abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28728087
quote:
http://news.independent.co.uk/uk/crime/article298515.ece

Explosive used in bombs 'was of military origin'
Ik vind dat dit ook in dit topic hoort, omdat het natuurlijk weer niet normaal is dat er militaire explosieven gebruikt worden. In madrid had men nog de moeite genomen om bij wat mijnbouwondernemingen industriele springstof te vinden, maar nu zelfs al militaire springstof.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:45:25 #227
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28730236
"News of the breakthrough comes as a Times poll conducted in the aftermath of the bombings indicates that an overwhelming majority of the British public favours a tough approach to terrorist suspects. Almost 90 per cent of people want the police to be given new powers to arrest people suspected of planning terrorist acts, tighter immigration controls and strict baggage inspections."

Voila, here comes Patriot Act III, UK Edition.

Met of zonder sunset clause?

Daar mag het Britse Lagerhuis nogmaals 48 uur over debatteren, haal de stretchers maar weer van zolder

Bron: http://www.timesonline.co(...)0391-20749%2C00.html
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_28730364
En de kudde is weer in beweging ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28731114
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef UncleScorp het volgende:
En de kudde is weer in beweging ...
En de kudde Hier was dat alweer een klein uurtje na de aanslagen
pi_28731157
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 08:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik vind dat dit ook in dit topic hoort, omdat het natuurlijk weer niet normaal is dat er militaire explosieven gebruikt worden. In madrid had men nog de moeite genomen om bij wat mijnbouwondernemingen industriele springstof te vinden, maar nu zelfs al militaire springstof.
Waarom is dat niet normaal? In Oost-Europa kan je die dingen overal vinden als je wat mensen kent. Het is misschien verontrustend dat dat zo is, maar zeker niet abnormaal.
pi_28731229
12/07 Vingerafdrukken op ontploffingsmateriaal in Londen

Britse speurders hebben vingerafdrukken gevonden op het ontploffingsmateriaal dat gebruikt werd bij de terroristische aanslagen in Londen. Het is niet duidelijk of de vingerafdrukken van de daders zijn. Ook zijn resten van springstof - mogelijk afkomstig uit de Balkan - gevonden.

Dat meldt de Amerikaanse televisiezender NBC. De zender heeft zijn informatie van bronnen binnen de Britse inlichtingendiensten. Die weten wel niet of de afdrukken behoren tot de installateur van de bom. Volgens NBC denkt de politie dat minstens vier mensen betrokken zijn bij de aanslagen. De Britse autoriteiten vermoeden dat de vier elkaar ontmoetten in het metrostation King's Cross alvorens uiteen te gaan om de bommen te plaatsen.

De bommen die gebruikt werden bij de aanslagen in Londen zijn waarschijnlijk gemaakt door één persoon met militaire springstof. Dat staat in de dinsdageditie van de Times die zijn bronnen niet vermeldt. De politie heeft gelijkaardige componenten ontdekt op de plaatsen van de vier ontploffingen. Die ontdekkingen hebben ertoe geleid dat de onderzoekers "inschatten dat alle bommen, die 5 kilogram wogen en in een rugzak zaten, het werk waren van één man", gemaakt met militaire springstof die zou kunnen komen van de Balkan, voegt de Times eraan toe

De krant meldt ook dat de politie begonnen is met de analyse van de videobanden van meer dan 2.500 bewakingscamera's in de hele stad om de daders van de aanslagen te identificeren.

http://www.hbvl.be/nieuws(...)F-9940-A2A5B8561AB1}
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28731625
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:15 schreef Chewie het volgende:
En de kudde Hier was dat alweer een klein uurtje na de aanslagen
Geef toe, in het land der conspiracies is dit een vette kluif om te volgen
pi_28731652
ff terzijde ...

11/07 Virus vermomd als link naar beelden Londense aanslagen in omloop

Sinds vorige week vrijdag is in een aantal West-Europese landen een computervirus actief dat is verpakt in een e-mailbericht met nieuws over de aanslagen van vorige week in Londen. In de mail, die is opgemaakt alsof hij van de Amerikaanse nieuwszender CNN afkomstig is, staat een link vermeld naar een website waar amateurbeelden van de aanslagen in de Britse hoofdstad te zien zouden zijn.
Volgens de internetbeveiligingsfirma MessageLabs is het mailtje een zogenoemd Paard van Troje. Als de lezer de link aanklikt, wordt een virus in zijn computer losgelaten dat de deur openzet voor grote hoeveelheden spam.
De e-mail met het virus heeft als onderwerp TERROR HITS LONDON, de gewraakte link luidt 'London terror moovie.avi'. De mail is vooralsnog verstuurd naar adressen in Groot-Brittannië, Duitsland en Frankrijk.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:39:04 #234
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28733466
pi_28734492
quote:
Volgens NBC denkt de politie dat minstens vier mensen betrokken zijn bij de aanslagen. De Britse autoriteiten vermoeden dat de vier elkaar ontmoetten in het metrostation King's Cross alvorens uiteen te gaan om de bommen te plaatsen.
Wat een gelul.

Je hebt maar 2 mensen nodig.......... hooguit.

Allebei een sporttas en rugzak...... en voilá.
pi_28734571
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

OE OE

Deze is anders niet te filmen ....

Hoezo American Hiroshima ?!!!
Die fuckin bastards hebben dus al plannen voor echte horror scenario's.
pi_28735863
12/07 Scotland Yard: "Nieuwe aanslag in Londen waarschijnlijk"

Een nieuwe aanslag in Londen is "waarschijnlijk".

De Britse hoofdstad is samen met New York een "prioriteitsdoelwit" voor terroristen, zo heeft het hoofd van Scotland Yard, Ian Blair, dinsdag gezegd.

http://www.hbvl.be/nieuws(...)D-A5E0-1E137EBD8B1C}
pi_28737186
Wat mij al bij het begin opviel;

11/9 - Osama eiste de aanslag pas op toen er een camera in z'n gezicht geduwd werd, waar is hij nu? Officieel, nobody knows.

11/3 - Er werd vlakbij een geparkeerd busje gevonden met daarin de Koran en een videoband.. Wat toevallig.

7/7 - De verwarrende berichtgeving s'ochtends, het zou eerst gaan om 5 aanslagen, toen 6 waarvan 3 bussen, toen 1 bus en 5 metrostations, en toen kwam er bericht uit Isreal dat er 8 aanlagen gepleegd zouden zijn, waarvan 4 bussen, later was er sprake van 7, en toen gewoon weer de 5 metrostation en een bus. Wat mij ook opviel dat er alle kenmerken waren van een terroristische aanslag, maar dat het 'mislukt' zou zijn, en een of andere vage opeising via een bij Al-Quada bekende site.

De term 'terrorisme' begint een soort dogma te worden, op de manier waarop de term 'God' voor een gelovige ook een dogma is: Een gelovige is bang, dat als hij de wil van God niet naleeft, God hem zal straffen.

Terrorisme is een kwestie van tijd, zeggen ze, dus we kunnen ons maar beter inbunkeren en onze privacy opgeven zodat er minder kans toe is. Want, als je dat niet doet, ben je bij voorbaat al verloren.

Wat men vergeet is dat alles een kwestie van tijd is; het is een kwestie van tijd voordat er weer ergens een oorlog begint, een kwestie van tijd voordat er vrede gesloten word, en natuurlijk, een kwestie van tijd voordat de volgende tsunami/vulkaanuitbarsting/verwoestende orkaan uitbreekt.

Die RFID-chip? Die komt er wel, waarschijnlijk niet in z'n huidige vorm, maar in een vorm. Het is een kwestie van tijd voordat iedereen bereid is z'n vrijheid op te geven omdat het leven zo onzeker is.

We leven in interessante tijden, en je kunt er niks of nauwelijks wat tegen doen, behalve je er niet door te laten meeslepen, en je niet te druk te maken, het heeft gewoon geen zin
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:44:22 #239
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28737869
Osama heeft toch geen fuck te maken met deze aanslag joh, hij hoort er ook maar van via het nieuws, en denkt, "goh, stelletje naapers", sterker nog, misschien denkt ie wel "oh jee, ze proberen me weer te naaien".
pi_28738145
Ik bedoel maar dat ze heel kort aandacht aan hem besteden, 'kbedoel dat niet in verband met deze situatie.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 15:10:24 #241
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28738755
Zou Osama nog denken dan of speelt hij wellicht al enkele jaren voor fertilizer?
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef Vampess het volgende:

We leven in interessante tijden, en je kunt er niks of nauwelijks wat tegen doen, behalve je er niet door te laten meeslepen, en je niet te druk te maken, het heeft gewoon geen zin
Eens, maar de drang om verder te spitten is bij sommigen nu eenmaal lastig te onderdrukken.

OT: Dat van die oefeningen is wel erg 'vreemd' als men in Londen juist kampte met een minimale bezetting vanwege de G8 top.
pi_28739046
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef NorthernStar het volgende:

OT: Dat van die oefeningen is wel erg 'vreemd' als men in Londen juist kampte met een minimale bezetting vanwege de G8 top.
Waarom zou een bedrijf uit Londen zich bezig gaan houden met de beveiliging van de G8?
pi_28739176
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom zou een bedrijf uit Londen zich bezig gaan houden met de beveiliging van de G8?
waarom zou sowieso een pariculier bedrijf zich bezig moeten houden met de garandering van de veiligheid van burgers. Is hier ook al de markt beter dan de overheid?

Het iranese persburo moet wel erelid worden van fok/tru

Iran news agency says Israel behind London and Iraq bombings
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:28:01 #244
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28739376
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

OE OE

Deze is anders niet te filmen ....

Hoezo American Hiroshima ?!!!
Dat die kofferst gestolen zijn is allang duidelijk. Dat niemand ooit meer nukes gaat gebruiken mag men ook wel ongeveer aannemen, hoop ik .

Verder vind ik het artikel bol staan van aannames, hoe weet de journalist bijv. dat MS-13 bende hem geholpen heeft?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:28:28 #245
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28739385
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef Vampess het volgende:
Wat mij al bij het begin opviel;

11/9 - Osama eiste de aanslag pas op toen er een camera in z'n gezicht geduwd werd, waar is hij nu? Officieel, nobody knows.
osama heeft nooit de aanslag opgeeist , juist gezegd dat hij er niks mee te maken had.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28739413
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]

osama heeft nooit de aanslag opgeeist [..]
Toch wel.
pi_28739463
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef Pr0nXXX het volgende:

[..]

Toch wel.
Ja, maar... Ja, maar... Dat was een CIA-videoband die bewerkt was en waarop Bin Laden helemaal niet lijkt op andere opnamen.
pi_28739743
He stated, "I stress that I have not carried out this act, which appears to have been carried out by individuals with their own motivation,"
Bron

Ok, mijn fout, vaag blijft 't wel
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:48:22 #249
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28740002
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Monidique het volgende:

Ja, maar... Ja, maar... Dat was een CIA-videoband die bewerkt was en waarop Bin Laden helemaal niet lijkt op andere opnamen.
Ja, cool, die video waarop hij een ring draagt, iets dat verboden is voor Moslims, en waarop hij met z'n verkeerde hand schrijft.

Lachen met die rakkers !
pi_28740097
Iran news agency says Israel behind London and Iraq bombings

Er gingen toch geruchten dat ze een heuse aanval tegen Israel verwachtten ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')