Erg mooie foto..doet een beetje denken aan die tragische fotos van een moeder uit een derdewereldland (helemaal niet negatief bedoeld hoor. Erg fraai!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:27 schreef fr.oosje het volgende:
Zo vandaag ook even mijn wedstrijd foto's gemaakt. Dingen die bij elkaar horen. Fleur en haar ouders :-)
....
4
[afbeelding]
Ik zit zelf te denken aan nummer 4
Ja, maar pas nadat ik een uur gewacht heb tot die foto geladen is resized fok em, en ik wil mijn bandbreedte liever gebruiken om vunzige lesbo pr0n (vanwege wetenschappelijk onderzoek) te downloaden dan jouw grote foto. En Rewimo accepteert voor de wedstrijd geen foto's die te groot zijn, dus doe ons een lolquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:37 schreef AltamirA het volgende:
resizen gaat automatisch mag ik hopen?
nee...hij laadt het hele plaatje in en dat vinden de meeste niet tof (en er staat zo'n ranzige text onder), verder wel leuke plaat hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:37 schreef AltamirA het volgende:
Okee hier mijn probeersel:
[afbeelding]
resizen gaat automatisch mag ik hopen?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar pas nadat ik een uur gewacht heb tot die foto geladen is resized fok em, en ik wil mijn bandbreedte liever gebruiken om vunzige lesbo pr0n (vanwege wetenschappelijk onderzoek) te downloaden dan jouw grote foto.
Ik zal m proberen te resizen...moet vast lukken met paintshop pro toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar pas nadat ik een uur gewacht heb tot die foto geladen is resized fok em, en ik wil mijn bandbreedte liever gebruiken om vunzige lesbo pr0n (vanwege wetenschappelijk onderzoek) te downloaden dan jouw grote foto. En Rewimo accepteert voor de wedstrijd geen foto's die te groot zijn, dus doe ons een lolen gooi je foto pas op fok als ie 550 pixeltjes of minder breed is
En ik zie de relatie tussen JPII en een lamp niet. hij is niet heilig, en zeker niet schijnheilig
Ik interpreteerde het als 'bij beiden is de stekker er uit.'quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef Shark.Bait het volgende:
En ik zie de relatie tussen JPII en een lamp niet. hij is niet heilig, en zeker niet schijnheilig
Fleurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:27 schreef fr.oosje het volgende:
Zo vandaag ook even mijn wedstrijd foto's gemaakt. Dingen die bij elkaar horen. Fleur en haar ouders :-)
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Ik zit zelf te denken aan nummer 4
tsssssssssssssss tis toch een enorm mak gebeuren hier , niemand kijktquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:33 schreef fr.oosje het volgende:
Zit je nichtje niet zo te spammen joh
Jawel ikkequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
tsssssssssssssss tis toch een enorm mak gebeuren hier , niemand kijkt
Fleur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()