Ja ik ook, maarja ik ben dan ook een ZW junkiequote:
100% mee eenschquote:
zelfs ik vind hem beter in ZWquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik ook, maarja ik ben dan ook een ZW junkie
Veeeeeeeel beterquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Sasami het volgende:
Ik heb ook ff een nieuwe poging geprobeerd....
[afbeelding]
this is about as far as I will go mister!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef mwvdlee het volgende:
Beter Puckzzz!Denk dat het doel dat je had (dat de riem de broek omhoog houd) beter uitkomt als je de riem dicht houdt. Misschien de riem (losjes) dicht, en de riem hoger dan de broek trekken (paar lusjes van de broek overslaan) zodat het een beetje lijkt alsof de broek af zou zakken als de riem er niet zat (waarop de reacties van de heren natuurlijk voorspelbaar wordt
)?
Wat zij zegtquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veeeeeeeel betervind je zelf ook niet?
Ja ik vind hem zelf ook veel beterquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veeeeeeeel betervind je zelf ook niet?
Ok doe ik dat nog ff en dan wordt dit mijn bijdrage.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtZiet er goed uit zo
.
Je zou eventueel nog wat van de linkerruimte af kunnen croppen. Da's een beetje loos. Die weerspiegeling erachter is wel gaaf
thnxquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Elefes het volgende:
Puckzzzde eerste van de tweede poging vind ik het mooiste & Sasami: mooie foto's!
Dank je!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Elefes het volgende:
Puckzzzde eerste van de tweede poging vind ik het mooiste & Sasami: mooie foto's!
Hee, hoort het bij elkaar of niet?quote:
Ik zie het samenspel.. Fles en een gebruikte cameraquote:
Ik soep wel iets met jou en een begraafplaatsquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zie het samenspel.. Fles en een gebruikte camera
Toppiequote:Op woensdag 13 juli 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik soep wel iets met jou en een begraafplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |