mooi hoor zo . lekker zwart , rustig beeld , mooi plaatje peaquote:Op zondag 10 juli 2005 12:47 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb em nog zo...Ik heb heel veel foto's van die bloemen gemaakt, ben mijn camera aan het leren kennen...
[afbeelding]
Ik heb nu de bloemen opgeruimd en ben met wat anders bezig, maar dat wil nog niet zo.
Dank je, ik was vanalles aan het proberen met lampjes en sluitertijd enzo, maar nu is mijn accu leegquote:Op zondag 10 juli 2005 13:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
mooi hoor zo . lekker zwart , rustig beeld , mooi plaatje pea
Lekker die blauwequote:Op zondag 10 juli 2005 13:32 schreef Toeps het volgende:
Ik ben zelf ook een beetje bezig geweest, met de cam van mijn moeder (Canon Powershot A300).
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was de optie "levendig".quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lekker die blauwede kleur spat het scherm af.
Die bloemen staan er echt prachtig op! Ik vind het mooie foto'squote:Op zondag 10 juli 2005 11:45 schreef pea4fun het volgende:
Zo even om A_N te pesten, bloemen!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik houd daar wel van, ik zou het geloof ik alleen nog eens proberen met of de batterijen of de lader helemaal, allebei afgesneden vind ik geloof ik minder...moet ik zien.quote:
Ja maar het zijn weer bloemen, lol...ik had nog een ideetje maar mijn onderwerp is wegquote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die bloemen staan er echt prachtig op! Ik vind het mooie foto's
Ben zelf ook nog druk bezig om iets te bedenken...
Ik vind 'm erg leuk!quote:
Dank je. Ik zou juist zeggen dat ze veel letterlijker zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:29 schreef k_man het volgende:
Hé, die foto's van vliegvrager uit het vorige topic vond ik leuk. Beetje meer figuurlijk, minder letterlijk dan de rest.
Ah, je doet mee 14.gifquote:Op maandag 11 juli 2005 10:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ach here jezus daar gaan we weer. Pretentieus met je camera zeulen en van de resultaten thuis denken 'naaah, dit is het toch nét niet'....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |