broekkiesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeikerd!!!![]()
Morgen over een week wordt ik 31Hoor je mij klagen??
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan ben ik nog altijd een Ouwelullette
![]()
Is het dan niet Ouwek*t?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
A_N is een slechte kloon van mij, een Shark.Bait met PMS dusquote:
U heeft een identiteitscrisis m.b.t. Uw sexualiteitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
A_N is een slechte kloon van mij, een Shark.Bait met PMS dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:A_N in actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:S.B is verbaal stukken sterker, dat moet ik toegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen![]()
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
ja ergens in klaagbaakquote:
Een man kan ook PMS hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef RonaldV het volgende:
U heeft een identiteitscrisis m.b.t. Uw sexualiteit
Zoals ik al zei, een hele slechte kloonquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:30 schreef RonaldV het volgende:
S.B is verbaal stukken sterker, dat moet ik toegeven
Ja... ik kom hem gelukkig alleen in FOT tegen zal ik maar denkenquote:
je vingers horen bij elkaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef dane het volgende:
Oei... ik ga zondag op vakantie. Vandaag en zaterdag heb ik nergens tijd voor. En ik moet nog iets verzinnen, want ik heb beloofd dat ik mee ging doen (crossed fingers)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:Bah , wat een geroddelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen![]()
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Hij mag het nalezen, het is niet stiekum of zo. En derhalve geen roddel ende achterklapquote:
ik dacht: 'hey, gelly hier? 'quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef dane het volgende:
Oei... ik ga zondag op vakantie. Vandaag en zaterdag heb ik nergens tijd voor. En ik moet nog iets verzinnen, want ik heb beloofd dat ik mee ging doen (crossed fingers)
Hoezo??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Edje, erg leuk maar ga even ergens anders spelen...
Welk deel van Fotowedstrijd begrijp je niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoezo??
Bart en Homer horen bijelkaar dus niks mis mee.
Dan begrijpen de vorige users ook niks van dit topic discussie`s gaan nergens over en heeft niks met dit topic te maken.Spuug daar je onvrede tegen uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Welk deel van Fotowedstrijd begrijp je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |