misschien is het handiger als je volgende keer jezelf eerst even inleest voor je blind ergens je plaatjes post.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:27 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dan begrijpen de vorige users ook niks van dit topic discussie`s gaan nergens over en heeft niks met dit topic te maken.Spuug daar je onvrede tegen uit.![]()
Geen zinvolle bijdrage aan de discussie, en off topic plaatjes, ja.quote:Ik plaats tenminste nog iets.
ik vind em wel geinig. Leuke foto trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef MacroTough het volgende:
Na een lang beraad is de volgende foto mijn inzending geworden. Je kan er natuurlijk een heleboel dingen in zien die bijelkaar horen, maar mijn visie op deze foto is 'Het bankje en het park'.
[[url=http://www.everybodylovesden.net/images/20050715/20050715IMGP7135-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Eigenlijk mis ik nog een opa en oma met kleinkind.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef MacroTough het volgende:
Na een lang beraad is de volgende foto mijn inzending geworden. Je kan er natuurlijk een heleboel dingen in zien die bijelkaar horen, maar mijn visie op deze foto is 'Het bankje en het park'.
[[url=http://www.everybodylovesden.net/images/20050715/20050715IMGP7135-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Maar verder leuke foto hoor. Ik had meteen al door wat de bedoeling van de foto was, al voordat ik je beschrijving gelezen hadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef MacroTough het volgende:
Na een lang beraad is de volgende foto mijn inzending geworden. Je kan er natuurlijk een heleboel dingen in zien die bijelkaar horen, maar mijn visie op deze foto is 'Het bankje en de park'.
klikbaar
Hoi nieuw gezicht, wees welkomquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:27 schreef RiddlerMark het volgende:
ik ga ook eens nadenken wat in te zenden :p
hoi trouwens, *nieuw gezicht meld zich*
Je bedoelt te zeggen dat de dijen van een dame bij elkaar horen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:57 schreef PeRi het volgende:
Rokjes en natuurlijk een mannenhand erbij. Ik denk dat ik het wel beter uit zou kunnen werken, maar ik vind dat het teveel richting Puckzz' idee gaat.
Ik ga van de week weer iets proberen met de waslijn en - knijpers.
Same herequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:36 schreef Elefes het volgende:
Helaas is het toch niet gelukt om mee te doen deze maand.. Maandag op vakantie, en in de tijd die ik daarvoor nog heb is er geen tijd om nog een foto te maken.. Ik had ook maar één (slecht) ideetje, dus wat dat betreft missen jullie er zeker niets aan
Iedereen veel succes met de wedstrijd en met het stemmen dadelijk aan het einde van de maand!
Tres bienquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Heb ergens in een internetcafeetje even snel het onderwerp van deze maand gekeken en ben er op lokatie mee aan de gang gegaan.
Drie maal raden in welk land ik op vakantie was
[afbeelding]
Heel leuk gedaan die fotoquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Heb ergens in een internetcafeetje even snel het onderwerp van deze maand gekeken en ben er op lokatie mee aan de gang gegaan.
Drie maal raden in welk land ik op vakantie was
[afbeelding]
Volgens mij mag je de opdracht zo breed mogelijk oppakken, als het maar met het onderwerp te maken heeft. Persoonlijk vind ik dit iets te breed. Het statement klopt met de opdracht, maar de foto niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef k_man het volgende:
Ik zou deze kunnen inzenden:
[afbeelding]
Maar weet niet of mensen het snappen, of de bedoeling overkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |