Ah, je doet mee 14.gifquote:Op maandag 11 juli 2005 10:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ach here jezus daar gaan we weer. Pretentieus met je camera zeulen en van de resultaten thuis denken 'naaah, dit is het toch nét niet'....
we zien de link idd nietquote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef Nature4Life het volgende:
[afbeelding]
PS: Voor wie de link niet ziet: ik moet altijd wat in m'n handen hebben![]()
Don't hotlink large images!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef Nature4Life het volgende:
[afbeelding]
PS: Voor wie de link niet ziet: ik moet altijd wat in m'n handen hebben![]()
www.photobucket.comquote:Op maandag 11 juli 2005 12:44 schreef Nature4Life het volgende:
Niks large, de foto is 445 x 526
159 kb, ligt het dan daaraan?
Waarom heb ik op fok! altijd gezeur met imageshack?
Au secours!!
ja en?? die paar seconden dat dat in beslag neemt?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar moet je je voor registreren
Beter toch als het zonder registreren kanquote:Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja en?? die paar seconden dat dat in beslag neemt?![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wčl makkelijker![]()
[afbeelding]
de link komt niet echt over, ik snap dat je dus altijd met iets aan het prutsen bent? Dan zou men je al moeten kennen om dat eruit te halen......quote:Op maandag 11 juli 2005 15:40 schreef Nature4Life het volgende:
Merci Puckzzz!
Hier nog een keer:
[afbeelding]
http://www.hjhosting.nl/quote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
Daar moet je je voor registreren
http://uploader.phserver.net![]()
hi-la-rischquote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wčl makkelijker![]()
[afbeelding]
nee daar was ik al bang voor, een beetje subtiliteit wordt al gauw niet gesnapt. Een broek en een riem??? anders zakt die broek van je kont!!quote:
Ik vind em mooi puckzzzquote:
tsja sorrie dan, het peper en zoutstel had ik even uitgeleend aan de buren....quote:Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef k_man het volgende:
Tsja.
Ook met uitleg vind ik 'm niet echt overtuigend hoor.
Een mooie stijlvolle foto imoquote:
in dag geval: teveel handen, teveel jasje.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
nee daar was ik al bang voor, een beetje subtiliteit wordt al gauw niet gesnapt. Een broek en een riem??? anders zakt die broek van je kont!!
Ik vind het erbij passen, ik denk dat ze dat express gedaan heeft...(afgezien van mijn andere commentaar)quote:Op maandag 11 juli 2005 23:23 schreef k_man het volgende:
En het wit is overbelicht.
Thnx peaquote:Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind em mooi puckzzzHet zwartwitte vind ik bij deze foto echt wel geslaagd.
Ja, ga een beetje aangebrand doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
Het wit is niet overbelicht, het is fel, maar niet overbelicht. Ik heb dat idd express gedaan. Jij denkt zeker dat iedereen hier maar wat raakt knipt ofzo en niet let op dat soort dingen...waarom denk je dat ik een wit bloesje heb aangedaan met een zwarte achtergrond???
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
Het wit is niet overbelicht, het is fel, maar niet overbelicht. Ik heb dat idd express gedaan.
quote:enneh @Shark!! Foei!! je kent de policy hier toch?
ik ben niet aangebrand, niet alleen het wit van mijn bloesje is fel, mijn karakter is dat ook.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, ga een beetje aangebrand doen.![]()
Het zal vast een zorgvuldig gemaakte foto zijn, maar persoonlijk vind ik 'm dus niet zo sterk qua onderwerp en ook niet qua uitvoering. Je mag het fel noemen, maar die grote witte vlek is toch echt overbelicht. Dat kun je mooi vinden of niet. Ik vind van niet.
Mooie fotoquote:
het lijkt wel of die opener zweeft...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
Dit waren trouwens ook nog 2 foto's die ik gemaakt had voor deze maand, vond die koffie foto die ik verstuurd heb toch ietsje beter.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu je het zo zegt, idd. Heb het flesje en de opener gewoon op me bed gelegd en er een foto van gemaaktquote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef dubbellu het volgende:
[..]
het lijkt wel of die opener zweeft...
bier in bedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, idd. Heb het flesje en de opener gewoon op me bed gelegd en er een foto van gemaakt![]()
kijk dat vind ik dus zo jammer, had je de kreukels niet gezien? een beetje meer aandacht had een veel leukere foto opgeleverdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, idd. Heb het flesje en de opener gewoon op me bed gelegd en er een foto van gemaakt![]()
Oh, maar ik vind 'm wel mooi hoor, alleen niet voor dit thema.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
Maar...jij mag 'm niet mooi vinden hoor..geen probleem![]()
Daarom heb ik die foto ook niet verstuurd lieve schatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kijk dat vind ik dus zo jammer, had je de kreukels niet gezien? een beetje meer aandacht had een veel leukere foto opgeleverd
Nou ga ik dadelijk zoeken naar het pluisje!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 06:45 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de koffie foto mooier Terminator.
Puckzz, er zit een pluisje aan mn wasknijper, wanneer je 'm ziet, irriteert het je vast wel
Je foto vind ik erg mooi, maar misschien zit er net iets teveel jasje op. Het leidt een beetje af.
Thnxquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het een mooie foto (met name je tweede versie, Puckzzz) maar ik vind het thema er niet al te sterk uitkomen...
Ach.....het is hetzelfde gezeik als met de Bokeh (en een willekeurig ander onderwerpquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen nou zo duidelijk bijvoorbeeld een peper en zoutstel, een brief en postzegel etc. wil zien. Valt er dan helemaal niets meer te zeggen voor een foto waarbij je heel even na moet denken?Willen we alleen maar hapklare brokken want dat is lekker makkelijk?
ik zal er eens mijn gedachten over laten gaan, ik heb alleen heel erg weinig tijd de komende weken. Dit moet echt in de late avonduurtjes gedaan wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:03 schreef Astridj0h het volgende:
misschien puckzzz, zou je een foto kunnen laten zien waarin je (je bent het zelf?) nog net je broek aan het opheisen bent? lijkt me wel komisch en dan laat het duidelijker zien waarom die riem bij die broek hoort?
tis maar ideetje...
De i-pod is samen met oordopjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach.....het is hetzelfde gezeik als met de Bokeh (en een willekeurig ander onderwerp). Daarnaast zie ik wel meer foto's waar het onderwerp helemaal niet naar voren komt (i-pod, verkeersborden om maar wat te noemen).
Ik vind het iig een origineel idee. Misschien nog wat meer de nadruk op de riem in combinatie met de broek leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |