abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28696619
Vraag me toch af... lezen jullie wel? Iets hierboven stond al:
quote:
London Underground Bombing 'Exercises' Took Place at Same Time as Real Attack click
Luister eens naar de soundclips. Heb net een transcriptje getikt van het relevante stuk:

BBC Radio five
The evening of July 7, 2005

Peter Power: Managing Director of Visor Consultants ('crisis management' advice company). Former Scotland Yard official, working at one time with the Anti Terrorist Branch.
quote:
POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.

HOST: To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?

POWER: Precisely, and it was about half past nine this morning, we planned this for a company and for obvious reasons I don't want to reveal their name but they're listening and they'll know it. And we had a room full of crisis managers for the first time they'd met and so within five minutes we made a pretty rapid decision that this is the real one and so we went through the correct drills of activating crisis management procedures to jump from slow time to quick time thinking and so on.
Werkelijk ongelofelijk. Je runt niet gewoon alleen een oefening... hij praat over dezelfde typen bommen op dezelfde plekken. Volgens mij zit deze meneer een beetje te 'lekken' (whoops! Did I say that?) . Ik zat op die dag nog te denken "zouden ze toevallig nu ook 1 of meerdere toevallige oefeningen runnen? ... nuh, dat zou toch wel heel erg doorzichtig zijn". Dat dacht ik natuurlijk naar aanleiding van de oefeningen op de ochtend van 9/11, die die aanval toevallig simuleerden. Voorkennis op de financiële markten hadden we ook al, net als 9/11 (laatste punt).

Vraag me af welk bedrijf. Corps of the Commissionaires ofzo. Dat zou een hoop verklaren. Iig zie ik op dag 3, met deze 2 punten, al genoeg reden om argwaan te hebben bij het verhaal dat ongetwijfeld op Al-Quada uit zal draaien. Je kan ondertussen wel ervan spreken dat dezelfde samenzweringstheoriën herhaalbaar toepasbaar zijn.

edit:
gaarheid, ze hadden al transcript.

[ Bericht 10% gewijzigd door Merovingian. op 11-07-2005 01:12:46 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_28697387
Wie belt nova?
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_28697520
Peter Power: "we made a pretty rapid decision that this is the real one".
Power zei dus "dit is de echte" en niet "een echte".
Deze aanslag stinkt heel erg en dan bedoel ik niet de lijken.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  maandag 11 juli 2005 @ 01:54:41 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28697618
en nog was deze saai , 911 was spannender
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28697685
quote:
en nog was deze saai , 911 was spannender
Leuke opmerkingen weer. Vraag me af of je er hetzelfde over denkt als je een paar ledematen kwijt bent of een familielid. Anyway, je leidt constant van het topic af. Aan het begin lokte je weer allerlei nutteloze reacties uit door te roepen dat Al-Qaeda niet bestaat. Nu gaan mensen weer hierop reageren.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  maandag 11 juli 2005 @ 04:10:00 #156
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28698491
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:41 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

ohw ben je er zo één.... ben je er van op de hoogte dat de Here God het de Joden verboden heeft om het heilige land op eigen houtje, laat staan met geweld, te veroveren en dat het beloofde land slechts op vredige manier geretourneerd kan worden onder leiding van de Messias.
Het zionisme is dus alles behalve gezegend..
Het werkelijke beloofde land zal idd onder leiding van de Messias geretouneerd worden wanneer het oordeel zich voltrokken heeft.
Doch jij vergeet dat het beest welk in ditzelfde oordeel zal worden gestraft, toch eerst de herbouwde (3de) tempel (zijn nu nog moskeeën) op de tempelberg zal betrekken om zo vanuit het huidige Israël te spelen alsof het God is.
En dit kan alleen maar als de tempelberg en het beloofde land in bezit zijn van die zelfde "zionisten"...
Kortom fijn dat dat ook opgehelderd is... (anders sla het boek der openbaringen er nog is op na)

En met betrekking tot die avitar van je ...... "ben je alvast aan het oefenen ?"
  maandag 11 juli 2005 @ 04:54:06 #157
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28698551
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:01 schreef Merovingian. het volgende:

[..]

Leuke opmerkingen weer. Vraag me af of je er hetzelfde over denkt als je een paar ledematen kwijt bent of een familielid. Anyway, je leidt constant van het topic af. Aan het begin lokte je weer allerlei nutteloze reacties uit door te roepen dat Al-Qaeda niet bestaat. Nu gaan mensen weer hierop reageren.
iid ben ik het helemaal mee eens, was echt smullen met die zak chips op de bank..:(

Wat voorn onzin we allemaal niet uitkramen, zeker ook als ons eigen kikkerlandje onder druk staat dan is de mediahype het grootst..

Weet je wat we allemaal zouden moeten doen..?? En dat zou dan een keer positief nieuws zijn..ophouden met werken en een wereld staking houden, niet alleen een selectief groepje van de punks en de die-harders..we moeten leren geld te toveren in plaatst van ervoor te werken..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 11 juli 2005 @ 06:22:38 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28698671
tja als je liever bang bent voor deze show moeten jullie zelf weten.
  maandag 11 juli 2005 @ 06:24:37 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28698674
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:01 schreef Merovingian. het volgende:

[..]

ben je ook bang geworden merovingian?
je valt lucht aan jongen , en jou perceptie
  maandag 11 juli 2005 @ 07:20:00 #160
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28698763
Die foto spreekt boekdelen of niet dan , vooral die lichaamstaal van diegene die bovenin de bus, wonderwel de explosie overleefd hebben...

† In Memoriam † maandag 11 juli 2005 @ 07:40:40 #161
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28698821
Someone took a photograph of the No 30 bus, 30 seconds after it was blown up. People are, amazingly, standing up on the top deck, looking relatively unscathed, and only mildly bemused. "Outright terror," it says on the side of the vehicle. "Bold and brilliant."
  maandag 11 juli 2005 @ 07:58:20 #162
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28698881
quote:
Op maandag 11 juli 2005 04:54 schreef displission het volgende:

[..]

iid ben ik het helemaal mee eens, was echt smullen met die zak chips op de bank..:(

Wat voorn onzin we allemaal niet uitkramen, zeker ook als ons eigen kikkerlandje onder druk staat dan is de mediahype het grootst..

Weet je wat we allemaal zouden moeten doen..?? En dat zou dan een keer positief nieuws zijn..ophouden met werken en een wereld staking houden, niet alleen een selectief groepje van de punks en de die-harders..we moeten leren geld te toveren in plaatst van ervoor te werken..
Ik zat hier dus ook al aan te denken als remedie, maar we vergeten enkele zaken waardoor het zou kunnen mislukken:

> Nog niet iedereen op deze planeet gelooft dat we gigantisch misleid worden door allerlei leugens
> Mensen hebben nog teveel angsten om de materie los te laten: 1 dag wereldstaking kan het faillisement betekenen v/e bedrijf <> je kunt je hypotheek / kinderen voeden niet meer betalen <> je raakt in paniek omdat je nooit hebt geleerd hoe je 'alles' dat je nodig hebt naar je toe kunt trekken

pi_28698895
quote:
Op maandag 11 juli 2005 07:20 schreef Tiesemans het volgende:
Die foto spreekt boekdelen of niet dan , vooral die lichaamstaal van diegene die bovenin de bus, wonderwel de explosie overleefd hebben...

[afbeelding]
Idd je kunt het moeilijk "echte" bommen noemen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 11 juli 2005 @ 08:05:10 #164
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28698902
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:13 schreef Hallulama het volgende:
Volk, eeh:

http://www.declarepeace.org.uk/captain/murder_inc/london.html

Flink wat leesvoer, maar wellicht de moeite waard.

Ik ga er morgen aan beginnen, samen met een fles whisky en een doorgeladen .50 Desert Eagle.
Eigenlijk zouden we zo'n pagina ook in het Nederlands of over Nederland moeten maken, in full-color uitprinten en uitdelen in een trein/bus/tram

ideetje?
pi_28702147
Hierin staan alle feiten nog even op een rij:
http://www.daanspeak.com/LondonAttack01.html

Er was een oefening met hetzelfde scenario vlak voor en tijdens de aanslagen, en verder wordt het feit dat Scotland Yard Israël vantevoren op de hoogte stelde van een ophanden aanslag nog uitgediept. Interessant leesvoer.
  maandag 11 juli 2005 @ 11:51:06 #166
8875 Mdk
Smart-ass
pi_28702591
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:33 schreef DemonRage het volgende:

[..]

En nu de datum nog voorspellen...

11/03/2004 --» 11-4/03+4/2004+1 = 07/07/2005 --» 07-4/07+4/2005+1 = 03/11/2006

11-03-2004 + 483 dagen = 07-07-2005
07-07-2005 + 483 dagen = 02-11-2006 (1 dag later zou het 03-11-2006 zijn)

1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh

Hmmz... vreemde verbanden.
Wat is Amsterdam nou vergeleken met steden als Parijs? Berlijn? Brussel/Antwerpen? Praag? etc. etc.
Waarom genoegen nemen met een 'kleintje' als je ook echte wereldsteden kan pakken?
Bovendien zouden ze zichzelf in hun vingers snijden, aangezien Nederland tot nu toe erg tolerant is geweest jegens allochtonen. Het zal me dan ook niks verbazen als meerdere extremistische moslims zich gewoon in Nederland schuilhouden.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_28704449
....jammer dat Oltmans niet meer leeft....
  maandag 11 juli 2005 @ 13:45:47 #168
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28705411
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:51 schreef Mdk het volgende:

[..]

Wat is Amsterdam nou vergeleken met steden als Parijs? Berlijn? Brussel/Antwerpen? Praag? etc. etc.
Waarom genoegen nemen met een 'kleintje' als je ook echte wereldsteden kan pakken?
Bovendien zouden ze zichzelf in hun vingers snijden, aangezien Nederland tot nu toe erg tolerant is geweest jegens allochtonen. Het zal me dan ook niks verbazen als meerdere extremistische moslims zich gewoon in Nederland schuilhouden.
Ik heb heel lang met precies dezelfde gedachtengang rondgelopen .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 11 juli 2005 @ 14:57:04 #169
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28707262
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef Merovingian. het volgende:

Werkelijk ongelofelijk. Je runt niet gewoon alleen een oefening... hij praat over dezelfde typen bommen op dezelfde plekken.
To confirm:

http://www.terrorize.dk/misc/london/london.terror.games.wmv

No words can describe... dit is echt te weird.

Debunkers wanted badly!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_28708383
Dit is lachen met de mensen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 11 juli 2005 @ 15:43:10 #171
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_28708599
" More and more ‘eyes’ on Britons
The cameras became more prevalent as technology became more affordable. Today, it is widely estimated that the average Briton is caught on various cameras up to 300 times on a normal day. " click

"Police are appealing to the public to hand over mobile phone images, video footage or photographs taken after Thursday's bomb attacks on London." click

Mijn oproep aan het publiek is om foto's telefoon- en camerabeelden, genomen tijdens de aanslagen op Londen, zorgvuldig bij te houden.

Analyseren en bestuderen en vergelijken met wat de autoriteiten op de proppen komen.

Laten we de realiteit niet op zijn kop zetten.

pi_28709076
Das een mooie 2e conformatie.

Wat ik nog het vreemdst vind is dat hij praat over beschermen van banken en "Jewish businessman". Waarom zou je in godsnaam zeggen "Jewish"... het zijn lang en na niet allemaal Joden.

Laatst hoorde ik ene John Phelps (topic van een week terug had interviews) die letterlijk overal de Jezuiten de schuld van geeft. Hoewel deze persoon weer heel erg extreem en flinke gaten in z'n theoriën heeft zitten noemde hij wel enkele interessante dingen. Zoals dat deze groep altijd zorgt dat de Joden overal de schuld van krijgen, dmv een legertje radicale zionisten.

Dit vind ik toch wel interessant. Kijk naar de Mossad -> opgebouwd door de CIA wat helemaal gerund werd door de Knights of Malta. Dan heb je de private transnationale inlichtingen groep Le Cercle (ik noem het een terreurgroep), opgebouwd en gerund door de Knights of Malta. Dan heb je 9/11 waar 5 Zionistische Israeliërs gepakt worden die staan te dansen op hun auto... de hele dag. Nou, waarom zou je dat in godsnaam doen als je erbij betrokken was? Het WTC werd natuurlijk opgekocht door een ander legertje Zionisten of course. Het viel ook niet op.

Dan heb je nu London. Eerst komt er een bericht uit dat Netanyahu voorkennis had. En nu moet deze gast even hinten naar "Jewish businessmen" en hun banken. De gewone mens zal het niet boeien maar het wordt inderdaad mogelijk gedaan om conspiracy-theoristen Israel overal de schuld van te laten krijgen.

Het valt mij iig op dat ik in groepen als de 1001, Pilgrims, Le Cercle, M.C.G. en BG camp Mandalay alleen een kleine groep zionisten tegenkom die een hoop vuil werk opknappen. De grootste groep zijn toch echt Rooms-Katholieke christenen. Deze groep bestaat uit 'vrije-markt' fundamentalisten, anti-communisten, maar ook keiharde nazis. God knows hoeveel er daarvan in SMOM, Opus Dei, of de Jezuiten zitten. Atm kennen we maar ongeveer 150 - 200 SMOM leden (helft al dood) van de 9000 - 11000 wereldwijd.

hmmm... interesting
  maandag 11 juli 2005 @ 16:16:12 #173
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_28709467
"Blair rejects calls for probe into bombings" click

ik kan het bijna niet meer uithouden van de stank
pi_28709734
quote:
Tony Blair will on Monday reject Conservative demands for a government inquiry into last week's London bomb attacks, insisting such a move would distract from the task of catching the perpetrators.
Ha! Ook hier lijkt een parallel te ontwikkelen met 9/11:

January 2002, Tom Daschle tells the press about a conversation with Dick Cheney:
quote:
The vice president expressed the concern that a review of what happened on September 11 would take resources and personnel away from the effort in the war on terrorism.
En nu hebben we die gast weer die het verkeer opheild bij de maastunnel. Zoiets gebeurde ook al net na 9/11. Mogelijk maakt iemand weer gebruik van het moment.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:03:31 #175
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28710911
quote:
Op maandag 11 juli 2005 04:10 schreef Tiesemans het volgende:
Het werkelijke beloofde land zal idd onder leiding van de Messias geretouneerd worden wanneer het oordeel zich voltrokken heeft.
Doch jij vergeet dat het beest welk in ditzelfde oordeel zal worden gestraft, toch eerst de herbouwde (3de) tempel (zijn nu nog moskeeën) op de tempelberg zal betrekken om zo vanuit het huidige Israël te spelen alsof het God is.
En dit kan alleen maar als de tempelberg en het beloofde land in bezit zijn van die zelfde "zionisten"...
Kortom fijn dat dat ook opgehelderd is... (anders sla het boek der openbaringen er nog is op na)
Als ik het goed begrijp zie jij het zionisme en huidige israel dus als een onderneming van het Beest
De zionisten zijn dan dus niet het uitverkoren volk zoals je in je eerdere post impliceerde en zijn dus niet gezegend met goddelijke voorkennis van gebeurtenissen.
Zij creeren die gebeurtenissen zelf om de heerschappij van het beest te bespoedigen.
quote:
En met betrekking tot die avitar van je ...... "ben je alvast aan het oefenen ?"
hou het maar op goddelijke voorkennis...
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  maandag 11 juli 2005 @ 17:08:47 #176
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28711061
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:
Precies,
En wisten jullie dat alle regeringen van de westerse landen geinfecteerd zijn met joden? Ook alle dingen die pakweg de laatste 50 jaar verkeerd zijn gegaan hebben wel iets te maken met joden. Ik noem 11 september, ik noem de cuba crisis en ik noem verliezen van Duitsland op het wk.
Gelukkig weten Fonkmeistah en ik de waarheid, de niet Jiddische waarheid dan. Waarheid die het goyim niet te weten mag komen. Waarheden die opgeschreven zijn door insprirerende leiders als A Hitler, Ernst Zundel en David Duke!!!!
En die 6 miljoen is ook een leugen
er zijn geloof ik zes miljoen redenen om voor zulke uitspraken een jaar gevangenisstraf te krijgen. er schiet me effe geeneen te binnen..

je vergat er trouwens nog 1

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  maandag 11 juli 2005 @ 17:19:55 #177
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28711349
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:

[..]
...... Waarheden die opgeschreven zijn door insprirerende leiders als A Hitler, Ernst Zundel en David Duke!!!!

En die 6 miljoen is ook een leugen
Je vergeet David Icke en John Kaminski. Allebei van een even geloofwaardig niveau waar je U tegen zegt!!!
  maandag 11 juli 2005 @ 17:23:39 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28711439
ik bespeur hier hypocritie , we weten nu allemaal wel dat de geschreven historie niet klopt
waarom zou het dan wel kloppen wat geschreven is over hitler?

mischien was hitler wel goed
wie kan het zeggen

velen noemen bush goed , en hij is de hitler van deze tijd
  maandag 11 juli 2005 @ 17:29:49 #179
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28711608
En voor mensen die nog niet precies snappen hoe dat in z'n werk gaat, je eigen land zogenaamd namens Al-Qaeda opblazen, iets uit de oude doos:

PA uncovers Israelis posing as Al-Qaeda
http://www.khilafah.com/home/category.php?DocumentID=8238&TagID=7
  maandag 11 juli 2005 @ 17:32:41 #180
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28711686
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:23 schreef BaajGuardian het volgende:
velen noemen bush goed , en hij is de hitler van deze tijd
ehm die vergelijking gaat niet op.. Bush en Neocons = joods en demonstreren precies de redenen waarom Hitler zo anti-joods was.
betere vergelijking is Bush-Stalin.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:34:11 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28711723
ik had het over de slecht /goed vergelijking , niet over de persoon.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:48:16 #182
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28712053
In dat geval concludeer ik dat beide vergelijkingen opgaan elk genomen vanuit de visie van de vergelijker.

Whoohoo !
pi_28712103
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:32 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

.. Bush en Neocons = joods en demonstreren precies de redenen waarom Hitler zo anti-joods was.
Hitler wilde de olie namens Ford beschermen?
  maandag 11 juli 2005 @ 17:56:12 #184
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28712246
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik had het over de slecht /goed vergelijking , niet over de persoon.
maar door Bush met Hitler te vergelijken richt je de aandacht op de verkeerde groep mensen.
wanneer je Hitler noemt denken mensen alleen nog maar aan foute blanken en onschuldige joden.
waardoor je onbewust naar de verkeerde groep wijst voor schuld terwijl de werkelijke daders weer vlijtig gebruik maken van hun slachtoffer reputatie
  maandag 11 juli 2005 @ 18:13:07 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28712658
gelijk in.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:37:35 #186
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_28713217
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

er zijn geloof ik zes miljoen redenen om voor zulke uitspraken een jaar gevangenisstraf te krijgen. er schiet me effe geeneen te binnen..

je vergat er trouwens nog 1
[afbeelding]
Je hebt dus niet door dat je in de zeik genomen wordt?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 11 juli 2005 @ 18:50:12 #187
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28713582
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef Knarf het volgende:

[..]

en jij hebt niet door dat ik die "in de zeikneming" retourneerde ?
  maandag 11 juli 2005 @ 18:55:56 #188
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_28713751
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:50 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

en jij hebt niet door dat ik die "in de zeikneming" retourneerde ?
Ach ja, hij had snelwegen nodig he
  maandag 11 juli 2005 @ 18:59:14 #189
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28713842
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef Knarf het volgende:

Wat u hier bedoelt te zeggen, is dat u een grapje maakte?

Kijk, dat klinkt al heel wat vriendelijker
  maandag 11 juli 2005 @ 19:07:25 #190
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28714108
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef Merovingian. het volgende:
Werkelijk ongelofelijk. Je runt niet gewoon alleen een oefening... hij praat over dezelfde typen bommen op dezelfde plekken. Volgens mij zit deze meneer een beetje te 'lekken' (whoops! Did I say that?) . Ik zat op die dag nog te denken "zouden ze toevallig nu ook 1 of meerdere toevallige oefeningen runnen? ... nuh, dat zou toch wel heel erg doorzichtig zijn". Dat dacht ik natuurlijk naar aanleiding van de oefeningen op de ochtend van
Oke even ervan uitgaande dat de aanslagen door een andere organisatie is gepleegd dan al quada. En dat zij opdracht gaven tot die oefeningen. Komt bij mij al snel de vraag op waarom zouden ze die oefeningen laten uitvoeren op dezelfde dag? Ik zie de logica ervan niet..
  maandag 11 juli 2005 @ 19:07:53 #191
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_28714119
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Wat u hier bedoelt te zeggen, is dat u een grapje maakte?

Kijk, dat klinkt al heel wat vriendelijker
Laten we het er op houden dat ik de post van El_Hombre beter vond dan die van Fonkmeistah
  maandag 11 juli 2005 @ 19:54:28 #192
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28715484
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:07 schreef cyber_rebel het volgende:

Oke even ervan uitgaande dat de aanslagen door een andere organisatie is gepleegd dan al quada. En dat zij opdracht gaven tot die oefeningen. Komt bij mij al snel de vraag op waarom zouden ze die oefeningen laten uitvoeren op dezelfde dag? Ik zie de logica ervan niet..
Ik ook niet.

Misschien is het dismisdismismisdisdisinformatie ?
pi_28715574
Je gaat ervan uit dat die ene organisatie én de aanslag pleegt én de oefeningen laat uitvoeren.
Hoeft niet persé 1 organisatie te zijn.
Misschien eerder 1 opdrachtgever en verschillende organisaties ...
  maandag 11 juli 2005 @ 20:16:04 #194
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28716091
Als die oefening en aanslag door twee onafhankelijke groeperingen georganiseerd zijn dan kan het niet anders dan toeval zijn dat de oefeningen samenvallen met de aanslag en steekt er niks verdachts achter.
De persoon die ik quotte lijkt echter te willen aantonen dat er meer achter steekt achter de aanslagen omdat er ook oefeningen op die dag waren op precies de aanslagen die gepleegd zijn.
Mochten de oefeningen bewust gepland zijjn om samen te vallen met de aanslagen dan zouden iig een aantal groepen'/personen die van te voren wisten van de aanslagen dit zo uitgekiend moeten hebben. Maar dat lijkt mij weer niet echt logisch.
pi_28716972
quote:
ehm die vergelijking gaat niet op.. Bush en Neocons = joods en demonstreren precies de redenen waarom Hitler zo anti-joods was. betere vergelijking is Bush-Stalin.
Bush = fundamentalist christian. Zijn papa was CIA director en alleen daarom moet dat al een Knights of Malta zijn. Dat zie je ook aan de handel die ze gedreven hebben met nazi Duitsland en dat de Paus Kerry excommuniceerde. Aan de andere kant, hoewel ik me er amper in verdiept heb, zie ik dat ook steeds meer Joden claimen dat de Zionistische beweging met de nazi's werkten. Wat ik wel 100% zeker weet is dat er 2 invloeden zijn op Washington. De eerste is die van de (radicale) zionisten (representeren minderheid Joden) via AIPAC op het congres en CPMAJO op de administratie. Das pas sind de jaren 80.

De andere is in mijn ogen minstens zo belangrijk en loopt vooral via de hele machtige conservatieve Heritage Foundation. De huidige president, Edwin J. Feulner, is lid van Le Cercle, wat gerunt wordt door neo-fascisten en Vaticaan liefhebbers (vraag me af waarom hij niet reageert op me mails ). Ongetwijfeld net als zijn voorgangers.

[ Bericht 2% gewijzigd door Merovingian. op 11-07-2005 20:48:14 ]
pi_28717156
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:16 schreef cyber_rebel het volgende:
Als die oefening en aanslag door twee onafhankelijke groeperingen georganiseerd zijn dan kan het niet anders dan toeval zijn dat de oefeningen samenvallen met de aanslag en steekt er niks verdachts achter.
De persoon die ik quotte lijkt echter te willen aantonen dat er meer achter steekt achter de aanslagen omdat er ook oefeningen op die dag waren op precies de aanslagen die gepleegd zijn.
Mochten de oefeningen bewust gepland zijjn om samen te vallen met de aanslagen dan zouden iig een aantal groepen'/personen die van te voren wisten van de aanslagen dit zo uitgekiend moeten hebben. Maar dat lijkt mij weer niet echt logisch.
Op 9/11 werden er verschillende oefeningen tegelijkertijd gehouden.
NORAD wist pas van de kapingen toen ze door een luchtverkeersleider werden opgebeld.
Het eerste wat NORAD vroeg was of het een simulatie betrof of dat het echt was.
Ze zagen op hun computer schermen 22 gesimuleerde vliegtuigen die gekaapt waren.
Onder andere gesimuleerde kapingen die richting het WTC gingen.
Ze stuurden een squadron straaljagers in eerste instantie de verkeerde kant op, ze waren totaal in de war. De meeste gevechtsvliegtuigen van de VS bevonden zich op dat moment in Canada voor een grootscheepse oefening.

Wat betreft Londen........ er zal in de nabije toekomst meer info beschikbaar komen.
Dan zullen we ons een beeld kunnen vormen over wie de touwtjes in handen had.
pi_28717261
quote:
Dan zullen we ons een beeld kunnen vormen over wie de touwtjes in handen had.
nope, that's not gonna happen.
pi_28717447
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:16 schreef cyber_rebel het volgende:
1 opdrachtgever die alles netjes plant en 2 onafhankelijk werkende groeperingen die het uitvoeren ...
  maandag 11 juli 2005 @ 20:55:38 #199
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28717455
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef Merovingian. het volgende:

De eerste is die van de (radicale) zionisten (representeren minderheid Joden) via AIPAC op het congres en CPMAJO op de administratie. Das pas sind de jaren 80.
Israel seeks $2.2b from US for [Gaza] pullout
http://news.xinhuanet.com/english/2005-07/11/content_3204878.htm

And the US is happy to pay? Sure it is.
  maandag 11 juli 2005 @ 21:14:02 #200
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28718149
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef UncleScorp het volgende:
1 opdrachtgever die alles netjes plant en 2 onafhankelijk werkende groeperingen die het uitvoeren ...
Dan nog blijft de vraag waarom die opdrachtgever tegelijk die aanslagen en oefeningen zou willen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')