Je bedoelt te zeggen dat de dijen van een dame bij elkaar horen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:57 schreef PeRi het volgende:
Rokjes en natuurlijk een mannenhand erbij. Ik denk dat ik het wel beter uit zou kunnen werken, maar ik vind dat het teveel richting Puckzz' idee gaat.
Ik ga van de week weer iets proberen met de waslijn en - knijpers.
Same herequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:36 schreef Elefes het volgende:
Helaas is het toch niet gelukt om mee te doen deze maand.. Maandag op vakantie, en in de tijd die ik daarvoor nog heb is er geen tijd om nog een foto te maken.. Ik had ook maar één (slecht) ideetje, dus wat dat betreft missen jullie er zeker niets aan
Iedereen veel succes met de wedstrijd en met het stemmen dadelijk aan het einde van de maand!
Tres bienquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Heb ergens in een internetcafeetje even snel het onderwerp van deze maand gekeken en ben er op lokatie mee aan de gang gegaan.
Drie maal raden in welk land ik op vakantie was
[afbeelding]
Heel leuk gedaan die fotoquote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Heb ergens in een internetcafeetje even snel het onderwerp van deze maand gekeken en ben er op lokatie mee aan de gang gegaan.
Drie maal raden in welk land ik op vakantie was
[afbeelding]
Volgens mij mag je de opdracht zo breed mogelijk oppakken, als het maar met het onderwerp te maken heeft. Persoonlijk vind ik dit iets te breed. Het statement klopt met de opdracht, maar de foto niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef k_man het volgende:
Ik zou deze kunnen inzenden:
[afbeelding]
Maar weet niet of mensen het snappen, of de bedoeling overkomt?
Offtopic, maar heb je een werkend mail-adres?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi SchanullekeWB
Hele leuke fotomisschien de schaduw onder eraf croppen? Net onder het kleine balletje
Ik gok dat je op Ameland zat
Ik dacht dat ik dat ook gedaan had, maar de mijne is nog niet in het wedstrijdtopique tevoorschijn gekomen. Rewino, is de mijne wel in de goede staat aangekomen?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:26 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb er ook maar eens weer een lichtbeeld tegenaan gesmeten
Kennelijk niet, want die van mij is om 22:17 vanavond al verwerkt.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ook gedaan had, maar de mijne is nog niet in het wedstrijdtopique tevoorschijn gekomen. Rewino, is de mijne wel in de goede staat aangekomen?
Als je rewimo@fok.nl exact zo gebruikt dan moet het goedkomen. Hoofdletters KUNNEN uitmaken, ze draaien immers op Linux maar dat hangt alsnog toch weer van de mailer-daemon af.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Schanulleke het volgende:
Dit begint me wel te irriteren. Als ik een inzending stuur komt hij bijna altijd terug als undelivarable en dan kopieër ik het e-mail adres nog wel uit het wedstrijd topic. Heeft iemand anders daar nou ook ooit last van? Wat is hier mis? Is er een ouderwetse case-sensitivity bij Fok ofzo?
Niks gezienquote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
Ik dacht dat ik dat ook gedaan had, maar de mijne is nog niet in het wedstrijdtopique tevoorschijn gekomen. Rewino, is de mijne wel in de goede staat aangekomen?
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Offtopic, maar heb je een werkend mail-adres?
tnx!quote:Op maandag 18 juli 2005 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Mr. Orange
het e-mail adres in mijn profiel klopt niet het moet zijn: JezusjePuckzzz@hotmail.com
De laatste twee waren ook niet serieus bedoeldquote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Die laatste ...![]()
Het lijkt wel een dooie kip![]()
Ik vind de 2de wel echt ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |