Komt er niet echt duidelijk uit dan hequote:
Ik had het wel gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt er niet echt duidelijk uit dan heIk zie nl. alleen een I-pod
Misschien wat meer nadruk leggen op de oordopjes dan
![]()
Dat geloof ik allemaal wel, maar ik vind het niet echt bij het onderwerp passen. De borden horen niet echt bij elkaar (niet zoals een peper- en zoutstelletje bijvoorbeeld of een ei en zo'n eierhoudertje), maar staan bij elkaar om dan toch maar dat verkeer te regelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:13 schreef Rewimo het volgende:
Al die borden bij elkaar vormen de instructies waaraan het verkeer zich op die plek moet houden.
Jij bent een vrouw. Jij gaat voor het subtielequote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had het wel gezienIk weet alleen niet zo goed wat ik van de foto vind.....ik vind 'm te soft ofzo, er zit een zweem over...ik weet het niet
Poeh, zo ga je het onderwerp wel heel erg afperkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
Dat geloof ik allemaal wel, maar ik vind het niet echt bij het onderwerp passen. De borden horen niet echt bij elkaar (niet zoals een peper- en zoutstelletje bijvoorbeeld of een ei en zo'n eierhoudertje), maar staan bij elkaar om dan toch maar dat verkeer te regelen.
Ik perk niets afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Poeh, zo ga je het onderwerp wel heel erg afperken
Deze discussie is echt op elk onderwerp van toepassing he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Poeh, zo ga je het onderwerp wel heel erg afperken
Ah.....de herhaling valt je ook opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deze discussie is echt op elk onderwerp van toepassing he?
Wacht maar.....dat komt nog welquote:waar blijft A_N?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
RUKONDERWERPEN!!!!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
RUKONDERWERPEN!!!!!
Tss. Hij ziet die foto's van Puckzzz en meteen slaan zijn hormonen op tilt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
RUKONDERWERPEN!!!!!
Wat Renée zegt, scheelt mij weer typwerkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Tja, leuke foto maar hij spreekt niet voor zich. Zonder uitleg denk ik niet: hee dat zijn dingen die bij elkaar horen
Dat laken eehh eehhmmquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Strijk je lakens
Ik vind 2 en 3 het leukst
wat juist wel weer cool zou zijn met die toysquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat laken eehh eehhmmAnders zag je mijn gebleomde dekbed-overtrek.
![]()
Ik heb geen lidmaatschap voor het Keldertje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Het idee van #2 vind ik het leukst. Ik mis nog iets 'extra's', misschien een iets spannender compositie oid. Iemand die al die gear op foto 3 in huis heeft, moet allicht iets spannends kunnen bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |