Het verbaast mij dat er al zoveel info bekend is over 7/7. ( Vlucht 77 ging naar het Pentagon? )quote:
Wat is daar dan bekend over? Dat het vreemd is dat vluchtnavigatoren problemen hadden met het tracken ervan?quote:Het verbaast mij dat er al zoveel info bekend is over 7/7. ( Vlucht 77 ging naar het Pentagon? ) Het heeft zeker 2 jaar geduurd voordat er een grondig beeld over 9/11 bekend was.[/
Bush niet in ieder geval.......... die heeft zijn eigen criminele agenda.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Wat is daar dan bekend over? Dat het vreemd is dat vluchtnavigatoren problemen hadden met het tracken ervan?
En we hebben nog steeds geen idee wie het "operatie 9/11" geplanned heeft.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef Merovingian. het volgende:
Bush = fundamentalist christian.
er zijn twee soorten Knights of Maltaquote:Zijn papa was CIA director en alleen daarom moet dat al een Knights of Malta zijn.
deze mensen doen handel met iedereen zolang ze er maar aan verdienen, zoeken naar morele principes in de wapenindustrie is paradoxaalquote:Dat zie je ook aan de handel die ze gedreven hebben met nazi Duitsland
En gelijk heeft de Paus, want die Kerry is verre van fris. wat je blijkbaar vergeet is dat de Paus Bush al als oorlogsmisdadiger had bestempeld en hem beschuldigde van misdaden tegen de mensheid. da's ook niet een bepaald positief stemadvies. De Paus kon Bush helaas niet excommuniceren omdat Bush geen Katholiek was, Kerry daarentegen wel..quote:en dat de Paus Kerry excommuniceerde.
De heritage Foundation is de zoveelste neocon denktank en is feitelijk 1 met die andere invloedrijke groep..quote:De andere is in mijn ogen minstens zo belangrijk en loopt vooral via de hele machtige conservatieve Heritage Foundation. De huidige president, Edwin J. Feulner, is lid van Le Cercle, wat gerunt wordt door neo-fascisten en Vaticaan liefhebbers (vraag me af waarom hij niet reageert op me mails). Ongetwijfeld net als zijn voorgangers.
Dat klinkt nou al lichtjaren beter in mijn oren.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:01 schreef Merovingian. het volgende:
Das een mooie 2e conformatie.
Wat ik nog het vreemdst vind is dat hij praat over beschermen van banken en "Jewish businessman". Waarom zou je in godsnaam zeggen "Jewish"... het zijn lang en na niet allemaal Joden.
Laatst hoorde ik ene John Phelps (topic van een week terug had interviews) die letterlijk overal de Jezuiten de schuld van geeft. Hoewel deze persoon weer heel erg extreem en flinke gaten in z'n theoriën heeft zitten noemde hij wel enkele interessante dingen. Zoals dat deze groep altijd zorgt dat de Joden overal de schuld van krijgen, dmv een legertje radicale zionisten.
Dit vind ik toch wel interessant. Kijk naar de Mossad -> opgebouwd door de CIA wat helemaal gerund werd door de Knights of Malta. Dan heb je de private transnationale inlichtingen groep Le Cercle (ik noem het een terreurgroep), opgebouwd en gerund door de Knights of Malta. Dan heb je 9/11 waar 5 Zionistische Israeliërs gepakt worden die staan te dansen op hun auto... de hele dag. Nou, waarom zou je dat in godsnaam doen als je erbij betrokken was? Het WTC werd natuurlijk opgekocht door een ander legertje Zionisten of course. Het viel ook niet op.
Dan heb je nu London. Eerst komt er een bericht uit dat Netanyahu voorkennis had. En nu moet deze gast even hinten naar "Jewish businessmen" en hun banken. De gewone mens zal het niet boeien maar het wordt inderdaad mogelijk gedaan om conspiracy-theoristen Israel overal de schuld van te laten krijgen.
Het valt mij iig op dat ik in groepen als de 1001, Pilgrims, Le Cercle, M.C.G. en BG camp Mandalay alleen een kleine groep zionisten tegenkom die een hoop vuil werk opknappen. De grootste groep zijn toch echt Rooms-Katholieke christenen. Deze groep bestaat uit 'vrije-markt' fundamentalisten, anti-communisten, maar ook keiharde nazis. God knows hoeveel er daarvan in SMOM, Opus Dei, of de Jezuiten zitten. Atm kennen we maar ongeveer 150 - 200 SMOM leden (helft al dood) van de 9000 - 11000 wereldwijd.
hmmm... interesting
Het huidige Israël word idd bewerkt door "beesten" zowel van binnen als van buiten ja...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zie jij het zionisme en huidige israel dus als een onderneming van het Beest
De zionisten zijn dan dus niet het uitverkoren volk zoals je in je eerdere post impliceerde en zijn dus niet gezegend met goddelijke voorkennis van gebeurtenissen.
Zij creeren die gebeurtenissen zelf om de heerschappij van het beest te bespoedigen.
[..]
hou het maar op goddelijke voorkennis...
*Het kalf :quote:En onze vaderen wilden hem niet gehoorzamen, maar stieten hem van zich en wendden zich in hun hart naar Egypte,zeggende tot Aäron:
Maak ons goden, die vóór ons uit zullen gaan;
want deze Mozes, die ons uit het land Egypte geleid heeft, wij weten niet, wat er van hem geworden is.
En zij maakten een kalf* in die dagen en brachten een offerande aan de afgod en verheugden zich over de werken hunner handen.
En God keerde Zich af en gaf hen over, om het heir des hemels te vereren, gelijk geschreven staat in het boek der profeten:
Hebt gij ook slachtofferen en offeranden Mij gebracht, veertig jaren in de woestijn, o huis van Israël?
Hebt gij niet de tent van Moloch gedragen en de ster van de god Romfa, de afbeeldingen, die gij gemaakt hadt om die te aanbidden?
En Ik zal u overbrengen, nog verder dan Babylon.
De tent der getuigenis hadden onze vaderen in de woestijn, zoals Hij het geboden had, die tot Mozes zeide, dat hij haar moest maken naar het voorbeeld, dat hij gezien had.
Onze vaderen namen die over en met Jozua brachten zij haar verder, bij de onderwerping van de heidenen, welke God heeft verdreven voor onze vaderen, (in het land), tot de dagen van David.
Deze heeft genade gevonden bij God en gevraagd een woonstede te mogen vinden voor het huis van Jakob.
Maar (eerst) Salomo bouwde Hem een huis.
De Allerhoogste echter woont niet in wat men met handen maakt, zoals de profeet zegt:
De hemel is Mij ten troon, en de aarde een voetbank mijner voeten.
Wat voor huis zult gij Mij bouwen, zegt de Here,
of wat is de plaats mijner rust?
Heeft niet mijn hand dit alles gemaakt?
Hardnekkigen en onbesnedenen van hart en oren, gij verzet u altijd tegen de heilige Geest; gelijk uw vaderen, zo ook gij.
Wie van de profeten hebben uw vaderen niet vervolgd?
Zelfs hebben zij hen gedood, die geprofeteerd hebben van de komst van de Rechtvaardige, van wie gij nu verraders en moordenaars geworden zijt, gij, die de wet ontvangen hebt op beschikking van engelen, doch haar niet hebt gehouden.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef Merovingian. het volgende:
Edwin J. Feulner, is lid van Le Cercle, (vraag me af waarom hij niet reageert op me mails).
Tja, dan mis je heel wat. Das m'n basis en waarom ik zeker weet dat de invloed van Tempeliers organisaties geen sprookjes zijn.quote:Over dat "Le cercle" kan ik niks vinden
Wil je zeggen dat hij een jood is? Hijs een Anglicaan wat hem in de Knights of Order of St. John zou moeten trekken waarvan Queen Eliz. II het hoofd is. Aan de andere kant, z'n vader is CIA, das altijd 100% SMOM geweest. Als ik al me ledenlijsten bekijk, zie ik dat er 2 machtscentra zijn in Europa; De Britse kroon (Order of St. John) en het Vaticaan waarvan de Katholieke SMOM een belangrijk onderdeel is. De werkelijke onderlinge relaties tussen die 2 moet ik nog nakijken (en zwart op wit zien te krijgen).quote:christelijks aan Bush
En wat zegt dat? Ik weet genoeg voorbeelden van Joden die bezig zijn met Vrijmetselarij. Knights of Malta e.d. zijn Tempelier organisaties. Dat wordt bestuurd door aristocratische en nobele blanken, waarvan een belangrijk deel nogal vreemde en lichtelijk rascistische ideën lijken te hebben. Interactie op topniveau is er iig wel. Licio Gelli, officieel het hoofd van de P2 lodge, stond bv in contact met SMOM lieden van het Vaticaan en Franse Tempeliers. Die bleven netjes (nou, soms met grof geweld) buiten schot.quote:vrijmetselaars die de graad "knight of Malta" hebben bereikt.
Uhm Ik weet in iedergeval dat Sharon graag televisie kijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 04:33 schreef Merovingian. het volgende:
Mijn grootste vraag is naar wie mensen als Netanyahu en Sharon luisteren.
Die Rothschilds zijn in mijn ogen toch wel ideale kandidaten als ik kijk waar ik ze allemaal tegenkom. En de Rothschilds werken overduidelijk samen met de Britse royals (Order of St John) aan allerlei projecten.
Of wie weet werken de zionisten wel voor zichzelf, maar persoonlijk betwijfel ik het heel erg.
Ehm.. noem je die niet gewoon Christenen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 03:24 schreef Tiesemans het volgende:
Maar er zijn ook Joden in het Land van Israël die wel gezegend zijn met (voor)kennis met betrekking tot wat gaat komen en die Heere Jezus Christus in eere houden.
als je me een directe link naar info over die le cercle kan verschaffen zou dat wel handig zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 04:33 schreef Merovingian. het volgende:
Tja, dan mis je heel wat. Das m'n basis en waarom ik zeker weet dat de invloed van Tempeliers organisaties geen sprookjes zijn.
quote:Wil je zeggen dat hij een jood is? Hijs een Anglicaan
quote:Wat hem in de Knights of Order of St. John zou moeten trekken waarvan Queen Eliz. II het hoofd is. Aan de andere kant, z'n vader is CIA, das altijd 100% SMOM geweest.
eigenlijk is het andersom, de britse royals alswel de nederlandse werken samen met Rothschild.quote:En de Rothschilds werken overduidelijk samen met de Britse royals (Order of St John) aan allerlei projecten.
duh .. de vrijmetselarij IS Joods..quote:En wat zegt dat? Ik weet genoeg voorbeelden van Joden die bezig zijn met Vrijmetselarij.
Ehm het antwoord op deze vraag vereist geen lucht antwoord doch een geestelijk antwoord zoals het hoort op zulk een reactie c.q (mogelijk) retorisch gestelde vraag waarin de achterliggende gedachte voor meer verdriet zorgt dan het aan stichting opleverd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 05:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Ehm.. noem je die niet gewoon Christenen ?
Joden erkennen Jezus niet en dat is zacht uitgedrukt..
quote:Johannes 18:33-38
Pilatus dan keerde terug in het gerechtsgebouw en riep Jezus en zeide tot Hem:
Zijt Gij de Koning der Joden?
Jezus antwoordde: Zegt gij dit uit uzelf of hebben anderen u over Mij gesproken?
Pilatus antwoordde: Ben ik soms een Jood?
Uw volk en de overpriesters hebben U aan mij overgeleverd; wat hebt Gij gedaan?
Jezus antwoordde: Mijn Koninkrijk is niet van deze wereld; indien mijn Koninkrijk van deze wereld geweest was, zouden mijn dienaars gestreden hebben, opdat Ik niet aan de Joden zou worden overgeleverd; nu echter is mijn Koninkrijk niet van hier.
Pilatus dan zeide tot Hem: Zijt Gij dus toch een koning?
Jezus antwoordde: Gij zegt, dat Ik koning ben.
Hiertoe ben Ik geboren en hiertoe ben Ik in de wereld gekomen, opdat Ik voor de waarheid zou getuigen; een ieder, die uit de waarheid is, hoort naar mijn stem.
Pilatus zeide tot Hem: Wat is waarheid?
En na dit gezegd te hebben, kwam hij weder naar buiten tot de Joden en zeide tot hen:
Ik vind geen schuld in Hem.
quote:Johannes 19:7-13
De Joden zeiden: ‘Wij hebben een wet die zegt dat hij moet sterven, omdat hij zich de Zoon van God heeft genoemd.’
Toen Pilatus dat hoorde werd hij erg bang.
Hij ging het pretorium weer in en vroeg aan Jezus: ‘Waar komt u vandaan?’
Maar Jezus gaf geen antwoord.
‘Waarom zegt u niets tegen mij?’ vroeg Pilatus.
‘Weet u dan niet dat ik de macht heb om u vrij te laten of u te kruisigen?’
Jezus antwoordde: ‘De enige macht die u over mij hebt, is u van boven gegeven.
Daarom draagt degene die mij aan u uitgeleverd heeft de meeste schuld.’
Vanaf dat moment wilde Pilatus hem vrijlaten.
Maar de Joden riepen: ‘Als u die man vrijlaat bent u geen vriend van de keizer, want iedereen die zichzelf tot koning uitroept pleegt verzet tegen de keizer.
quote:Johannes 19:14-16
Het was rond het middaguur op de voorbereidingsdag van Pesach.
Pilatus zei tegen de Joden: ‘Hier is hij, uw koning.’
Meteen schreeuwden ze: ‘Weg met hem, weg met hem, aan het kruis met hem!’
Pilatus vroeg: ‘Moet ik uw koning kruisigen?’
Maar de hogepriesters antwoordden: ‘Wij hebben geen andere koning dan de keizer!’
Toen droeg Pilatus hem aan hen over om hem te laten kruisigen.
quote:Johannes 19:19-22
Pilatus had een inscriptie laten maken die op het kruis bevestigd werd.
Er stond op ‘Jezus uit Nazaret, koning van de Joden’.
Het stond er in het Hebreeuws, het Latijn en het Grieks, en omdat de plek waar Jezus gekruisigd werd dicht bij de stad lag, werd deze inscriptie door veel Joden gelezen.
De hogepriesters van de Joden zeiden tegen Pilatus: ‘U moet niet “koning van de Joden” schrijven, maar “Deze man heeft beweerd: Ik ben de koning van de Joden”.’
‘Wat ik geschreven heb, dat heb ik geschreven,’ was het antwoord van Pilatus.
Paulus nu spreekt :quote:Handelingen 19:13-20
En ook enige van de rondreizende Joodse geestenbezweerders waagden het over hen,
die zulke boze geesten hadden, de naam van de Here Jezus te noemen met de woorden:
Ik bezweer u bij de Jezus, die Paulus predikt.
Het waren nu zeven zonen van een zekere Skevas, een Joodse overpriester, die dit deden.
Maar de boze geest antwoordde en zeide tot hen:
Jezus ken ik en van Paulus weet ik, maar wie zijt gij?
En de mens, in wie de boze geest was, sprong op hen af,
overweldigde hen tezamen en bleek zoveel sterker dan zij,
dat zij zonder kleren en gewond uit dat huis moesten vluchten.
En dit werd bekend aan allen, Joden en Grieken, die te Efeze woonden,
en vrees overviel hen allen, en de naam van de Here Jezus werd grootgemaakt;
en velen van hen, die gelovig geworden waren,
kwamen hun schuld belijden en uitspreken wat zij bedreven hadden.
En enigen van degenen, die toverkunsten hadden uitgeoefend,
brachten hun boeken bijeen en verbrandden ze ten aanschouwen van allen.
En men berekende de waarde ervan en stelde die vast op vijftigduizend zilverstukken.
Zo wies het woord des Heren krachtig en het werd sterker.
quote:Romeinen 1:8
In de eerste plaats dank ik mijn God door Jezus Christus over u allen, omdat in de gehele wereld van uw geloof gesproken wordt.
quote:Romeinen 1:16-17
Want ik schaam mij het evangelie niet;
want het is een kracht Gods tot behoud voor een ieder die gelooft, eerst voor de Jood, maar ook voor de Griek.
Want gerechtigheid Gods wordt daarin geopenbaard uit geloof tot geloof,
gelijk geschreven staat: De rechtvaardige zal uit geloof leven.
quote:Romeinen 2:9-11
Verdrukking en benauwdheid (zal komen) over ieder levend mens, die het kwade bewerkt,
eerst de Jood en ook de Griek; maar heerlijkheid, eer en vrede over ieder, die het goede werkt, eerst de Jood en ook de Griek.
Want er is geen aanzien des persoons bij God.
quote:Romeinen 2:24-25
Want de naam Gods wordt om u gelasterd onder de heidenen, gelijk geschreven staat.
Want besneden te zijn heeft wel betekenis, indien gij de wet volbrengt,
maar indien gij een overtreder van de wet zijt, is uw besnijdenis tot onbesnedenheid geworden.
Zal dan, indien de onbesnedene de eisen der wet in acht neemt, zijn onbesnedenheid niet voor besnijdenis gelden?
quote:Romeinen 2:27
Dan zal de van nature onbesnedene, doordat hij de wet volbrengt, u oordelen, die, hoewel in het bezit van letter en besnijdenis, een overtreder van de wet zijt.
quote:Romeinen 3:1-3
Wat hebben de Joden dan nog voor op anderen?
Heeft het enig nut dat men besneden is?
Zeer zeker, en in ieder opzicht.
In de eerste plaats zijn het de Joden aan wie God zijn woord heeft toevertrouwd.
Maar wat is daarvan de zin?
Wanneer sommigen van hen God ontrouw zijn geworden, zal dat dan geen einde maken aan Gods trouw?
quote:Romeinen 3:19-20
Wij weten dat de wet in alles wat hij zegt alleen tot degenen spreekt die aan de wet zijn onderworpen.
Maar uiteindelijk wordt ieder mens het zwijgen opgelegd en staat de hele wereld schuldig voor God.
Daarom is voor hem geen sterveling onschuldig omdat hij de wet naleeft, want juist de wet leert ons de zonde kennen.
Ik hoop dat Heere Jezus je zal helpen het antwoord te begrijpen en te snappen.quote:Romeinen 3:21-30
Gods gerechtigheid, waarvan de Wet en de Profeten al getuigen, wordt nu ook buiten de wet zichtbaar: God schenkt vrijspraak aan allen die in Jezus Christus geloven.
En er is geen onderscheid.
Iedereen heeft gezondigd en ontbeert de nabijheid van God; en iedereen wordt uit genade,
die niets kost,
door God als een rechtvaardige aangenomen omdat hij ons door Christus Jezus heeft verlost.
Hij is door God aangewezen om door zijn dood het middel tot verzoening te zijn voor wie gelooft. Hiermee bewijst God dat hij rechtvaardig is,
want in zijn verdraagzaamheid gaat hij voorbij aan de zonden die in het verleden zijn begaan.
Hij wil ons nu, in deze tijd, zijn gerechtigheid bewijzen: hij laat ons zien dat hij rechtvaardig is door iedereen vrij te spreken die in Jezus gelooft.
Kunnen wij ons dan nog ergens op laten voorstaan?
Dat is uitgesloten.
En door welke wet komt dat? Door de wet die eist dat u hem naleeft?
Nee, door de wet die eist dat u gelooft.
Ik heb u er immers op gewezen dat een mens wordt vrijgesproken door te geloven,
en niet door de wet na te leven.
Is God soms alleen de God van de Joden en niet die van de heidenen?
Zeker ook die van de heidenen, want er is maar één God, en hij zal zowel besnedenen als onbesnedenen op grond van hun geloof als rechtvaardigen aannemen.
Stellen wij door het geloof de wet buiten werking?
Integendeel, wij bevestigen de wet juist.
Fonkmeistah stelde me een vraag dus geef ik antwoord...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:03 schreef UncleScorp het volgende:
Hij wel ... (zijn) god niet ...
en wtf heeft dit met dit topic te maken ???????
Je zit hier te lullen over besnijdenis in een topic over de aanslagen in Londen ?
OE OEquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Levendige fantasie.
Als die samenzwerings theorien. je kan er wel een film over schrijven.
Lekker makkelijk Scorp.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:34 schreef UncleScorp het volgende:
Post dan gewoon ineens gans de bijbel, dan zijn we er gelijk vanaf ...![]()
Ik vind dat dit ook in dit topic hoort, omdat het natuurlijk weer niet normaal is dat er militaire explosieven gebruikt worden. In madrid had men nog de moeite genomen om bij wat mijnbouwondernemingen industriele springstof te vinden, maar nu zelfs al militaire springstof.quote:http://news.independent.co.uk/uk/crime/article298515.ece
Explosive used in bombs 'was of military origin'
En de kudde Hier was dat alweer een klein uurtje na de aanslagenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef UncleScorp het volgende:
En de kudde is weer in beweging ...
Waarom is dat niet normaal? In Oost-Europa kan je die dingen overal vinden als je wat mensen kent. Het is misschien verontrustend dat dat zo is, maar zeker niet abnormaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind dat dit ook in dit topic hoort, omdat het natuurlijk weer niet normaal is dat er militaire explosieven gebruikt worden. In madrid had men nog de moeite genomen om bij wat mijnbouwondernemingen industriele springstof te vinden, maar nu zelfs al militaire springstof.
Geef toe, in het land der conspiracies is dit een vette kluif om te volgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:15 schreef Chewie het volgende:
En de kudde Hier was dat alweer een klein uurtje na de aanslagen![]()
Wat een gelul.quote:Volgens NBC denkt de politie dat minstens vier mensen betrokken zijn bij de aanslagen. De Britse autoriteiten vermoeden dat de vier elkaar ontmoetten in het metrostation King's Cross alvorens uiteen te gaan om de bommen te plaatsen.
Die fuckin bastards hebben dus al plannen voor echte horror scenario's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
OE OE
Deze is anders niet te filmen ....
Hoezo American Hiroshima ?!!!
Eens, maar de drang om verder te spitten is bij sommigen nu eenmaal lastig te onderdrukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef Vampess het volgende:
We leven in interessante tijden, en je kunt er niks of nauwelijks wat tegen doen, behalve je er niet door te laten meeslepen, en je niet te druk te maken, het heeft gewoon geen zin
Waarom zou een bedrijf uit Londen zich bezig gaan houden met de beveiliging van de G8?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef NorthernStar het volgende:
OT: Dat van die oefeningen is wel erg 'vreemd' als men in Londen juist kampte met een minimale bezetting vanwege de G8 top.
waarom zou sowieso een pariculier bedrijf zich bezig moeten houden met de garandering van de veiligheid van burgers. Is hier ook al de markt beter dan de overheid?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou een bedrijf uit Londen zich bezig gaan houden met de beveiliging van de G8?
Dat die kofferst gestolen zijn is allang duidelijk. Dat niemand ooit meer nukes gaat gebruiken mag men ook wel ongeveer aannemen, hoop ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
OE OE
Deze is anders niet te filmen ....
Hoezo American Hiroshima ?!!!
osama heeft nooit de aanslag opgeeist , juist gezegd dat hij er niks mee te maken had.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef Vampess het volgende:
Wat mij al bij het begin opviel;
11/9 - Osama eiste de aanslag pas op toen er een camera in z'n gezicht geduwd werd, waar is hij nu? Officieel, nobody knows.
Toch wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
osama heeft nooit de aanslag opgeeist [..]
Ja, maar... Ja, maar... Dat was een CIA-videoband die bewerkt was en waarop Bin Laden helemaal niet lijkt op andere opnamen.quote:
Ja, cool, die video waarop hij een ring draagt, iets dat verboden is voor Moslims, en waarop hij met z'n verkeerde hand schrijft.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar... Ja, maar... Dat was een CIA-videoband die bewerkt was en waarop Bin Laden helemaal niet lijkt op andere opnamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |