijk uit dan hequote:
Ik had het wel gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt er niet echt duidelijk uit dan heIk zie nl. alleen een I-pod
Misschien wat meer nadruk leggen op de oordopjes dan
![]()
Dat geloof ik allemaal wel, maar ik vind het niet echt bij het onderwerp passen. De borden horen niet echt bij elkaar (niet zoals een peper- en zoutstelletje bijvoorbeeld of een ei en zo'n eierhoudertje), maar staan bij elkaar om dan toch maar dat verkeer te regelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:13 schreef Rewimo het volgende:
Al die borden bij elkaar vormen de instructies waaraan het verkeer zich op die plek moet houden.
Jij bent een vrouw. Jij gaat voor het subtielequote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had het wel gezienIk weet alleen niet zo goed wat ik van de foto vind.....ik vind 'm te soft ofzo, er zit een zweem over...ik weet het niet
Poeh, zo ga je het onderwerp wel heel erg afperkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
Dat geloof ik allemaal wel, maar ik vind het niet echt bij het onderwerp passen. De borden horen niet echt bij elkaar (niet zoals een peper- en zoutstelletje bijvoorbeeld of een ei en zo'n eierhoudertje), maar staan bij elkaar om dan toch maar dat verkeer te regelen.
Ik perk niets afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Poeh, zo ga je het onderwerp wel heel erg afperken
Deze discussie is echt op elk onderwerp van toepassing he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Poeh, zo ga je het onderwerp wel heel erg afperken
Ah.....de herhaling valt je ook opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deze discussie is echt op elk onderwerp van toepassing he?
Wacht maar.....dat komt nog welquote:waar blijft A_N?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
RUKONDERWERPEN!!!!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
RUKONDERWERPEN!!!!!
Tss. Hij ziet die foto's van Puckzzz en meteen slaan zijn hormonen op tilt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
RUKONDERWERPEN!!!!!
Wat Renée zegt, scheelt mij weer typwerkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Tja, leuke foto maar hij spreekt niet voor zich. Zonder uitleg denk ik niet: hee dat zijn dingen die bij elkaar horen
Dat laken eehh eehhmmquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Strijk je lakens
Ik vind 2 en 3 het leukst
wat juist wel weer cool zou zijn met die toysquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat laken eehh eehhmmAnders zag je mijn gebleomde dekbed-overtrek.
![]()
Ik heb geen lidmaatschap voor het Keldertje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Het idee van #2 vind ik het leukst. Ik mis nog iets 'extra's', misschien een iets spannender compositie oid. Iemand die al die gear op foto 3 in huis heeft, moet allicht iets spannends kunnen bedenken
mja heb ik wel ff over getwijfeldquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:20 schreef Vliegvrager het volgende:
We krijgen steeds meer Puckzzz te zienDe eerste idd.
enneh... ik durf het bijna niet te vragen, maarreh...
... hou zou die er in kleur uitzien![]()
Ja ik ook, maarja ik ben dan ook een ZW junkiequote:
100% mee eenschquote:
zelfs ik vind hem beter in ZWquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik ook, maarja ik ben dan ook een ZW junkie
Veeeeeeeel beterquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Sasami het volgende:
Ik heb ook ff een nieuwe poging geprobeerd....
[afbeelding]
this is about as far as I will go mister!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef mwvdlee het volgende:
Beter Puckzzz!Denk dat het doel dat je had (dat de riem de broek omhoog houd) beter uitkomt als je de riem dicht houdt. Misschien de riem (losjes) dicht, en de riem hoger dan de broek trekken (paar lusjes van de broek overslaan) zodat het een beetje lijkt alsof de broek af zou zakken als de riem er niet zat (waarop de reacties van de heren natuurlijk voorspelbaar wordt
)?
Wat zij zegtquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veeeeeeeel betervind je zelf ook niet?
Ja ik vind hem zelf ook veel beterquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veeeeeeeel betervind je zelf ook niet?
Ok doe ik dat nog ff en dan wordt dit mijn bijdrage.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtZiet er goed uit zo
.
Je zou eventueel nog wat van de linkerruimte af kunnen croppen. Da's een beetje loos. Die weerspiegeling erachter is wel gaaf
thnxquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Elefes het volgende:
Puckzzzde eerste van de tweede poging vind ik het mooiste & Sasami: mooie foto's!
Dank je!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Elefes het volgende:
Puckzzzde eerste van de tweede poging vind ik het mooiste & Sasami: mooie foto's!
Hee, hoort het bij elkaar of niet?quote:
Ik zie het samenspel.. Fles en een gebruikte cameraquote:
Ik soep wel iets met jou en een begraafplaatsquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zie het samenspel.. Fles en een gebruikte camera
Toppiequote:Op woensdag 13 juli 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik soep wel iets met jou en een begraafplaats
die 2de is super hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:34 schreef Astridj0h het volgende:
In navolging van potlood en puntenslijper: Pen en Papier...
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:01 schreef dubbellu het volgende:
@ Puckzzz:ik herinner me nog dat je vriend liever niet had dat je een foto van je zelf op het net plaatste maar je hebt inmiddels al heel wat bloot gegeven
![]()
@ Stil: De compositie is goed, heel origineelmaar het witte laken vind ik minder, kan je als achtergrond geen baal stro nemen ofzo
(ervan uitgaande dat je een baal stro hebt liggen
![]()
@ Astridj0h: Ik vond het idee van het potlood en puntenslijper sterker, maar deze foto's zijn (veel) mooiermisschien deze scherpte en lichtval op de puntenslijper loslaten?
Qua thema komt imo foto 1 het meeste over.
Bedankt voor de reactie, ook Puckzzzquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:01 schreef dubbellu het volgende:
@ Stil: De compositie is goed, heel origineelmaar het witte laken vind ik minder, kan je als achtergrond geen baal stro nemen ofzo
(ervan uitgaande dat je een baal stro hebt liggen
![]()
Niet van mij iig, deze is gister gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:53 schreef k_man het volgende:
Hadden we die vorige maand al niet gezien?
Zij het op een andere foto.
Mist net niet, er zit zelfs nog één blauwe pixel tussen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:36 schreef k_man het volgende:
Fraai. Jammer dat het puntje van die ene vleugel mist.
Als je beter kijkt, zie je dat er nog een randje blauwe lucht tussen de vleugel en foto rand zit...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:36 schreef k_man het volgende:
Fraai. Jammer dat het puntje van die ene vleugel mist.
Ik was niet snel genoegquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:44 schreef k_man het volgende:
Nah, goed. Meer lucht was mooier geweest.
Je wordt oudquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:27 schreef k_man het volgende:
Shit, hier heb ik niks over op te merken.
Ja wrijf het er nog even in.quote:
Nog gefeliciteerd, broekiequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
Ja wrijf het er nog even in.paar dagen terug 30 geworden, jeugd is dus definitief voorbij...
Maar het is wel een twee-eenheidquote:
Dus als ik een aantal van dezelfde onderwerpen bij elkaar op de foto zet valt ie ook onder de "dingen die bij elkaar horen"???quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb 1 rijtje maar daar staat een hinderlijk hoofd op en als ik dat eraf crop gaat er weer iemand klagen over te weinig lucht![]()
Pijl ook goed?
[afbeelding]
Die vliegtuigen zijn de Red Arrows. Die horen al heel wat jaren bij elkaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:42 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus als ik een aantal van dezelfde onderwerpen bij elkaar op de foto zet valt ie ook onder de "dingen die bij elkaar horen"???
Dank jequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:45 schreef dubbellu het volgende:
Ik vind dat een hele mooie foto PdeHoog
dus een voetbal elftal mag ook? en de bussen bij de bushalte? en een stel politiemannen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die vliegtuigen zijn de Red Arrows. Die horen al heel wat jaren bij elkaar
Ohhhh wat een mooie hond!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Een hond met begeleiderValt zeker niet onder het onderwerp
En dit is een iets te grauwe massa waarbij er eigenlijk weinig contrast is. Het ziet er te vlak uit (moeilijk uit te leggen ditquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind kleur vrij druk worden. kan er wel ff 1 zoeken
A_N heeft Shark's account gekraakt!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dus een voetbal elftal mag ook? en de bussen bij de bushalte? en een stel politiemannen?
zo, heeft de rest ook weer leuke ideetjes
Zeikerd!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog even in.paar dagen terug 30 geworden, jeugd is dus definitief voorbij...
broekkiesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeikerd!!!![]()
Morgen over een week wordt ik 31Hoor je mij klagen??
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan ben ik nog altijd een Ouwelullette
![]()
Is het dan niet Ouwek*t?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
A_N is een slechte kloon van mij, een Shark.Bait met PMS dusquote:
U heeft een identiteitscrisis m.b.t. Uw sexualiteitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
A_N is een slechte kloon van mij, een Shark.Bait met PMS dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:A_N in actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:S.B is verbaal stukken sterker, dat moet ik toegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen![]()
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
ja ergens in klaagbaakquote:
Een man kan ook PMS hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef RonaldV het volgende:
U heeft een identiteitscrisis m.b.t. Uw sexualiteit
Zoals ik al zei, een hele slechte kloonquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:30 schreef RonaldV het volgende:
S.B is verbaal stukken sterker, dat moet ik toegeven
Ja... ik kom hem gelukkig alleen in FOT tegen zal ik maar denkenquote:
je vingers horen bij elkaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef dane het volgende:
Oei... ik ga zondag op vakantie. Vandaag en zaterdag heb ik nergens tijd voor. En ik moet nog iets verzinnen, want ik heb beloofd dat ik mee ging doen (crossed fingers)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:Bah , wat een geroddelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen![]()
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Hij mag het nalezen, het is niet stiekum of zo. En derhalve geen roddel ende achterklapquote:
ik dacht: 'hey, gelly hier? 'quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef dane het volgende:
Oei... ik ga zondag op vakantie. Vandaag en zaterdag heb ik nergens tijd voor. En ik moet nog iets verzinnen, want ik heb beloofd dat ik mee ging doen (crossed fingers)
Hoezo??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Edje, erg leuk maar ga even ergens anders spelen...
Welk deel van Fotowedstrijd begrijp je niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoezo??
Bart en Homer horen bijelkaar dus niks mis mee.
Dan begrijpen de vorige users ook niks van dit topic discussie`s gaan nergens over en heeft niks met dit topic te maken.Spuug daar je onvrede tegen uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Welk deel van Fotowedstrijd begrijp je niet?
misschien is het handiger als je volgende keer jezelf eerst even inleest voor je blind ergens je plaatjes post.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dan begrijpen de vorige users ook niks van dit topic discussie`s gaan nergens over en heeft niks met dit topic te maken.Spuug daar je onvrede tegen uit.![]()
Geen zinvolle bijdrage aan de discussie, en off topic plaatjes, ja.quote:Ik plaats tenminste nog iets.
ik vind em wel geinig. Leuke foto trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef MacroTough het volgende:
Na een lang beraad is de volgende foto mijn inzending geworden. Je kan er natuurlijk een heleboel dingen in zien die bijelkaar horen, maar mijn visie op deze foto is 'Het bankje en het park'.
[[url=http://www.everybodylovesden.net/images/20050715/20050715IMGP7135-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Eigenlijk mis ik nog een opa en oma met kleinkind.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef MacroTough het volgende:
Na een lang beraad is de volgende foto mijn inzending geworden. Je kan er natuurlijk een heleboel dingen in zien die bijelkaar horen, maar mijn visie op deze foto is 'Het bankje en het park'.
[[url=http://www.everybodylovesden.net/images/20050715/20050715IMGP7135-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Maar verder leuke foto hoor. Ik had meteen al door wat de bedoeling van de foto was, al voordat ik je beschrijving gelezen hadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef MacroTough het volgende:
Na een lang beraad is de volgende foto mijn inzending geworden. Je kan er natuurlijk een heleboel dingen in zien die bijelkaar horen, maar mijn visie op deze foto is 'Het bankje en de park'.
klikbaar
Hoi nieuw gezicht, wees welkomquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:27 schreef RiddlerMark het volgende:
ik ga ook eens nadenken wat in te zenden :p
hoi trouwens, *nieuw gezicht meld zich*
Je bedoelt te zeggen dat de dijen van een dame bij elkaar horen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:57 schreef PeRi het volgende:
Rokjes en natuurlijk een mannenhand erbij. Ik denk dat ik het wel beter uit zou kunnen werken, maar ik vind dat het teveel richting Puckzz' idee gaat.
Ik ga van de week weer iets proberen met de waslijn en - knijpers.
Same herequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:36 schreef Elefes het volgende:
Helaas is het toch niet gelukt om mee te doen deze maand.. Maandag op vakantie, en in de tijd die ik daarvoor nog heb is er geen tijd om nog een foto te maken.. Ik had ook maar één (slecht) ideetje, dus wat dat betreft missen jullie er zeker niets aan
Iedereen veel succes met de wedstrijd en met het stemmen dadelijk aan het einde van de maand!
Tres bienquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Heb ergens in een internetcafeetje even snel het onderwerp van deze maand gekeken en ben er op lokatie mee aan de gang gegaan.
Drie maal raden in welk land ik op vakantie was
[afbeelding]
Heel leuk gedaan die fotoquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Heb ergens in een internetcafeetje even snel het onderwerp van deze maand gekeken en ben er op lokatie mee aan de gang gegaan.
Drie maal raden in welk land ik op vakantie was
[afbeelding]
Volgens mij mag je de opdracht zo breed mogelijk oppakken, als het maar met het onderwerp te maken heeft. Persoonlijk vind ik dit iets te breed. Het statement klopt met de opdracht, maar de foto niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef k_man het volgende:
Ik zou deze kunnen inzenden:
[afbeelding]
Maar weet niet of mensen het snappen, of de bedoeling overkomt?
Offtopic, maar heb je een werkend mail-adres?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi SchanullekeWB
Hele leuke fotomisschien de schaduw onder eraf croppen? Net onder het kleine balletje
Ik gok dat je op Ameland zat
Ik dacht dat ik dat ook gedaan had, maar de mijne is nog niet in het wedstrijdtopique tevoorschijn gekomen. Rewino, is de mijne wel in de goede staat aangekomen?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:26 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb er ook maar eens weer een lichtbeeld tegenaan gesmeten
Kennelijk niet, want die van mij is om 22:17 vanavond al verwerkt.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ook gedaan had, maar de mijne is nog niet in het wedstrijdtopique tevoorschijn gekomen. Rewino, is de mijne wel in de goede staat aangekomen?
Als je rewimo@fok.nl exact zo gebruikt dan moet het goedkomen. Hoofdletters KUNNEN uitmaken, ze draaien immers op Linux maar dat hangt alsnog toch weer van de mailer-daemon af.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Schanulleke het volgende:
Dit begint me wel te irriteren. Als ik een inzending stuur komt hij bijna altijd terug als undelivarable en dan kopieër ik het e-mail adres nog wel uit het wedstrijd topic. Heeft iemand anders daar nou ook ooit last van? Wat is hier mis? Is er een ouderwetse case-sensitivity bij Fok ofzo?
Niks gezienquote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
Ik dacht dat ik dat ook gedaan had, maar de mijne is nog niet in het wedstrijdtopique tevoorschijn gekomen. Rewino, is de mijne wel in de goede staat aangekomen?
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Offtopic, maar heb je een werkend mail-adres?
tnx!quote:Op maandag 18 juli 2005 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Mr. Orange
het e-mail adres in mijn profiel klopt niet het moet zijn: JezusjePuckzzz@hotmail.com
De laatste twee waren ook niet serieus bedoeldquote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Die laatste ...![]()
Het lijkt wel een dooie kip![]()
Ik vind de 2de wel echt ok.
Ja, dat snapte ik, vandaar mijn PI.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef stil het volgende:
[..]
De laatste twee waren ook niet serieus bedoeld
Voor deze nog een andere geprobeerd, maar die was te drukquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:22 schreef Puckzzz het volgende:
Bij #2 vind ik de kleuren wat lekkerder Stil, iets warmerwat een geduld heb je gehad met die kip zeg
is ze trouwens van kleur verschoten? Hiervoor had je toch een bruine gebruikt, of zat deze dichterbij op stok?
Je gaat de foto toch ergens anders moeten uploaden, ik heb geen MSN Storage login, dus kan ik'm niet zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef xollox1 het volgende:
[afbeelding]
Hallo mensen, zouden jullie je mening over mijn foto willen geven?
Ik moet zeggen, het lijkt een beetje op een bierreclamemaar toch.....go your gang
Zet om te beginnen je horizon recht .. of wil je het juist zo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef xollox1 het volgende:
[afbeelding]
Hallo mensen, zouden jullie je mening over mijn foto willen geven?
Ik moet zeggen, het lijkt een beetje op een bierreclamemaar toch.....go your gang
Het was het scherm, hier thuis heb'k geen last van de onscherpte die ik op't werk zag.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:09 schreef xollox1 het volgende:
mmm..ja inderdaad, nu je het zegt, die horizon moet recht. Ik had het nog niet eens gezien, maar ik ben dan ook maar een beginnende beginneling. Volgens mij ligt de focus toch wel, in ieder geval heel dicht in de buurt, op de krat. Maar omdat ik de kleure iets donkerder heb gemaakt, voor wat meer warmte, kan het dat de krat minder scherp lijkt misschien?
Bedankt voor de tips
Erg mooie foto..doet een beetje denken aan die tragische fotos van een moeder uit een derdewereldland (helemaal niet negatief bedoeld hoor. Erg fraai!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:27 schreef fr.oosje het volgende:
Zo vandaag ook even mijn wedstrijd foto's gemaakt. Dingen die bij elkaar horen. Fleur en haar ouders :-)
....
4
[afbeelding]
Ik zit zelf te denken aan nummer 4
Ja, maar pas nadat ik een uur gewacht heb tot die foto geladen is resized fok em, en ik wil mijn bandbreedte liever gebruiken om vunzige lesbo pr0n (vanwege wetenschappelijk onderzoek) te downloaden dan jouw grote foto. En Rewimo accepteert voor de wedstrijd geen foto's die te groot zijn, dus doe ons een lolquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:37 schreef AltamirA het volgende:
resizen gaat automatisch mag ik hopen?
nee...hij laadt het hele plaatje in en dat vinden de meeste niet tof (en er staat zo'n ranzige text onder), verder wel leuke plaat hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:37 schreef AltamirA het volgende:
Okee hier mijn probeersel:
[afbeelding]
resizen gaat automatisch mag ik hopen?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar pas nadat ik een uur gewacht heb tot die foto geladen is resized fok em, en ik wil mijn bandbreedte liever gebruiken om vunzige lesbo pr0n (vanwege wetenschappelijk onderzoek) te downloaden dan jouw grote foto.
Ik zal m proberen te resizen...moet vast lukken met paintshop pro toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar pas nadat ik een uur gewacht heb tot die foto geladen is resized fok em, en ik wil mijn bandbreedte liever gebruiken om vunzige lesbo pr0n (vanwege wetenschappelijk onderzoek) te downloaden dan jouw grote foto. En Rewimo accepteert voor de wedstrijd geen foto's die te groot zijn, dus doe ons een lolen gooi je foto pas op fok als ie 550 pixeltjes of minder breed is
En ik zie de relatie tussen JPII en een lamp niet. hij is niet heilig, en zeker niet schijnheilig
Ik interpreteerde het als 'bij beiden is de stekker er uit.'quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef Shark.Bait het volgende:
En ik zie de relatie tussen JPII en een lamp niet. hij is niet heilig, en zeker niet schijnheilig
Fleurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:27 schreef fr.oosje het volgende:
Zo vandaag ook even mijn wedstrijd foto's gemaakt. Dingen die bij elkaar horen. Fleur en haar ouders :-)
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Ik zit zelf te denken aan nummer 4
tsssssssssssssss tis toch een enorm mak gebeuren hier , niemand kijktquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef fr.oosje het volgende:
Zit je nichtje niet zo te spammen joh
Jawel ikkequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
tsssssssssssssss tis toch een enorm mak gebeuren hier , niemand kijkt
Fleur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()