En dit is een iets te grauwe massa waarbij er eigenlijk weinig contrast is. Het ziet er te vlak uit (moeilijk uit te leggen ditquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind kleur vrij druk worden. kan er wel ff 1 zoeken
A_N heeft Shark's account gekraakt!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dus een voetbal elftal mag ook? en de bussen bij de bushalte? en een stel politiemannen?
zo, heeft de rest ook weer leuke ideetjes
Zeikerd!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog even in.paar dagen terug 30 geworden, jeugd is dus definitief voorbij...
broekkiesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeikerd!!!![]()
Morgen over een week wordt ik 31Hoor je mij klagen??
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan ben ik nog altijd een Ouwelullette
![]()
Is het dan niet Ouwek*t?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
A_N is een slechte kloon van mij, een Shark.Bait met PMS dusquote:
U heeft een identiteitscrisis m.b.t. Uw sexualiteitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
A_N is een slechte kloon van mij, een Shark.Bait met PMS dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:A_N in actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:S.B is verbaal stukken sterker, dat moet ik toegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen![]()
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
ja ergens in klaagbaakquote:
Shark.Bait - vrijdag 15 juli 2005 @ 13:43Een man kan ook PMS hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef RonaldV het volgende:
U heeft een identiteitscrisis m.b.t. Uw sexualiteit
Shark.Bait - vrijdag 15 juli 2005 @ 13:43Zoals ik al zei, een hele slechte kloonquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:30 schreef RonaldV het volgende:
S.B is verbaal stukken sterker, dat moet ik toegeven
Shark.Bait - vrijdag 15 juli 2005 @ 13:43Ja... ik kom hem gelukkig alleen in FOT tegen zal ik maar denkenquote:
je vingers horen bij elkaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef dane het volgende:
Oei... ik ga zondag op vakantie. Vandaag en zaterdag heb ik nergens tijd voor. En ik moet nog iets verzinnen, want ik heb beloofd dat ik mee ging doen (crossed fingers)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:Bah , wat een geroddelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Shark nou niet bepaald zulke dingen zeggen![]()
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Hij mag het nalezen, het is niet stiekum of zo. En derhalve geen roddel ende achterklapquote:
ik dacht: 'hey, gelly hier? 'quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef dane het volgende:
Oei... ik ga zondag op vakantie. Vandaag en zaterdag heb ik nergens tijd voor. En ik moet nog iets verzinnen, want ik heb beloofd dat ik mee ging doen (crossed fingers)
Hoezo??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Edje, erg leuk maar ga even ergens anders spelen...
Welk deel van Fotowedstrijd begrijp je niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoezo??
Bart en Homer horen bijelkaar dus niks mis mee.
Dan begrijpen de vorige users ook niks van dit topic discussie`s gaan nergens over en heeft niks met dit topic te maken.Spuug daar je onvrede tegen uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Welk deel van Fotowedstrijd begrijp je niet?
misschien is het handiger als je volgende keer jezelf eerst even inleest voor je blind ergens je plaatjes post.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dan begrijpen de vorige users ook niks van dit topic discussie`s gaan nergens over en heeft niks met dit topic te maken.Spuug daar je onvrede tegen uit.![]()
Geen zinvolle bijdrage aan de discussie, en off topic plaatjes, ja.quote:Ik plaats tenminste nog iets.
ik vind em wel geinig. Leuke foto trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef MacroTough het volgende:
Na een lang beraad is de volgende foto mijn inzending geworden. Je kan er natuurlijk een heleboel dingen in zien die bijelkaar horen, maar mijn visie op deze foto is 'Het bankje en het park'.
[[url=http://www.everybodylovesden.net/images/20050715/20050715IMGP7135-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Eigenlijk mis ik nog een opa en oma met kleinkind.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef MacroTough het volgende:
Na een lang beraad is de volgende foto mijn inzending geworden. Je kan er natuurlijk een heleboel dingen in zien die bijelkaar horen, maar mijn visie op deze foto is 'Het bankje en het park'.
[[url=http://www.everybodylovesden.net/images/20050715/20050715IMGP7135-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Maar verder leuke foto hoor. Ik had meteen al door wat de bedoeling van de foto was, al voordat ik je beschrijving gelezen hadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef MacroTough het volgende:
Na een lang beraad is de volgende foto mijn inzending geworden. Je kan er natuurlijk een heleboel dingen in zien die bijelkaar horen, maar mijn visie op deze foto is 'Het bankje en de park'.
klikbaar
Hoi nieuw gezicht, wees welkomquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:27 schreef RiddlerMark het volgende:
ik ga ook eens nadenken wat in te zenden :p
hoi trouwens, *nieuw gezicht meld zich*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |