Israel National Newsquote:13:30 Jul 07, '05 / 30 Sivan 5765
(IsraelNN.com) Army Radio quoting unconfirmed reliable sources reported a short time ago that Scotland Yard had intelligence warnings of the attacks a short time before they occurred.
The Israeli Embassy in London was notified in advance, resulting in Finance Minister Binyamin Netanyahu remaining in his hotel room rather than make his way to the hotel adjacent to the site of the first explosion, a Liverpool Street train station, where he was to address and economic summit.
At present, train and bus service in London have been suspended following the series of attacks. No terrorist organization has claimed responsibility at this time.
Israeli officials stress the advanced Scotland Yard warning does not in any way indicate Israel was the target in the series of apparent terror attacks.
quote:It's very good…Well, it's not good, but it will generate immediate sympathy for Israel. ( Sunday Herald - 02 November 2003 - http://ww1.sundayherald.com/37707 )
Mooie contradictie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef Merovingian. het volgende:
...unconfirmed reliable sources...
Het is vast de NWO geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef BaajGuardian het volgende:
en dat het spontaan al qaeda is geweest , terwijl die organisatie nieteens meer bestaat.
Ik zou zeggen dat dat onder 'te speculatief' valt.quote:en dat het spontaan al qaeda is geweest , terwijl die organisatie nieteens meer bestaat.
Boeiend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef UncleScorp het volgende:
alleen spijtig dat al je posts straks weggemodereerd worden
Hoe kom je erbij dat deze organisatie niet zou bestaan? Naar aanleiding van die BBC docu?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef BaajGuardian het volgende:
en dat het spontaan al qaeda is geweest , terwijl die organisatie nieteens meer bestaat.
Nee, ze zijn wel ongeëist.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef Davidboaz het volgende:
*kuch*
De aanslagen zijn nog niet opgeëist.
allemachtig weer zon debiel die grappig denkt te zijn en alleen maar * DOM * overkomt omdat de NWO niet een ORGANISATIE IS , maar een systeem.quote:
mag ik nu ook scheldenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
allemachtig weer zon debiel die grappig denkt te zijn en alleen maarOM* overkomt omdat de NWO niet een ORGANISATIE IS , maar een systeem.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef T1andonly het volgende:
Ze wisten een korte tijd van te voren dat er iets te gebeuren stond en dit belangrijk persoon werd in veiligheid gebracht zonder al te veel commotie, iets wat lastig gaat met alle mensen in de Londonse Metro
Dat is het probleem ook niet. Scotland Yard moet zeggen wie ze op het laatste moment en tip gaf en wat de precieze inhoud was. Dan gaan we bij die tipgever aanbellen en kijken waar hij z'n info vandaan heeft en waarom hij pas op het laatste moment van de aanslag wist (en was het bericht misschien alleen voor Netanyahu bestemt?). Dat is niet alleen een onderzoek dat de politie moet doen, maar ook de media. De media hoort namelijk voor het volk te controleren wat de overheidsinstanties uitvoeren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef T1andonly het volgende:
Ze wisten een korte tijd van te voren dat er iets te gebeuren stond en dit belangrijk persoon werd in veiligheid gebracht zonder al te veel commotie, iets wat lastig gaat met alle mensen in de Londonse Metro
07- 07 (-05) bedoel je??quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:07 schreef Hallulama het volgende:
Heeft iemand het aantal verstreken dagen al geteld vanaf New York en Madrid?
Wat was je bron, UncleSorp?quote:Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
linkquote:Scotland Yard
Volgens een Israëlisch radiostation zou Israël donderdag door Scotland Yard, een paar uurvoor de aanslagen, zijn ingelicht om de beveiliging te verscherpen en extra waakzaam te zijn.
APquote:JERUSALEM - British police told the Israeli Embassy in London minutes before Thursday's explosions that they had received warnings of possible terror attacks in the city, a senior Israeli official said.
Israeli Finance Minister Benjamin Netanyahu had planned to attend an economic conference in a hotel over the subway stop where one of the blasts occurred, and the warning prompted him to stay in his hotel room instead, government officials said....
Just before the blasts, Scotland Yard called the security officer at the Israeli Embassy to say they had received warnings of possible attacks, the official said. He did not say whether British police made any link to the economic conference.
The official spoke on condition of anonymity because of the nature of his position.
Iets verder kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:54 schreef DIGIT_ het volgende:
Denk opeens aan een stel kaarten die ooit getoond werden.
Daarop zag je de Big Ben in Londen met vlammen op de achtergrond, heeft iemand daar nog een linkje van?
TUURLIJK !!!!quote:Volgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitten, wat ook door de meeste "experts" (lees Blair getrouwen, mede-plichtigen,) vermoed wordt.
Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben. Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
Zojuist is bekend geworden dat premier Blair rond 13.00 uur Nederlandse tijd met een verklaring zal komen. Hij zal wel bij de G8 top blijven, en is nog niet onderweg naar Londen.
Volgens Sky News zijn legereenheden de Engelse hoofdstad binnengetrokken, om de orde en veiligheid te kunnen bewaren.
De aanslagen zijn ondertussen duidelijk merkbaar op de Europese beurzen, die enkele procenten naar beneden gestort zijn. Er wordt op dit moment opvallend veel goud ingekocht, wat een teken is dat beleggers een onzekere periode verwachten
Inmiddels is de persconferentie van premier Blair geweest. In een korte verklaring liet hij weten dat het inderdaad om terroristische aanslagen gaat, en dat zijn gedachten bij de slachtoffers en hun families zijn. Hij zal de G8-top verlaten om naar Londen af te reizen, maar de top zal wel zonder hem doorgaan.
Jaja Huicelaars !!!!!!!quote:Volgens Blair hebben alle leiders die bij de G8-top aanwezig zijn ervaring met terrorisme, en zullen ze allemaal helpen de terroristen te verslaan.
Diezelfde BBC die "gezuiverd" werd en opgevuld wet met Blair getrouwen nadat enkele anti Blair mensen binnen de BBC verklaringen hadden geplaatst dat Blair van te voren wist dat Irak geen chemische of nuke wapens had.quote:Volgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitten, wat ook door de meeste experts vermoed wordt. Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben. Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
Staat momenteel nog gewoon op de Fok ... http://frontpage.fok.nl/ (de Londen-special)quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:45 schreef Merovingian. het volgende:
Wat was je bron, UncleSorp?
Blair heeft net zoals de rest van de westerse wereld ruzie met moslim extremisten. Dat wil niet zeggen dat alle moslims slecht zijn maar denk dat het tijd is om maatregegelen te nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef Tiesemans het volgende:
De Franse Geheime Dienst weet veeeel meer dan iedereen denkt... (en ze zijn niet de enigen)
[..]
TUURLIJK !!!!
Blair heeft ruzie met :
Hoe dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:21 schreef Megumi het volgende:
Grappige is dat met onze moderne wapens het terrorisme binnen zeven minuten is op te lossen.
En wat de media zeggen is altijd waar (zeg je zelf altijd).quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:19 schreef UncleScorp het volgende:
Ow nu ik die post van Merovingian herlees is er serieuse onduidelijkheid over wie wie verwittigd heeft, en wanneer ...
Ik ben tussen de middag op mijn werk boven naar het belgisch tv-journaal gaan kijken, en daar zeiden ze duidelijk dat de Israelis kort voor de aanslag ScotlandYard verwittigd hadden, en de geplande Israeli-bijeenkomst ging niet door want de topman was ook verwittigd en kwam dus niet buiten.
quote:It's very good…Well, it's not good, but it will generate immediate sympathy for Israel. ( Sunday Herald - 02 November 2003 - http://ww1.sundayherald.com/37707 )
Wat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef Merovingian. het volgende:
id, je trekt ze gewoon terug.
Ik poste niet met die bedoeling ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef Wombcat het volgende:
En wat de media zeggen is altijd waar (zeg je zelf altijd).
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Over de 11 september aanslagen zei Netanyahu trouwens:
[..]
Sorry, offtopic, k lees dit nu pas, maar wat voor vieze vuile gore kutegohufter ben je als je zoiets zegt!?!?!![]()
Die Netanyahu is een Jood met het bloed in zich van een voorvader die de Heere Jezus Christus, mede heeft gekruizigd.quote:After the attacks on New York and Washington, the former Israeli Prime Minister, Benjamin Netanyahu, was asked what the terrorist strikes would mean for US-Israeli relations. He said: “It’s very good.” Then he corrected himself, adding: “Well, it’s not good, but it will generate immediate sympathy [for Israel from Americans].”
Dat weet je ook zeker?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:46 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Doch deze zullen voorzeker hun oordeel niet ontlopen.
OK.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik poste niet met die bedoeling ...![]()
Merovingian probeert er een informatie-topic van te maken. En omdat vooral de eerste berichtgeving belangrijk is, post ik gewoon wat ik gelezen en gehoord heb.
woteverquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef Wombcat het volgende:
OK.
Maar dan postte je dus wel selectief (mag best hoor, daar niet van, maar als je er echt een informatietopic van wilt maken moet je wel wat volledig zijn. Aan de andere kant is dat weer volledig onmogelijk om te doen).
* oordopjes indoetquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
3. Nederland
Tja... Trek uw eigen conclusies maar..
Vakmensen die terrorisme-expertsquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Was al voorspeld na 11 september. Destijds werd er een lijstje gemaakt van 3 landen die de volgende keer aan de beurt zouden kunnen komen:
1. Spanje (Madrid 11-03)
2. Engeland (Londen vandaag dus)
3. Nederland
Das een tweede iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:01 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja....
Of dit tot enige geruststelling zal zijn voor je.. ..... das een tweede
quote:Real news is what is censored, everything else is advertising.
Ireland-onlinequote:07/07/2005 - 12:37:23
Israel was not warned about possible terror attacks in London before at least six blasts ripped through the city, Foreign Minister Silvan Shalom said today.
A Foreign Ministry official had said earlier that British police warned the Israeli Embassy in London of possible terror attacks minutes before the first explosion.
“There was no early information about terrorist attacks,” Shalom told Israel Army Radio. “After the first explosion an order was given that no one move until things become clear.”
lolquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef nokwanda het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat Blair's uitspraak van G8 bijna hetzelfde is als de arabische uitspraak van Jihad.
Ik bespeurde wat verwarring bij mezelf![]()
En de mossad maakt gebruik van de juiste methoden en manieren om aan info te komen. Alleen jammer dat de regering daar onjuist gebruik van maakt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat de Mossad het eerder wist dan alle anderen is zo gek nog niet. Het is de beste inlichtingendienst op deze aardbol. Als de Mossad dat niet was bestond Israël niet meer.
Die G8 wordt echt niet geschrapt hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:44 schreef NgInE het volgende:
ja, die meneer is heel er...'speciaal'. maar toch moet ik hem vaak wel gelijk geven. als je kijkt naar het voordeel dat Bush en consorten mogelijk met deze aanslag binnen halen: G8 wordt geschrapt. geen geld voor arme mensjes in Afrika, maar wel voor meer oorlog tegen 'terrorisme'. en er is al een hele tijd wat te doen geweest in Great-Britian over het aanstormende identificatie-plicht (terwijl hier in Nederland iedereen met een glimlach op diens gezicht er mee in stemde) en tja, dat gaat er nu sowiezo komen.
Goede stukjes!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:03 schreef UncleScorp het volgende:
Cui bono? Stupidity Versus Logic in the Latest “Terror” Attack
http://www.opednews.com/a(...)bono__stupidity_.htm
What's Behind the London Attacks?
http://www.thesimon.com/m(...)_london_attacks.html
Juist @Open.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:00 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Die G8 wordt echt niet geschrapt hoor.
En denk maar niet dat het geld naar die arme lieve kindertjes zal gaan. (misschien deels als controle middel en zoethoudertje) Dat geld is er om controle te krijgen over dat gebied aangezien over niet al teveel jaar de shit de fan gaat raken wanneer blijkt dat er niet genoeg olie is om aan de vraag te kunnen voldoen en deze olie uit West Afrika en het Midden Oosten zal moeten komen. Terwijl het westen alle olie wegkaapt uit deze landen gaan al die mensen zich nog eens achter de oren krabben wanneer de olieschaarste ervoor zorgt dat ze niet genoeg eten kunnen verbouwen en de voedsel hulp uit het westen ook niet meer volgehouden kan worden ter compensatie voor alle natuurlijke grondstoffen die we daarvandaan halen. Dit kan alleen gehandhaafd blijven wanneer het westen de controle kan houden over de landen en leiders aldaar, die op haar beurt de bevolking in bedwang houden.
Hetgeen dus een beetje overbodig blijkt. Sorry!quote:Weet niet of dit helemaal on topic is hier, maar dit is het enige London-aanslagen topic in truth, dus...
Er wordt zoals vaak bij dit soort gebeurtenissen gespeculeerd over de betekenis van de datum waarop het gebeurt. In dit geval dus 7-7-2005. Oftewel 2x een '7' in datum. Nu ben ik geen numeroloog, maar het viel me op dat het er eigenlijk 3 zijn:
2005 -> 2+0+0+5 = 7
dus 7-7-7.
Maar of en wat het zou kunnen betekenen is een tweede, wat ik zo even niet zou weten te bedenken.
control over de world is inderdaad het motto. Moet eerlijk zeggen dat het me verbaast hoeveel mensen dit nu al doorzien.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:44 schreef NgInE het volgende:
ja, die meneer is heel er...'speciaal'. maar toch moet ik hem vaak wel gelijk geven. als je kijkt naar het voordeel dat Bush en consorten mogelijk met deze aanslag binnen halen: G8 wordt geschrapt. geen geld voor arme mensjes in Afrika, maar wel voor meer oorlog tegen 'terrorisme'. en er is al een hele tijd wat te doen geweest in Great-Britian over het aanstormende identificatie-plicht (terwijl hier in Nederland iedereen met een glimlach op diens gezicht er mee in stemde) en tja, dat gaat er nu sowiezo komen.
voor de aanslagen was er al net een 777 topic geopend.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef sigvard het volgende:
Weet niet of dit helemaal on topic is hier, maar dit is het enige London-aanslagen topic in truth, dus...
Er wordt zoals vaak bij dit soort gebeurtenissen gespeculeerd over de betekenis van de datum waarop het gebeurt. In dit geval dus 7-7-2005. Oftewel 2x een '7' in datum. Nu ben ik geen numeroloog, maar het viel me op dat het er eigenlijk 3 zijn:
2005 -> 2+0+0+5 = 7
dus 7-7-7.
Maar of en wat het zou kunnen betekenen is een tweede, wat ik zo even niet zou weten te bedenken.
Die bus ontplofte pas toen de bommen in de metro al waren afgegaan, toen werd ook pas duidelijk dat het om een aanslag ging.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Goede stukjes!
Ik vraag me af waarom de eerste berichten spraken over een 'power surge' (nogal vreemd als er verschillende bommen afgegaan zijn en er een bus zonder dak in de straat staan) en waarom er in de eerste uren sowieso zoveel onduidelijkheid was over wat, waar gebeurd was.
Ah, nogal een spuit-11 actie van me dus, had 't andere topic nog niet gezien omdat ik via de active topics lijst navigeerde.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
voor de aanslagen was er al net een 777 topic geopend.
William Caseyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb de tv nu op nederland 3 , en daar is altijd Radio op , welke weet ik even zo niet.
daar was net dat je kon bellen met wat je wilde zeggen over de (doet vingers overelkaar) aanslagen (doet vingers weer normaal) en er belde iemand die echt heel duidelijk zei dat hij de ..eh , laten we midden oosten kant , het niet kwalijk nam aangezien de CIA en rest amerika MOORDEN en TERRORISERING van de midden oosten landen , er was dus ook een CIA directeur die zelf opeens toevallig dood was nadat hij in een gigantische rechtzaak moest tekenen (getuigen) over deze moorden en terrorisering in het middenoosten , maw vermoord ja.
officieel rapport : van een trapje gevallen
juist.
tv radio is soms best even verhelderend.
(volgens mij NOS radio btw)
North-East Intelligence Networkquote:By Douglas J. Hagmann, Director
8 July 2005; 5:30 AM ET: Just a few short hours before the first explosion ripped through London, there was a significant sell-off or “selling short” of the British Pound in the financial market. This activity took place absent of any economic news or other known market-driven factors that would sufficiently explain the sell off. This activity also occurred without the normal corresponding pricing action in the other major currency pairs. In summary, a large amount of GBP was sold to liquidate a “long position” and secure profits, or to take a “short position” to profit from an anticipated drop in the value of the British Pound. In either case, the market activity warrants further investigation.
Many thanks to an alert subscriber to the HQ INTEL-ALERT for his expert analysis which served as the basis for this report.
Jerusalem Postquote:The Prime Minister's Office instructed Israeli officials not to give interviews to the foreign media Thursday on the London bombings.
After 9/11, Israel made some effort on international TV to impress upon the world that global terror and terror against Israelis were a common cause. On Thursday, Foreign Minister Silvan Shalom and Finance Minister Binyamin Netanhayu conveyed similar messages, but only to the Hebrew-language media. [Typisch radicaal-zionistisch gehuil over de weerstand die hun eigen ondrukkingen ondervindt]
The source [also] indicated that part of the reason for such circumspection stemmed from the high level of "speculation" concerning the attacks. He specifically referred to a report that came out soon after Thursday's bombings that Israel had received advance warning of the attacks, pointing to the "danger that this kind of report can bring to Israel."
The Foreign Ministry, and Israeli embassy officials at the highest levels, totally rejected the report.
Als 'ie na de eerste explosies dat te horen krijgt, vind ik het niet zo vreemd dat 'ie de conferentie afblaast.quote:What one source did note, however, was that Finance Minister Binyamin Netanyahu received a call from British police soon after the first explosion, but before the full extent of the attacks was known, because it had occurred by the site of a conference at which he was to speak and for which he was about to depart. After the call from the police to his security staff, Netanyahu stayed put.
Ik vraag me ook af of we het willen/moeten aanraken.... Is het niet beter dat, als men zich hier steeds meer van bewust wordt, je de macht, verkregen uit het 'oppurtunistische' component, ontkracht?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef Merovingian. het volgende:
Investigative Report: “Odd” Financial Activity Preceded UK Bombing
[..]
North-East Intelligence Network
C2C interview waarin Hagmann dit kort voorzichtig bespreekt (en ook, voorzichtig, 9/11 aanhaalt):
Luister interview extract
download interview extract (als dit werkt)
Hagmann zegt dat hij ook denkt dat er ergens "also an oppertunistic component is to all of this". Wat ik me altijd afvraag is dat wanneer we met alleen een "rogue" of "oppertunistic" component te maken hebben, niemand dit durft aan te raken. Het is natuurlijk volkomen logisch dat hij het voorzichtig brengt.
jah, dat begrijp ik dan ook welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Uit dat artikel:
[..]
Als 'ie na de eerste explosies dat te horen krijgt, vind ik het niet zo vreemd dat 'ie de conferentie afblaast.
Hele verhaal van Stratfor Consulting Intelligence Agencyquote:There has been massive confusion over a denial made by the Israelis that the Scotland Yard had warned the Israeli Embassy in London of possible terrorist attacks “minutes before” the first bomb went off July 7. Israel warned London of the attacks a “couple of days ago,” but British authorities failed to respond accordingly to deter the attacks, according to an unconfirmed rumor circulating in intelligence circles. While Israel is keeping quiet for the time-being, British Prime Minister Tony Blair soon will be facing the heat for his failure to take action.
Dat ze niet hebben geholpen en dat er nu NOG meer camera's worden opgehangen is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
An estimated 4.2 million cameras -- largely concentrated in London and other major cities -- observe Britons as they go about their daily business, whether they're waiting for a bus, riding a train, lining up at a bank or parking a car in a public garage.
The phalanx of security cameras has earned Britain a reputation as a world leader of surveillance, and has led to criticism that the constant monitoring takes the Orwellian concept of "Big Brother" to an extreme.It's widely estimated that the average Briton is caught on various cameras up to 300 times on a normal day.
GOOD LORD!!!![]()
Alweer?quote:3. Nederland
Ja ja, er zit overal wat achter. Ik vind het toch knap dat zoveel mensen die in het complot horen te zitten toch zo goed kunnen zwijgen.quote:onbevestigde verklaringen spraken van "mannen in witte pakken" binnen 2 minuten na de eerste explosie,....alleen waren ze hier donkerblauw.
Dus? Net of ze iets met die info kunnen. Er wonen 1.6 miljoen mensen in die stad, het is onmogelijk info te verzamelen over ieder persoon. Eén persoon kunnen ze daarentegen wel volgen.quote:An estimated 4.2 million cameras -- largely concentrated in London and other major cities -- observe Britons as they go about their daily business, whether they're waiting for a bus, riding a train, lining up at a bank or parking a car in a public garage.
The phalanx of security cameras has earned Britain a reputation as a world leader of surveillance, and has led to criticism that the constant monitoring takes the Orwellian concept of "Big Brother" to an extreme.It's widely estimated that the average Briton is caught on various cameras up to 300 times on a normal day.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:36 schreef BaajGuardian het volgende:
want men werkt er zelf aan mee.
Amsterdam is wel logisch, aangezien ze overal de hoofdsteden (wereldsteden) pakken. Ik vrees voor Amsterdam CS, trams en metro's plus de Coentunnelquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:02 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik rekende net uit wanneer we op de aanslag(en?) in Nederland kunnen rekenen.
Madrid was 912 dagen na New York.
Londen 483 dagen na Madrid. Londen was dus 429 dagen eerder dan "verwacht".
We zien hier dat het steeds vaker voorkomt. Daarom is Amsterdam dus 54 dagen (483-429) na 7 juli aan de beurt en dat is dan dinsdag 30 augustus. Schrijf het op in je agenda om op die dag publieke plaatsen zoveel mogelijk te mijden anders zal je misschien denken "had ik maar naar Mikrosoft geluisterd".![]()
Op BBC Prime lieten ze een man aan het woord die een vriendin in 1 v/d bussen had zitte. Hij was telefonisch met haar in gesprek op het moment dat het gebeurde.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:02 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik rekende net uit wanneer we op de aanslag(en?) in Nederland kunnen rekenen.
Madrid was 912 dagen na New York.
Londen 483 dagen na Madrid. Londen was dus 429 dagen eerder dan "verwacht".
We zien hier dat het steeds vaker voorkomt. Daarom is Amsterdam dus 54 dagen (483-429) na 7 juli aan de beurt en dat is dan dinsdag 30 augustus. Schrijf het op in je agenda om op die dag publieke plaatsen zoveel mogelijk te mijden anders zal je misschien denken "had ik maar naar Mikrosoft geluisterd".![]()
quote:London Underground Bombing 'Exercises' Took Place at Same Time as Real Attack
Culpability cover scenario echoes 9/11 wargames
A consultancy agency with government and police connections was running an exercise for an unnamed company that revolved around the London Underground being bombed at the exact same times and locations as happened in real life on the morning of July 7th.
On a BBC Radio 5 interview that aired on the evening of the 7th, the host interviewed Peter Power, Managing Director of Visor Consultants, which bills itself as a 'crisis management' advice company, better known to you and I as a PR firm.
Peter Power was a former Scotland Yard official, working at one time with the Anti Terrorist Branch.
Power told the host that at the exact same time that the London bombings were taking place, his company was running a 1,000 person strong exercise which drilled the London Underground being bombed at the exact same locations, at the exact same times, as happened in real life.
En wat doe jij hier danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef dodeca het volgende:
[...]
Mwa, ze moeten met steeds meer bullshit komen om die angst en de illusie dat symptomen bestrijden iets gaat oplossen erin te houden. There's only so much bs people can take right? (zie EU-referendum).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef spiritual het volgende:
Door zo'n aanslag wordt ik alleen maar bewuster van de waarheid. Ik kan niet anders dan hopen dat er net zo'n lijst met fouten uitkomt als bij het WTC op 911. Fouten die bewijzen dat alles op leugens berust....
Wat ik wel klote vind, is dat om me heen de angst voor terrorisme toeneemt en daarbij ook de bereidheid voor meer macht bij de overheid in het inleveren van vrijheid. De mensen die geloven in de media creeeren meer angst, voor de andere wordt het allemaal steeds duidelijker.
Maar meer mensen over de grens van de waarheid trekken wordt steeds lastiger naar mijn mening. Of ga ik nu te ver offtopic???
Kortom was het "toevallig" dat die bom bij haar in die bus aanwezig was...?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Op BBC Prime lieten ze een man aan het woord die een vriendin in 1 v/d bussen had zitte. Hij was telefonisch met haar in gesprek op het moment dat het gebeurde.
Zij was een israelische vrouw die altijd zeer bang was geweest om in Israel in een bus opgeblazen te worden. Bovendien was ze een soort van felle linkse aanhangster in Israel
creepy story. Geeft temeer weer aan dat we geen angsten moeten hebben want die angsten (bewuste denkvormen) kunnen omgezet worden tot werkelijkheid
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef dodeca het volgende:
Steeven waarom heb je niet naar Baai geluisterd?
je begint me toch een partij angst te kweken?
Vind je dat leuk?
Welke boerelul hiero vind het diep in zijn hart leuk om angst te kweken?
nou....nou denk es goed na welke boerelul is geil op angst?
Weet je wat je nl. doet steeven? je projecteerd je eigen illusionaire angst hier ,om een paar onwetende ook daarin mee te participeren.
Steeven dat is niet erg clever van jou.
Ten eerste er waren al vele voor u ,dus kosmisch gezien, ben je veeeeeeeeel te laat, dat schiet dus geen reet op.
Ten tweede vergeet je naar je eigen angst te kijken.
ten derde zal het wel eens tijd voor je worden om nou eens achter je achter hoofd te gaan krabben over hetgeen die Baai je nou net zei!
Baai heb het over een dieper complot wat in wezen "GEEN" complot is ,dat is weer de illusie ,maar probeert jou aan te zetten tot een diepere reflexie.
Laat ik het heel simpel in boerelulle woorden zeggen:
Het onderzoeken van het hoe en wat is niet anders dan het ontdekken van een Matrix die opgebouwd is uit een illusionaire niets-heid.
nou, nou gelijk op je teentjes getrapt.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:34 schreef Steeven het volgende:
[..]. Wie zegt dat ik bang ben, ik leg alleen maar een mogelijk toekomstbeeld voor. Dat iemand een ietswat pessimistisch beeld heeft van de toekomst kan tevens ook een heel realistisch beeld zijn nl. En de enige boerenlul ben jij, volgens mij heb je te vaak gespijbeld bij je lessen Nederlands en Spelling, meneer de conclusietrekker.
Ik had het dan ook niet tegen Baaj. Een vreselijke (realistische) toekomst indenken heeft weinig met angst te maken. Mij zul je het OV oid niet zien vermijden, noch zal ik in spanning zitten te wachten op een knal, al is het thuis dan wel in de trein.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
nou, nou gelijk op je teentjes getrapt.
we snappen dat zo'n toekomst beeld kan bestaan, maar wat Baaj meer bedoelde vlgns mij is dat de vreselijke toekomst beelden niet echt bij zullen dragen aan het los laten van angsten, wat juist nu zo belangrijk is
![]()
Die knal gaat komen......... in Amsterdam.......... dat is al aangekondigd.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:17 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen Baaj. Een vreselijke (realistische) toekomst indenken heeft weinig met angst te maken. Mij zul je het OV oid niet zien vermijden, noch zal ik in spanning zitten te wachten op een knal, al is het thuis dan wel in de trein.
Aanslag, a la. Chip? Ehmquote:Op zondag 10 juli 2005 12:22 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
Die knal gaat komen......... in Amsterdam.......... dat is al aangekondigd.
Ik denk zo rond het einde van het jaar, wellicht begin volgend jaar.
Vervolgens krijgt iedereen een RFID chip? .......... dan voel je je veiliger.
Je mist het verband, geloof ik.quote:
Ik of jij (jullie)quote:
Ik bedoelde niet verband als in: uit de verbanddoosquote:
En nu de datum nog voorspellen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Was al voorspeld na 11 september. Destijds werd er een lijstje gemaakt van 3 landen die de volgende keer aan de beurt zouden kunnen komen:
1. Spanje (Madrid 11-03)
2. Engeland (Londen vandaag dus)
3. Nederland
1 dag verschil maar het wel precies twee jaar noemen; we nemen het niet zo nauw als het niet uitkomt he?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En nu de datum nog voorspellen...
11/03/2004 --» 11-4/03+4/2004+1 = 07/07/2005 --» 07-4/07+4/2005+1 = 03/11/2006
11-03-2004 + 483 dagen = 07-07-2005
07-07-2005 + 483 dagen = 02-11-2006 (1 dag later zou het 03-11-2006 zijn)
1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh
Hmmz... vreemde verbanden.
Zie je mij ergens de vergelijking maken 1 dag = 2 jaar?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1 dag verschil maar het wel precies twee jaar noemen; we nemen het niet zo nauw als het niet uitkomt he?![]()
11-03-2004 + 483 dagen = 07-07-2005quote:Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zie je mij ergens de vergelijking maken 1 dag = 2 jaar?
Of je begreep het verkeerd:quote:Op zondag 10 juli 2005 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh [/b]
Yup; dat zie ik je doen. Je kunt wel rekenen maar niet lezen?
Uit zijn hypothese is dat hetgene wat jou het meest opvalt?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1 dag verschil maar het wel precies twee jaar noemen; we nemen het niet zo nauw als het niet uitkomt he?![]()
Oh jaquote:Op zondag 10 juli 2005 13:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet verband als in: uit de verbanddoos![]()
Je leek dat idee van chips raar te vinden. Maar dat is, denk ik, vrij dichtbij. Men heeft het er nu al over om die dingen te gebruiken voor aanschaf van spullen. Men kan het ook willen inzetten om een soort schijn van veiligheid te wekken. Zoals de zaken er nu voorstaan met aanslagen en zo zullen er niet eens zoveel mensen tegen protesteren. Dan krijg je de Big brother maatschappij.
You've got a point. Zou binnen het huidige systeem niet kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef Steeven het volgende:
[..]
Oh ja. De AIVD heeft moeite om 150 mensen in de gaten te houden en lopen weken achter met werk. En dat wil jij zeggen dat er door de invoering van een chip elke inwoner in de gaten gehouden kan worden. Die shitload aan nutteloze informatie die ze daardoor binnenkrijgen werkt dat systeem alleen maar tegen
.
Mjwa hoe de Mossad aan haar info komt is natuurlijk opmerkelijk (wellicht dat ze andere inlichtingendiensten aftappenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
You've got a point. Zou binnen het huidige systeem niet kunnen.
Maar toch opvallend dat de mossad er beduidend minder moeite mee schijnt te hebben als ik de geruchten moet geloven.
Ik kan me ook best voorstellen dat er een ander systeem intwikkeld zou kunnen worden waarbij er alleen een signaal afgaat op het moment dat iemand niet in de pas loopt.
Een soort fok! puntensysteem
hmmmz. persoonlijk zie ik hierin een felle israeli, een bom en een autobus en iemand die die combinatie toch weer in een slachtofferrol weet te draaien om de aanwezigheid van een isreali in een opgeblazen bus te verklaren. Netanyahu werd wel weer voor de aanslag gewaarschuwd en bleef veilig in zijn hotel zitten.Men vond het blijkbaar niet nodig de londenaren zelf te waarschuwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Op BBC Prime lieten ze een man aan het woord die een vriendin in 1 v/d bussen had zitte. Hij was telefonisch met haar in gesprek op het moment dat het gebeurde.
Zij was een israelische vrouw die altijd zeer bang was geweest om in Israel in een bus opgeblazen te worden. Bovendien was ze een soort van felle linkse aanhangster in Israel
creepy story. Geeft temeer weer aan dat we geen angsten moeten hebben want die angsten (bewuste denkvormen) kunnen omgezet worden tot werkelijkheid
Mossad wist tevoren van de aanslagen in Londen ( Netanyahu gewaarschuwd )quote:Op zondag 10 juli 2005 14:59 schreef Steeven het volgende:
[..]
Mjwa hoe de Mossad aan haar info komt is natuurlijk opmerkelijk (wellicht dat ze andere inlichtingendiensten aftappen). Maar ja, de KGB had ook een mol in het Witte Huis
.
Het zegt nog vrij weinig eerlijk gezegd. Net als met de daders van de aanslagen. Stel je voor: De VS wil een globale oorlog tegen het terrorisme. Bepaalde belangrijke landen willen niet meewerken, dus de VS laat aanslagen plegen in die landen onder het mom van Bin Laden om zo steun te krijgen. Het kan ook zijn dat ik morgen een bom achterlaat op Amsterdam CS en wacht tot Al Qaida de aanslag opeist. Het is gewoon niet te bewijzen.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:12 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
Mossad wist tevoren van de aanslagen in Londen ( Netanyahu gewaarschuwd )
Mossad wist tevoren van de aanslagen in New York ( hebben alle Israëlische bedrijven in het WTC geëvacueerd )
Goh........ je zou toch gaan denken........
Hypothesequote:Op zondag 10 juli 2005 14:45 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
Uit zijn hypothese is dat hetgene wat jou het meest opvalt?![]()
Here God's beloofde land "Israël heeft (helaas) meer vijanden dan jij een ik kunnen vermoeden.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:12 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
Mossad wist tevoren van de aanslagen in Londen ( Netanyahu gewaarschuwd )
Mossad wist tevoren van de aanslagen in New York ( hebben alle Israëlische bedrijven in het WTC geëvacueerd )
Goh........ je zou toch gaan denken........
De Amerikanen (word gespeculeerd) gebruiken smartbombs die gedropped worden door straaljagers, welk vervolgens op rijdende auto's volgeladen met terroristen worden ingestuurd,quote:Op zondag 10 juli 2005 16:21 schreef Steeven het volgende:
[..]
Het zegt nog vrij weinig eerlijk gezegd. Net als met de daders van de aanslagen. Stel je voor: De VS wil een globale oorlog tegen het terrorisme. Bepaalde belangrijke landen willen niet meewerken, dus de VS laat aanslagen plegen in die landen onder het mom van Bin Laden om zo steun te krijgen. Het kan ook zijn dat ik morgen een bom achterlaat op Amsterdam CS en wacht tot Al Qaida de aanslag opeist. Het is gewoon niet te bewijzen.
Clear and Present Danger is weer op TV geweest?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
De Amerikanen (word gespeculeerd) gebruiken smartbombs die gedropped worden door straaljagers, welk vervolgens op rijdende auto's volgeladen met terroristen worden ingestuurd,
om zo zelfmoordaanslagen te simuleren, enig verschil met "doorsnee" autobom aanslag....
Een behoorlijke krater onder de auto....en bovengemiddeld veel burgerdoden.
Het nut ? .... vals sentiment kweken .... zowel in het binnenland als erbuiten.
Lingo is weer op TV geweest?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Clear and Present Danger is weer op TV geweest?
ohw ben je er zo één.... ben je er van op de hoogte dat de Here God het de Joden verboden heeft om het heilige land op eigen houtje, laat staan met geweld, te veroveren en dat het beloofde land slechts op vredige manier geretourneerd kan worden onder leiding van de Messias. Het zionisme is dus alles behalve gezegend..quote:Op zondag 10 juli 2005 18:06 schreef Tiesemans het volgende:
Here God's beloofde land "Israël heeft (helaas) meer vijanden dan jij een ik kunnen vermoeden.
En wanneer gezegend met de hulp van Here God, kom je snel(ler) achter zaken met betrekking tot "kwade" mensen en organisaties.
Here God kent immers aller harten
hoe kom je daar nou bij ?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef el_hombre het volgende:
Samenvatting van dit topic:
Het waren de joden
Precies,quote:Op zondag 10 juli 2005 22:57 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij ?
die arme stakkers doen zulke dingen toch niet..
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:44 schreef dodeca het volgende:
Ohja even een vraagje? waarom is die poes zo populair onder iemands nick?
Ik hoop dat dit puur sarcasme is.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Precies,
En wisten jullie dat alle regeringen van de westerse landen geinfecteerd zijn met joden? Ook alle dingen die pakweg de laatste 50 jaar verkeerd zijn gegaan hebben wel iets te maken met joden. Ik noem 11 september, ik noem de cuba crisis en ik noem verliezen van Duitsland op het wk.
Gelukkig weten Fonkmeistah en ik de waarheid, de niet Jiddische waarheid dan. Waarheid die het goyim niet te weten mag komen. Waarheden die opgeschreven zijn door insprirerende leiders als A Hitler, Ernst Zundel en David Duke!!!!
En die 6 miljoen is ook een leugen
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:
[..]
En wisten jullie dat alle regeringen van de westerse landen geinfecteerd zijn met joden? Ook alle dingen die pakweg de laatste 50 jaar verkeerd zijn gegaan hebben wel iets te maken met joden. Ik noem 11 september, ik noem de cuba crisis en ik noem verliezen van Duitsland op het wk.
Luister eens naar de soundclips. Heb net een transcriptje getikt van het relevante stuk:quote:London Underground Bombing 'Exercises' Took Place at Same Time as Real Attack click
Werkelijk ongelofelijk. Je runt niet gewoon alleen een oefening... hij praat over dezelfde typen bommen op dezelfde plekken. Volgens mij zit deze meneer een beetje te 'lekken' (whoops! Did I say that?) . Ik zat op die dag nog te denken "zouden ze toevallig nu ook 1 of meerdere toevallige oefeningen runnen? ... nuh, dat zou toch wel heel erg doorzichtig zijn". Dat dacht ik natuurlijk naar aanleiding van de oefeningen op de ochtend van 9/11, die die aanval toevallig simuleerden. Voorkennis op de financiële markten hadden we ook al, net als 9/11 (laatste punt).quote:POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.
HOST: To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?
POWER: Precisely, and it was about half past nine this morning, we planned this for a company and for obvious reasons I don't want to reveal their name but they're listening and they'll know it. And we had a room full of crisis managers for the first time they'd met and so within five minutes we made a pretty rapid decision that this is the real one and so we went through the correct drills of activating crisis management procedures to jump from slow time to quick time thinking and so on.
Leuke opmerkingen weer. Vraag me af of je er hetzelfde over denkt als je een paar ledematen kwijt bent of een familielid. Anyway, je leidt constant van het topic af. Aan het begin lokte je weer allerlei nutteloze reacties uit door te roepen dat Al-Qaeda niet bestaat. Nu gaan mensen weer hierop reageren.quote:en nog was deze saai , 911 was spannender
Het werkelijke beloofde land zal idd onder leiding van de Messias geretouneerd worden wanneer het oordeel zich voltrokken heeft.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:41 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
ohw ben je er zo één.... ben je er van op de hoogte dat de Here God het de Joden verboden heeft om het heilige land op eigen houtje, laat staan met geweld, te veroveren en dat het beloofde land slechts op vredige manier geretourneerd kan worden onder leiding van de Messias.
Het zionisme is dus alles behalve gezegend..
iid ben ik het helemaal mee eens, was echt smullen met die zak chips op de bank..:(quote:Op maandag 11 juli 2005 02:01 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Leuke opmerkingen weer. Vraag me af of je er hetzelfde over denkt als je een paar ledematen kwijt bent of een familielid. Anyway, je leidt constant van het topic af. Aan het begin lokte je weer allerlei nutteloze reacties uit door te roepen dat Al-Qaeda niet bestaat. Nu gaan mensen weer hierop reageren.
ben je ook bang geworden merovingian?quote:Op maandag 11 juli 2005 02:01 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Leuke opmerkingen weer. Vraag me af of je er hetzelfde over denkt als je een paar ledematen kwijt bent of een familielid. Anyway, je leidt constant van het topic af. Aan het begin lokte je weer allerlei nutteloze reacties uit door te roepen dat Al-Qaeda niet bestaat. Nu gaan mensen weer hierop reageren.
Ik zat hier dus ook al aan te denken als remedie, maar we vergeten enkele zaken waardoor het zou kunnen mislukken:quote:Op maandag 11 juli 2005 04:54 schreef displission het volgende:
[..]
iid ben ik het helemaal mee eens, was echt smullen met die zak chips op de bank..:(
Wat voorn onzin we allemaal niet uitkramen, zeker ook als ons eigen kikkerlandje onder druk staat dan is de mediahype het grootst..
Weet je wat we allemaal zouden moeten doen..?? En dat zou dan een keer positief nieuws zijn..ophouden met werken en een wereld staking houden, niet alleen een selectief groepje van de punks en de die-harders..we moeten leren geld te toveren in plaatst van ervoor te werken..
Idd je kunt het moeilijk "echte" bommen noemen ...quote:Op maandag 11 juli 2005 07:20 schreef Tiesemans het volgende:
Die foto spreekt boekdelen of niet dan , vooral die lichaamstaal van diegene die bovenin de bus, wonderwel de explosie overleefd hebben...![]()
[afbeelding]
Eigenlijk zouden we zo'n pagina ook in het Nederlands of over Nederland moeten maken, in full-color uitprinten en uitdelen in een trein/bus/tramquote:Op zondag 10 juli 2005 23:13 schreef Hallulama het volgende:
Volk, eeh:
http://www.declarepeace.org.uk/captain/murder_inc/london.html
Flink wat leesvoer, maar wellicht de moeite waard.
Ik ga er morgen aan beginnen, samen met een fles whisky en een doorgeladen .50 Desert Eagle.
Wat is Amsterdam nou vergeleken met steden als Parijs? Berlijn? Brussel/Antwerpen? Praag? etc. etc.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En nu de datum nog voorspellen...
11/03/2004 --» 11-4/03+4/2004+1 = 07/07/2005 --» 07-4/07+4/2005+1 = 03/11/2006
1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh
Hmmz... vreemde verbanden.
Ik heb heel lang met precies dezelfde gedachtengang rondgelopenquote:Op maandag 11 juli 2005 11:51 schreef Mdk het volgende:
[..]
Wat is Amsterdam nou vergeleken met steden als Parijs? Berlijn? Brussel/Antwerpen? Praag? etc. etc.
Waarom genoegen nemen met een 'kleintje' als je ook echte wereldsteden kan pakken?
Bovendien zouden ze zichzelf in hun vingers snijden, aangezien Nederland tot nu toe erg tolerant is geweest jegens allochtonen. Het zal me dan ook niks verbazen als meerdere extremistische moslims zich gewoon in Nederland schuilhouden.
To confirm:quote:Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef Merovingian. het volgende:
Werkelijk ongelofelijk. Je runt niet gewoon alleen een oefening... hij praat over dezelfde typen bommen op dezelfde plekken.
Ha! Ook hier lijkt een parallel te ontwikkelen met 9/11:quote:Tony Blair will on Monday reject Conservative demands for a government inquiry into last week's London bomb attacks, insisting such a move would distract from the task of catching the perpetrators.
En nu hebben we die gast weer die het verkeer opheild bij de maastunnel. Zoiets gebeurde ook al net na 9/11. Mogelijk maakt iemand weer gebruik van het moment.quote:The vice president expressed the concern that a review of what happened on September 11 would take resources and personnel away from the effort in the war on terrorism.
Als ik het goed begrijp zie jij het zionisme en huidige israel dus als een onderneming van het Beestquote:Op maandag 11 juli 2005 04:10 schreef Tiesemans het volgende:
Het werkelijke beloofde land zal idd onder leiding van de Messias geretouneerd worden wanneer het oordeel zich voltrokken heeft.
Doch jij vergeet dat het beest welk in ditzelfde oordeel zal worden gestraft, toch eerst de herbouwde (3de) tempel (zijn nu nog moskeeën) op de tempelberg zal betrekken om zo vanuit het huidige Israël te spelen alsof het God is.
En dit kan alleen maar als de tempelberg en het beloofde land in bezit zijn van die zelfde "zionisten"...
Kortom fijn dat dat ook opgehelderd is... (anders sla het boek der openbaringen er nog is op na)
hou het maar op goddelijke voorkennis...quote:En met betrekking tot die avitar van je ...... "ben je alvast aan het oefenen ?"
er zijn geloof ik zes miljoen redenen om voor zulke uitspraken een jaar gevangenisstraf te krijgen. er schiet me effe geeneen te binnen..quote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:
Precies,
Gelukkig weten Fonkmeistah en ik de waarheid, de niet Jiddische waarheid dan. Waarheid die het goyim niet te weten mag komen. Waarheden die opgeschreven zijn door insprirerende leiders als A Hitler, Ernst Zundel en David Duke!!!!
Je vergeet David Icke en John Kaminski. Allebei van een even geloofwaardig niveau waar je U tegen zegt!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:
[..]
...... Waarheden die opgeschreven zijn door insprirerende leiders als A Hitler, Ernst Zundel en David Duke!!!!
ehm die vergelijking gaat niet op.. Bush en Neocons = joods en demonstreren precies de redenen waarom Hitler zo anti-joods was.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:23 schreef BaajGuardian het volgende:
velen noemen bush goed , en hij is de hitler van deze tijd
Hitler wilde de olie namens Ford beschermen?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
.. Bush en Neocons = joods en demonstreren precies de redenen waarom Hitler zo anti-joods was.
maar door Bush met Hitler te vergelijken richt je de aandacht op de verkeerde groep mensen.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik had het over de slecht /goed vergelijking , niet over de persoon.
Je hebt dus niet door dat je in de zeik genomen wordt?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
er zijn geloof ik zes miljoen redenen om voor zulke uitspraken een jaar gevangenisstraf te krijgen. er schiet me effe geeneen te binnen..![]()
je vergat er trouwens nog 1
[afbeelding]
en jij hebt niet door dat ik die "in de zeikneming" retourneerde ?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef Knarf het volgende:
[..]
Je hebt dus niet door dat je in de zeik genomen wordt?
Ach ja, hij had snelwegen nodig hequote:Op maandag 11 juli 2005 18:50 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
en jij hebt niet door dat ik die "in de zeikneming" retourneerde ?![]()
Wat u hier bedoelt te zeggen, is dat u een grapje maakte?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef Knarf het volgende:
Je hebt dus niet door dat je in de zeik genomen wordt?
Oke even ervan uitgaande dat de aanslagen door een andere organisatie is gepleegd dan al quada. En dat zij opdracht gaven tot die oefeningen. Komt bij mij al snel de vraag op waarom zouden ze die oefeningen laten uitvoeren op dezelfde dag? Ik zie de logica ervan niet..quote:Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef Merovingian. het volgende:
Werkelijk ongelofelijk. Je runt niet gewoon alleen een oefening... hij praat over dezelfde typen bommen op dezelfde plekken. Volgens mij zit deze meneer een beetje te 'lekken' (whoops! Did I say that?) . Ik zat op die dag nog te denken "zouden ze toevallig nu ook 1 of meerdere toevallige oefeningen runnen? ... nuh, dat zou toch wel heel erg doorzichtig zijn". Dat dacht ik natuurlijk naar aanleiding van de oefeningen op de ochtend van
Laten we het er op houden dat ik de post van El_Hombre beter vond dan die van Fonkmeistahquote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Wat u hier bedoelt te zeggen, is dat u een grapje maakte?
Kijk, dat klinkt al heel wat vriendelijker![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:07 schreef cyber_rebel het volgende:
Oke even ervan uitgaande dat de aanslagen door een andere organisatie is gepleegd dan al quada. En dat zij opdracht gaven tot die oefeningen. Komt bij mij al snel de vraag op waarom zouden ze die oefeningen laten uitvoeren op dezelfde dag? Ik zie de logica ervan niet..
Bush = fundamentalist christian. Zijn papa was CIA director en alleen daarom moet dat al een Knights of Malta zijn. Dat zie je ook aan de handel die ze gedreven hebben met nazi Duitsland en dat de Paus Kerry excommuniceerde. Aan de andere kant, hoewel ik me er amper in verdiept heb, zie ik dat ook steeds meer Joden claimen dat de Zionistische beweging met de nazi's werkten. Wat ik wel 100% zeker weet is dat er 2 invloeden zijn op Washington. De eerste is die van de (radicale) zionisten (representeren minderheid Joden) via AIPAC op het congres en CPMAJO op de administratie. Das pas sind de jaren 80.quote:ehm die vergelijking gaat niet op.. Bush en Neocons = joods en demonstreren precies de redenen waarom Hitler zo anti-joods was. betere vergelijking is Bush-Stalin.
Op 9/11 werden er verschillende oefeningen tegelijkertijd gehouden.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:16 schreef cyber_rebel het volgende:
Als die oefening en aanslag door twee onafhankelijke groeperingen georganiseerd zijn dan kan het niet anders dan toeval zijn dat de oefeningen samenvallen met de aanslag en steekt er niks verdachts achter.
De persoon die ik quotte lijkt echter te willen aantonen dat er meer achter steekt achter de aanslagen omdat er ook oefeningen op die dag waren op precies de aanslagen die gepleegd zijn.
Mochten de oefeningen bewust gepland zijjn om samen te vallen met de aanslagen dan zouden iig een aantal groepen'/personen die van te voren wisten van de aanslagen dit zo uitgekiend moeten hebben. Maar dat lijkt mij weer niet echt logisch.
nope, that's not gonna happen.quote:Dan zullen we ons een beeld kunnen vormen over wie de touwtjes in handen had.
1 opdrachtgever die alles netjes plant en 2 onafhankelijk werkende groeperingen die het uitvoeren ...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:16 schreef cyber_rebel het volgende:
Als die oefening en aanslag door twee onafhankelijke groeperingen georganiseerd zijn dan kan het niet anders dan toeval zijn dat de oefeningen samenvallen met de aanslag en steekt er niks verdachts achter.
De persoon die ik quotte lijkt echter te willen aantonen dat er meer achter steekt achter de aanslagen omdat er ook oefeningen op die dag waren op precies de aanslagen die gepleegd zijn.
Mochten de oefeningen bewust gepland zijjn om samen te vallen met de aanslagen dan zouden iig een aantal groepen'/personen die van te voren wisten van de aanslagen dit zo uitgekiend moeten hebben. Maar dat lijkt mij weer niet echt logisch.
Israel seeks $2.2b from US for [Gaza] pulloutquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef Merovingian. het volgende:
De eerste is die van de (radicale) zionisten (representeren minderheid Joden) via AIPAC op het congres en CPMAJO op de administratie. Das pas sind de jaren 80.
Dan nog blijft de vraag waarom die opdrachtgever tegelijk die aanslagen en oefeningen zou willen hebben.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef UncleScorp het volgende:
1 opdrachtgever die alles netjes plant en 2 onafhankelijk werkende groeperingen die het uitvoeren ...
Het verbaast mij dat er al zoveel info bekend is over 7/7. ( Vlucht 77 ging naar het Pentagon? )quote:
Wat is daar dan bekend over? Dat het vreemd is dat vluchtnavigatoren problemen hadden met het tracken ervan?quote:Het verbaast mij dat er al zoveel info bekend is over 7/7. ( Vlucht 77 ging naar het Pentagon? ) Het heeft zeker 2 jaar geduurd voordat er een grondig beeld over 9/11 bekend was.[/
Bush niet in ieder geval.......... die heeft zijn eigen criminele agenda.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Wat is daar dan bekend over? Dat het vreemd is dat vluchtnavigatoren problemen hadden met het tracken ervan?
En we hebben nog steeds geen idee wie het "operatie 9/11" geplanned heeft.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef Merovingian. het volgende:
Bush = fundamentalist christian.
er zijn twee soorten Knights of Maltaquote:Zijn papa was CIA director en alleen daarom moet dat al een Knights of Malta zijn.
deze mensen doen handel met iedereen zolang ze er maar aan verdienen, zoeken naar morele principes in de wapenindustrie is paradoxaalquote:Dat zie je ook aan de handel die ze gedreven hebben met nazi Duitsland
En gelijk heeft de Paus, want die Kerry is verre van fris. wat je blijkbaar vergeet is dat de Paus Bush al als oorlogsmisdadiger had bestempeld en hem beschuldigde van misdaden tegen de mensheid. da's ook niet een bepaald positief stemadvies. De Paus kon Bush helaas niet excommuniceren omdat Bush geen Katholiek was, Kerry daarentegen wel..quote:en dat de Paus Kerry excommuniceerde.
De heritage Foundation is de zoveelste neocon denktank en is feitelijk 1 met die andere invloedrijke groep..quote:De andere is in mijn ogen minstens zo belangrijk en loopt vooral via de hele machtige conservatieve Heritage Foundation. De huidige president, Edwin J. Feulner, is lid van Le Cercle, wat gerunt wordt door neo-fascisten en Vaticaan liefhebbers (vraag me af waarom hij niet reageert op me mails). Ongetwijfeld net als zijn voorgangers.
Dat klinkt nou al lichtjaren beter in mijn oren.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:01 schreef Merovingian. het volgende:
Das een mooie 2e conformatie.
Wat ik nog het vreemdst vind is dat hij praat over beschermen van banken en "Jewish businessman". Waarom zou je in godsnaam zeggen "Jewish"... het zijn lang en na niet allemaal Joden.
Laatst hoorde ik ene John Phelps (topic van een week terug had interviews) die letterlijk overal de Jezuiten de schuld van geeft. Hoewel deze persoon weer heel erg extreem en flinke gaten in z'n theoriën heeft zitten noemde hij wel enkele interessante dingen. Zoals dat deze groep altijd zorgt dat de Joden overal de schuld van krijgen, dmv een legertje radicale zionisten.
Dit vind ik toch wel interessant. Kijk naar de Mossad -> opgebouwd door de CIA wat helemaal gerund werd door de Knights of Malta. Dan heb je de private transnationale inlichtingen groep Le Cercle (ik noem het een terreurgroep), opgebouwd en gerund door de Knights of Malta. Dan heb je 9/11 waar 5 Zionistische Israeliërs gepakt worden die staan te dansen op hun auto... de hele dag. Nou, waarom zou je dat in godsnaam doen als je erbij betrokken was? Het WTC werd natuurlijk opgekocht door een ander legertje Zionisten of course. Het viel ook niet op.
Dan heb je nu London. Eerst komt er een bericht uit dat Netanyahu voorkennis had. En nu moet deze gast even hinten naar "Jewish businessmen" en hun banken. De gewone mens zal het niet boeien maar het wordt inderdaad mogelijk gedaan om conspiracy-theoristen Israel overal de schuld van te laten krijgen.
Het valt mij iig op dat ik in groepen als de 1001, Pilgrims, Le Cercle, M.C.G. en BG camp Mandalay alleen een kleine groep zionisten tegenkom die een hoop vuil werk opknappen. De grootste groep zijn toch echt Rooms-Katholieke christenen. Deze groep bestaat uit 'vrije-markt' fundamentalisten, anti-communisten, maar ook keiharde nazis. God knows hoeveel er daarvan in SMOM, Opus Dei, of de Jezuiten zitten. Atm kennen we maar ongeveer 150 - 200 SMOM leden (helft al dood) van de 9000 - 11000 wereldwijd.
hmmm... interesting
Het huidige Israël word idd bewerkt door "beesten" zowel van binnen als van buiten ja...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zie jij het zionisme en huidige israel dus als een onderneming van het Beest
De zionisten zijn dan dus niet het uitverkoren volk zoals je in je eerdere post impliceerde en zijn dus niet gezegend met goddelijke voorkennis van gebeurtenissen.
Zij creeren die gebeurtenissen zelf om de heerschappij van het beest te bespoedigen.
[..]
hou het maar op goddelijke voorkennis...
*Het kalf :quote:En onze vaderen wilden hem niet gehoorzamen, maar stieten hem van zich en wendden zich in hun hart naar Egypte,zeggende tot Aäron:
Maak ons goden, die vóór ons uit zullen gaan;
want deze Mozes, die ons uit het land Egypte geleid heeft, wij weten niet, wat er van hem geworden is.
En zij maakten een kalf* in die dagen en brachten een offerande aan de afgod en verheugden zich over de werken hunner handen.
En God keerde Zich af en gaf hen over, om het heir des hemels te vereren, gelijk geschreven staat in het boek der profeten:
Hebt gij ook slachtofferen en offeranden Mij gebracht, veertig jaren in de woestijn, o huis van Israël?
Hebt gij niet de tent van Moloch gedragen en de ster van de god Romfa, de afbeeldingen, die gij gemaakt hadt om die te aanbidden?
En Ik zal u overbrengen, nog verder dan Babylon.
De tent der getuigenis hadden onze vaderen in de woestijn, zoals Hij het geboden had, die tot Mozes zeide, dat hij haar moest maken naar het voorbeeld, dat hij gezien had.
Onze vaderen namen die over en met Jozua brachten zij haar verder, bij de onderwerping van de heidenen, welke God heeft verdreven voor onze vaderen, (in het land), tot de dagen van David.
Deze heeft genade gevonden bij God en gevraagd een woonstede te mogen vinden voor het huis van Jakob.
Maar (eerst) Salomo bouwde Hem een huis.
De Allerhoogste echter woont niet in wat men met handen maakt, zoals de profeet zegt:
De hemel is Mij ten troon, en de aarde een voetbank mijner voeten.
Wat voor huis zult gij Mij bouwen, zegt de Here,
of wat is de plaats mijner rust?
Heeft niet mijn hand dit alles gemaakt?
Hardnekkigen en onbesnedenen van hart en oren, gij verzet u altijd tegen de heilige Geest; gelijk uw vaderen, zo ook gij.
Wie van de profeten hebben uw vaderen niet vervolgd?
Zelfs hebben zij hen gedood, die geprofeteerd hebben van de komst van de Rechtvaardige, van wie gij nu verraders en moordenaars geworden zijt, gij, die de wet ontvangen hebt op beschikking van engelen, doch haar niet hebt gehouden.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef Merovingian. het volgende:
Edwin J. Feulner, is lid van Le Cercle, (vraag me af waarom hij niet reageert op me mails).
Tja, dan mis je heel wat. Das m'n basis en waarom ik zeker weet dat de invloed van Tempeliers organisaties geen sprookjes zijn.quote:Over dat "Le cercle" kan ik niks vinden
Wil je zeggen dat hij een jood is? Hijs een Anglicaan wat hem in de Knights of Order of St. John zou moeten trekken waarvan Queen Eliz. II het hoofd is. Aan de andere kant, z'n vader is CIA, das altijd 100% SMOM geweest. Als ik al me ledenlijsten bekijk, zie ik dat er 2 machtscentra zijn in Europa; De Britse kroon (Order of St. John) en het Vaticaan waarvan de Katholieke SMOM een belangrijk onderdeel is. De werkelijke onderlinge relaties tussen die 2 moet ik nog nakijken (en zwart op wit zien te krijgen).quote:christelijks aan Bush
En wat zegt dat? Ik weet genoeg voorbeelden van Joden die bezig zijn met Vrijmetselarij. Knights of Malta e.d. zijn Tempelier organisaties. Dat wordt bestuurd door aristocratische en nobele blanken, waarvan een belangrijk deel nogal vreemde en lichtelijk rascistische ideën lijken te hebben. Interactie op topniveau is er iig wel. Licio Gelli, officieel het hoofd van de P2 lodge, stond bv in contact met SMOM lieden van het Vaticaan en Franse Tempeliers. Die bleven netjes (nou, soms met grof geweld) buiten schot.quote:vrijmetselaars die de graad "knight of Malta" hebben bereikt.
Uhm Ik weet in iedergeval dat Sharon graag televisie kijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 04:33 schreef Merovingian. het volgende:
Mijn grootste vraag is naar wie mensen als Netanyahu en Sharon luisteren.
Die Rothschilds zijn in mijn ogen toch wel ideale kandidaten als ik kijk waar ik ze allemaal tegenkom. En de Rothschilds werken overduidelijk samen met de Britse royals (Order of St John) aan allerlei projecten.
Of wie weet werken de zionisten wel voor zichzelf, maar persoonlijk betwijfel ik het heel erg.
Ehm.. noem je die niet gewoon Christenen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 03:24 schreef Tiesemans het volgende:
Maar er zijn ook Joden in het Land van Israël die wel gezegend zijn met (voor)kennis met betrekking tot wat gaat komen en die Heere Jezus Christus in eere houden.
als je me een directe link naar info over die le cercle kan verschaffen zou dat wel handig zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 04:33 schreef Merovingian. het volgende:
Tja, dan mis je heel wat. Das m'n basis en waarom ik zeker weet dat de invloed van Tempeliers organisaties geen sprookjes zijn.
quote:Wil je zeggen dat hij een jood is? Hijs een Anglicaan
quote:Wat hem in de Knights of Order of St. John zou moeten trekken waarvan Queen Eliz. II het hoofd is. Aan de andere kant, z'n vader is CIA, das altijd 100% SMOM geweest.
eigenlijk is het andersom, de britse royals alswel de nederlandse werken samen met Rothschild.quote:En de Rothschilds werken overduidelijk samen met de Britse royals (Order of St John) aan allerlei projecten.
duh .. de vrijmetselarij IS Joods..quote:En wat zegt dat? Ik weet genoeg voorbeelden van Joden die bezig zijn met Vrijmetselarij.
Ehm het antwoord op deze vraag vereist geen lucht antwoord doch een geestelijk antwoord zoals het hoort op zulk een reactie c.q (mogelijk) retorisch gestelde vraag waarin de achterliggende gedachte voor meer verdriet zorgt dan het aan stichting opleverd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 05:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Ehm.. noem je die niet gewoon Christenen ?
Joden erkennen Jezus niet en dat is zacht uitgedrukt..
quote:Johannes 18:33-38
Pilatus dan keerde terug in het gerechtsgebouw en riep Jezus en zeide tot Hem:
Zijt Gij de Koning der Joden?
Jezus antwoordde: Zegt gij dit uit uzelf of hebben anderen u over Mij gesproken?
Pilatus antwoordde: Ben ik soms een Jood?
Uw volk en de overpriesters hebben U aan mij overgeleverd; wat hebt Gij gedaan?
Jezus antwoordde: Mijn Koninkrijk is niet van deze wereld; indien mijn Koninkrijk van deze wereld geweest was, zouden mijn dienaars gestreden hebben, opdat Ik niet aan de Joden zou worden overgeleverd; nu echter is mijn Koninkrijk niet van hier.
Pilatus dan zeide tot Hem: Zijt Gij dus toch een koning?
Jezus antwoordde: Gij zegt, dat Ik koning ben.
Hiertoe ben Ik geboren en hiertoe ben Ik in de wereld gekomen, opdat Ik voor de waarheid zou getuigen; een ieder, die uit de waarheid is, hoort naar mijn stem.
Pilatus zeide tot Hem: Wat is waarheid?
En na dit gezegd te hebben, kwam hij weder naar buiten tot de Joden en zeide tot hen:
Ik vind geen schuld in Hem.
quote:Johannes 19:7-13
De Joden zeiden: ‘Wij hebben een wet die zegt dat hij moet sterven, omdat hij zich de Zoon van God heeft genoemd.’
Toen Pilatus dat hoorde werd hij erg bang.
Hij ging het pretorium weer in en vroeg aan Jezus: ‘Waar komt u vandaan?’
Maar Jezus gaf geen antwoord.
‘Waarom zegt u niets tegen mij?’ vroeg Pilatus.
‘Weet u dan niet dat ik de macht heb om u vrij te laten of u te kruisigen?’
Jezus antwoordde: ‘De enige macht die u over mij hebt, is u van boven gegeven.
Daarom draagt degene die mij aan u uitgeleverd heeft de meeste schuld.’
Vanaf dat moment wilde Pilatus hem vrijlaten.
Maar de Joden riepen: ‘Als u die man vrijlaat bent u geen vriend van de keizer, want iedereen die zichzelf tot koning uitroept pleegt verzet tegen de keizer.
quote:Johannes 19:14-16
Het was rond het middaguur op de voorbereidingsdag van Pesach.
Pilatus zei tegen de Joden: ‘Hier is hij, uw koning.’
Meteen schreeuwden ze: ‘Weg met hem, weg met hem, aan het kruis met hem!’
Pilatus vroeg: ‘Moet ik uw koning kruisigen?’
Maar de hogepriesters antwoordden: ‘Wij hebben geen andere koning dan de keizer!’
Toen droeg Pilatus hem aan hen over om hem te laten kruisigen.
quote:Johannes 19:19-22
Pilatus had een inscriptie laten maken die op het kruis bevestigd werd.
Er stond op ‘Jezus uit Nazaret, koning van de Joden’.
Het stond er in het Hebreeuws, het Latijn en het Grieks, en omdat de plek waar Jezus gekruisigd werd dicht bij de stad lag, werd deze inscriptie door veel Joden gelezen.
De hogepriesters van de Joden zeiden tegen Pilatus: ‘U moet niet “koning van de Joden” schrijven, maar “Deze man heeft beweerd: Ik ben de koning van de Joden”.’
‘Wat ik geschreven heb, dat heb ik geschreven,’ was het antwoord van Pilatus.
Paulus nu spreekt :quote:Handelingen 19:13-20
En ook enige van de rondreizende Joodse geestenbezweerders waagden het over hen,
die zulke boze geesten hadden, de naam van de Here Jezus te noemen met de woorden:
Ik bezweer u bij de Jezus, die Paulus predikt.
Het waren nu zeven zonen van een zekere Skevas, een Joodse overpriester, die dit deden.
Maar de boze geest antwoordde en zeide tot hen:
Jezus ken ik en van Paulus weet ik, maar wie zijt gij?
En de mens, in wie de boze geest was, sprong op hen af,
overweldigde hen tezamen en bleek zoveel sterker dan zij,
dat zij zonder kleren en gewond uit dat huis moesten vluchten.
En dit werd bekend aan allen, Joden en Grieken, die te Efeze woonden,
en vrees overviel hen allen, en de naam van de Here Jezus werd grootgemaakt;
en velen van hen, die gelovig geworden waren,
kwamen hun schuld belijden en uitspreken wat zij bedreven hadden.
En enigen van degenen, die toverkunsten hadden uitgeoefend,
brachten hun boeken bijeen en verbrandden ze ten aanschouwen van allen.
En men berekende de waarde ervan en stelde die vast op vijftigduizend zilverstukken.
Zo wies het woord des Heren krachtig en het werd sterker.
quote:Romeinen 1:8
In de eerste plaats dank ik mijn God door Jezus Christus over u allen, omdat in de gehele wereld van uw geloof gesproken wordt.
quote:Romeinen 1:16-17
Want ik schaam mij het evangelie niet;
want het is een kracht Gods tot behoud voor een ieder die gelooft, eerst voor de Jood, maar ook voor de Griek.
Want gerechtigheid Gods wordt daarin geopenbaard uit geloof tot geloof,
gelijk geschreven staat: De rechtvaardige zal uit geloof leven.
quote:Romeinen 2:9-11
Verdrukking en benauwdheid (zal komen) over ieder levend mens, die het kwade bewerkt,
eerst de Jood en ook de Griek; maar heerlijkheid, eer en vrede over ieder, die het goede werkt, eerst de Jood en ook de Griek.
Want er is geen aanzien des persoons bij God.
quote:Romeinen 2:24-25
Want de naam Gods wordt om u gelasterd onder de heidenen, gelijk geschreven staat.
Want besneden te zijn heeft wel betekenis, indien gij de wet volbrengt,
maar indien gij een overtreder van de wet zijt, is uw besnijdenis tot onbesnedenheid geworden.
Zal dan, indien de onbesnedene de eisen der wet in acht neemt, zijn onbesnedenheid niet voor besnijdenis gelden?
quote:Romeinen 2:27
Dan zal de van nature onbesnedene, doordat hij de wet volbrengt, u oordelen, die, hoewel in het bezit van letter en besnijdenis, een overtreder van de wet zijt.
quote:Romeinen 3:1-3
Wat hebben de Joden dan nog voor op anderen?
Heeft het enig nut dat men besneden is?
Zeer zeker, en in ieder opzicht.
In de eerste plaats zijn het de Joden aan wie God zijn woord heeft toevertrouwd.
Maar wat is daarvan de zin?
Wanneer sommigen van hen God ontrouw zijn geworden, zal dat dan geen einde maken aan Gods trouw?
quote:Romeinen 3:19-20
Wij weten dat de wet in alles wat hij zegt alleen tot degenen spreekt die aan de wet zijn onderworpen.
Maar uiteindelijk wordt ieder mens het zwijgen opgelegd en staat de hele wereld schuldig voor God.
Daarom is voor hem geen sterveling onschuldig omdat hij de wet naleeft, want juist de wet leert ons de zonde kennen.
Ik hoop dat Heere Jezus je zal helpen het antwoord te begrijpen en te snappen.quote:Romeinen 3:21-30
Gods gerechtigheid, waarvan de Wet en de Profeten al getuigen, wordt nu ook buiten de wet zichtbaar: God schenkt vrijspraak aan allen die in Jezus Christus geloven.
En er is geen onderscheid.
Iedereen heeft gezondigd en ontbeert de nabijheid van God; en iedereen wordt uit genade,
die niets kost,
door God als een rechtvaardige aangenomen omdat hij ons door Christus Jezus heeft verlost.
Hij is door God aangewezen om door zijn dood het middel tot verzoening te zijn voor wie gelooft. Hiermee bewijst God dat hij rechtvaardig is,
want in zijn verdraagzaamheid gaat hij voorbij aan de zonden die in het verleden zijn begaan.
Hij wil ons nu, in deze tijd, zijn gerechtigheid bewijzen: hij laat ons zien dat hij rechtvaardig is door iedereen vrij te spreken die in Jezus gelooft.
Kunnen wij ons dan nog ergens op laten voorstaan?
Dat is uitgesloten.
En door welke wet komt dat? Door de wet die eist dat u hem naleeft?
Nee, door de wet die eist dat u gelooft.
Ik heb u er immers op gewezen dat een mens wordt vrijgesproken door te geloven,
en niet door de wet na te leven.
Is God soms alleen de God van de Joden en niet die van de heidenen?
Zeker ook die van de heidenen, want er is maar één God, en hij zal zowel besnedenen als onbesnedenen op grond van hun geloof als rechtvaardigen aannemen.
Stellen wij door het geloof de wet buiten werking?
Integendeel, wij bevestigen de wet juist.
Fonkmeistah stelde me een vraag dus geef ik antwoord...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:03 schreef UncleScorp het volgende:
Hij wel ... (zijn) god niet ...
en wtf heeft dit met dit topic te maken ???????
Je zit hier te lullen over besnijdenis in een topic over de aanslagen in Londen ?
OE OEquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Levendige fantasie.
Als die samenzwerings theorien. je kan er wel een film over schrijven.
Lekker makkelijk Scorp.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:34 schreef UncleScorp het volgende:
Post dan gewoon ineens gans de bijbel, dan zijn we er gelijk vanaf ...![]()
Ik vind dat dit ook in dit topic hoort, omdat het natuurlijk weer niet normaal is dat er militaire explosieven gebruikt worden. In madrid had men nog de moeite genomen om bij wat mijnbouwondernemingen industriele springstof te vinden, maar nu zelfs al militaire springstof.quote:http://news.independent.co.uk/uk/crime/article298515.ece
Explosive used in bombs 'was of military origin'
En de kudde Hier was dat alweer een klein uurtje na de aanslagenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef UncleScorp het volgende:
En de kudde is weer in beweging ...
Waarom is dat niet normaal? In Oost-Europa kan je die dingen overal vinden als je wat mensen kent. Het is misschien verontrustend dat dat zo is, maar zeker niet abnormaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind dat dit ook in dit topic hoort, omdat het natuurlijk weer niet normaal is dat er militaire explosieven gebruikt worden. In madrid had men nog de moeite genomen om bij wat mijnbouwondernemingen industriele springstof te vinden, maar nu zelfs al militaire springstof.
Geef toe, in het land der conspiracies is dit een vette kluif om te volgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:15 schreef Chewie het volgende:
En de kudde Hier was dat alweer een klein uurtje na de aanslagen![]()
Wat een gelul.quote:Volgens NBC denkt de politie dat minstens vier mensen betrokken zijn bij de aanslagen. De Britse autoriteiten vermoeden dat de vier elkaar ontmoetten in het metrostation King's Cross alvorens uiteen te gaan om de bommen te plaatsen.
Die fuckin bastards hebben dus al plannen voor echte horror scenario's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
OE OE
Deze is anders niet te filmen ....
Hoezo American Hiroshima ?!!!
Eens, maar de drang om verder te spitten is bij sommigen nu eenmaal lastig te onderdrukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef Vampess het volgende:
We leven in interessante tijden, en je kunt er niks of nauwelijks wat tegen doen, behalve je er niet door te laten meeslepen, en je niet te druk te maken, het heeft gewoon geen zin
Waarom zou een bedrijf uit Londen zich bezig gaan houden met de beveiliging van de G8?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef NorthernStar het volgende:
OT: Dat van die oefeningen is wel erg 'vreemd' als men in Londen juist kampte met een minimale bezetting vanwege de G8 top.
waarom zou sowieso een pariculier bedrijf zich bezig moeten houden met de garandering van de veiligheid van burgers. Is hier ook al de markt beter dan de overheid?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou een bedrijf uit Londen zich bezig gaan houden met de beveiliging van de G8?
Dat die kofferst gestolen zijn is allang duidelijk. Dat niemand ooit meer nukes gaat gebruiken mag men ook wel ongeveer aannemen, hoop ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
OE OE
Deze is anders niet te filmen ....
Hoezo American Hiroshima ?!!!
osama heeft nooit de aanslag opgeeist , juist gezegd dat hij er niks mee te maken had.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef Vampess het volgende:
Wat mij al bij het begin opviel;
11/9 - Osama eiste de aanslag pas op toen er een camera in z'n gezicht geduwd werd, waar is hij nu? Officieel, nobody knows.
Toch wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
osama heeft nooit de aanslag opgeeist [..]
Ja, maar... Ja, maar... Dat was een CIA-videoband die bewerkt was en waarop Bin Laden helemaal niet lijkt op andere opnamen.quote:
Ja, cool, die video waarop hij een ring draagt, iets dat verboden is voor Moslims, en waarop hij met z'n verkeerde hand schrijft.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar... Ja, maar... Dat was een CIA-videoband die bewerkt was en waarop Bin Laden helemaal niet lijkt op andere opnamen.
URL please UncleScorp!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef UncleScorp het volgende:
Iran news agency says Israel behind London and Iraq bombings
Er gingen toch geruchten dat ze een heuse aanval tegen Israel verwachtten ?
Dat is lang niet zeker, hoor:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, cool, die video waarop hij een ring draagt, iets dat verboden is voor Moslims,
Dat kan ik me niet herinneren. Kun je me vertellen waar de video te vinden is?quote:en waarop hij met z'n verkeerde hand schrijft.
Yep mooie 'open-and-shut case'. Oefening baart kunst zeg maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef COLAIUTA het volgende:
Wat een gelul........ daarmee is in feite zogenaamd dit delict ook opgelost.
Wat is daar de bron vanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:55 schreef Mikrosoft het volgende:
Er werden echte bommen gebruikt tijdens de "oefening" om het zo realistisch mogelijk te laten zijn.
mja bijbelverzen kunnen nou eenmaal op vele manieren geinterpreteerd worden. dus echt veel wijzer word ik er niet van omdat je er niet bij zegt wat je er mee bedoeldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:36 schreef Tiesemans het volgende:
Ik hoop dat Heere Jezus je zal helpen het antwoord te begrijpen en te snappen.
(Mocht het niet zo zijn dat je begrijpt wat het antwoord is.)
lees, mits gewenst, dan nog is rustig overnieuw het antwoord om te begrijpen wat het antwoord is op de vraag en stelling van Fonkmeistah.
Jesus maakt hier duidelijk dat de Joden die in hem geloven zijn discipelen worden. christenen dusquote:Then said Jesus to those Jews which believed on him, If ye continue in my word, then are ye my disciples indeed 32 And ye shall know the truth, and the truth shall make you free. 33 They answered him, We be Abraham's seed, and were never in bondage to any man: how sayest thou, Ye shall be made free? [..] 37 I know that ye are Abraham's seed; but ye seek to kill me, because my word hath no place in you. 38 I speak that which I have seen with my Father: and ye do that which ye have seen with your father.
quote:39 They answered and said unto him, Abraham is our father. Jesus saith unto them, If ye were Abraham's children, ye would do the works of Abraham. 40 But now ye seek to kill me, a man that hath told you the truth, which I have heard of God: this did not Abraham. 41 Ye do the deeds of your father. Then said they to him, We be not born of fornication; we have one Father, even God. 42 Jesus said unto them, If God were your Father, ye would love me: for I proceeded forth and came from God; neither came I of myself, but he sent me. 43 Why do ye not understand my speech? even because ye cannot hear my word. 44 Ye are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is no truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: [1] for he is a liar, and the father of it. 45 And because I tell you the truth, ye believe me not. 46 Which of you convinceth me of sin? And if I say the truth, why do ye not believe me? 47 He that is of God heareth God's words: ye therefore hear them not, because ye are not of God.
misschien moet je wat langer wachten met reageren en eerst lezen wat er staat..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Dus als Jezus iets tegen zijn discipelen zegt, zijn dat ''specifieke Joden'', maar als hij het tegen andere tijdgenoten heeft, zijn het opeens alle Joden?
En waarom zijn al die Bijbelcitaten in het Engels? Zijn ze lekker overzichtelijk gerangschikt bij David Duke en The National Vanguard?
Staat ook niet bij Sky News maar is mijn conclusie. Ik geloof namelijk niet in dat toeval van oefeningen en aanslagen precies op hetzelfde moment en dezelfde plekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is daar de bron van
Dat staat niet in het Sky News bericht.
Lijkt me een mooie spreuk voor boven je bureau.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:28 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
misschien moet je wat langer wachten met reageren en eerst lezen wat er staat..
Ja, maar als je dat weglaat en je leest ''De Joden'', lijkt het of hij verder tegen een enorme volksmassa praat, als bij de Bergrede. Bijna al die enorm felle toespraken van Jezus zijn gericht tegen het Sanhedrin en de ''officials''.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:42 schreef Fonkmeistah het volgende:
ook in jouw oudhollandsche vertaling ( wat een wartaal overigens ) staat gewoon dat hij met joden praat. De Pharizeers zijn ook joods.
Tiesemans, we leven hier niet in centraal hillbilly land. Christenen zijn bijna uitgestorven hier in de randstad. Die plaatjes heb je van Prisonplanet en ze slaan helemaal nergens op.quote:Ennuh ongeacht Bush z'n voorkeur voor religie c.q geloof.
Gek op "hook em horns" is ie wel (laat staan de rest van de familie.)
Vooral het contrast tussen mevr Bush in het wit en d'r handje gevormd is treffend.
Nogal lastig want er staat een beetje info verspreid over het halve net en de helft is niet beschikbaar via google. Werk er al een paar maanden aan, bijna klaar.quote:als je me een directe link naar info over die le cercle kan verschaffen zou dat wel handig zijn.
Ja, en? Das dagelijkse kost voor de groep Knights of Malta waar ik het over heb. Tenminste, als ik naar de 150 biografiën kijk van de leden die bekend zijn is dat wat ik zie. Ik heb geen idee of ze 'rogue' zijn, want het is alles wat bekend is. Een moslim is ook een moslim als hij aanslagen pleegt, komt alleen het woordje 'fundamentalist' voor te staan.quote:Hij is een dork die alles roep wat hem geld oplevert....Bush z'n tax cuts voor de rijken strijkt niet met de "zorg voor de armen" van Jesus Shock and Awe, Abu ghraib en "bring 'm on" strijkt niet met Gij zult niet doden en heb uw vijanden lief etc..
Anglicaan is protestantse Engelse kerk. Officieel of onofficieel, das Order of St. John (tegenhanger van SMOM). Ik zie niet direct waarom ik zou moeten verdedigen dat CIA gelijk is aan SMOM; We hebben iig Donovan, Dulles, Angleton, Colby (mogelijk Opus Dei), McCone, Tenet. George Bush heb ik niet, maar Prescott Bush wel, dus ik twijfel er niet aan dat zijn CIA zoon ook SMOM is, net als veel van zijn vrienden.quote:je maakt er een potje van.
Dat hoor je zoveel mensen zeggen. Wat voor feiten draag je daar eigenlijk voor aan? Ik heb ze nl nog niet echt (publiekelijk) gezien.quote:Rothschild gaat over het geld en media en kan een land maken en breken. de royals hebben eieren voor hun geld gekozen
Dus ze zijn ondergeschikt aan tempeliers. Wat zijn de 2 invloedrijkste tempelier organisaties vandaag de dag? Juist, en die 2 invloeden zie ik terug in de belangrijkste 'secret societies' waar niemand over praat.quote:duh .. de vrijmetselarij IS Joods..
Ah okay.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:29 schreef Mikrosoft het volgende:
Staat ook niet bij Sky News maar is mijn conclusie. Ik geloof namelijk niet in dat toeval van oefeningen en aanslagen precies op hetzelfde moment en dezelfde plekken.
Er zijn dus echte bommen gebruikt tijdens de "oefening".
Nee joh, totaal niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:00 schreef BaajGuardian het volgende:
apk kom even zeg , je zegt dat alsof je sky news wel een betrouwbare bron vind
http://www.trouw.nl/nieuw(...)n/1121061876126.htmlquote:?Dubbel supergeheim? is Karl Rove niet meer.
Karl Rove lijkt zich nog geen zorgen te maken. Maar de politieke peetvader van George Bush en plaatsvervangend stafchef van het Witte Huis wordt door Newsweek genoemd als de geheime bron die een aantal journalisten twee jaar geleden een staatsgeheim verklapte.
Een van hen, Judith Miller van de New York Times, zit nu in de gevangenis wegens ?minachting van de rechtbank?, omdat ze tijdens een juridisch vooronderzoek niet wil zeggen wie haar bron was. Maar een ander, Matt Cooper van Time, wilde wel praten, omdat hij van Rove op het nippertje toestemming kreeg.
De zaak draait om de massavernietigingswapens die Irak gehad zou hebben, of waar Saddam Hoessein tenminste naar streefde. Een van de gaten in dat verhaal werd geopenbaard door Joseph Wilson, in een artikel in de New York Times. Daarin vertelde hij dat hij naar Niger was geweest om het bericht na te pluizen dat Irak er verrijkt uranium had willen kopen. Daar vond hij geen bewijs voor, maar die conclusie bleek in Washington niet welkom.
Kort daarna schreef de politieke journalist Robert Novak dat Wilsons vrouw, Valerie Plame, een geheim agent was van de CIA. Haar werk werd daarmee op slag onmogelijk. Het lek leek een actie om Wilson te straffen. Het is ook een misdaad om zo?n geheim te onthullen. Een aanklager, Patrick Fitzgerald, is nu bezig uit te zoeken wie het lek is.
Was het Rove zelf? Wat die tot nu toe over de kwestie heeft gezegd, lijkt door zijn advocaat opgeschreven: ?Ik kende haar naam niet, ik lekte haar naam niet.? Maar volglens een e-mail van Time-journalist Cooper, overgedragen aan de officier van justitie en deze week opgedoken in concurrent Newsweek, heeft hij het tijdens een ?dubbel supergeheim achtergrondgesprek? wel over ?Wilsons vrouw? gehad. Het is nu de vraag of de aanklager onder de indruk zal zijn van die nuance.
Goed nieuws, maar euh, wat heeft dat met dit topic te makenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:19 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)n/1121061876126.html
Krijg nou wat.......... Karl Rove in de problemen.![]()
quote:After the attacks on New York and Washington, the former Israeli Prime Minister, Benjamin Netanyahu, was asked what the terrorist strikes would mean for US-Israeli relations. He said: “It’s very good.” Then he corrected himself, adding: “Well, it’s not good, but it will generate immediate sympathy [for Israel from Americans].”
Hmmm... wordt nogal vaak gedaan. Overheen gelezen zo snel. Zal het inderdaad corrigeren. Op me site iig, want hier is het te laat.quote:Knap staatje selectief quoten in de OP.
Nou ja ten eerste vraag die journalist geld voor het lezen van z'n "special reports" dus ik denk niet dat ie het uit z'n duim zuigt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat die kofferst gestolen zijn is allang duidelijk. Dat niemand ooit meer nukes gaat gebruiken mag men ook wel ongeveer aannemen, hoop ik.
Verder vind ik het artikel bol staan van aannames, hoe weet de journalist bijv. dat MS-13 bende hem geholpen heeft?
Hoezo ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 05:57 schreef BaajGuardian het volgende:
als je om geld vraagt voor dergerlijke belangrijke zaken , dan denk ik JUIST dat iemand het uit zn duimzuigt.
iig interresant loopt te doen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:42 schreef Fonkmeistah het volgende:
ook in jouw oudhollandsche vertaling ( wat een wartaal overigens ) staat gewoon dat hij met joden praat. De Pharizeers zijn ook joods.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, maar als je dat weglaat en je leest ''De Joden'', lijkt het of hij verder tegen een enorme volksmassa praat, als bij de Bergrede.
Bijna al die enorm felle toespraken van Jezus zijn gericht tegen het Sanhedrin en de ''officials''.
"juist"... vandaar !... "Nog een stuk puzzel".quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:24 schreef Fonkmeistah het volgende:
een puzzel krijg je niet compleet als je stukjes weglaat
Moge het duidelijk zijn, voor wie het ziet en begrijpt.quote:Velen der Joden dan, die tot Maria gekomen waren en aanschouwd hadden wat Hij gedaan had, geloofden in Hem; maar sommigen van hen begaven zich naar de Farizeeën en zeiden hun, wat Jezus gedaan had.
De overpriesters en de Farizeeën dan riepen de Raad samen en zeiden: Wat doen wij, want deze mens doet vele tekenen?
Als wij Hem zo laten geworden, zullen allen in Hem geloven en de Romeinen zullen komen en ons zowel onze plaats als ons volk ontnemen.
Maar één van hen, Kajafas, de hogepriester van dat jaar, zeide tot hen:
Gij weet niets, en gij beseft niet, dat het in uw belang is, dat één mens sterft voor het volk en niet het gehele volk verloren gaat.
Doch dit zeide hij niet uit zichzelf, maar als hogepriester van dat jaar profeteerde hij,
dat Jezus zou sterven voor het volk, en niet alleen voor het volk, maar om ook de verstrooide kinderen Gods bijeen te vergaderen.
Sinds die dag dan beraadslaagden zij om Hem te doden.
Jezus dan bewoog Zich niet meer vrij onder de Joden, maar vertrok vandaar naar de landstreek dicht bij de woestijn, naar een stad, Efraïm genaamd, en Hij bleef daar met zijn discipelen.
Click for the new evidencequote:
Was London a Loose Cannon Operation By a Desperate Netanyahu?
Netanyahu was "warned." Translation: He was supervising.
Same military explosives as those used in Israel by terrorists. Translation: Israelis did London.
The 10-pound explosives were smuggled from the Balkans. Translation: Netanyahu brought them to London in his diplomatic briefcase.
Was Israel warned or did Israel do the warning? Tel Aviv said, "Discussion is too risky. All Israelis shut up!" But Netanyahu talks and talks, and gloats and gloats, and tells the whole world what to do because of what "the terrorists" (his people) did in London.
Four explosions, similar timed devices. One man could have done it. Translation: One of Netanyahu's boys did it.
In front of 2,500 functioning video cameras?
Did Netanyahu go it alone? Did his hormones push him to break ranks?
Ariel Sharon called Netanyahu shortly after the first bombing to see if he was ok. Sharon was not in the loop.
Netanyahu on all channels certainly sounded like he could not wait any longer for the "coalition" to invade Iran or Syria. He sounded desperate and lonely.
He was in better spirits after 9/11 when he said, "This is good . . ."
"A very bad mistake, Netanyahu. The Israelis are not supposed to strike inside Britain. Too close to home. And we have a deal with Scotland Yard. You broke it. They will not cover up for us anymore."
"9/11 was in the US, and that was fine, and Israel got it 'covered' by the media and the White House."
"Madrid was also fine, the Spanish police are not that good. Same for Turkey, Indonesia, Africa, Yemen, Beirut."
"But here in London? Are you out of your mind?"
I think Netanyahu is a loose cannon. Expect more of the sort.
Ik ben kalm hoor. Ik vraag me alleen af wat al die bijbelteksten in dit topic doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:33 schreef Tiesemans het volgende:
Oh en uh...Northernstar kalm aan hé ... duidelijkheid boven alles is te verkiezen in plaats van onwetendheid en twist, laat staan woordenstrijd.
Tja (zucht is en denkt "een reactie op een reactie die geen nut heeft behalve slotje dichterbij halen).quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ben kalm hoor. Ik vraag me alleen af wat al die bijbelteksten in dit topic doen.
Tegenwoordig worden er in elk topic bijbelteksten bijgehaald ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:06 schreef NorthernStar het volgende:
ik ben kalm hoor. Ik vraag me alleen af wat al die bijbelteksten in dit topic doen.
Wie is die Griggs eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juli 2005 06:56 schreef Tiesemans het volgende:
Weet niet zeker of Karl Rove nou wel of niet genoemd werd maar toch .....
Het blijft een bijzonder interview met een dame die veel weet.
Ennuh misschien dat enkelen onder u bekend zijn met de filmpjes aangezien het Griggs interview al een tijdje werd besproken, ook op Fok.
Files worden via Rapidshare geshared, wat overigens volkomen veilig is en nog belangrijker !! ..... Gratis.
Je zult echter wel moeten weten hoe tot downloaden te komen.
(ervaren bestand uitwisselaars weten vast en zeker wel hoe)
Verder geen hoax, trojan of wat dan ook... U kunt mij vertrouwen.
Griggs interview deel 1
Griggs interview deel 2
Maar dat is voor de mensen die het begrijpen, dat zijn wij blijkbaar nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden er in elk topic bijbelteksten bijgehaald ...
pretty boring
![]()
razzia's en snelle uitzetting van buitenlanders.. nou nou ..quote:Tot de voorstellen van de regering behoren een snellere uitwijzing van verdachte buitenlanders, een striktere telefoon- en internetcontrole, het creëren van een centrale overheidsdienst voor de coördinatie van het onderzoek en een grotere deskundigheid van de politie bij razzia's.
Elk topic ... ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden er in elk topic bijbelteksten bijgehaald ...
pretty boring
![]()
Bush fan? Ik vraag me af, hoe voelt dat nu met een stok in je kont en een mes in je rug?quote:Ik weet wie de leider is, bekend onder zn nick "De Admiraal"
You must be joking. Tis alles wat ik zie. Geëmigreerd uit Utah ofzo?quote:Goh zoveel tijd ben ik nou ook weer niet bezig hoor.
Je ziet de teksten vliegen, krijg ik het idee.
Wie heeft zin om met doorgesneden polsen in een park gevonden te worden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef Merovingian. het volgende:
Tis nie veel voorlopig. Wel belangrijk. Maar niet veel.
Zijn er voorafgaande aan deze aanslagen ook vreemde transacties waargenomen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef Merovingian. het volgende:
- Voorkennis op de financiële markt.
De beurzen zijn die dag flink naar beneden geschoten en de dag erna was alles weer ok.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er voorafgaande aan deze aanslagen ook vreemde transacties waargenomen?
Ja blijkbaar wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er voorafgaande aan deze aanslagen ook vreemde transacties waargenomen?
En hier wordt er verder op in gegaan (bij Thursday):quote:
Anyone know why the Fed needed 20 billion in repos today, with none expiring? It's not like rates are even at the target; they are well below around 3.18. So why the burst or money?
Usually, such a pump would be the direct result of "something bad" like a terrible employment report.
Clearstation
Verder moet je mij er niks over vragen, economie is niet mijn ding. Ik wacht de berichtgeving verder wel af.quote:
If I had any sway in CONgress, I would sure be asking the Fed all kinds of questions about the $20-billion in "easy money" out this week - in advance of the London attack... more grist for the LIHOP/MIHOP crowd. And I won't even mention the banging on Gold and Silver over the preceding week! Here's hoping a federal grand jury will look at some of the big plays in advanced of events.
UrbanSurvival
Ze speelden in het kader van een oefening een scenario wat exact overeenkwam met wat er echt gebeurde.quote:
New Developments In London Underground Exercise Story
Many British newspapers reported on drills weeks and months before the bomings, but none of them picked up on the biggest story of them all, a drill on the day of the attack. Why?
It is confirmed that a short number of 'walk through' scenarios planed [sic] well in advance had commenced that morning for a private company in London (as part of a wider project that remains confidential) and that two scenarios related directly to terrorist bombs at the same time as the ones that actually detonated with such tragic results. One scenario in particular, was very similar to real time events. (uit de e-mail van Peter Powel, Visor Consultants )
Power has already started to back-peddle from his radio and television comments and attempt to minimize the scale of the exercises and their similarity to the real attacks. Recall what Power told the BBC.
POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.
HOST: To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?
POWER: Precisely.
So Power has backed off from all three locations being exact and is now saying only two were similar, with only one being very similar. Which Peter Power are we supposed to believe? He has changed his story in the space of less than a week.
Power also admits that the program was part of a "wider project," which again broadens the scope of this from being an insignificant drill for a small company with no affiliation to the government, to something potentially much bigger.
We rightly pointed out the sheer impossibility of the exercise targeting the same stations on the same day at the same time. One individual has calculated that this is less likely than two people hunting for the same grain of sand across the whole world. At the very least it is bizarre. Power gave inerviews saying he was shocked by the 'coincidence' and yet now he tries to downplay it when the heat is on.
"In short, our exercise (which involved just a few people as crisis managers actually responding to a simulated series of activities involving, on paper, 1000 staff) quickly became the real thing and the players that morning responded very well indeed to the sudden reality of events."
As we have asked before, if the exercise was a mere coincidence and was not related to any government agency or command structure which was involved in managing the aftermath of the attacks, then why did the crisis managers respond to the real thing? If they were actively involved in the command structure that managed the crisis, then they must have been hired by a sector of government in the first place. Power himself has worked for Scotland Yard.
hele artikel
quote:
The investigation received a serious setback when it was discovered the CCTV cameras on the bus that blew up were not working so detectives will not get vital images of the bomber.
"We don't know if the driver forgot to switch them on or if there was a technical problem but there are no images."
The Mirror
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |