wat KAN je hiermee?quote:7-7-7 brengt balans en de vermenging in incarnaties. En Lichtwerkers zullen het toestaan. De volheid van Licht biedt een kans voor het Aarde-Experiment om om te keren en door te gaan als een Spiritueel Doel.
Hoezo dat dan? er wordt toch opbouwend gereageerd. Kritiek waar je wat mee kan. Of is dit gedeelte van het forum alleen maar bedoelt om elkaars illusies op te houden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:32 schreef iteejer het volgende:
Jongens (M/V) kap er es mee..
Laat iedereen zijn/haar verhaal kwijt kunnen
Je hebt zeker niet de ca 50 offtopic baggerreacties gezien die ik weggehaald heb?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef DrazTic het volgende:
Hoezo dat dan? er wordt toch opbouwend gereageerd. Kritiek waar je wat mee kan. Of is dit gedeelte van het forum alleen maar bedoelt om elkaars illusies op te houden?
Als het je interesseert, kun je TS vragen hoe die zich dat dan allemaal voorstelt.quote:
Ja moets ik ook ff aan denken toen ik dat hoorde... straks met de olypmische spelen zal dat ook wel wat worden dan, al is dat nog 7 jaar weg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef LibertarianX het volgende:
Heel Spirituele dag vandaag idd, vooral in London.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de ca 50 offtopic baggerreacties gezien die ik weggehaald heb?
Nja ik zou 5 reacties nog niet zo snel massaal noemen. Er wordt niet eens geflamed ofzo. Er wordt gewoon een eerlijke mening gegeven zoals het hoort.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef iteejer het volgende:
Ik kan er niks mee nee. Ik zou er dan ook niet zo gauw in reageren. Maar om het massaal vol te kliederen is dan weer het andere uiterste.
nee idd, excuusquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de ca 50 offtopic baggerreacties gezien die ik weggehaald heb?
Ik ben WEL geinteresseerd en daarom reageer is juist...en ik post 1 berichtje; ben ik dan meteen aan het volspammen? Beetje agressieve houding mr mod man...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als het je interesseert, kun je TS vragen hoe die zich dat dan allemaal voorstelt.
Zo niet, dan niet, maar dan gaan volspammen is onverdraagzaamheid of erger nog 'think like us or die'.
En daar is dit niet het forum voor.
Hej als je nou naar de tijd kijkt waarop dat gepost is en je doet dat - 5,30 uur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Faceoff het volgende:
*flauwe opmerking*
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Ik ben WEL geinteresseerd en daarom reageer is juist...en ik post 1 berichtje; ben ik dan meteen aan het volspammen? Beetje agressieve houding mr mod man...
Het ging over een stuk of 50 baggerposts die ik weggehaald heb. En sloeg dus niet op die ene post van jou. Ik heb je toch ook niet gequote?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef clowncloon het volgende:
Ik ben WEL geinteresseerd en daarom reageer is juist...en ik post 1 berichtje; ben ik dan meteen aan het volspammen? Beetje agressieve houding mr mod man...
ik vraag: wat KAN je ermee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het ging over een stuk of 50 baggerposts die ik weggehaald heb. En sloeg dus niet op die ene post van jou. Ik heb je toch ook niet gequote?
dan denk ik, heej die heeft het tegen mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef iteejer het volgende:
Ik kan er niks mee nee. Ik zou er dan ook niet zo gauw in reageren. Maar om het massaal vol te kliederen is dan weer het andere uiterste.
Vergezocht.nlquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
7 juli 2005 zal de machtigste Spirituele Dag zijn die we in eonen hebben gehad! Het zal een geweldige Spirituele Kans zijn om te versmelten met je grotere Wezen, met Alles wat je Bent. 7 is het getal van God en het zal een dag met drie zevens zijn: 7 juli (7) 2005 (2+5=7).
ik bedoelde dus te zeggen dat het wel zo kan zijn dat terroristen het leuk vinden om met cijfertjes te spelen, maar dat het hechten van een bepaalde spirituele waarde aan een bepaalde datum onzin is omdat de jaartelling en de indeling van de jaren door mensen bedacht zijn, en dus niet een vast onderdeel van het universum is waar geesten zich op baseren (en dan dus vooral de maanden en de jaartelling in deze context).quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:42 schreef ImTheBase het volgende:
@ MonoSynth:
Maar even over deze aanslagen, dat heeft niks met spirituele zaken te maken in my opinion, al quada en dergelijke vinden het misschien ook leuk om met getalletjes te spelen om de mensen hier te laten denken, denk daan 9-11 (911, het alarmnummer), dit is misschien dan wel weer toeval, maar het komt vaak voor, dus het zou kunnen zijn geplant door die leden, dat heeft niets te maken met spirituele zaken.
Maar ik weet niet of je het nou over London had of over "dit topic"
Net zoals religie bedoel je?quote:maar dat het hechten van een bepaalde spirituele waarde aan een bepaalde datum onzin is omdat de jaartelling en de indeling van de jaren door mensen bedacht zijn, en dus niet een vast onderdeel van het universum
Als geesten losstaande entiteiten zijn is dat idd geheel onlogisch: waarom zouden ze zich iets aan menselijke kalenders gelegen laten? En buitendien, er zijn zoveel kalenders, er is altijd wel ergens een datum of getallencombinatie die iets speciaals zou kunnen betekenen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef MonoSynth het volgende:
ik bedoelde dus te zeggen dat het wel zo kan zijn dat terroristen het leuk vinden om met cijfertjes te spelen, maar dat het hechten van een bepaalde spirituele waarde aan een bepaalde datum onzin is omdat de jaartelling en de indeling van de jaren door mensen bedacht zijn, en dus niet een vast onderdeel van het universum is waar geesten zich op baseren (en dan dus vooral de maanden en de jaartelling in deze context).
*Alle* wetenschappen (en dan in het bijzonder natuur- en wiskunde) worden als joods gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:36 schreef LibertarianX het volgende:
Kan iemand Al Quida uitleggen dat Cijferspelletjes -> Kaballa een joodse pseudo wetenschap is
Dacht dat dat alles toch vanuit de Sumerische hoek kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
*Alle* wetenschappen (en dan in het bijzonder natuur- en wiskunde) worden als joods gezien.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef nokwanda het volgende:
Dacht dat dat alles toch vanuit de Sumerische hoek kwam.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef daReaper het volgende:
mijn zus is vandaag 28 jaar oud geworden
(ze is dus geboren op 7-7-'77)
`quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
*Alle* wetenschappen (en dan in het bijzonder natuur- en wiskunde) worden als joods gezien.
Het is zelfs zo dat hele beschavingen opkwamen, dreven en ondergingen met koningen die regeerden op basis van door hen verschafte informatie via numerologie, wiskunde en astrologie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
`
Tja, dacht inderdaad dat wiskunde bijvoorbeeld toch echt arabisch was, en zeker GEEN joodse oorsprong heeft.
Deze dag stond inderdaad wel weer lekker in de schijnwerpers van het geloof, met de bijbehorende gevolgenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
7 juli 2005 zal de machtigste Spirituele Dag zijn die we in eonen hebben gehad! Het zal een geweldige Spirituele Kans zijn om te versmelten met je grotere Wezen, met Alles wat je Bent. 7 is het getal van God en het zal een dag met drie zevens zijn: 7 juli (7) 2005 (2+5=7).
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:44 schreef displission het volgende:
en dit heb je gepost voor de aanslag, want ik begin het nu toch wel een beetje te merken zo na mijn werk..en na twee duvels..mijn horloge staat by the way ook op 21 (kwa datum) zou dat er wat mee te maken hebben 2012..21 december???
TS zegt dit!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
. We zullen meer en meer beperkingen over ons heen krijgen. De dingen worden slechter voordat ze beter worden. (Regeringswetten, reguleringen, verlies van vrijheden).
cmon man, dan zouden we nog moeten nadenken ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:05 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Zoals al gezegd werd is 'tijd' een menselijk begrip, niet een universeel iets.
Daar komt bij dat verschillende volkeren een eigen kalender hanteren.
Dus alleen mensen uit de westerse wereld kunnen iets met deze 'spirituele' dag en energie.
Wanneer komt deze dag dan voor andere religies en volkeren?
Ik ben benieuwd of de topicstarter daar ook een verklaring voor heeft.
Ik wil er best over nadenken, maar daar heb ik wel eerst een enigzins rationele verklaring voor nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef DrazTic het volgende:
[..]
cmon man, dan zouden we nog moeten nadenken ook![]()
Als een groot deel van de mensheid deze telling hanteert en dus de energie op deze dag gericht wordt dan maakt het niet uit of de tijd al dan niet gemaakt is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Ik wil er best over nadenken, maar daar heb ik wel eerst een enigzins rationele verklaring voor nodig.
Met dit soort zweverige verhalen kan niemand wat.
Bovendien vind ik het vreemd dat spirituele mensen enige waarde aan tijd hechten.
Zij boven al zouden moeten weten dat tijd een gemaakt iets is. Een hulpmiddel om het leven op aarde te vereenvoudigen.
Maar goed, dit gaat eigenlijk over het scheppingsverhaal. Dat zegt mij al genoeg.
Als er tóch iemand is die het e.e.a. wil toelichten ben ik een en al oor oog.
Ik denk dat met dit soort "zweverige" verhalen niemand wat kan omdat ze het niet voelen. Hoe kun jij nu voelen wat ik voel als ik een connectie leg tussen 3 maal 7 en 21? Dat doet jouw toch helemaal niks..?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Ik wil er best over nadenken, maar daar heb ik wel eerst een enigzins rationele verklaring voor nodig.
Met dit soort zweverige verhalen kan niemand wat.
Bovendien vind ik het vreemd dat spirituele mensen enige waarde aan tijd hechten.
Zij boven al zouden moeten weten dat tijd een gemaakt iets is. Een hulpmiddel om het leven op aarde te vereenvoudigen.
Maar goed, dit gaat eigenlijk over het scheppingsverhaal. Dat zegt mij al genoeg.
Als er tóch iemand is die het e.e.a. wil toelichten ben ik een en al oor oog.
Heeft niks met zweven in tijd te maken. Het heeft te maken met leven in het hier en nu. Be here now. Als je teveel met tijd bezig bent hou je jezelf alleen maar tegen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:43 schreef displission het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een soort zwever..in de tijd..
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:33 schreef gr8w8 het volgende:
Ik zat meer te denken aan 7-7-5. 7-7 lijkt me duidelijk, 7 juli. De 5 voor de vijf olympische ringen, het is geen toeval dat dit gebeurt net nu de OS aan Londen zijn toegewezen. Een evenement waar je ook je vraagtekens bij kunt zetten qua occultisme.
Over die kennis beschik ik ook, maar het is echter "populair" onder islamieten om te claimen dat wetenschap "joods" is om het zonder te veel argumenten af te doen als onzin ten gunste van hun heilige boek waar niets anders dan waarheden in vermeld worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat dat alles toch vanuit de Sumerische hoek kwam.
Hoe kun je zeggen of een kalender / telling klopt of niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef Enyalius het volgende:
hmm lastig dat 7-7-7
er zijn zoveel culturen, elk met hun eigen telling. onze telling klopt ook niet en loopt ook niet gelijk met hoe het voor het romeinse tijdperk was. de romeinen hebben 2 of zo maanden er aan toegevoegd, zoals Augustus bijvoorbeeld.
Accuraat? Hoe? Als de verschillende jaartellingen niet overeenkomen, hoe kan een gebeurtenis dan definitief vastgeprikt worden?quote:als je uitgaat van oudere geschriften waar in staat dat een bepaalde datum X effect heeft dan moet je ook alle veranderingen in die tussen tijd mee nemen. op die manier blijft het dan nog enigzins accuraat.
Maar tijd is toch ook niets meer dan dat? Het vastleggen/indelen.quote:tijd is niet door de mens gemaakt. het registreren en vastleggen van de tijd zoals hij op deze planeet plaats vind daar en tegen wel.
Ik heb geen idee wat channeling precies is, dus daar kan ik helaas weinig mee.quote:als je berichten channeled waarin dus een bepaalde datum word vermeld kun je er van uitgaan dat die geest/spirit whatever het doet om het zo duidelijk mogelijk in menselijke termen uit te leggen. hun passen zich dus tijdelijk aan ons aan...denk ik
Oww??? Izzit? De meeste moslims die ik ken zijn juist trots dat de wetenschap juist uit die hoek komt en dat de eerste universiteit ooit in een land met een Arabische cultuur staat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Over die kennis beschik ik ook, maar het is echter "populair" onder islamieten om te claimen dat wetenschap "joods" is om het zonder te veel argumenten af te doen als onzin ten gunste van hun heilige boek waar niets anders dan waarheden in vermeld worden.
Yep, zat er gisteravond al mee. gistermiddag nl. ik weet nie meer hoe ik erop kwam, maar ik keek dus naar de datum van morgen en zag dat het 777 was, toen heb ik op internet gewoon het getal 777 ingetoetst en kwam op dat artikel van Mikiah. Tis best een lang stuk om te lezen maar daar stond dus al dat er naast de hoge positieve energie het ook een dag van 'gebeurtenissen' zou zijn. Nou is dat op zich niet zo spectaculair, maar het artikel, waarvan ik dus een stukje (alleen positief) in de FP heb gepost, begint als volgt:quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:44 schreef displission het volgende:
en dit heb je gepost voor de aanslag, want ik begin het nu toch wel een beetje te merken zo na mijn werk..en na twee duvels..mijn horloge staat by the way ook op 21 (kwa datum) zou dat er wat mee te maken hebben 2012..21 december???
En dan even verderop:quote:Mikiah zegt dat er een energieveld om de aarde wordt geplaatst (door de Schaduwzijde) in een poging om zo te voorkomen dat we contact met de Geest hebben en met de Lichtwezens die hier zijn om ons te helpen. Het is bekend dat de Sluier in oktober het dunst is, met name rond Halloween. Het energieveld zal de communicatie verstoren waardoor informatie onjuist wordt ontvangen. Doordat de energiestroom van de Geest afneemt, kun je merken dat je kriebelig bent.
De Schaduwzijde gebruikt de Energie, brengt een deel van de waarheid naar voren in de hoop dat mensen de schaduwkant van de verklaring niet zullen zien. De regering zegt bijvoorbeeld dat ze geen dienstplicht zal invoeren, maar toch worden er burgersoldaten naar Irak gestuurd.
Er wordt meer angst geschapen. Meer lichamelijke onbalans brengt meer lichamelijk on-gemakken mee. Er zal een toegenomen behoefte aan alternatieve natuurlijke en energetische genezingsvormen zijn. De chemische middelen zullen steeds minder werken en steeds meer kosten, waardoor velen ze niet zullen kunnen betalen.
Anywayz, er is heeel veel te vinden via google over 777, blijkt toch wel een heel mystiek getal te zijn en het is ook een belangrijk getal van de Bijbelquote:Mikiah zei dat er 'gebeurtenissen'; kunnen zijn op 7-7-7.
Die dag hebben we al gehad, namelijk 6 juni 2004 (als we de rekenmanier van TS doortrekken)quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:12 schreef Tiesemans het volgende:
Nou ik hou eerder m'n hart vast voor die ene dag te weten 6-6-6
Heb namelijk weinig trek in een demonische opwekking in m'n achtertuin.
Of ik daarintegen dan de straat op ga om boze geesten en demonen uit te werpen....
Ik weet het nog niet ...... [afbeelding]
Zoals ik al eerder zei, had ik gisteravond al een topic hierover gemaakt, maar niet gepost omdat ik afgeleid werdquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat bedacht ik ook. Opvallend. Alleen kan ik me niet voorstellen dat de gebeurtenissen van vandaag zo positief zijn als TS ze beschrijft. Helaas lijkt al die energie ook de verkeerde kant op te kunnen gaan. Het potentieel fout gebruikt, denk ik.
Als mensen nou idd die energie zouden gebruiken om positieve gevoelens de ether in te sturen dan hadden we nu dit geouwehoer niet weer.
Precies, het is me zelfs al opgevallen dat de conspiracy theorieen hierover altijd zo werken. De cijfers uit een jaartal worden bij elkaar opgeteld.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die dag hebben we al gehad, namelijk 6 juni 2004 (als we de rekenmanier van TS doortrekken)
En dit gebeurde er op 6-6-'04
http://frontpage.fok.nl/search/archief/2004/06/06
Numerologie zegt over het 8-getal:quote:7-7-7 brengt balans en de vermenging in incarnaties. En Lichtwerkers zullen het toestaan. De volheid van Licht biedt een kans voor het Aarde-Experiment om om te keren en door te gaan als een Spiritueel Doel. 2005 is een 7-jaar, het jaar van de Schepper. Het is belangrijk om balans te krijgen op Aarde in 2005, want 2006 zal een 8-jaar zijn waar de energie door het lemniscaat zal reizen (verlengde figuur 8) en het moet de energie zijn van ‘As below, so above’ (Als onder, als boven) Denk eraan, we staan hierin niet alleen! Het Hemelvaartsproces heeft betrekking tot de Hele Schepping!
quote:Negatief getal; begrenzend omdat het dwingt tot het geconcentreerd, doelgericht én gedisciplineerd inzetten van de energie en in die zin is het sterk karmisch geladen (het getal beheerst oorzaak en gevolg) waardoor onbewust corrigerende crises kunnen aangetrokken worden; confronterend en omvormend getal van zelfrealisatie dat streeft naar maximale resultaten; moet de eigen kracht voortdurend bewijzen; wil serieus genomen worden en streeft naar beheersing, autoriteit, erkenning, macht en succes; bezit daartoe een hoog realisatiepotentieel; is volhardend in het nastreven van doelstellingen; wordt gedreven door intense emoties die evenwel worden ingehouden; lijnrechte opstelling en totaalinzet; ambitieus; verstaat de kunst om de zaken pragmatisch en stap voor stap op te bouwen; houdt zich bezig met grootschalige projecten en wil een belangrijke bijdrage leveren aan het grotere geheel
Op het moment dat je dat zei brandde Londen al.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:32 schreef DzjieDub het volgende:
Kortom... vandaag belooft gewoon een dag als alle anderen te worden.
mmm 7+7+7 = 21 + 7 + 7 = teveel 7 op één dag.quote:Scotland Yard have confirmed seven people died in the Liverpool Street explosion, while 21 lost their lives at the King's Cross blast and another seven were killed at Edgware Road.
quote:ARNHEM (ANP) - ,,Zoals jullie weten is het voor ons een vreemde, trieste dag. Er zijn grote problemen in de stad waar wij vandaan komen.'' Coldplay-zanger en Londenaar Chris Martin stond in het Gelredome in Arnhem donderdagavond even stil bij de aanslagen in de Engelse hoofdstad.
Bij zeven explosies in het openbaar vervoer vielen hier eerder op de dag doden en gewonden. (zie boven)
Ja viel mij ook al op hoe er met 7éns 3én en 21gjes werd gegooid gister. Check het telefoonnummer die nederlandse burgers konden bellen voor info, stnd ook schaamteloos '777' inquote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:11 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
mmm 7+7+7 = 21 + 7 + 7 = teveel 7 op één dag.
Extra Edit :
[..]
Tiesemans - 9 letters, 2 teveel !!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:11 schreef Tiesemans het volgende:
mmm 7+7+7 = 21 + 7 + 7 = teveel 7 op één dag.
Waarom is dat dan zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ja viel mij ook al op hoe er met 7éns 3én en 21gjes werd gegooid gister. Check het telefoonnummer die nederlandse burgers konden bellen voor info, stnd ook schaamteloos '777' in
En maar volhouden dat cijfers door de schaduwzijde niet gebruikt wordt
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
...
Energie van het Hart van de Aarde wordt omhoog gestraald en buiten de Aarde gestraald, daarbij wervelingen op de Aarde verenigend zodat zij als een eenheid kunnen opereren. Er zal een vermenging en een vereniging zijn van de energiecentra op de Aarde en ze zullen zich gedragen als Een Licht, gebruik makend van de kracht van allen tezamen.
...
1 2 3 | 7*7*7 = 343 3+4+3 = 10 1+0 = 1 > unity (eenheid) |
Begin eens bij Genisis in het Oude Testament.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:42 schreef ee-04 het volgende:
Waarom is 7 het getal van God? Staat dat ergens?
numerologie komt niet uit v/h volk hier op het forum. En als het echt zo belachelijk was, kun je ons vast wel vertellen waarom al die wereldmachten sinds het begin van de beschaving zich er mee bezig houdenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:01 schreef iteejer het volgende:
Ga naar het casino, kun je goud geld verdienen zo
hmmm...geen verkeerd plan, hoewel we ook netjes een link kunnnen maken naar wiki...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:01 schreef iteejer het volgende:
Ik denk dat een heldere uitleg, een introductie naar de numerologie, wel op zijn plaats is. In het verleden hebben we zoiets ook eens gehad, was zeer verhelderend.
Indien iemand zich geroepen voelt..
Wellicht kunnen daarmee de eerste stap zetten naar een forum-wiki. Een soort encyclopedietje, dat we per forum hebben. Om bepaalde basisconcepten uit te leggen.
Om dan nog ff terug te komen op de iteejer-achtige stellingen. Ook zoiets, de macht van getallen bestaat niet..... maar bijv de Kabbal werkt er wel weer mee....op hoog spiritueel nivoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:43 schreef dodeca het volgende:
Als je dit werkstukje leest, je komt er nauwelijks doorheen, begin je een beetje van de "structurele" entiteiten te snappen.
zie:
[[url=http://img262.imageshack.us/img262/5374/777aleistercrowley8el.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb een rijtje van crowley's werkjes staan. Er is wel doorheen te komen, maar beargumenteerd wordt er niets.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:43 schreef dodeca het volgende:
Als je dit werkstukje leest, je komt er nauwelijks doorheen, begin je een beetje van de "structurele" entiteiten te snappen.
[[url=http://img262.imageshack.us/img262/5374/777aleistercrowley8el.th.jpg]afbeelding][/URL]
Daar ben ik dus nieuwsgierig naar. Hoe kun je het spiritueel niveau van de Kabbalah beoordelen? Ook die heb ik; ik heb een redelijk uitgebreide bibliotheek, oa op dit gebied. Wat versta je onder spiritueel niveau? Zie je het niet als mystiek dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Om dan nog ff terug te komen op de iteejer-achtige stellingen. Ook zoiets, de macht van getallen bestaat niet..... maar bijv de Kabbal werkt er wel weer mee....op hoog spiritueel nivo
komt toch ergens vandaan hoor dat gehokuspokus met getallen op deze planeet
hoog spiritueel nivo is misschien niet de juiste omschrijving, maar als ik daar aan refereer bedoel ik, met hetgeen bezig zijn wat niet wetenschappelijk onderbouwd is. Kijk naar de vroegere Horus aanbiddingen in Egypte, waar geofferd werd met mensen en dieren door de machtigen toen en waarschijnlijk nu nog... we weten dat Kabbalah toegepast en naar geleefd wordt ook in de hogere regionenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:07 schreef iteejer het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nieuwsgierig naar. Hoe kun je het spiritueel niveau van de Kabbalah beoordelen? Ook die heb ik; ik heb een redelijk uitgebreide bibliotheek, oa op dit gebied. Wat versta je onder spiritueel niveau? Zie je het niet als mystiek dan?
Heb je zelf een exemplaar van de Kabalah? Zo ja, welke uitgave? (Want dat scheelt nog al) En heb je het ding ook gelezen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:18 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
hoog spiritueel nivo is misschien niet de juiste omschrijving, maar als ik daar aan refereer bedoel ik, met hetgeen bezig zijn wat niet wetenschappelijk onderbouwd is. Kijk naar de vroegere Horus aanbiddingen in Egypte, waar geofferd werd met mensen en dieren door de machtigen toen en waarschijnlijk nu nog... we weten dat Kabbalah toegepast en naar geleefd wordt ook in de hogere regionen
nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Heb je zelf een exemplaar van de Kabalah? Zo ja, welke uitgave? (Want dat scheelt nog al) En heb je het ding ook gelezen?
Kan ik je zeer aanraden. Ik denk dat je zult zien dat het zeer verschilt van hoe je denkt dat het is. Zelf lezen, geen samenvattinkje van anderen. Want die vertellen je ook alleen maar wat zij willen dat je ziet. Persoonlijk vind ik dat je pas iets over een boek kunt zeggen als je het ook echt zelf gelezen hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:41 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
nee.
Dat is jammer, want de Kabbalah is veel meer dan getallenmystiek.quote:
Kijk, jij snapt mequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef Mirage het volgende:
Dat is jammer, want de Kabbalah is veel meer dan getallenmystiek.
Dit is slechts een onderdeel, niet de leer zelf.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt meMaar goed, dat wist ik al
Wauw Scorp, je bent goed ( ik zou haast u tegen je zeggenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:44 schreef UncleScorp het volgende:
7-7 ok ...
in 2012 is er een bepaalde galactische opstelling welke reeds gebeurd is in 1998, het jaar waarin de film Deep Impact uitkwam ... Deep Impact net zoals we dit deze week in space gezien hebben.
1998-2012 ... halfweg is 2005
1998-2012 ... 14 jaar, helft van 14 geeft 7-7
Jaaaaa ! dank nog voor de link !!quote:
Uitleg ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
chmod 777
Ga fietsen.quote:
Hey baaj..... mede thuisblijverquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
21 = 3x7 btw
Dan heb jij duidelijk het volledige verhaal achter de link in mijn OP niet gelezenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey baaj..... mede thuisblijver![]()
Als ik bovenstaande van iedereen lees dan zou je bijna gaan zeggen dat niet 666 maar 777 het getal van het beest zou moeten zijn.
Of zou er nog iets goeds uit kunnen komen?
Jawel..... maar selectief. (was ook knap moe en scan het dan ff snel)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:29 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk het volledige verhaal achter de link in mijn OP niet gelezen![]()
'k zie 4 zevens staan... tel ze eens op: 28quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef daReaper het volgende:
mijn zus is vandaag 28 jaar oud geworden
(ze is dus geboren op 7-7-'77)
ze zeiden toch mee te maken zou kunnen hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:03 schreef FatalException het volgende:
Op het NOS journaal zeiden ze net dat 7-7-2005 (7) er mee te maken heeft.
uhm ennuh dus geen dolle satanisten die over straat racen en gekke dingen doen op zes juni 2006 ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die dag hebben we al gehad, namelijk 6 juni 2004 (als we de rekenmanier van TS doortrekken)
En dit gebeurde er op 6-6-'04
http://frontpage.fok.nl/search/archief/2004/06/06
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
las net topic De zon slaat momenteel op hol! en moest ook weer ff hier aan denken en de roerige tijden....wetenschappers staan voor een raadsel....
Lijkt mij weer een dag van enorme (geestes) licht-toename op Aarde, wat dus positief is. ff zoeke of ze er weer wat over geschreven is.
ff voor de (TRUTH-nummer freaks)-fun of it.....toekomst.:
07072005, 9:50
07/07/2005 = 777
070/72/005 = xx/9/5 (tijd, slaat nergens op I know, just 4 the fun of it)
16092005, 11:50 = 7 9 7 (zo boven, zo beneden? | weerspiegeling?)
= 16 7 of 7 16 (weerspiegeling) = 77 (weerspiegeling?)
oh ja en de tijd = 160/92/005 = xx/11/5 (tijd, slaat nergens op I know, just 4 the fun of it)
future tijd = +2 van vorige incident
incident tijd 9+5 = 14 = 5
toekomst tijd = 11:5 (elf mag je nooit veranderen?) of 2+5 = 7? ik ga meer voor de 1e optie juist omdat, 11(2)
Nooit gedaan dit, best wel cool![]()
mja, de wetenschappelijke gevolgen had ik wel over gelezen jahquote:Op woensdag 14 september 2005 10:31 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
En als je die uitbarsting van de zon positief noemt, moet je nog maar eens wat meer lezen over zonnevlekken en zonne uitbarstingen. Het is zrlfs levensbedreigend, ware het niet dat het meeste wordt tegengehouden door onze magnetosfeer.
Echter er kunnen wel degelijk satelieten uitvallen, kortsluitingen in ons elektriciteitsnet voorkomen en mogelijk meer gevallen van kanker ontstaan...
Verder staan de wetenschappers niet voor een raadsel, het is het gevolg van een zonnevlek. Waarom die grote zonnevlek er op dit m,oment is, gezien het feit dat het een periode zou moeten zijn van minimale zonneactiviteit, dat is ongebruikelijk, maar niet onmogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |