we zien de link idd nietquote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef Nature4Life het volgende:
[afbeelding]
PS: Voor wie de link niet ziet: ik moet altijd wat in m'n handen hebben![]()
Don't hotlink large images!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef Nature4Life het volgende:
[afbeelding]
PS: Voor wie de link niet ziet: ik moet altijd wat in m'n handen hebben![]()
www.photobucket.comquote:Op maandag 11 juli 2005 12:44 schreef Nature4Life het volgende:
Niks large, de foto is 445 x 526
159 kb, ligt het dan daaraan?
Waarom heb ik op fok! altijd gezeur met imageshack?
Au secours!!
ja en?? die paar seconden dat dat in beslag neemt?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar moet je je voor registreren
Beter toch als het zonder registreren kanquote:Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja en?? die paar seconden dat dat in beslag neemt?![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wčl makkelijker![]()
[afbeelding]
de link komt niet echt over, ik snap dat je dus altijd met iets aan het prutsen bent? Dan zou men je al moeten kennen om dat eruit te halen......quote:Op maandag 11 juli 2005 15:40 schreef Nature4Life het volgende:
Merci Puckzzz!
Hier nog een keer:
[afbeelding]
http://www.hjhosting.nl/quote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
Daar moet je je voor registreren
http://uploader.phserver.net![]()
hi-la-rischquote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wčl makkelijker![]()
[afbeelding]
nee daar was ik al bang voor, een beetje subtiliteit wordt al gauw niet gesnapt. Een broek en een riem??? anders zakt die broek van je kont!!quote:
Ik vind em mooi puckzzzquote:
tsja sorrie dan, het peper en zoutstel had ik even uitgeleend aan de buren....quote:Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef k_man het volgende:
Tsja.
Ook met uitleg vind ik 'm niet echt overtuigend hoor.
Een mooie stijlvolle foto imoquote:
in dag geval: teveel handen, teveel jasje.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
nee daar was ik al bang voor, een beetje subtiliteit wordt al gauw niet gesnapt. Een broek en een riem??? anders zakt die broek van je kont!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |