wat KAN je hiermee?quote:7-7-7 brengt balans en de vermenging in incarnaties. En Lichtwerkers zullen het toestaan. De volheid van Licht biedt een kans voor het Aarde-Experiment om om te keren en door te gaan als een Spiritueel Doel.
Hoezo dat dan? er wordt toch opbouwend gereageerd. Kritiek waar je wat mee kan. Of is dit gedeelte van het forum alleen maar bedoelt om elkaars illusies op te houden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:32 schreef iteejer het volgende:
Jongens (M/V) kap er es mee..
Laat iedereen zijn/haar verhaal kwijt kunnen
Je hebt zeker niet de ca 50 offtopic baggerreacties gezien die ik weggehaald heb?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef DrazTic het volgende:
Hoezo dat dan? er wordt toch opbouwend gereageerd. Kritiek waar je wat mee kan. Of is dit gedeelte van het forum alleen maar bedoelt om elkaars illusies op te houden?
Als het je interesseert, kun je TS vragen hoe die zich dat dan allemaal voorstelt.quote:
Ja moets ik ook ff aan denken toen ik dat hoorde... straks met de olypmische spelen zal dat ook wel wat worden dan, al is dat nog 7 jaar weg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef LibertarianX het volgende:
Heel Spirituele dag vandaag idd, vooral in London.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de ca 50 offtopic baggerreacties gezien die ik weggehaald heb?
Nja ik zou 5 reacties nog niet zo snel massaal noemen. Er wordt niet eens geflamed ofzo. Er wordt gewoon een eerlijke mening gegeven zoals het hoort.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef iteejer het volgende:
Ik kan er niks mee nee. Ik zou er dan ook niet zo gauw in reageren. Maar om het massaal vol te kliederen is dan weer het andere uiterste.
nee idd, excuusquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de ca 50 offtopic baggerreacties gezien die ik weggehaald heb?
Ik ben WEL geinteresseerd en daarom reageer is juist...en ik post 1 berichtje; ben ik dan meteen aan het volspammen? Beetje agressieve houding mr mod man...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als het je interesseert, kun je TS vragen hoe die zich dat dan allemaal voorstelt.
Zo niet, dan niet, maar dan gaan volspammen is onverdraagzaamheid of erger nog 'think like us or die'.
En daar is dit niet het forum voor.
Hej als je nou naar de tijd kijkt waarop dat gepost is en je doet dat - 5,30 uur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Faceoff het volgende:
*flauwe opmerking*
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Ik ben WEL geinteresseerd en daarom reageer is juist...en ik post 1 berichtje; ben ik dan meteen aan het volspammen? Beetje agressieve houding mr mod man...
Het ging over een stuk of 50 baggerposts die ik weggehaald heb. En sloeg dus niet op die ene post van jou. Ik heb je toch ook niet gequote?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef clowncloon het volgende:
Ik ben WEL geinteresseerd en daarom reageer is juist...en ik post 1 berichtje; ben ik dan meteen aan het volspammen? Beetje agressieve houding mr mod man...
ik vraag: wat KAN je ermee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het ging over een stuk of 50 baggerposts die ik weggehaald heb. En sloeg dus niet op die ene post van jou. Ik heb je toch ook niet gequote?
dan denk ik, heej die heeft het tegen mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef iteejer het volgende:
Ik kan er niks mee nee. Ik zou er dan ook niet zo gauw in reageren. Maar om het massaal vol te kliederen is dan weer het andere uiterste.
Vergezocht.nlquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
7 juli 2005 zal de machtigste Spirituele Dag zijn die we in eonen hebben gehad! Het zal een geweldige Spirituele Kans zijn om te versmelten met je grotere Wezen, met Alles wat je Bent. 7 is het getal van God en het zal een dag met drie zevens zijn: 7 juli (7) 2005 (2+5=7).
ik bedoelde dus te zeggen dat het wel zo kan zijn dat terroristen het leuk vinden om met cijfertjes te spelen, maar dat het hechten van een bepaalde spirituele waarde aan een bepaalde datum onzin is omdat de jaartelling en de indeling van de jaren door mensen bedacht zijn, en dus niet een vast onderdeel van het universum is waar geesten zich op baseren (en dan dus vooral de maanden en de jaartelling in deze context).quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:42 schreef ImTheBase het volgende:
@ MonoSynth:
Maar even over deze aanslagen, dat heeft niks met spirituele zaken te maken in my opinion, al quada en dergelijke vinden het misschien ook leuk om met getalletjes te spelen om de mensen hier te laten denken, denk daan 9-11 (911, het alarmnummer), dit is misschien dan wel weer toeval, maar het komt vaak voor, dus het zou kunnen zijn geplant door die leden, dat heeft niets te maken met spirituele zaken.
Maar ik weet niet of je het nou over London had of over "dit topic"
Net zoals religie bedoel je?quote:maar dat het hechten van een bepaalde spirituele waarde aan een bepaalde datum onzin is omdat de jaartelling en de indeling van de jaren door mensen bedacht zijn, en dus niet een vast onderdeel van het universum
Als geesten losstaande entiteiten zijn is dat idd geheel onlogisch: waarom zouden ze zich iets aan menselijke kalenders gelegen laten? En buitendien, er zijn zoveel kalenders, er is altijd wel ergens een datum of getallencombinatie die iets speciaals zou kunnen betekenen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef MonoSynth het volgende:
ik bedoelde dus te zeggen dat het wel zo kan zijn dat terroristen het leuk vinden om met cijfertjes te spelen, maar dat het hechten van een bepaalde spirituele waarde aan een bepaalde datum onzin is omdat de jaartelling en de indeling van de jaren door mensen bedacht zijn, en dus niet een vast onderdeel van het universum is waar geesten zich op baseren (en dan dus vooral de maanden en de jaartelling in deze context).
*Alle* wetenschappen (en dan in het bijzonder natuur- en wiskunde) worden als joods gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:36 schreef LibertarianX het volgende:
Kan iemand Al Quida uitleggen dat Cijferspelletjes -> Kaballa een joodse pseudo wetenschap is
Dacht dat dat alles toch vanuit de Sumerische hoek kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
*Alle* wetenschappen (en dan in het bijzonder natuur- en wiskunde) worden als joods gezien.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef nokwanda het volgende:
Dacht dat dat alles toch vanuit de Sumerische hoek kwam.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef daReaper het volgende:
mijn zus is vandaag 28 jaar oud geworden
(ze is dus geboren op 7-7-'77)
`quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
*Alle* wetenschappen (en dan in het bijzonder natuur- en wiskunde) worden als joods gezien.
Het is zelfs zo dat hele beschavingen opkwamen, dreven en ondergingen met koningen die regeerden op basis van door hen verschafte informatie via numerologie, wiskunde en astrologie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
`
Tja, dacht inderdaad dat wiskunde bijvoorbeeld toch echt arabisch was, en zeker GEEN joodse oorsprong heeft.
Deze dag stond inderdaad wel weer lekker in de schijnwerpers van het geloof, met de bijbehorende gevolgenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
7 juli 2005 zal de machtigste Spirituele Dag zijn die we in eonen hebben gehad! Het zal een geweldige Spirituele Kans zijn om te versmelten met je grotere Wezen, met Alles wat je Bent. 7 is het getal van God en het zal een dag met drie zevens zijn: 7 juli (7) 2005 (2+5=7).
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:44 schreef displission het volgende:
en dit heb je gepost voor de aanslag, want ik begin het nu toch wel een beetje te merken zo na mijn werk..en na twee duvels..mijn horloge staat by the way ook op 21 (kwa datum) zou dat er wat mee te maken hebben 2012..21 december???
TS zegt dit!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
. We zullen meer en meer beperkingen over ons heen krijgen. De dingen worden slechter voordat ze beter worden. (Regeringswetten, reguleringen, verlies van vrijheden).
cmon man, dan zouden we nog moeten nadenken ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:05 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Zoals al gezegd werd is 'tijd' een menselijk begrip, niet een universeel iets.
Daar komt bij dat verschillende volkeren een eigen kalender hanteren.
Dus alleen mensen uit de westerse wereld kunnen iets met deze 'spirituele' dag en energie.
Wanneer komt deze dag dan voor andere religies en volkeren?
Ik ben benieuwd of de topicstarter daar ook een verklaring voor heeft.
Ik wil er best over nadenken, maar daar heb ik wel eerst een enigzins rationele verklaring voor nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef DrazTic het volgende:
[..]
cmon man, dan zouden we nog moeten nadenken ook![]()
Als een groot deel van de mensheid deze telling hanteert en dus de energie op deze dag gericht wordt dan maakt het niet uit of de tijd al dan niet gemaakt is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Ik wil er best over nadenken, maar daar heb ik wel eerst een enigzins rationele verklaring voor nodig.
Met dit soort zweverige verhalen kan niemand wat.
Bovendien vind ik het vreemd dat spirituele mensen enige waarde aan tijd hechten.
Zij boven al zouden moeten weten dat tijd een gemaakt iets is. Een hulpmiddel om het leven op aarde te vereenvoudigen.
Maar goed, dit gaat eigenlijk over het scheppingsverhaal. Dat zegt mij al genoeg.
Als er tóch iemand is die het e.e.a. wil toelichten ben ik een en al oor oog.
Ik denk dat met dit soort "zweverige" verhalen niemand wat kan omdat ze het niet voelen. Hoe kun jij nu voelen wat ik voel als ik een connectie leg tussen 3 maal 7 en 21? Dat doet jouw toch helemaal niks..?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Ik wil er best over nadenken, maar daar heb ik wel eerst een enigzins rationele verklaring voor nodig.
Met dit soort zweverige verhalen kan niemand wat.
Bovendien vind ik het vreemd dat spirituele mensen enige waarde aan tijd hechten.
Zij boven al zouden moeten weten dat tijd een gemaakt iets is. Een hulpmiddel om het leven op aarde te vereenvoudigen.
Maar goed, dit gaat eigenlijk over het scheppingsverhaal. Dat zegt mij al genoeg.
Als er tóch iemand is die het e.e.a. wil toelichten ben ik een en al oor oog.
Heeft niks met zweven in tijd te maken. Het heeft te maken met leven in het hier en nu. Be here now. Als je teveel met tijd bezig bent hou je jezelf alleen maar tegen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:43 schreef displission het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een soort zwever..in de tijd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |