abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:08:15 #101
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28662221
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:02 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik rekende net uit wanneer we op de aanslag(en?) in Nederland kunnen rekenen.
Madrid was 912 dagen na New York.
Londen 483 dagen na Madrid. Londen was dus 429 dagen eerder dan "verwacht".
We zien hier dat het steeds vaker voorkomt. Daarom is Amsterdam dus 54 dagen (483-429) na 7 juli aan de beurt en dat is dan dinsdag 30 augustus. Schrijf het op in je agenda om op die dag publieke plaatsen zoveel mogelijk te mijden anders zal je misschien denken "had ik maar naar Mikrosoft geluisterd".
Amsterdam is wel logisch, aangezien ze overal de hoofdsteden (wereldsteden) pakken. Ik vrees voor Amsterdam CS, trams en metro's plus de Coentunnel . En dat betekent dat wij twee keer gepakt worden, want men vergeet Theo van Gogh nog wel eens. Kijk eens wat dat teweeg heeft gebracht: nog meer haat en onrust in de samenleving jegens elkaar. Een aanslag in dit land kan leiden tot enorme rellen en onrust denk ik.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:34:27 #102
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28662881
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:02 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik rekende net uit wanneer we op de aanslag(en?) in Nederland kunnen rekenen.
Madrid was 912 dagen na New York.
Londen 483 dagen na Madrid. Londen was dus 429 dagen eerder dan "verwacht".
We zien hier dat het steeds vaker voorkomt. Daarom is Amsterdam dus 54 dagen (483-429) na 7 juli aan de beurt en dat is dan dinsdag 30 augustus. Schrijf het op in je agenda om op die dag publieke plaatsen zoveel mogelijk te mijden anders zal je misschien denken "had ik maar naar Mikrosoft geluisterd".
Op BBC Prime lieten ze een man aan het woord die een vriendin in 1 v/d bussen had zitte. Hij was telefonisch met haar in gesprek op het moment dat het gebeurde.

Zij was een israelische vrouw die altijd zeer bang was geweest om in Israel in een bus opgeblazen te worden. Bovendien was ze een soort van felle linkse aanhangster in Israel

creepy story. Geeft temeer weer aan dat we geen angsten moeten hebben want die angsten (bewuste denkvormen) kunnen omgezet worden tot werkelijkheid
pi_28662912
Steeven waarom heb je niet naar Baai geluisterd?

je begint me toch een partij angst te kweken?

Vind je dat leuk?

Welke boerelul hiero vind het diep in zijn hart leuk om angst te kweken?

nou....nou denk es goed na welke boerelul is geil op angst?

Weet je wat je nl. doet steeven? je projecteerd je eigen illusionaire angst hier ,om een paar onwetende ook daarin mee te participeren.

Steeven dat is niet erg clever van jou.

Ten eerste er waren al vele voor u ,dus kosmisch gezien, ben je veeeeeeeeel te laat, dat schiet dus geen reet op.

Ten tweede vergeet je naar je eigen angst te kijken.

ten derde zal het wel eens tijd voor je worden om nou eens achter je achter hoofd te gaan krabben over hetgeen die Baai je nou net zei!

Baai heb het over een dieper complot wat in wezen "GEEN" complot is ,dat is weer de illusie ,maar probeert jou aan te zetten tot een diepere reflexie.

Laat ik het heel simpel in boerelulle woorden zeggen:

Het onderzoeken van het hoe en wat is niet anders dan het ontdekken van een Matrix die opgebouwd is uit een illusionaire niets-heid.
  zondag 10 juli 2005 @ 00:17:55 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28667430
perceptie is alles , realiteit is niets

realiteit is een complot.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28668595
You won't fuckin believe it!!!!!!!!!!!!!

Ook nu weer tegelijkertijd oefeningen........ met jawel...... aanslagen in de metro.

9/11 all over again!!!!!!!!!!

http://www.prisonplanet.c(...)bombingexercises.htm
quote:
London Underground Bombing 'Exercises' Took Place at Same Time as Real Attack
Culpability cover scenario echoes 9/11 wargames

A consultancy agency with government and police connections was running an exercise for an unnamed company that revolved around the London Underground being bombed at the exact same times and locations as happened in real life on the morning of July 7th.

On a BBC Radio 5 interview that aired on the evening of the 7th, the host interviewed Peter Power, Managing Director of Visor Consultants, which bills itself as a 'crisis management' advice company, better known to you and I as a PR firm.

Peter Power was a former Scotland Yard official, working at one time with the Anti Terrorist Branch.

Power told the host that at the exact same time that the London bombings were taking place, his company was running a 1,000 person strong exercise which drilled the London Underground being bombed at the exact same locations, at the exact same times, as happened in real life.
pi_28670567
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef dodeca het volgende:
[...]
En wat doe jij hier dan

Dit topic zet aan tot cynisme, en cynisme moet je leren
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef spiritual het volgende:
Door zo'n aanslag wordt ik alleen maar bewuster van de waarheid. Ik kan niet anders dan hopen dat er net zo'n lijst met fouten uitkomt als bij het WTC op 911. Fouten die bewijzen dat alles op leugens berust....

Wat ik wel klote vind, is dat om me heen de angst voor terrorisme toeneemt en daarbij ook de bereidheid voor meer macht bij de overheid in het inleveren van vrijheid. De mensen die geloven in de media creeeren meer angst, voor de andere wordt het allemaal steeds duidelijker.
Maar meer mensen over de grens van de waarheid trekken wordt steeds lastiger naar mijn mening. Of ga ik nu te ver offtopic???
Mwa, ze moeten met steeds meer bullshit komen om die angst en de illusie dat symptomen bestrijden iets gaat oplossen erin te houden. There's only so much bs people can take right? (zie EU-referendum).
En die angst valt volgens mij ook wel mee. Het is meer dat het leven al moeilijk genoeg is

@ COLAIUTA; is dat zeg maar bewijs dat radicale Britse jongeren het niet hebben gedaan?
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
  zondag 10 juli 2005 @ 07:14:29 #107
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28674159
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Op BBC Prime lieten ze een man aan het woord die een vriendin in 1 v/d bussen had zitte. Hij was telefonisch met haar in gesprek op het moment dat het gebeurde.

Zij was een israelische vrouw die altijd zeer bang was geweest om in Israel in een bus opgeblazen te worden. Bovendien was ze een soort van felle linkse aanhangster in Israel

creepy story. Geeft temeer weer aan dat we geen angsten moeten hebben want die angsten (bewuste denkvormen) kunnen omgezet worden tot werkelijkheid
Kortom was het "toevallig" dat die bom bij haar in die bus aanwezig was...?
Aangezien de MI6 maar ook de Mossad (helaas) soms felle linkse aanhang(st)ers uit Israël, uit de weg ruimt ?!!
(Premier Peres for example...)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tiesemans op 10-07-2005 07:19:21 (Of nie hey..) ]
  zondag 10 juli 2005 @ 10:34:02 #108
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28675305
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:35 schreef dodeca het volgende:
Steeven waarom heb je niet naar Baai geluisterd?

je begint me toch een partij angst te kweken?

Vind je dat leuk?

Welke boerelul hiero vind het diep in zijn hart leuk om angst te kweken?

nou....nou denk es goed na welke boerelul is geil op angst?

Weet je wat je nl. doet steeven? je projecteerd je eigen illusionaire angst hier ,om een paar onwetende ook daarin mee te participeren.

Steeven dat is niet erg clever van jou.

Ten eerste er waren al vele voor u ,dus kosmisch gezien, ben je veeeeeeeeel te laat, dat schiet dus geen reet op.

Ten tweede vergeet je naar je eigen angst te kijken.

ten derde zal het wel eens tijd voor je worden om nou eens achter je achter hoofd te gaan krabben over hetgeen die Baai je nou net zei!

Baai heb het over een dieper complot wat in wezen "GEEN" complot is ,dat is weer de illusie ,maar probeert jou aan te zetten tot een diepere reflexie.

Laat ik het heel simpel in boerelulle woorden zeggen:

Het onderzoeken van het hoe en wat is niet anders dan het ontdekken van een Matrix die opgebouwd is uit een illusionaire niets-heid.
. Wie zegt dat ik bang ben, ik leg alleen maar een mogelijk toekomstbeeld voor. Dat iemand een ietswat pessimistisch beeld heeft van de toekomst kan tevens ook een heel realistisch beeld zijn nl. En de enige boerenlul ben jij, volgens mij heb je te vaak gespijbeld bij je lessen Nederlands en Spelling, meneer de conclusietrekker.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 10 juli 2005 @ 11:12:15 #109
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28675915
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:34 schreef Steeven het volgende:

[..]

. Wie zegt dat ik bang ben, ik leg alleen maar een mogelijk toekomstbeeld voor. Dat iemand een ietswat pessimistisch beeld heeft van de toekomst kan tevens ook een heel realistisch beeld zijn nl. En de enige boerenlul ben jij, volgens mij heb je te vaak gespijbeld bij je lessen Nederlands en Spelling, meneer de conclusietrekker.
nou, nou gelijk op je teentjes getrapt.

we snappen dat zo'n toekomst beeld kan bestaan, maar wat Baaj meer bedoelde vlgns mij is dat de vreselijke toekomst beelden niet echt bij zullen dragen aan het los laten van angsten, wat juist nu zo belangrijk is

zondag 10 juli 2005 @ 11:17:24 #110
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28676026
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

nou, nou gelijk op je teentjes getrapt.

we snappen dat zo'n toekomst beeld kan bestaan, maar wat Baaj meer bedoelde vlgns mij is dat de vreselijke toekomst beelden niet echt bij zullen dragen aan het los laten van angsten, wat juist nu zo belangrijk is

Ik had het dan ook niet tegen Baaj. Een vreselijke (realistische) toekomst indenken heeft weinig met angst te maken. Mij zul je het OV oid niet zien vermijden, noch zal ik in spanning zitten te wachten op een knal, al is het thuis dan wel in de trein.
pi_28677655
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:17 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik had het dan ook niet tegen Baaj. Een vreselijke (realistische) toekomst indenken heeft weinig met angst te maken. Mij zul je het OV oid niet zien vermijden, noch zal ik in spanning zitten te wachten op een knal, al is het thuis dan wel in de trein.
Die knal gaat komen......... in Amsterdam.......... dat is al aangekondigd.
Ik denk zo rond het einde van het jaar, wellicht begin volgend jaar.

Vervolgens krijgt iedereen een RFID chip? .......... dan voel je je veiliger.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:50:57 #112
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28678295
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:22 schreef COLAIUTA het volgende:

[..]

Die knal gaat komen......... in Amsterdam.......... dat is al aangekondigd.
Ik denk zo rond het einde van het jaar, wellicht begin volgend jaar.

Vervolgens krijgt iedereen een RFID chip? .......... dan voel je je veiliger.
Aanslag, a la. Chip? Ehm
pi_28678714
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:50 schreef Steeven het volgende:

[..]

Aanslag, a la. Chip? Ehm
Je mist het verband, geloof ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 10 juli 2005 @ 13:15:08 #114
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28678808
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je mist het verband, geloof ik.
Ik of jij (jullie) .
pi_28678914
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:15 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik of jij (jullie) .
Ik bedoelde niet verband als in: uit de verbanddoos

Je leek dat idee van chips raar te vinden. Maar dat is, denk ik, vrij dichtbij. Men heeft het er nu al over om die dingen te gebruiken voor aanschaf van spullen. Men kan het ook willen inzetten om een soort schijn van veiligheid te wekken. Zoals de zaken er nu voorstaan met aanslagen en zo zullen er niet eens zoveel mensen tegen protesteren. Dan krijg je de Big brother maatschappij.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 10 juli 2005 @ 13:33:25 #116
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_28679247
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Was al voorspeld na 11 september. Destijds werd er een lijstje gemaakt van 3 landen die de volgende keer aan de beurt zouden kunnen komen:

1. Spanje (Madrid 11-03)
2. Engeland (Londen vandaag dus)
3. Nederland

Tja... Trek uw eigen conclusies maar..
En nu de datum nog voorspellen...

11/03/2004 --» 11-4/03+4/2004+1 = 07/07/2005 --» 07-4/07+4/2005+1 = 03/11/2006

11-03-2004 + 483 dagen = 07-07-2005
07-07-2005 + 483 dagen = 02-11-2006 (1 dag later zou het 03-11-2006 zijn)

1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh

Hmmz... vreemde verbanden.
pi_28679359
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:33 schreef DemonRage het volgende:

[..]

En nu de datum nog voorspellen...

11/03/2004 --» 11-4/03+4/2004+1 = 07/07/2005 --» 07-4/07+4/2005+1 = 03/11/2006

07-07-2005 + 483 dagen = 02-11-2006 (1 dag later zou het 03-11-2006 zijn)

1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh

Hmmz... vreemde verbanden.
1 dag verschil maar het wel precies twee jaar noemen; we nemen het niet zo nauw als het niet uitkomt he?
Calmer than you are
  zondag 10 juli 2005 @ 13:41:34 #118
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_28679460
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

1 dag verschil maar het wel precies twee jaar noemen; we nemen het niet zo nauw als het niet uitkomt he?
Zie je mij ergens de vergelijking maken 1 dag = 2 jaar?
pi_28679625
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Zie je mij ergens de vergelijking maken 1 dag = 2 jaar?
07-07-2005 + 483 dagen = 02-11-2006
(1 dag later zou het 03-11-2006 zijn)

1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh [/b]

Yup; dat zie ik je doen. Je kunt wel rekenen maar niet lezen?
Calmer than you are
  zondag 10 juli 2005 @ 14:05:58 #120
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_28680209
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

07-07-2005 + 483 dagen = 02-11-2006
(1 dag later zou het 03-11-2006 zijn)

1 dag verschil, maar wel precies 2 jaar na de moord op Theo v. Gogh [/b]

Yup; dat zie ik je doen. Je kunt wel rekenen maar niet lezen?
Of je begreep het verkeerd:

02-11-2006 is 1 dag verschil met die 03-11-2006, maar 02-11-2006 is wel precies 2 jaar na de moord op Theo v Gogh (die dus op 02-11-2004 vermoord is).

Zo bedoelde ik het dus. Dus geen 1 dag = 2 jaar vergelijking.
pi_28681193
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Uit zijn hypothese is dat hetgene wat jou het meest opvalt?
  zondag 10 juli 2005 @ 14:47:23 #122
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28681226
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet verband als in: uit de verbanddoos

Je leek dat idee van chips raar te vinden. Maar dat is, denk ik, vrij dichtbij. Men heeft het er nu al over om die dingen te gebruiken voor aanschaf van spullen. Men kan het ook willen inzetten om een soort schijn van veiligheid te wekken. Zoals de zaken er nu voorstaan met aanslagen en zo zullen er niet eens zoveel mensen tegen protesteren. Dan krijg je de Big brother maatschappij.
Oh ja . De AIVD heeft moeite om 150 mensen in de gaten te houden en lopen weken achter met werk. En dat wil jij zeggen dat er door de invoering van een chip elke inwoner in de gaten gehouden kan worden. Die shitload aan nutteloze informatie die ze daardoor binnenkrijgen werkt dat systeem alleen maar tegen .
pi_28681328
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef Steeven het volgende:

[..]

Oh ja . De AIVD heeft moeite om 150 mensen in de gaten te houden en lopen weken achter met werk. En dat wil jij zeggen dat er door de invoering van een chip elke inwoner in de gaten gehouden kan worden. Die shitload aan nutteloze informatie die ze daardoor binnenkrijgen werkt dat systeem alleen maar tegen .
You've got a point. Zou binnen het huidige systeem niet kunnen.
Maar toch opvallend dat de mossad er beduidend minder moeite mee schijnt te hebben als ik de geruchten moet geloven.
Ik kan me ook best voorstellen dat er een ander systeem intwikkeld zou kunnen worden waarbij er alleen een signaal afgaat op het moment dat iemand niet in de pas loopt.
Een soort fok! puntensysteem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 10 juli 2005 @ 14:59:48 #124
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28681496
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

You've got a point. Zou binnen het huidige systeem niet kunnen.
Maar toch opvallend dat de mossad er beduidend minder moeite mee schijnt te hebben als ik de geruchten moet geloven.
Ik kan me ook best voorstellen dat er een ander systeem intwikkeld zou kunnen worden waarbij er alleen een signaal afgaat op het moment dat iemand niet in de pas loopt.
Een soort fok! puntensysteem
Mjwa hoe de Mossad aan haar info komt is natuurlijk opmerkelijk (wellicht dat ze andere inlichtingendiensten aftappen ). Maar ja, de KGB had ook een mol in het Witte Huis .
  zondag 10 juli 2005 @ 15:27:42 #125
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28682177
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

hmmmz. persoonlijk zie ik hierin een felle israeli, een bom en een autobus en iemand die die combinatie toch weer in een slachtofferrol weet te draaien om de aanwezigheid van een isreali in een opgeblazen bus te verklaren. Netanyahu werd wel weer voor de aanslag gewaarschuwd en bleef veilig in zijn hotel zitten.Men vond het blijkbaar niet nodig de londenaren zelf te waarschuwen.

kortom er zit een onkosher luchtje aan..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_28682850
Ja het is meestal zo dat als burgers gewaarschuwd worden (Birmingham) er niets gebeurt. Birmingham-toestanden worden georganiseerd om burgers het gevoel te geven dat misdadige Blair en zijn regering om mensen geven.
Wordt er niet van tevoren gewaarschuwd dan ontspringen "hoge" heren "toevallig" (zoals Netanyahu) de dans of mijden ze vliegtuigen (11 september) maar komen er burgers om.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_28683465
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:59 schreef Steeven het volgende:

[..]

Mjwa hoe de Mossad aan haar info komt is natuurlijk opmerkelijk (wellicht dat ze andere inlichtingendiensten aftappen ). Maar ja, de KGB had ook een mol in het Witte Huis .
Mossad wist tevoren van de aanslagen in Londen ( Netanyahu gewaarschuwd )
Mossad wist tevoren van de aanslagen in New York ( hebben alle Israëlische bedrijven in het WTC geëvacueerd )

Goh........ je zou toch gaan denken........
  zondag 10 juli 2005 @ 16:21:52 #128
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28683764
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:12 schreef COLAIUTA het volgende:

[..]

Mossad wist tevoren van de aanslagen in New York ( hebben alle Israëlische bedrijven in het WTC geëvacueerd )

Het zegt nog vrij weinig eerlijk gezegd. Net als met de daders van de aanslagen. Stel je voor: De VS wil een globale oorlog tegen het terrorisme. Bepaalde belangrijke landen willen niet meewerken, dus de VS laat aanslagen plegen in die landen onder het mom van Bin Laden om zo steun te krijgen. Het kan ook zijn dat ik morgen een bom achterlaat op Amsterdam CS en wacht tot Al Qaida de aanslag opeist. Het is gewoon niet te bewijzen.
  zondag 10 juli 2005 @ 17:04:17 #129
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28684861
High alert niveau van Israelische geheime dienst toont aan dat de regering de andere kant op keek toen de terroristen toesloegen.

Paul Joseph Watson van Prison Planet schrijft vandaag:

High alert level, Israeli intelligence warnings indicate government 'looked the other way' as bombers struck

Evidence of specific plans to target transport links in major UK cities was known to the Blair government two days before the attack but was purposefully ignored while the terrorists moved in for the kill.

The northern city of Sheffield was buzzing with talk of bomb scares on buses two days before London was hit with four deadly explosions, one of which decimated a number 30 bus near Russell Square.

A number of sources in different areas of the city have confirmed to this writer that all Sheffield buses were delayed for an hour or more as they were sent back to the depot to be checked for bombs. This occured early Tuesday evening, less than 48 hours before the London attack.

Sheffield's supertram system was also affected by the bomb scare. The supertram is basically an identical system to the London Underground, but it operates on standard ground level roads.

The bomb scare was the topic of every bus and tram terminal conversation in the city center. A high police presence was also visible at many terminals in the area.

Strangely enough the local print and television media didn't cover the bomb scare at all, this in a town where a traffic accident is top story for three days running. This suggests the police passed on a directive not to report on the incident.

The BBC BBC did carry an article suggesting the bomb scare was due to a package being placed outside a government building. If this is the case then why were buses and trams that didn't even pass Bridge Street also diverted for an hour or more? And why, as many others subsequently reported, were police stopping red Subaru cars all over the city?

Although a major city, Sheffield hasn't been bombed since world war two and even bomb scares are very rare occurances. A bomb scare in Sheffield that impacts public transport less than two days before the London bombing and the blackout of the media in covering it is highly suspicious.

More so in light of the fact that intelligence sources are indicating that Israel warned the British government of attacks two days before the London bombing and also that other similar attacks had been aborted (the empty package outside the Sheffield government building?) The intelligence sources say Blair turned a blind eye to the warnings because he didn't want his visit to G8 being disrupted or call off visits by foreign dignitaries to London.

Did government officials in Sheffield and possibly other cities heed the warning that Blair chose to ignore?

The terror threat to London was downgraded a month before the bombings. Why did they lower the guard?

As we reported on Thursday, original Associated Press and Israeli radio reports Propaganda Matrix stated that Binyamin Netanyahu, the former Israeli Prime Minister received a warning before the first explosion that an attack was about to take place. He was told to stay in his hotel room and not attend an economic forum that was taking place in another hotel building adjacent to the site of the first bombing. Scotlnd Yard passed on this warning to the Israeli embassy in the knowledge that an attack was underway and yet for over an hour the British people were told that the blasts were due to an electrical fault.The Israeli government is desperately scrambling to prevent more leaks. Early on Friday they ordered all government officials Prison Planet to stop talking to Western media about any aspect of the London bombings.

Highly suspicious cirsumstances and contradictions continue to emerge in the aftermath of the bombing and this website will continue to be at the forefront of the investigation.
pi_28685749
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:45 schreef COLAIUTA het volgende:

[..]

Uit zijn hypothese is dat hetgene wat jou het meest opvalt?
Hypothese Het is een poging om getallen leuk aan elkaar te linken. Ik tel de dagen van Madrid tot London en tel hetzelfde aantal bij London op. Het zou dan leuk zijn als ik op 03-11 zou uitkomen (waarschijnlijk omdat het omgekeerde is van 11-03; ben ik blij dat London op 7-7 was) maar dat lukt niet. Hey..maar let even: het is dan wel precies 2 jaar nadat Theo is vermoord.

Op 02 november 1755 is Marie Antoinette geboren en werd in 1793 onthoofd; op 02 november 1795 en 1865 werden respectievelijk James P. Kolk en Warren G. Harding geboren, die beiden president geworden zijn van de Verenigde Staten.

Verenigde Staten? Onthoofding? En dit kostte me hooguit twee minuten maar ik wens jullie alvast veel plezier met deze ontdekking
Calmer than you are
  zondag 10 juli 2005 @ 18:06:48 #131
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28686301
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:12 schreef COLAIUTA het volgende:

[..]

Here God's beloofde land "Israël heeft (helaas) meer vijanden dan jij een ik kunnen vermoeden.
En wanneer gezegend met de hulp van Here God, kom je snel(ler) achter zaken met betrekking tot "kwade" mensen en organisaties.
Here God kent immers aller harten

[ Bericht 1% gewijzigd door Tiesemans op 10-07-2005 18:13:51 (L vergeten :)) ]
  zondag 10 juli 2005 @ 18:11:07 #132
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28686368
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:21 schreef Steeven het volgende:

[..]

Het zegt nog vrij weinig eerlijk gezegd. Net als met de daders van de aanslagen. Stel je voor: De VS wil een globale oorlog tegen het terrorisme. Bepaalde belangrijke landen willen niet meewerken, dus de VS laat aanslagen plegen in die landen onder het mom van Bin Laden om zo steun te krijgen. Het kan ook zijn dat ik morgen een bom achterlaat op Amsterdam CS en wacht tot Al Qaida de aanslag opeist. Het is gewoon niet te bewijzen.
De Amerikanen (word gespeculeerd) gebruiken smartbombs die gedropped worden door straaljagers, welk vervolgens op rijdende auto's volgeladen met terroristen worden ingestuurd,
om zo zelfmoordaanslagen te simuleren, enig verschil met "doorsnee" autobom aanslag....
Een behoorlijke krater onder de auto....en bovengemiddeld veel burgerdoden.
Het nut ? .... vals sentiment kweken .... zowel in het binnenland als erbuiten.
Kortom gebruikmakende van strategieën die zijn geoptimaliseerd ten tijde van Vietnam.
Want met een minimaal aantal werkelijke autobom aanslagen, kan het opkloppen van feiten met extra (on)waarheden in het voordeel werken met betrekking tot excuus redenen om door te gaan met een bezetting van het land van Babylon.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tiesemans op 10-07-2005 18:14:17 (Wederom een letter vergeten :P) ]
pi_28686743
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

De Amerikanen (word gespeculeerd) gebruiken smartbombs die gedropped worden door straaljagers, welk vervolgens op rijdende auto's volgeladen met terroristen worden ingestuurd,
om zo zelfmoordaanslagen te simuleren, enig verschil met "doorsnee" autobom aanslag....
Een behoorlijke krater onder de auto....en bovengemiddeld veel burgerdoden.
Het nut ? .... vals sentiment kweken .... zowel in het binnenland als erbuiten.
Clear and Present Danger is weer op TV geweest?
Calmer than you are
  zondag 10 juli 2005 @ 18:59:26 #134
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28687222
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Clear and Present Danger is weer op TV geweest?
Lingo is weer op TV geweest?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_28689486
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:59 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Lingo is weer op TV geweest?
Dat was een Heineken-reclame.
Calmer than you are
pi_28689975
Samenvatting van dit topic:

Het waren de joden
pi_28690571
We weten niet wie de plegers waren. Nu is ook de vraag of het de club van Al-Qaeda was of dat die club gewoon de schuld gegeven wordt en de aanslag gepleegd werd door een westerse instantie om de terrorismehype weer eens op te zwepen. Oud-president Mitterrand van Frankrijk b.v. gaf toestemming om een aanslag te plegen op de Rainbow Warrior. De Franse geheime dienst blies het schip op. De belangen van de oorlogs- en olie-industrie zijn groot net zoals de belangenverstrengeling. Ze zeggen wel dat ze geschokt zijn en de aanslagen erg vinden maar zouden met de handen in het haar zitten zonder terroristen. Het zijn hun beste vrienden in feite.
Amerika richtte Al-Qaeda op en niemand hoeft mij wijs te maken dat ze daar geen infiltranten meer in hebben. Is toch een tool in de internationale politiek die Amerika niet uit handen zou geven. Daarmee kan de regering Bush aanslagen voorkomen of juist bevorderen door de andere kant op te kijken en vriendjes van tevoren waarschuwen.
  zondag 10 juli 2005 @ 21:14:23 #138
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_28690853
London Underground Bombing 'Exercises' Took Place at Same Time as Real Attack click

Police hunt 'mercenary' terror gang recruited by al-Qa'ida click

blijkbaar nog meer reukjes
pi_28691036
Ja en "toevallig" was de Norad geloof ik met een oefening bezig op 11 september zodat ze minder alert waren.
pi_28693322
Ok we hebben weer genoeg geluld,jeetje mineetje wat wordt er weer oneindig afgeluld zeg.

Wat kan jet je godbeterhet schelen wie het gedaan heeft?

heb je je ooit wel eens afgevraagd wat je echt in werkelijkheid gaat doen als je dus ECHT weet wie het gedaan heeft?

Je gaat me toch niet vertellen dat je naar een of andere kosmische politie gaat hey en dan met een stupide vingertje gaat wijzen van hey polisie,polisie kick die hebben het gedaan.

Ze lachen je driehonderd miljoen keer vierkant uit in de matrix!!!!!!

nee beter is het die matrix voor de gek houden,dat komt er op neer dat je ,jezelf voor de gek houd,hetgeen elke boerelul in deze matrix doet maar die heeft het nog niet door ssssssssssssssssssssssssssssssssst niet door vertellen hoor!

Dus wat ga ik morgen doen want goddamn volgens de angstige matrix aasholes gaat er wat gebeuren daaro in het enge amsterdam.

Wel listen up ik ga morgen met een dikke vette bom in mijn tas de trein in en weet je waarom?

Omdat de kans dat er TWEE bommen aanwezig zijn in een trein wel heel erg klein is.

Moraal van het verhaal: speel met de matrix en de matrix speelt met jou.
  zondag 10 juli 2005 @ 22:41:42 #141
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28693338
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:06 schreef Tiesemans het volgende:
Here God's beloofde land "Israël heeft (helaas) meer vijanden dan jij een ik kunnen vermoeden.
En wanneer gezegend met de hulp van Here God, kom je snel(ler) achter zaken met betrekking tot "kwade" mensen en organisaties.
Here God kent immers aller harten
ohw ben je er zo één.... ben je er van op de hoogte dat de Here God het de Joden verboden heeft om het heilige land op eigen houtje, laat staan met geweld, te veroveren en dat het beloofde land slechts op vredige manier geretourneerd kan worden onder leiding van de Messias. Het zionisme is dus alles behalve gezegend..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_28693394
Ohja even een vraagje? waarom is die poes zo populair onder iemands nick?
  zondag 10 juli 2005 @ 22:57:20 #143
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28693749
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef el_hombre het volgende:
Samenvatting van dit topic:
Het waren de joden
hoe kom je daar nou bij ?
die arme stakkers doen zulke dingen toch niet..
pi_28694026
quote:
Precies,
En wisten jullie dat alle regeringen van de westerse landen geinfecteerd zijn met joden? Ook alle dingen die pakweg de laatste 50 jaar verkeerd zijn gegaan hebben wel iets te maken met joden. Ik noem 11 september, ik noem de cuba crisis en ik noem verliezen van Duitsland op het wk.
Gelukkig weten Fonkmeistah en ik de waarheid, de niet Jiddische waarheid dan. Waarheid die het goyim niet te weten mag komen. Waarheden die opgeschreven zijn door insprirerende leiders als A Hitler, Ernst Zundel en David Duke!!!!

En die 6 miljoen is ook een leugen
pi_28694071
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:44 schreef dodeca het volgende:
Ohja even een vraagje? waarom is die poes zo populair onder iemands nick?
Da's meer een vraag voor in het ouwehoertopic, Dodeca.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28694116
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Precies,
En wisten jullie dat alle regeringen van de westerse landen geinfecteerd zijn met joden? Ook alle dingen die pakweg de laatste 50 jaar verkeerd zijn gegaan hebben wel iets te maken met joden. Ik noem 11 september, ik noem de cuba crisis en ik noem verliezen van Duitsland op het wk.
Gelukkig weten Fonkmeistah en ik de waarheid, de niet Jiddische waarheid dan. Waarheid die het goyim niet te weten mag komen. Waarheden die opgeschreven zijn door insprirerende leiders als A Hitler, Ernst Zundel en David Duke!!!!

En die 6 miljoen is ook een leugen
Ik hoop dat dit puur sarcasme is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28694188
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Calmer than you are
  zondag 10 juli 2005 @ 23:13:02 #148
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28694218
Volk, eeh:

http://www.declarepeace.org.uk/captain/murder_inc/london.html

Flink wat leesvoer, maar wellicht de moeite waard.

Ik ga er morgen aan beginnen, samen met een fles whisky en een doorgeladen .50 Desert Eagle.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  maandag 11 juli 2005 @ 00:04:35 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28695774
ik vond londen een saaiere show dan 911 trouwens
had nieteens wat te eten erbij
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28696582
Wel aardig van de terroristen om niet op 6 juli of 10 juli de aanslagen te hebben gepleegd. Het was veel drukker dan op 7 juli. En ze zijn ook altijd zo lief voor politici is me opgevallen. Alleen in 1984 niet toen Thatcher en nog wat conservatieven aan een bomaanslag ontkwamen. Maar dat waren denk ik een ander soort terroristen dan die van 7 juli: echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')