Luister eens naar de soundclips. Heb net een transcriptje getikt van het relevante stuk:quote:London Underground Bombing 'Exercises' Took Place at Same Time as Real Attack click
Werkelijk ongelofelijk. Je runt niet gewoon alleen een oefening... hij praat over dezelfde typen bommen op dezelfde plekken. Volgens mij zit deze meneer een beetje te 'lekken' (whoops! Did I say that?) . Ik zat op die dag nog te denken "zouden ze toevallig nu ook 1 of meerdere toevallige oefeningen runnen? ... nuh, dat zou toch wel heel erg doorzichtig zijn". Dat dacht ik natuurlijk naar aanleiding van de oefeningen op de ochtend van 9/11, die die aanval toevallig simuleerden. Voorkennis op de financiële markten hadden we ook al, net als 9/11 (laatste punt).quote:POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.
HOST: To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?
POWER: Precisely, and it was about half past nine this morning, we planned this for a company and for obvious reasons I don't want to reveal their name but they're listening and they'll know it. And we had a room full of crisis managers for the first time they'd met and so within five minutes we made a pretty rapid decision that this is the real one and so we went through the correct drills of activating crisis management procedures to jump from slow time to quick time thinking and so on.
Leuke opmerkingen weer. Vraag me af of je er hetzelfde over denkt als je een paar ledematen kwijt bent of een familielid. Anyway, je leidt constant van het topic af. Aan het begin lokte je weer allerlei nutteloze reacties uit door te roepen dat Al-Qaeda niet bestaat. Nu gaan mensen weer hierop reageren.quote:en nog was deze saai , 911 was spannender
Het werkelijke beloofde land zal idd onder leiding van de Messias geretouneerd worden wanneer het oordeel zich voltrokken heeft.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:41 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
ohw ben je er zo één.... ben je er van op de hoogte dat de Here God het de Joden verboden heeft om het heilige land op eigen houtje, laat staan met geweld, te veroveren en dat het beloofde land slechts op vredige manier geretourneerd kan worden onder leiding van de Messias.
Het zionisme is dus alles behalve gezegend..
iid ben ik het helemaal mee eens, was echt smullen met die zak chips op de bank..:(quote:Op maandag 11 juli 2005 02:01 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Leuke opmerkingen weer. Vraag me af of je er hetzelfde over denkt als je een paar ledematen kwijt bent of een familielid. Anyway, je leidt constant van het topic af. Aan het begin lokte je weer allerlei nutteloze reacties uit door te roepen dat Al-Qaeda niet bestaat. Nu gaan mensen weer hierop reageren.
ben je ook bang geworden merovingian?quote:Op maandag 11 juli 2005 02:01 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Leuke opmerkingen weer. Vraag me af of je er hetzelfde over denkt als je een paar ledematen kwijt bent of een familielid. Anyway, je leidt constant van het topic af. Aan het begin lokte je weer allerlei nutteloze reacties uit door te roepen dat Al-Qaeda niet bestaat. Nu gaan mensen weer hierop reageren.
Ik zat hier dus ook al aan te denken als remedie, maar we vergeten enkele zaken waardoor het zou kunnen mislukken:quote:Op maandag 11 juli 2005 04:54 schreef displission het volgende:
[..]
iid ben ik het helemaal mee eens, was echt smullen met die zak chips op de bank..:(
Wat voorn onzin we allemaal niet uitkramen, zeker ook als ons eigen kikkerlandje onder druk staat dan is de mediahype het grootst..
Weet je wat we allemaal zouden moeten doen..?? En dat zou dan een keer positief nieuws zijn..ophouden met werken en een wereld staking houden, niet alleen een selectief groepje van de punks en de die-harders..we moeten leren geld te toveren in plaatst van ervoor te werken..
Idd je kunt het moeilijk "echte" bommen noemen ...quote:Op maandag 11 juli 2005 07:20 schreef Tiesemans het volgende:
Die foto spreekt boekdelen of niet dan , vooral die lichaamstaal van diegene die bovenin de bus, wonderwel de explosie overleefd hebben...![]()
[afbeelding]
Eigenlijk zouden we zo'n pagina ook in het Nederlands of over Nederland moeten maken, in full-color uitprinten en uitdelen in een trein/bus/tramquote:Op zondag 10 juli 2005 23:13 schreef Hallulama het volgende:
Volk, eeh:
http://www.declarepeace.org.uk/captain/murder_inc/london.html
Flink wat leesvoer, maar wellicht de moeite waard.
Ik ga er morgen aan beginnen, samen met een fles whisky en een doorgeladen .50 Desert Eagle.
Wat is Amsterdam nou vergeleken met steden als Parijs? Berlijn? Brussel/Antwerpen? Praag? etc. etc.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En nu de datum nog voorspellen...
11/03/2004 --» 11-4/03+4/2004+1 = 07/07/2005 --» 07-4/07+4/2005+1 = 03/11/2006
11-03-2004 + 483 dagen = 07-07-2005
07-07-2005 + 483 dagen = 02-11-2006 (1 dag later zou het 03-11-2006 zijn)
1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh
Hmmz... vreemde verbanden.
Ik heb heel lang met precies dezelfde gedachtengang rondgelopenquote:Op maandag 11 juli 2005 11:51 schreef Mdk het volgende:
[..]
Wat is Amsterdam nou vergeleken met steden als Parijs? Berlijn? Brussel/Antwerpen? Praag? etc. etc.
Waarom genoegen nemen met een 'kleintje' als je ook echte wereldsteden kan pakken?
Bovendien zouden ze zichzelf in hun vingers snijden, aangezien Nederland tot nu toe erg tolerant is geweest jegens allochtonen. Het zal me dan ook niks verbazen als meerdere extremistische moslims zich gewoon in Nederland schuilhouden.
To confirm:quote:Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef Merovingian. het volgende:
Werkelijk ongelofelijk. Je runt niet gewoon alleen een oefening... hij praat over dezelfde typen bommen op dezelfde plekken.
Ha! Ook hier lijkt een parallel te ontwikkelen met 9/11:quote:Tony Blair will on Monday reject Conservative demands for a government inquiry into last week's London bomb attacks, insisting such a move would distract from the task of catching the perpetrators.
En nu hebben we die gast weer die het verkeer opheild bij de maastunnel. Zoiets gebeurde ook al net na 9/11. Mogelijk maakt iemand weer gebruik van het moment.quote:The vice president expressed the concern that a review of what happened on September 11 would take resources and personnel away from the effort in the war on terrorism.
Als ik het goed begrijp zie jij het zionisme en huidige israel dus als een onderneming van het Beestquote:Op maandag 11 juli 2005 04:10 schreef Tiesemans het volgende:
Het werkelijke beloofde land zal idd onder leiding van de Messias geretouneerd worden wanneer het oordeel zich voltrokken heeft.
Doch jij vergeet dat het beest welk in ditzelfde oordeel zal worden gestraft, toch eerst de herbouwde (3de) tempel (zijn nu nog moskeeën) op de tempelberg zal betrekken om zo vanuit het huidige Israël te spelen alsof het God is.
En dit kan alleen maar als de tempelberg en het beloofde land in bezit zijn van die zelfde "zionisten"...
Kortom fijn dat dat ook opgehelderd is... (anders sla het boek der openbaringen er nog is op na)
hou het maar op goddelijke voorkennis...quote:En met betrekking tot die avitar van je ...... "ben je alvast aan het oefenen ?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |