Tres bienquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Heb ergens in een internetcafeetje even snel het onderwerp van deze maand gekeken en ben er op lokatie mee aan de gang gegaan.
Drie maal raden in welk land ik op vakantie was
[afbeelding]
Heel leuk gedaan die fotoquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Heb ergens in een internetcafeetje even snel het onderwerp van deze maand gekeken en ben er op lokatie mee aan de gang gegaan.
Drie maal raden in welk land ik op vakantie was
[afbeelding]
Volgens mij mag je de opdracht zo breed mogelijk oppakken, als het maar met het onderwerp te maken heeft. Persoonlijk vind ik dit iets te breed. Het statement klopt met de opdracht, maar de foto niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef k_man het volgende:
Ik zou deze kunnen inzenden:
[afbeelding]
Maar weet niet of mensen het snappen, of de bedoeling overkomt?
Offtopic, maar heb je een werkend mail-adres?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi SchanullekeWB
Hele leuke fotomisschien de schaduw onder eraf croppen? Net onder het kleine balletje
Ik gok dat je op Ameland zat
Ik dacht dat ik dat ook gedaan had, maar de mijne is nog niet in het wedstrijdtopique tevoorschijn gekomen. Rewino, is de mijne wel in de goede staat aangekomen?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:26 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb er ook maar eens weer een lichtbeeld tegenaan gesmeten
Kennelijk niet, want die van mij is om 22:17 vanavond al verwerkt.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ook gedaan had, maar de mijne is nog niet in het wedstrijdtopique tevoorschijn gekomen. Rewino, is de mijne wel in de goede staat aangekomen?
Als je rewimo@fok.nl exact zo gebruikt dan moet het goedkomen. Hoofdletters KUNNEN uitmaken, ze draaien immers op Linux maar dat hangt alsnog toch weer van de mailer-daemon af.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Schanulleke het volgende:
Dit begint me wel te irriteren. Als ik een inzending stuur komt hij bijna altijd terug als undelivarable en dan kopieër ik het e-mail adres nog wel uit het wedstrijd topic. Heeft iemand anders daar nou ook ooit last van? Wat is hier mis? Is er een ouderwetse case-sensitivity bij Fok ofzo?
Niks gezienquote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
Ik dacht dat ik dat ook gedaan had, maar de mijne is nog niet in het wedstrijdtopique tevoorschijn gekomen. Rewino, is de mijne wel in de goede staat aangekomen?
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Offtopic, maar heb je een werkend mail-adres?
tnx!quote:Op maandag 18 juli 2005 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Mr. Orange
het e-mail adres in mijn profiel klopt niet het moet zijn: JezusjePuckzzz@hotmail.com
De laatste twee waren ook niet serieus bedoeldquote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Die laatste ...![]()
Het lijkt wel een dooie kip![]()
Ik vind de 2de wel echt ok.
Ja, dat snapte ik, vandaar mijn PI.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef stil het volgende:
[..]
De laatste twee waren ook niet serieus bedoeld
Voor deze nog een andere geprobeerd, maar die was te drukquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:22 schreef Puckzzz het volgende:
Bij #2 vind ik de kleuren wat lekkerder Stil, iets warmerwat een geduld heb je gehad met die kip zeg
is ze trouwens van kleur verschoten? Hiervoor had je toch een bruine gebruikt, of zat deze dichterbij op stok?
Je gaat de foto toch ergens anders moeten uploaden, ik heb geen MSN Storage login, dus kan ik'm niet zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef xollox1 het volgende:
[afbeelding]
Hallo mensen, zouden jullie je mening over mijn foto willen geven?
Ik moet zeggen, het lijkt een beetje op een bierreclamemaar toch.....go your gang
Zet om te beginnen je horizon recht .. of wil je het juist zo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef xollox1 het volgende:
[afbeelding]
Hallo mensen, zouden jullie je mening over mijn foto willen geven?
Ik moet zeggen, het lijkt een beetje op een bierreclamemaar toch.....go your gang
Het was het scherm, hier thuis heb'k geen last van de onscherpte die ik op't werk zag.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:09 schreef xollox1 het volgende:
mmm..ja inderdaad, nu je het zegt, die horizon moet recht. Ik had het nog niet eens gezien, maar ik ben dan ook maar een beginnende beginneling. Volgens mij ligt de focus toch wel, in ieder geval heel dicht in de buurt, op de krat. Maar omdat ik de kleure iets donkerder heb gemaakt, voor wat meer warmte, kan het dat de krat minder scherp lijkt misschien?
Bedankt voor de tips
Erg mooie foto..doet een beetje denken aan die tragische fotos van een moeder uit een derdewereldland (helemaal niet negatief bedoeld hoor. Erg fraai!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:27 schreef fr.oosje het volgende:
Zo vandaag ook even mijn wedstrijd foto's gemaakt. Dingen die bij elkaar horen. Fleur en haar ouders :-)
....
4
[afbeelding]
Ik zit zelf te denken aan nummer 4
Ja, maar pas nadat ik een uur gewacht heb tot die foto geladen is resized fok em, en ik wil mijn bandbreedte liever gebruiken om vunzige lesbo pr0n (vanwege wetenschappelijk onderzoek) te downloaden dan jouw grote foto. En Rewimo accepteert voor de wedstrijd geen foto's die te groot zijn, dus doe ons een lolquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:37 schreef AltamirA het volgende:
resizen gaat automatisch mag ik hopen?
nee...hij laadt het hele plaatje in en dat vinden de meeste niet tof (en er staat zo'n ranzige text onder), verder wel leuke plaat hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:37 schreef AltamirA het volgende:
Okee hier mijn probeersel:
[afbeelding]
resizen gaat automatisch mag ik hopen?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar pas nadat ik een uur gewacht heb tot die foto geladen is resized fok em, en ik wil mijn bandbreedte liever gebruiken om vunzige lesbo pr0n (vanwege wetenschappelijk onderzoek) te downloaden dan jouw grote foto.
Ik zal m proberen te resizen...moet vast lukken met paintshop pro toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar pas nadat ik een uur gewacht heb tot die foto geladen is resized fok em, en ik wil mijn bandbreedte liever gebruiken om vunzige lesbo pr0n (vanwege wetenschappelijk onderzoek) te downloaden dan jouw grote foto. En Rewimo accepteert voor de wedstrijd geen foto's die te groot zijn, dus doe ons een lolen gooi je foto pas op fok als ie 550 pixeltjes of minder breed is
En ik zie de relatie tussen JPII en een lamp niet. hij is niet heilig, en zeker niet schijnheilig
Ik interpreteerde het als 'bij beiden is de stekker er uit.'quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef Shark.Bait het volgende:
En ik zie de relatie tussen JPII en een lamp niet. hij is niet heilig, en zeker niet schijnheilig
Fleurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:27 schreef fr.oosje het volgende:
Zo vandaag ook even mijn wedstrijd foto's gemaakt. Dingen die bij elkaar horen. Fleur en haar ouders :-)
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Ik zit zelf te denken aan nummer 4
tsssssssssssssss tis toch een enorm mak gebeuren hier , niemand kijktquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef fr.oosje het volgende:
Zit je nichtje niet zo te spammen joh
Jawel ikkequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
tsssssssssssssss tis toch een enorm mak gebeuren hier , niemand kijkt
Fleur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()