Je wordt oudquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:27 schreef k_man het volgende:
Shit, hier heb ik niks over op te merken.
Ja wrijf het er nog even in.quote:
Nog gefeliciteerd, broekiequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
Ja wrijf het er nog even in.paar dagen terug 30 geworden, jeugd is dus definitief voorbij...
Maar het is wel een twee-eenheidquote:
Dus als ik een aantal van dezelfde onderwerpen bij elkaar op de foto zet valt ie ook onder de "dingen die bij elkaar horen"???quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb 1 rijtje maar daar staat een hinderlijk hoofd op en als ik dat eraf crop gaat er weer iemand klagen over te weinig lucht![]()
Pijl ook goed?
[afbeelding]
Die vliegtuigen zijn de Red Arrows. Die horen al heel wat jaren bij elkaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:42 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus als ik een aantal van dezelfde onderwerpen bij elkaar op de foto zet valt ie ook onder de "dingen die bij elkaar horen"???
Dank jequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:45 schreef dubbellu het volgende:
Ik vind dat een hele mooie foto PdeHoog
dus een voetbal elftal mag ook? en de bussen bij de bushalte? en een stel politiemannen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die vliegtuigen zijn de Red Arrows. Die horen al heel wat jaren bij elkaar
Ohhhh wat een mooie hond!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Een hond met begeleiderValt zeker niet onder het onderwerp
En dit is een iets te grauwe massa waarbij er eigenlijk weinig contrast is. Het ziet er te vlak uit (moeilijk uit te leggen ditquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind kleur vrij druk worden. kan er wel ff 1 zoeken
A_N heeft Shark's account gekraakt!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dus een voetbal elftal mag ook? en de bussen bij de bushalte? en een stel politiemannen?
zo, heeft de rest ook weer leuke ideetjes
Zeikerd!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog even in.paar dagen terug 30 geworden, jeugd is dus definitief voorbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |