abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28579570
7 juli 2005 zal de machtigste Spirituele Dag zijn die we in eonen hebben gehad! Het zal een geweldige Spirituele Kans zijn om te versmelten met je grotere Wezen, met Alles wat je Bent. 7 is het getal van God en het zal een dag met drie zevens zijn: 7 juli (7) 2005 (2+5=7).

2005 is een 7-jaar, dat ons voorbereid op een Spirituele Revolutie zodat er steeds meer bewustzijn zal ontstaan over wat de Spirituele Waarheid genoemd wordt (bijvoorbeeld door religieuze scholen) maar wat niet zo is. We zullen meer en meer beperkingen over ons heen krijgen. De dingen worden slechter voordat ze beter worden. (Regeringswetten, reguleringen, verlies van vrijheden). Mikiah vergelijkt dit met iemand die door een genezingsproces gaat: je voelt je eerst slechter voordat je je beter voelt. Dit is een deel van het proces, dus zie de dingen niet als ‘slecht’, ‘afschuwelijk’, enzovoorts maar kijk ernaar als naar een moment waarop je dichter bij je genezing staat. Ze stelt voor dat we blije geluiden maken! Denk eraan, Vreugde maakt je Lichter! Uitdagingen zullen we veel tegenkomen, ze staan voor de kans om te zien waar je kracht ligt. Weidt niet uit over wat een ander doet of zegt, maar focus je op jezelf en op wat je aan het doen bent. We moeten gefocust blijven in ons Wezen. Brengt voort de Spirituele aspecten van Liefde, Licht, Waarheid en alle dingen zullen in balans blijven. Weet dat jij en de Schepper alles kunnen!

De tsunami was het begin van de veranderingen van de Aarde, vulkaanuitbarstingen, aardbevingen en vele verschuivingen. Het maakt niet uit, richt je doel, blijf geconcentreerd, en denk eraan in Vreugde te blijven!

De zevende juli 2005, 7-7-7, is extreem belangrijk! Het is een kritiek moment dat nog alle kanten op kan. Naar een Hemelvaart, als genoeg onder ons de overblijvende angsten binnenin ons verwijderen, of naar angst. Want wanneer de dag daar is, vermenigvuldigt de energie wat reeds in ons is – angst of kalmte. Neem alstublieft de tijd en kijk naar binnen om de wortel van uw angsten te vinden en bevrijd hen.

alle angst is op de een of andere manier gebaseerd op het verliezen van Liefde. 7-7-7 biedt een grote mogelijkheid op opnieuw geboren te worden en om veranderingen naar buiten te brengen. Een Spirituele revolutie is subtiel en groeit langzaam. Het dringt zich niet aan anderen op om veranderingen teweeg te brengen, maar kiest en kiest wijs en beweegt zich op een manier die ons spirituele werk het beste uitkomt.

7-7-7 brengt balans en de vermenging in incarnaties. En Lichtwerkers zullen het toestaan. De volheid van Licht biedt een kans voor het Aarde-Experiment om om te keren en door te gaan als een Spiritueel Doel. 2005 is een 7-jaar, het jaar van de Schepper. Het is belangrijk om balans te krijgen op Aarde in 2005, want 2006 zal een 8-jaar zijn waar de energie door het lemniscaat zal reizen (verlengde figuur 8) en het moet de energie zijn van ‘As below, so above’ (Als onder, als boven) Denk eraan, we staan hierin niet alleen! Het Hemelvaartsproces heeft betrekking tot de Hele Schepping!

Energie van het Hart van de Aarde wordt omhoog gestraald en buiten de Aarde gestraald, daarbij wervelingen op de Aarde verenigend zodat zij als een eenheid kunnen opereren. Er zal een vermenging en een vereniging zijn van de energiecentra op de Aarde en ze zullen zich gedragen als Een Licht, gebruik makend van de kracht van allen tezamen.

bron
meer 777 inspiratie
pi_28579701
uh.. 7 juli 2005 is toch 7-7-5??

-edit- zie nu de kromme rekensom 2005=2+0+0+5=7...

tsja..

Dus omdat een aantal historische figuren besloten hebben dat we de kalender hebben die we nu hebben, is het een energieke dag... Waar komt die energie dan vandaan? Men had immers vroeger ook wel het jaar kunnen laten beginnen op de langste dag, waardoor 7-7-7 op een geheel andere astronomisch tijdstip zou plaatsvinden...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:32:27 #3
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_28580754
Wat een ontzettend westers-georiënteerde verhaal. Niet dat het daar veel verschil maakt; diverse pausen hebben zoveel met de datums lopen spelen dat 7-7-2005 net zo willekeurig is als de dienstregeling van de Haagse Tramweg Maatschappij (kortweg HTM).

Westerse jaartelling: 2005
Boeddhistische jaartelling: 2547
Islamitische jaartelling: 1383
Japanse jaartelling: 16
Joodse jaartelling: 5766
Persoonlijke jaartelling: 35

De datums zal ik je verder besparen. NB - bij sommige kan ik er misschien een jaar naast zitten.

Edit - ...en dan is het natuurlijk ook nog zo, "waar" moet het dan 7-7-2005 zijn? Je hebt door dat GMT ook alleen maar een willekeurige aanduiding is, gebaseerd op de toevallige winnaar van het zoveelste conflict tussen Great Britain aan de ene kant, en Frankrijk aan de andere kant. De datum 2005 is al helemaal niet correct; Jezus is in ieder geval niet na 4 voor Christus geboren, maar het kan zelfs 7 voor Christus al geweest zijn.
Kortom... vandaag belooft gewoon een dag als alle anderen te worden.

[ Bericht 32% gewijzigd door DzjieDub op 07-07-2005 10:39:26 ]
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_28581313
Voel me vandaag wel erg onrustig... domino effekt van gedachten
Maargoed ofdat het door 7-7-2005 komt... geen idee
pi_28582689
Jongens (M/V) kap er es mee..
Laat iedereen zijn/haar verhaal kwijt kunnen
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:38:42 #6
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_28582937
quote:
7-7-7 brengt balans en de vermenging in incarnaties. En Lichtwerkers zullen het toestaan. De volheid van Licht biedt een kans voor het Aarde-Experiment om om te keren en door te gaan als een Spiritueel Doel.
wat KAN je hiermee?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_28583017
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:32 schreef iteejer het volgende:
Jongens (M/V) kap er es mee..
Laat iedereen zijn/haar verhaal kwijt kunnen
Hoezo dat dan? er wordt toch opbouwend gereageerd. Kritiek waar je wat mee kan. Of is dit gedeelte van het forum alleen maar bedoelt om elkaars illusies op te houden?
pi_28583329
Ik kan er niks mee nee. Ik zou er dan ook niet zo gauw in reageren. Maar om het massaal vol te kliederen is dan weer het andere uiterste.
pi_28583580
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef DrazTic het volgende:
Hoezo dat dan? er wordt toch opbouwend gereageerd. Kritiek waar je wat mee kan. Of is dit gedeelte van het forum alleen maar bedoelt om elkaars illusies op te houden?
Je hebt zeker niet de ca 50 offtopic baggerreacties gezien die ik weggehaald heb?

Dit gedeelte van het forum is overigens idd mede bedoeld om de illusie op te houden dat je óók de in jouw ogen maffe meningen, voor zover die nog wel enige serieuze intentie hebben, een plekje moet geven.
pi_28583614
Heel Spirituele dag vandaag idd, vooral in London.
pi_28583655
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef clowncloon het volgende:
wat KAN je hiermee?
Als het je interesseert, kun je TS vragen hoe die zich dat dan allemaal voorstelt.
Zo niet, dan niet, maar dan gaan volspammen is onverdraagzaamheid of erger nog 'think like us or die'.
En daar is dit niet het forum voor.
pi_28583685
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef LibertarianX het volgende:
Heel Spirituele dag vandaag idd, vooral in London.
Ja moets ik ook ff aan denken toen ik dat hoorde... straks met de olypmische spelen zal dat ook wel wat worden dan, al is dat nog 7 jaar weg.
pi_28583690
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je hebt zeker niet de ca 50 offtopic baggerreacties gezien die ik weggehaald heb?
was ik net te laat.....

Maar ehhh......... of het 777 is of niet, het idee van wat introspect is een goeie. En als er veel mensen dat op een zelfde tijdstip doen kan dat zeer helend werken. Als in de som der delen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28583828
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef iteejer het volgende:
Ik kan er niks mee nee. Ik zou er dan ook niet zo gauw in reageren. Maar om het massaal vol te kliederen is dan weer het andere uiterste.
Nja ik zou 5 reacties nog niet zo snel massaal noemen. Er wordt niet eens geflamed ofzo. Er wordt gewoon een eerlijke mening gegeven zoals het hoort.

ontopic: Ik kan spiritualiteit niet echt met een dag in een maand van een jaar koppelen eigenlijk. Hooguit omdat het die dag volle maan is of iets dergelijks, maar in dit verhaal blijkt dat het puur gaat om de datum zelf. Elke andere dag zou in een andere cultuur ook wel cijfers kunnen hebben die geluksgetallen bevatten, terwijl het voor ons een dag is met nietszeggende getallen. Zo zou elke dag een geluksdag kunnen zijn bv. Zou je misschien kunnen uitleggen hoe dat dan precies werkt, dat je meer in contact kan komen met je spiritualiteit als het toevallig de 7e van de 7e is?
pi_28583885
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

nee idd, excuus
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:30:48 #16
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28584780
*flauwe opmerking*
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:39:10 #17
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_28585087
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef iteejer het volgende:

[..]

Als het je interesseert, kun je TS vragen hoe die zich dat dan allemaal voorstelt.
Zo niet, dan niet, maar dan gaan volspammen is onverdraagzaamheid of erger nog 'think like us or die'.
En daar is dit niet het forum voor.
Ik ben WEL geinteresseerd en daarom reageer is juist...en ik post 1 berichtje; ben ik dan meteen aan het volspammen? Beetje agressieve houding mr mod man...
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_28585189
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Faceoff het volgende:
*flauwe opmerking*
Hej als je nou naar de tijd kijkt waarop dat gepost is en je doet dat - 5,30 uur.
Wat heb je dan?? Juist!! Toevallig, of juist niet?
pi_28585213
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef clowncloon het volgende:

[..]

Ik ben WEL geinteresseerd en daarom reageer is juist...en ik post 1 berichtje; ben ik dan meteen aan het volspammen? Beetje agressieve houding mr mod man...
!!!
pi_28585410
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef clowncloon het volgende:
Het ging over een stuk of 50 baggerposts die ik weggehaald heb. En sloeg dus niet op die ene post van jou. Ik heb je toch ook niet gequote?
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:51:52 #21
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_28585536
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het ging over een stuk of 50 baggerposts die ik weggehaald heb. En sloeg dus niet op die ene post van jou. Ik heb je toch ook niet gequote?
ik vraag: wat KAN je ermee?
en jij reageert zo:
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef iteejer het volgende:
dan denk ik, heej die heeft het tegen mij
pi_28586757
Inmiddels is bekend dat er in London 7 aanslagen zijn geweest...
pi_28587167
Hebben we deze dag dan al niet... tig keer gehad 7-7-1006 etc etc
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:37:52 #24
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_28587218
dus....

mensen vinden tijd en datum uit (jaren en dagen zijn nog te begrijpen alhoewel van onze jaartelling ook niets klopt, maanden en weken zijn verzonnen onzin), en de geestenwereld trekt zich daar ook maar een enkele hol van aan? Doe normaal.

Dat geloof je zelf toch niet? Het zijn hooguit een paar mensen die het grappig vinden om zo met nummertjes te spelen. En als het al gaat omdat het 2005 na Christus is (wat het niet is, het is wat dat betreft 2009 ofzo), diezelfde Christus heeft zelf gezegd dat niemand zou kunnen voorspellen wanneer Hij terugkwam. Dus zelfs die theorie zou niet opgaan.
pi_28587318
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
7 juli 2005 zal de machtigste Spirituele Dag zijn die we in eonen hebben gehad! Het zal een geweldige Spirituele Kans zijn om te versmelten met je grotere Wezen, met Alles wat je Bent. 7 is het getal van God en het zal een dag met drie zevens zijn: 7 juli (7) 2005 (2+5=7).
Vergezocht.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')