quote:
Scherpstellen op een doorzichtig voorwerp gaat natuurlijk automatisch al niet, dus je moet er wel wat voor doen. Maar je kan wel heel erg leuke dingen doen met transparantie (en doorzichtigheid).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef Stephanie_l het volgende:
[...]
Technisch wel een uitdaging denk ik
Of in de zin van 'doorzichtig' kan het ook nog betekenen: goed te doorgronden => begrijpelijk;. Ook niet zomaar in een foto te vatten...
[...]
Jij kan alle kanten op dusquote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Re het volgende:
heat
dat ik contrast met mijn koude biertje, wat dan wel weer bij elkaar hoort
jaquote:
Stel het word tranparantieik las eerst transplantatiequote:Op zondag 3 juli 2005 06:23 schreef Ymke het volgende:
Transparantie is volgens mij veels te moeilijk voor de gemiddelde fotograaf hier, krijgen we weer tig topics vol met gezeur en gezemel over wat het wel of niet is![]()
tuurlijk nietquote:Op zondag 3 juli 2005 06:23 schreef Ymke het volgende:
Transparantie is volgens mij veels te moeilijk voor de gemiddelde fotograaf hier, krijgen we weer tig topics vol met gezeur en gezemel over wat het wel of niet is![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:14 schreef Ymke het volgende:
Die krijgt van mij 5 punten
joh!quote:Op zondag 3 juli 2005 10:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis alweer een jaar geleden dat ik die foto maakte ... en won.
Dat hou je met elk onderwerp hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 06:23 schreef Ymke het volgende:
-1 postopkrikkenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:19 schreef Ymke het volgende:
joh!
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef HMaster-II het volgende:
@ iedereen die dingen die bij elkaar horen hebben gekozen
en
![]()
en
![]()
en
![]()
en
![]()
HMaster-II en![]()
Ik win...![]()
![]()
![]()
Geeft niet....ik heb weer eens kunnen lachenquote:
Die keren dat ik onderwerpen heb in mogen sturen, heb ik geloof ik nog niet 1 keer het onderwerp dat ikzelf had ingestuurd als eerste gekozenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef American_Nightmare het volgende:
"Dingen die bij elkaar horen".. en iedereen gaat weer voor het makkelijkste onderwerp.
En om tegengas te geven heb ik maar niet op m'n eigen onderwerp gestemd (zoals bijna iedereen).
Getver, heb ik op jouw onderwerp gestemd?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef American_Nightmare het volgende:
"Dingen die bij elkaar horen".. en iedereen gaat weer voor het makkelijkste onderwerp.
En om tegengas te geven heb ik maar niet op m'n eigen onderwerp gestemd (zoals bijna iedereen).
s-c-h-a-n-d-equote:Op maandag 4 juli 2005 09:56 schreef Astridj0h het volgende:
ja gestemt (vergeten te stemmen voor de foto's trouwens beetje te laat gekeken)
Leugenaar!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:26 schreef dane het volgende:
Ik stem niet [afbeelding]
Maar ik doe dit keer weer 's mee. Laatste keer was met drie-luik....
Misschien kun je dan mijn username op de overzichtsite even bijwerken?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Offy het volgende:
[..]
ik neem mijn overzichtsite-bijwerken-taak heel serieus
Dat zeg je ook elke maandquote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Offy het volgende:
Mijn laatste keer is ook al meer dan een half jaar geleden zie ikDeze maand doe ik weer mee
![]()
Jahoor, dat kan ik. Gaat je wel geld kostenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Misschien kun je dan mijn username op de overzichtsite even bijwerken?![]()
Nu écht!quote:
ik claim offy en alle stukken fruit die er zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Als het 'dingendiebijelkaarhoren' wordt dan stuur ik een tietenfoto in en ik claim nu alvast het alleenrecht op tietenfoto's.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Als het 'dingendiebijelkaarhoren' wordt dan stuur ik een tietenfoto in en ik claim nu alvast het alleenrecht op tietenfoto's.
I rest my casequote:Op maandag 4 juli 2005 15:07 schreef Vliegvrager het volgende:
@A_N: volgens mij bestaat er niet zoiets als het makkelijkste onderwerp. Ieder onderwerp kent zijn inkoppertjes en bij alle inkoppertjes geldt dat je het inkopperige er zo vanaf ziet. Misschien is het juist bij het 'makkelijkste' onderwerp wel het moeilijkst om met iets origineels te komen.
Hier: tieten:quote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik claim offy en alle stukken fruit die er zijn
sorry, ik moest PdeHoog voor zijn![]()
Ik haat jullie allemaal!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik claim offy en alle stukken fruit die er zijn
sorry, ik moest PdeHoog voor zijn![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Is dat een belofte?quote:
Je weet mijn rekening nummer. Ik hang de asociale eikel uit, jij mag haar troostenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Arme Offy.....pest die grote enge Shark je nou![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je weet mijn rekening nummer. Ik hang de asociale eikel uit, jij mag haar troosten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |