Amsterdam is wel logisch, aangezien ze overal de hoofdsteden (wereldsteden) pakken. Ik vrees voor Amsterdam CS, trams en metro's plus de Coentunnelquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:02 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik rekende net uit wanneer we op de aanslag(en?) in Nederland kunnen rekenen.
Madrid was 912 dagen na New York.
Londen 483 dagen na Madrid. Londen was dus 429 dagen eerder dan "verwacht".
We zien hier dat het steeds vaker voorkomt. Daarom is Amsterdam dus 54 dagen (483-429) na 7 juli aan de beurt en dat is dan dinsdag 30 augustus. Schrijf het op in je agenda om op die dag publieke plaatsen zoveel mogelijk te mijden anders zal je misschien denken "had ik maar naar Mikrosoft geluisterd".![]()
Op BBC Prime lieten ze een man aan het woord die een vriendin in 1 v/d bussen had zitte. Hij was telefonisch met haar in gesprek op het moment dat het gebeurde.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:02 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik rekende net uit wanneer we op de aanslag(en?) in Nederland kunnen rekenen.
Madrid was 912 dagen na New York.
Londen 483 dagen na Madrid. Londen was dus 429 dagen eerder dan "verwacht".
We zien hier dat het steeds vaker voorkomt. Daarom is Amsterdam dus 54 dagen (483-429) na 7 juli aan de beurt en dat is dan dinsdag 30 augustus. Schrijf het op in je agenda om op die dag publieke plaatsen zoveel mogelijk te mijden anders zal je misschien denken "had ik maar naar Mikrosoft geluisterd".![]()
quote:London Underground Bombing 'Exercises' Took Place at Same Time as Real Attack
Culpability cover scenario echoes 9/11 wargames
A consultancy agency with government and police connections was running an exercise for an unnamed company that revolved around the London Underground being bombed at the exact same times and locations as happened in real life on the morning of July 7th.
On a BBC Radio 5 interview that aired on the evening of the 7th, the host interviewed Peter Power, Managing Director of Visor Consultants, which bills itself as a 'crisis management' advice company, better known to you and I as a PR firm.
Peter Power was a former Scotland Yard official, working at one time with the Anti Terrorist Branch.
Power told the host that at the exact same time that the London bombings were taking place, his company was running a 1,000 person strong exercise which drilled the London Underground being bombed at the exact same locations, at the exact same times, as happened in real life.
En wat doe jij hier danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef dodeca het volgende:
[...]
Mwa, ze moeten met steeds meer bullshit komen om die angst en de illusie dat symptomen bestrijden iets gaat oplossen erin te houden. There's only so much bs people can take right? (zie EU-referendum).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef spiritual het volgende:
Door zo'n aanslag wordt ik alleen maar bewuster van de waarheid. Ik kan niet anders dan hopen dat er net zo'n lijst met fouten uitkomt als bij het WTC op 911. Fouten die bewijzen dat alles op leugens berust....
Wat ik wel klote vind, is dat om me heen de angst voor terrorisme toeneemt en daarbij ook de bereidheid voor meer macht bij de overheid in het inleveren van vrijheid. De mensen die geloven in de media creeeren meer angst, voor de andere wordt het allemaal steeds duidelijker.
Maar meer mensen over de grens van de waarheid trekken wordt steeds lastiger naar mijn mening. Of ga ik nu te ver offtopic???
Kortom was het "toevallig" dat die bom bij haar in die bus aanwezig was...?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Op BBC Prime lieten ze een man aan het woord die een vriendin in 1 v/d bussen had zitte. Hij was telefonisch met haar in gesprek op het moment dat het gebeurde.
Zij was een israelische vrouw die altijd zeer bang was geweest om in Israel in een bus opgeblazen te worden. Bovendien was ze een soort van felle linkse aanhangster in Israel
creepy story. Geeft temeer weer aan dat we geen angsten moeten hebben want die angsten (bewuste denkvormen) kunnen omgezet worden tot werkelijkheid
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef dodeca het volgende:
Steeven waarom heb je niet naar Baai geluisterd?
je begint me toch een partij angst te kweken?
Vind je dat leuk?
Welke boerelul hiero vind het diep in zijn hart leuk om angst te kweken?
nou....nou denk es goed na welke boerelul is geil op angst?
Weet je wat je nl. doet steeven? je projecteerd je eigen illusionaire angst hier ,om een paar onwetende ook daarin mee te participeren.
Steeven dat is niet erg clever van jou.
Ten eerste er waren al vele voor u ,dus kosmisch gezien, ben je veeeeeeeeel te laat, dat schiet dus geen reet op.
Ten tweede vergeet je naar je eigen angst te kijken.
ten derde zal het wel eens tijd voor je worden om nou eens achter je achter hoofd te gaan krabben over hetgeen die Baai je nou net zei!
Baai heb het over een dieper complot wat in wezen "GEEN" complot is ,dat is weer de illusie ,maar probeert jou aan te zetten tot een diepere reflexie.
Laat ik het heel simpel in boerelulle woorden zeggen:
Het onderzoeken van het hoe en wat is niet anders dan het ontdekken van een Matrix die opgebouwd is uit een illusionaire niets-heid.
nou, nou gelijk op je teentjes getrapt.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:34 schreef Steeven het volgende:
[..]. Wie zegt dat ik bang ben, ik leg alleen maar een mogelijk toekomstbeeld voor. Dat iemand een ietswat pessimistisch beeld heeft van de toekomst kan tevens ook een heel realistisch beeld zijn nl. En de enige boerenlul ben jij, volgens mij heb je te vaak gespijbeld bij je lessen Nederlands en Spelling, meneer de conclusietrekker.
Ik had het dan ook niet tegen Baaj. Een vreselijke (realistische) toekomst indenken heeft weinig met angst te maken. Mij zul je het OV oid niet zien vermijden, noch zal ik in spanning zitten te wachten op een knal, al is het thuis dan wel in de trein.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
nou, nou gelijk op je teentjes getrapt.
we snappen dat zo'n toekomst beeld kan bestaan, maar wat Baaj meer bedoelde vlgns mij is dat de vreselijke toekomst beelden niet echt bij zullen dragen aan het los laten van angsten, wat juist nu zo belangrijk is
![]()
Die knal gaat komen......... in Amsterdam.......... dat is al aangekondigd.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:17 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen Baaj. Een vreselijke (realistische) toekomst indenken heeft weinig met angst te maken. Mij zul je het OV oid niet zien vermijden, noch zal ik in spanning zitten te wachten op een knal, al is het thuis dan wel in de trein.
Aanslag, a la. Chip? Ehmquote:Op zondag 10 juli 2005 12:22 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
Die knal gaat komen......... in Amsterdam.......... dat is al aangekondigd.
Ik denk zo rond het einde van het jaar, wellicht begin volgend jaar.
Vervolgens krijgt iedereen een RFID chip? .......... dan voel je je veiliger.
Je mist het verband, geloof ik.quote:
Ik of jij (jullie)quote:
Ik bedoelde niet verband als in: uit de verbanddoosquote:
En nu de datum nog voorspellen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Was al voorspeld na 11 september. Destijds werd er een lijstje gemaakt van 3 landen die de volgende keer aan de beurt zouden kunnen komen:
1. Spanje (Madrid 11-03)
2. Engeland (Londen vandaag dus)
3. Nederland
Tja... Trek uw eigen conclusies maar..
1 dag verschil maar het wel precies twee jaar noemen; we nemen het niet zo nauw als het niet uitkomt he?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En nu de datum nog voorspellen...
11/03/2004 --» 11-4/03+4/2004+1 = 07/07/2005 --» 07-4/07+4/2005+1 = 03/11/2006
11-03-2004 + 483 dagen = 07-07-2005
07-07-2005 + 483 dagen = 02-11-2006 (1 dag later zou het 03-11-2006 zijn)
1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh
Hmmz... vreemde verbanden.
Zie je mij ergens de vergelijking maken 1 dag = 2 jaar?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1 dag verschil maar het wel precies twee jaar noemen; we nemen het niet zo nauw als het niet uitkomt he?![]()
11-03-2004 + 483 dagen = 07-07-2005quote:Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zie je mij ergens de vergelijking maken 1 dag = 2 jaar?
Of je begreep het verkeerd:quote:Op zondag 10 juli 2005 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
11-03-2004 + 483 dagen = 07-07-2005
07-07-2005 + 483 dagen = 02-11-2006 (1 dag later zou het 03-11-2006 zijn)
1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh [/b]
Yup; dat zie ik je doen. Je kunt wel rekenen maar niet lezen?
Uit zijn hypothese is dat hetgene wat jou het meest opvalt?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1 dag verschil maar het wel precies twee jaar noemen; we nemen het niet zo nauw als het niet uitkomt he?![]()
Oh jaquote:Op zondag 10 juli 2005 13:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet verband als in: uit de verbanddoos![]()
Je leek dat idee van chips raar te vinden. Maar dat is, denk ik, vrij dichtbij. Men heeft het er nu al over om die dingen te gebruiken voor aanschaf van spullen. Men kan het ook willen inzetten om een soort schijn van veiligheid te wekken. Zoals de zaken er nu voorstaan met aanslagen en zo zullen er niet eens zoveel mensen tegen protesteren. Dan krijg je de Big brother maatschappij.
You've got a point. Zou binnen het huidige systeem niet kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef Steeven het volgende:
[..]
Oh ja. De AIVD heeft moeite om 150 mensen in de gaten te houden en lopen weken achter met werk. En dat wil jij zeggen dat er door de invoering van een chip elke inwoner in de gaten gehouden kan worden. Die shitload aan nutteloze informatie die ze daardoor binnenkrijgen werkt dat systeem alleen maar tegen
.
Mjwa hoe de Mossad aan haar info komt is natuurlijk opmerkelijk (wellicht dat ze andere inlichtingendiensten aftappenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
You've got a point. Zou binnen het huidige systeem niet kunnen.
Maar toch opvallend dat de mossad er beduidend minder moeite mee schijnt te hebben als ik de geruchten moet geloven.
Ik kan me ook best voorstellen dat er een ander systeem intwikkeld zou kunnen worden waarbij er alleen een signaal afgaat op het moment dat iemand niet in de pas loopt.
Een soort fok! puntensysteem
hmmmz. persoonlijk zie ik hierin een felle israeli, een bom en een autobus en iemand die die combinatie toch weer in een slachtofferrol weet te draaien om de aanwezigheid van een isreali in een opgeblazen bus te verklaren. Netanyahu werd wel weer voor de aanslag gewaarschuwd en bleef veilig in zijn hotel zitten.Men vond het blijkbaar niet nodig de londenaren zelf te waarschuwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Op BBC Prime lieten ze een man aan het woord die een vriendin in 1 v/d bussen had zitte. Hij was telefonisch met haar in gesprek op het moment dat het gebeurde.
Zij was een israelische vrouw die altijd zeer bang was geweest om in Israel in een bus opgeblazen te worden. Bovendien was ze een soort van felle linkse aanhangster in Israel
creepy story. Geeft temeer weer aan dat we geen angsten moeten hebben want die angsten (bewuste denkvormen) kunnen omgezet worden tot werkelijkheid
Mossad wist tevoren van de aanslagen in Londen ( Netanyahu gewaarschuwd )quote:Op zondag 10 juli 2005 14:59 schreef Steeven het volgende:
[..]
Mjwa hoe de Mossad aan haar info komt is natuurlijk opmerkelijk (wellicht dat ze andere inlichtingendiensten aftappen). Maar ja, de KGB had ook een mol in het Witte Huis
.
Het zegt nog vrij weinig eerlijk gezegd. Net als met de daders van de aanslagen. Stel je voor: De VS wil een globale oorlog tegen het terrorisme. Bepaalde belangrijke landen willen niet meewerken, dus de VS laat aanslagen plegen in die landen onder het mom van Bin Laden om zo steun te krijgen. Het kan ook zijn dat ik morgen een bom achterlaat op Amsterdam CS en wacht tot Al Qaida de aanslag opeist. Het is gewoon niet te bewijzen.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:12 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
Mossad wist tevoren van de aanslagen in Londen ( Netanyahu gewaarschuwd )
Mossad wist tevoren van de aanslagen in New York ( hebben alle Israëlische bedrijven in het WTC geëvacueerd )
Goh........ je zou toch gaan denken........
Hypothesequote:Op zondag 10 juli 2005 14:45 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
Uit zijn hypothese is dat hetgene wat jou het meest opvalt?![]()
Here God's beloofde land "Israël heeft (helaas) meer vijanden dan jij een ik kunnen vermoeden.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:12 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
Mossad wist tevoren van de aanslagen in Londen ( Netanyahu gewaarschuwd )
Mossad wist tevoren van de aanslagen in New York ( hebben alle Israëlische bedrijven in het WTC geëvacueerd )
Goh........ je zou toch gaan denken........
De Amerikanen (word gespeculeerd) gebruiken smartbombs die gedropped worden door straaljagers, welk vervolgens op rijdende auto's volgeladen met terroristen worden ingestuurd,quote:Op zondag 10 juli 2005 16:21 schreef Steeven het volgende:
[..]
Het zegt nog vrij weinig eerlijk gezegd. Net als met de daders van de aanslagen. Stel je voor: De VS wil een globale oorlog tegen het terrorisme. Bepaalde belangrijke landen willen niet meewerken, dus de VS laat aanslagen plegen in die landen onder het mom van Bin Laden om zo steun te krijgen. Het kan ook zijn dat ik morgen een bom achterlaat op Amsterdam CS en wacht tot Al Qaida de aanslag opeist. Het is gewoon niet te bewijzen.
Clear and Present Danger is weer op TV geweest?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
De Amerikanen (word gespeculeerd) gebruiken smartbombs die gedropped worden door straaljagers, welk vervolgens op rijdende auto's volgeladen met terroristen worden ingestuurd,
om zo zelfmoordaanslagen te simuleren, enig verschil met "doorsnee" autobom aanslag....
Een behoorlijke krater onder de auto....en bovengemiddeld veel burgerdoden.
Het nut ? .... vals sentiment kweken .... zowel in het binnenland als erbuiten.
Lingo is weer op TV geweest?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Clear and Present Danger is weer op TV geweest?
ohw ben je er zo één.... ben je er van op de hoogte dat de Here God het de Joden verboden heeft om het heilige land op eigen houtje, laat staan met geweld, te veroveren en dat het beloofde land slechts op vredige manier geretourneerd kan worden onder leiding van de Messias. Het zionisme is dus alles behalve gezegend..quote:Op zondag 10 juli 2005 18:06 schreef Tiesemans het volgende:
Here God's beloofde land "Israël heeft (helaas) meer vijanden dan jij een ik kunnen vermoeden.
En wanneer gezegend met de hulp van Here God, kom je snel(ler) achter zaken met betrekking tot "kwade" mensen en organisaties.
Here God kent immers aller harten
hoe kom je daar nou bij ?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef el_hombre het volgende:
Samenvatting van dit topic:
Het waren de joden
Precies,quote:Op zondag 10 juli 2005 22:57 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij ?
die arme stakkers doen zulke dingen toch niet..
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:44 schreef dodeca het volgende:
Ohja even een vraagje? waarom is die poes zo populair onder iemands nick?
Ik hoop dat dit puur sarcasme is.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Precies,
En wisten jullie dat alle regeringen van de westerse landen geinfecteerd zijn met joden? Ook alle dingen die pakweg de laatste 50 jaar verkeerd zijn gegaan hebben wel iets te maken met joden. Ik noem 11 september, ik noem de cuba crisis en ik noem verliezen van Duitsland op het wk.
Gelukkig weten Fonkmeistah en ik de waarheid, de niet Jiddische waarheid dan. Waarheid die het goyim niet te weten mag komen. Waarheden die opgeschreven zijn door insprirerende leiders als A Hitler, Ernst Zundel en David Duke!!!!
En die 6 miljoen is ook een leugen
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:
[..]
En wisten jullie dat alle regeringen van de westerse landen geinfecteerd zijn met joden? Ook alle dingen die pakweg de laatste 50 jaar verkeerd zijn gegaan hebben wel iets te maken met joden. Ik noem 11 september, ik noem de cuba crisis en ik noem verliezen van Duitsland op het wk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |