Ik was niet snel genoegquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:44 schreef k_man het volgende:
Nah, goed. Meer lucht was mooier geweest.
Je wordt oudquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:27 schreef k_man het volgende:
Shit, hier heb ik niks over op te merken.
Ja wrijf het er nog even in.quote:
Nog gefeliciteerd, broekiequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
Ja wrijf het er nog even in.paar dagen terug 30 geworden, jeugd is dus definitief voorbij...
Maar het is wel een twee-eenheidquote:
Dus als ik een aantal van dezelfde onderwerpen bij elkaar op de foto zet valt ie ook onder de "dingen die bij elkaar horen"???quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb 1 rijtje maar daar staat een hinderlijk hoofd op en als ik dat eraf crop gaat er weer iemand klagen over te weinig lucht![]()
Pijl ook goed?
[afbeelding]
Die vliegtuigen zijn de Red Arrows. Die horen al heel wat jaren bij elkaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:42 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus als ik een aantal van dezelfde onderwerpen bij elkaar op de foto zet valt ie ook onder de "dingen die bij elkaar horen"???
Dank jequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:45 schreef dubbellu het volgende:
Ik vind dat een hele mooie foto PdeHoog
dus een voetbal elftal mag ook? en de bussen bij de bushalte? en een stel politiemannen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die vliegtuigen zijn de Red Arrows. Die horen al heel wat jaren bij elkaar
Ohhhh wat een mooie hond!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Een hond met begeleiderValt zeker niet onder het onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |