quote:
Scherpstellen op een doorzichtig voorwerp gaat natuurlijk automatisch al niet, dus je moet er wel wat voor doen. Maar je kan wel heel erg leuke dingen doen met transparantie (en doorzichtigheid).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef Stephanie_l het volgende:
[...]
Technisch wel een uitdaging denk ik
Of in de zin van 'doorzichtig' kan het ook nog betekenen: goed te doorgronden => begrijpelijk;. Ook niet zomaar in een foto te vatten...
[...]
Jij kan alle kanten op dusquote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Re het volgende:
heat
dat ik contrast met mijn koude biertje, wat dan wel weer bij elkaar hoort
jaquote:
Stel het word tranparantieik las eerst transplantatiequote:Op zondag 3 juli 2005 06:23 schreef Ymke het volgende:
Transparantie is volgens mij veels te moeilijk voor de gemiddelde fotograaf hier, krijgen we weer tig topics vol met gezeur en gezemel over wat het wel of niet is![]()
tuurlijk nietquote:Op zondag 3 juli 2005 06:23 schreef Ymke het volgende:
Transparantie is volgens mij veels te moeilijk voor de gemiddelde fotograaf hier, krijgen we weer tig topics vol met gezeur en gezemel over wat het wel of niet is![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:14 schreef Ymke het volgende:
Die krijgt van mij 5 punten
joh!quote:Op zondag 3 juli 2005 10:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis alweer een jaar geleden dat ik die foto maakte ... en won.
Dat hou je met elk onderwerp hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 06:23 schreef Ymke het volgende:
-1 postopkrikkenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:19 schreef Ymke het volgende:
joh!
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef HMaster-II het volgende:
@ iedereen die dingen die bij elkaar horen hebben gekozen
en
![]()
en
![]()
en
![]()
en
![]()