abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28591070
Vanochtend werden er dus meerdere aanslagen gepleegd op het transport systeem van London. Al-Quada heeft de aanslag opgeeist. Hier een topic waar de interessante nieuwsfeitjes geplaatst kunnen worden wat kan duiden op voorkennis en of involvement van niet Al-Quada personen. Aub geen urenlange (te) speculatieve discussies gaan voeren. Als je absoluut niks met conspiracies te maken wilt hebben kun je beter "nieuws and achtergrond" gaan.

Report: Israel Was Warned Ahead of First Blast
quote:
13:30 Jul 07, '05 / 30 Sivan 5765

(IsraelNN.com) Army Radio quoting unconfirmed reliable sources reported a short time ago that Scotland Yard had intelligence warnings of the attacks a short time before they occurred.

The Israeli Embassy in London was notified in advance, resulting in Finance Minister Binyamin Netanyahu remaining in his hotel room rather than make his way to the hotel adjacent to the site of the first explosion, a Liverpool Street train station, where he was to address and economic summit.

At present, train and bus service in London have been suspended following the series of attacks. No terrorist organization has claimed responsibility at this time.

Israeli officials stress the advanced Scotland Yard warning does not in any way indicate Israel was the target in the series of apparent terror attacks.
Israel National News

Daar hebben we hem weer. Dus ik mag aannemen dat de Netanyahu en Scotland Yard in de komende uren flink onder druk gezet gaat worden door de media? Wat is de bron van Scotland Yard? Wanneer kwamen de waarschuwingen precies? Wat voor details werden er gegeven in de waarschuwing? Wie waren er nog meer gewaarschuwd? Over de 11 september aanslagen zei Netanyahu trouwens:
quote:
It's very good…Well, it's not good, but it will generate immediate sympathy for Israel. ( Sunday Herald - 02 November 2003 - http://ww1.sundayherald.com/37707 )

[ Bericht 1% gewijzigd door Merovingian. op 07-07-2005 16:17:42 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_28591200
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef Merovingian. het volgende:
...unconfirmed reliable sources...
Mooie contradictie.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:13:09 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28591204
ik zal es de tv aanzetten , wist nieteens dat er zogenaamd wat gebeurt was..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28591703
Ze wisten een korte tijd van te voren dat er iets te gebeuren stond en dit belangrijk persoon werd in veiligheid gebracht zonder al te veel commotie, iets wat lastig gaat met alle mensen in de Londonse Metro
pi_28591840
Ja maar toch opvallend dat steeds weer Israel op de hoogte is ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:37:33 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28592060
en dat het spontaan al qaeda is geweest , terwijl die organisatie nieteens meer bestaat.
pi_28592102
mja een onbekende groepering die zichzelf linkt aan Alqaida ...

http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,364121,00.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28592159
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef BaajGuardian het volgende:
en dat het spontaan al qaeda is geweest , terwijl die organisatie nieteens meer bestaat.
Het is vast de NWO geweest. .
pi_28592285
quote:
Ik zou zeggen dat dat onder 'te speculatief' valt.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_28592765
alleen spijtig dat al je posts straks weggemodereerd worden
pi_28592805
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef UncleScorp het volgende:
alleen spijtig dat al je posts straks weggemodereerd worden
Boeiend.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:57:40 #12
79638 Davidboaz
I want more.
pi_28592827
*kuch*
De aanslagen zijn nog niet opgeëist.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_28593350
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoe kom je erbij dat deze organisatie niet zou bestaan? Naar aanleiding van die BBC docu?
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:14:57 #14
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28593452
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef Davidboaz het volgende:
*kuch*
De aanslagen zijn nog niet opgeëist.
Nee, ze zijn wel ongeëist.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:16:25 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28593495
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:40 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Het is vast de NWO geweest. .
allemachtig weer zon debiel die grappig denkt te zijn en alleen maar * DOM * overkomt omdat de NWO niet een ORGANISATIE IS , maar een systeem.
pi_28593660
Jij weet er natuurlijk alles van
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_28593818
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

allemachtig weer zon debiel die grappig denkt te zijn en alleen maar OM* overkomt omdat de NWO niet een ORGANISATIE IS , maar een systeem.
mag ik nu ook schelden

NWO als organisatie gebruiken komt waarschijnelijk omdat de term NWO hier (en op veel andere sites) in zinconstructructies verkeerd gebruikt wordt zodat het lijkt of het om een organisatie zou gaan..
pi_28594055
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef T1andonly het volgende:
Ze wisten een korte tijd van te voren dat er iets te gebeuren stond en dit belangrijk persoon werd in veiligheid gebracht zonder al te veel commotie, iets wat lastig gaat met alle mensen in de Londonse Metro
pi_28594270
Volgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitten, wat ook door de meeste experts vermoed wordt. Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben. Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
Ik ben es benieuwd wat uiteindelijk de officiële versie dit keer zal worden ...
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:53:08 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28594512
denk dat hier weer veel topics over gaan komen , en veel sites.
pi_28594681
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef T1andonly het volgende:
Dat is het probleem ook niet. Scotland Yard moet zeggen wie ze op het laatste moment en tip gaf en wat de precieze inhoud was. Dan gaan we bij die tipgever aanbellen en kijken waar hij z'n info vandaan heeft en waarom hij pas op het laatste moment van de aanslag wist (en was het bericht misschien alleen voor Netanyahu bestemt?). Dat is niet alleen een onderzoek dat de politie moet doen, maar ook de media. De media hoort namelijk voor het volk te controleren wat de overheidsinstanties uitvoeren.

Als Israel van tevoren wist van deze aanslag wist is er alle reden toe voor hen om hun mond te houden. Ze hebben ook een berucht track-record als het op dit soort zaken aankomt. Hoewel het natuurlijk ook averechts kan uitpakken en dat de Engelsen terugtrekking uit Irak eisen. Maar Blair luistert waarschijnlijk toch niet in dat geval.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:07:34 #22
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28594936
Heeft iemand het aantal verstreken dagen al geteld vanaf New York en Madrid?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:13:04 #23
97955 Axioma
ik denk tegendraads mee
pi_28595108
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:07 schreef Hallulama het volgende:
Heeft iemand het aantal verstreken dagen al geteld vanaf New York en Madrid?
07- 07 (-05) bedoel je??

Misschien was het James Bond? dubble -0- 7... nah serieus, dit is niet het moment voor vergezochte conspiracy theorieen, laten we wachten tot de rook optrekt voordat we daaraan beginnen.
- Live Life Live -
Een axioma is in de wiskunde en logica sinds Euclides en Aristoteles een niet te bewijzen, maar als grondslag aanvaarde stelling; een axioma kan als zelf als bewijs voor andere stellingen dienen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:16:00 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28595189
6+6>1+2>3>trinity
pi_28595196
"In the name of God, the merciful, the compassionate, may peace be upon the cheerful one and the dauntless fighter, Prophet Muhammad, God’s peace be upon him. O nation of Islam and nation of Arabism: Rejoice for it is time to take revenge from the British Zionist Crusader Government in retaliation for the massacres Britain is committing in Iraq and Afghanistan. The heroic mujahidin have carried out a blessed raid in London. Britain is now burning with fear, terror, and panic in its northern, southern, eastern, and western quarters. We have repeatedly warned the British Government and people. We have fulfilled our promise and carried out our blessed military raid in Britain after our mujahidin exerted strenuous efforts over a long period of time to ensure the success of the raid. We continue to warn the governments of Denmark and Italy and all the Crusader governments that they will be punished in the same way if they do not withdraw their troops from Iraq and Afghanistan. He who warns is excused."
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:16:50 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28595224
ja unclescorp zon verhaaltje kan ik ook snel ff tiepen , laat staan de mossad/cia/vulmaarin
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:23:39 #27
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28595391
Sorry had ik niet mogen zeggen
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_28598259
quote:
Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
Wat was je bron, UncleSorp?

Nu.nl
quote:
Scotland Yard

Volgens een Israëlisch radiostation zou Israël donderdag door Scotland Yard, een paar uurvoor de aanslagen, zijn ingelicht om de beveiliging te verscherpen en extra waakzaam te zijn.
link

Netanyahu Changed Plans Due to Warning
quote:
JERUSALEM - British police told the Israeli Embassy in London minutes before Thursday's explosions that they had received warnings of possible terror attacks in the city, a senior Israeli official said.

Israeli Finance Minister Benjamin Netanyahu had planned to attend an economic conference in a hotel over the subway stop where one of the blasts occurred, and the warning prompted him to stay in his hotel room instead, government officials said....

Just before the blasts, Scotland Yard called the security officer at the Israeli Embassy to say they had received warnings of possible attacks, the official said. He did not say whether British police made any link to the economic conference.

The official spoke on condition of anonymity because of the nature of his position.
AP

Kan makkelijk 'the fog of war' zijn. Die Israelische bron over de radio spreekt van "een korte tijd". Helpt niet echt. Ben benieuwd naar alle details.
pi_28598572
Denk opeens aan een stel kaarten die ooit getoond werden.
Daarop zag je de Big Ben in Londen met vlammen op de achtergrond, heeft iemand daar nog een linkje van?

pi_28598680
kijk es goed in TRU
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:58:21 #31
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28598707
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:54 schreef DIGIT_ het volgende:
Denk opeens aan een stel kaarten die ooit getoond werden.
Daarop zag je de Big Ben in Londen met vlammen op de achtergrond, heeft iemand daar nog een linkje van?

Iets verder kijken
Aanslag Londen voorspeld door kaartspel
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28598816
Ja, de BBC... maar je text is NL. Waar heb je die text vandaan. OF heb je link naar BBC artikel?
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:09:26 #33
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28599089
De Franse Geheime Dienst weet veeeel meer dan iedereen denkt... (en ze zijn niet de enigen)
quote:
Volgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitten, wat ook door de meeste "experts" (lees Blair getrouwen, mede-plichtigen,) vermoed wordt.

Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben. Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.

Zojuist is bekend geworden dat premier Blair rond 13.00 uur Nederlandse tijd met een verklaring zal komen. Hij zal wel bij de G8 top blijven, en is nog niet onderweg naar Londen.
Volgens Sky News zijn legereenheden de Engelse hoofdstad binnengetrokken, om de orde en veiligheid te kunnen bewaren.

De aanslagen zijn ondertussen duidelijk merkbaar op de Europese beurzen, die enkele procenten naar beneden gestort zijn. Er wordt op dit moment opvallend veel goud ingekocht, wat een teken is dat beleggers een onzekere periode verwachten

Inmiddels is de persconferentie van premier Blair geweest. In een korte verklaring liet hij weten dat het inderdaad om terroristische aanslagen gaat, en dat zijn gedachten bij de slachtoffers en hun families zijn. Hij zal de G8-top verlaten om naar Londen af te reizen, maar de top zal wel zonder hem doorgaan.
TUURLIJK !!!!

Blair heeft ruzie met :
-Anti Globalisten
-De Fransen
-De Duitsers
-De Russen

En ineens al het gezeik rondom G8 ontmoeting opgelost want die "NEP" rebellen die zogenaamd wel ff een boodschapje gaan brengen aan die "vieze" politiek zijn "GELIJK STIL" ...
Die mensen zijn gewoon vermoord vanwege "BEWUSTE" nalatigheid van Blair en consorten...
Ze hebben enkele IRA aanslagen destijds ook niet voorkomen om zo de publieke oppinie te kunnen beinvloeden, en zo nog harder te kunnen optreden in Noord Ierland !!
En nu krijgt Mr Blair (Beest !) zn anti terrorisme politiek (met het oog op "2012") niet rond...
Wat doet deze vieze vieze huichelaar... Die nog God nog mens vreest ...
Hij blaast z'n eigen burgers op.. door Scotland yard te bevelen niks te ondernemen...
Zoals Bush dat al eens geflikt heeft... maar dan bij z'n eigen mensen .. o.a CIA...
(En toen gelijk de hele CIA top vervangen na de aanslagen omdat ze protesteerde tegen burgermoord ten behoeve van Bush politiek (lees het bos in politiek)
En dankzij de dankbare "terrorisme verslaafde" media, die door de machthebbers gecontroleerde media ja, doet gelijk het beroemde "angst pompen om de bevolking te conditioneren" opzetten om zo maximaal effect voor de huichelaars bende te bewerkstelligen :
quote:
Volgens Blair hebben alle leiders die bij de G8-top aanwezig zijn ervaring met terrorisme, en zullen ze allemaal helpen de terroristen te verslaan.
Jaja Huicelaars !!!!!!!
Jullie plannetjes worden idd toegepast....
Want niemand staat er bij stil dat de Britten misschien wel de meeste ervaringen hebben met "terrorisme" en dat ze net zo goed alles maar dan ook alles zelf geregeld kunnen hebben, met hulp van wat "franse Huurlingen" tot en met de website verklaring toe...
Verdomme stinkt dan iedereen in deze ultieme leugens....???
Waarom zou verdomme de mentaliteit van middeleeuwse koningen:
- "alles doen en laten wat ze willen" nu anno 2005, ineens zijn verdwenen ?
Wake up .. !!
De wereld is nog steeds hun achtertuin, en of je nou 1 of 2 of 3 diploma's hebt ..
Die lui poepen op iedereen die niet bij "hun" clubje hoort en niet met hun systeem meedoet.
Vandaar de Chinooks geladen met militairen en politie zodra er "een" lullig hekje word doorbroken op de G8 Top aankomt vliegen om alles en iedereen te bejagen als wilde dieren.
"Echte Terroristen" gooien een "smerige" bom.
Die plegen geen "uiterst schone" gecontroleerde "aanslagen" ,,,,,

Kortom weg met de Nederlandse media... met hun belachelijke ziekelijke bangmakerij....
IK citeer nogmaals :
quote:
Volgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitten, wat ook door de meeste experts vermoed wordt. Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben. Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
Diezelfde BBC die "gezuiverd" werd en opgevuld wet met Blair getrouwen nadat enkele anti Blair mensen binnen de BBC verklaringen hadden geplaatst dat Blair van te voren wist dat Irak geen chemische of nuke wapens had.
De Israëlische geheime dienst (beste ter wereld), welk elke dag, meerdere aanslagen op Joodse kolonisten weet te voorkomen, wist iets en Schotland yard liegt dat ze barsten, en het moet van Blair....
Want net als met de vorige Spaanse Premier wist ook Blair genoeg en moest en zal het vooral doorgaan.
Zoals Roosevelt Pearl Harbor moedwillig heeft laten vernietigen om zo Oorlog te kunnen voeren.
(Notabene een tot zinken gebrachte Nederlandse Onderzeeboot, (door amerikanen geflikt) heeft nog gemeld dat er een enorme aanvalsfloot afkwam op Pearl Harbor.

Iemand die dus niet in de gaten heeft dat er opvallende gelijkenissen zijn tussen de aanslagen in London en Madrid en de geschiedenis opzich, heeft duidelijk geen kaas gegeten van z'n geschiedenis lessen, of dit nou op middelbaar of hoger niveau is...
(Bijde London en Madrid, zaten trouwens ook in de race om Olympische spelen....)
En Parijs (de verliezers, al weken lang) ..... Die lachen in hun vuistje...
Misschien krijgen die nou alsnog de spelen " .. OUI OUI

[ Bericht 0% gewijzigd door Tiesemans op 07-07-2005 23:03:47 ]
pi_28599290
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:45 schreef Merovingian. het volgende:
Wat was je bron, UncleSorp?
Staat momenteel nog gewoon op de Fok ... http://frontpage.fok.nl/ (de Londen-special)
Het staat onder update 12.54uur ...
pi_28599346
ow thx. ik kijk nooit op fok nieuws.

edit
gaar. Die zullen het wel van tv getrokken hebben ofzo. Geen link.
pi_28599392
Totally with you Tiesemans
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_28599413
Ow nu ik die post van Merovingian herlees is er serieuse onduidelijkheid over wie wie verwittigd heeft, en wanneer ...
Ik ben tussen de middag op mijn werk boven naar het belgisch tv-journaal gaan kijken, en daar zeiden ze duidelijk dat de Israelis kort voor de aanslag ScotlandYard verwittigd hadden, en de geplande Israeli-bijeenkomst ging niet door want de topman was ook verwittigd en kwam dus niet buiten.
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:20:59 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28599439
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef Tiesemans het volgende:
De Franse Geheime Dienst weet veeeel meer dan iedereen denkt... (en ze zijn niet de enigen)
[..]

TUURLIJK !!!!

Blair heeft ruzie met :
Blair heeft net zoals de rest van de westerse wereld ruzie met moslim extremisten. Dat wil niet zeggen dat alle moslims slecht zijn maar denk dat het tijd is om maatregegelen te nemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:21:57 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28599458
Grappige is dat met onze moderne wapens het terrorisme binnen zeven minuten is op te lossen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_28599591
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:21 schreef Megumi het volgende:
Grappige is dat met onze moderne wapens het terrorisme binnen zeven minuten is op te lossen.
Hoe dan?
pi_28599610
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:19 schreef UncleScorp het volgende:
Ow nu ik die post van Merovingian herlees is er serieuse onduidelijkheid over wie wie verwittigd heeft, en wanneer ...
Ik ben tussen de middag op mijn werk boven naar het belgisch tv-journaal gaan kijken, en daar zeiden ze duidelijk dat de Israelis kort voor de aanslag ScotlandYard verwittigd hadden, en de geplande Israeli-bijeenkomst ging niet door want de topman was ook verwittigd en kwam dus niet buiten.
En wat de media zeggen is altijd waar (zeg je zelf altijd).
pi_28599632
id, je trekt ze gewoon terug.
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:31:04 #43
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28599770
Over de 11 september aanslagen zei Netanyahu trouwens:
quote:
It's very good…Well, it's not good, but it will generate immediate sympathy for Israel. ( Sunday Herald - 02 November 2003 - http://ww1.sundayherald.com/37707 )

Sorry, offtopic, k lees dit nu pas, maar wat voor vieze vuile gore kutegohufter ben je als je zoiets zegt!?!?!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_28599914
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef Merovingian. het volgende:
id, je trekt ze gewoon terug.
Wat?
pi_28600322
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef Wombcat het volgende:
En wat de media zeggen is altijd waar (zeg je zelf altijd).
Ik poste niet met die bedoeling ...
Merovingian probeert er een informatie-topic van te maken. En omdat vooral de eerste berichtgeving belangrijk is, post ik gewoon wat ik gelezen en gehoord heb.
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:46:59 #46
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28600445
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Over de 11 september aanslagen zei Netanyahu trouwens:
[..]

Sorry, offtopic, k lees dit nu pas, maar wat voor vieze vuile gore kutegohufter ben je als je zoiets zegt!?!?!
quote:
After the attacks on New York and Washington, the former Israeli Prime Minister, Benjamin Netanyahu, was asked what the terrorist strikes would mean for US-Israeli relations. He said: “It’s very good.” Then he corrected himself, adding: “Well, it’s not good, but it will generate immediate sympathy [for Israel from Americans].”
Die Netanyahu is een Jood met het bloed in zich van een voorvader die de Heere Jezus Christus, mede heeft gekruizigd.
Tijdens zijn bewind is Israël in de afgrond gestort....
En zelfs vandaag de dag is deze man nog bezig om de staat Israël in de problemen te brengen onder het mom van politiek..
Peres was een Jood wiens hart lag bij Heere Jezus Christus... (en die hebben "ze" vermoord) omdat Hij erkende dat Israël vrede boven agressie diende te kiezen omdat Israël door Here God beschermd word en niet het leger* (Netanyahu's speeltje) ....
Of je me geloofd of niet ... n.p Ik weet het zeker.
Vergeet nooit dat Israël zowel goede als kwade Joden kent.
En dit type (ongelovige !!) Jood zoals Netanyahu is mede een gevaar voor de wereld.
Ik houd van Israël .. Ik houd van het Joodse Volk ... ze zijn door Here God uitverkoren vanaf het begin aan, doch ze zullen als één geoordeeld worden, of ik het nou wil of niet.
Waarintegen dankzij de Heere Jezus Christus, de heidenen op de persoon worden geoordeeld (zoals ik dus)... en individueele Joodse mensen word het oordeel ook niet aangerekend als zij in de belofte van Jezus geloven.
Maar er lopen helaas (toch ook) echt hufters rond daar,... mannen die antichrist zijn, in hart en nieren, en Het beloofde land aan Satan en z'n systeem (illuminati) willen verkopen.
Doch deze zullen voorzeker hun oordeel niet ontlopen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:49:08 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28600544
deze dag is net zo interresant als ren and stimpy kijken btw
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:51:39 #48
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28600669
Was al voorspeld na 11 september. Destijds werd er een lijstje gemaakt van 3 landen die de volgende keer aan de beurt zouden kunnen komen:

1. Spanje (Madrid 11-03)
2. Engeland (Londen vandaag dus)
3. Nederland

Tja... Trek uw eigen conclusies maar..
pi_28600703
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:46 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Doch deze zullen voorzeker hun oordeel niet ontlopen.
Dat weet je ook zeker?
pi_28600838
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik poste niet met die bedoeling ...
Merovingian probeert er een informatie-topic van te maken. En omdat vooral de eerste berichtgeving belangrijk is, post ik gewoon wat ik gelezen en gehoord heb.
OK.
Maar dan postte je dus wel selectief (mag best hoor, daar niet van, maar als je er echt een informatietopic van wilt maken moet je wel wat volledig zijn. Aan de andere kant is dat weer volledig onmogelijk om te doen).
pi_28600987
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef Wombcat het volgende:
OK.
Maar dan postte je dus wel selectief (mag best hoor, daar niet van, maar als je er echt een informatietopic van wilt maken moet je wel wat volledig zijn. Aan de andere kant is dat weer volledig onmogelijk om te doen).
wotever
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:01:54 #52
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28601087
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef Sebastral het volgende:

[..]

Dat weet je ook zeker?
Dat geloof ik ja....

Of dit tot enige geruststelling zal zijn voor je.. ..... das een tweede
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:03:11 #53
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28601141
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
3. Nederland

* oordopjes indoet
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_28601162
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Was al voorspeld na 11 september. Destijds werd er een lijstje gemaakt van 3 landen die de volgende keer aan de beurt zouden kunnen komen:

1. Spanje (Madrid 11-03)
2. Engeland (Londen vandaag dus)
3. Nederland

Vakmensen die terrorisme-experts
pi_28601601
Puur ter informatie wederom ...

Belgische krant Het Laatste Nieuws 07/07/05 13u53 :

Netanyahu plande meeting in buurt van aanslagen

De Israëlische minister van Financiën Benjamin Netanyahu zou donderdag normaal gezien deelgenomen hebben aan een bijeenkomst van investeerders in het centrum van Londen, nabij een van de stations waar donderdagochtend een explosie heeft plaatsgevonden. Dat liet een van zijn naaste medewerkers weten op de Israëlische openbare radio.

"De minister moest echter, op vraag van de Britse veiligheidsdiensten, in zijn hotel blijven", aldus Oren Helman. Scotland Yard ontkent door Israël te zijn gewaarschuwd enkele minuten voor de aanslagen, aldus SkyNews. Nog volgens de zender heeft een zelfmoordenaar een van de zes aanslagen in Londen gepleegd. Hij zou samen met de bus de lucht zijn ingevlogen.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_93812.html
pi_28601936
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:01 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Dat geloof ik ja....

Of dit tot enige geruststelling zal zijn voor je.. ..... das een tweede
Das een tweede idd

Waar is die miljonair gebleven trouwens, die de waarheid van 9/11 boven wou krijgen. Hij zou zelfs naar nederland komen dacht ik. Poster-tip;
quote:
Real news is what is censored, everything else is advertising.
pi_28604406
Israel not warned about blasts - foreign minister
quote:
07/07/2005 - 12:37:23

Israel was not warned about possible terror attacks in London before at least six blasts ripped through the city, Foreign Minister Silvan Shalom said today.

A Foreign Ministry official had said earlier that British police warned the Israeli Embassy in London of possible terror attacks minutes before the first explosion.

“There was no early information about terrorist attacks,” Shalom told Israel Army Radio. “After the first explosion an order was given that no one move until things become clear.”
Ireland-online

Was wel te verwachten. In ieder geval, alle originele bronnen komen van Israeliërs. In het eerst geposte bericht hier wordt ook nog gesproken van "Israeli officials stress the advanced Scotland Yard warning does not in any way indicate Israel was the target in the series of apparent terror attacks."

En waar komt dat Nu.nl bericht vandaan dat verhaald over enkele uren? Iig, tenzij er een reporter alles tot in detail nagaat zal dit verder niet boeiend zijn.
pi_28605496
Is het trouwens niemand opgevallen dat Blair's uitspraak van G8 bijna hetzelfde is als de arabische uitspraak van Jihad.
Ik bespeurde wat verwarring bij mezelf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 23:00:06 #59
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28605996
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef nokwanda het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat Blair's uitspraak van G8 bijna hetzelfde is als de arabische uitspraak van Jihad.
Ik bespeurde wat verwarring bij mezelf
lol

Dat had ik ook al eens tijdens een Duitse synchroonvertaling van een speech van Bush.

Maar goed, de melding dat men van tevoren op de hoogte was is alweer begraven door de media begrijp ik. Gelukkig maar. De mensen zouden alleen maar verward raken.
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:06:30 #60
93744 Finder_elf_towns
pi_28606280
Dat de Mossad het eerder wist dan alle anderen is zo gek nog niet. Het is de beste inlichtingendienst op deze aardbol. Als de Mossad dat niet was bestond Israël niet meer.
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:10:40 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28606456
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat de Mossad het eerder wist dan alle anderen is zo gek nog niet. Het is de beste inlichtingendienst op deze aardbol. Als de Mossad dat niet was bestond Israël niet meer.
En de mossad maakt gebruik van de juiste methoden en manieren om aan info te komen. Alleen jammer dat de regering daar onjuist gebruik van maakt.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 00:04:30 #62
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28609140
FROM DAVID ICKE FOR NEWSLETTER SUBSCRIBERS

BREAKING NEWS, JULY 7TH 2005 .... TERROR ATTACKS ON LONDON - BUT BY WHOM? THOSE THE GOVERNMENTS AND MEDIA WILL BLAME ... OR THE SHADOWY FORCES CONTROLLING THOSE GOVERNMENTS AND MEDIA THAT HAVE EVERYTHING TO GAIN FROM WHAT HAS HAPPENED TODAY?

====================================================

THE WORST ACTOR IN POLITICS?

Today we have been subjected to the puke-making sight of Tony Blair faking emotion as only he can in his endless ´statements´ about the London bombings. The rehearsed pauses, the pathetic looks to the side. just as he did with the death of Diana, the promises to Afghanistan that he would not abandon them after the invasion [as he has], and when he said how hard he had tried to avoid a war with Iraq that he knew had been agreed years earlier.

BUT KNOW THIS FAKE-EMOTION MAN. WE KNOW THAT YOU KNOW WHO WAS BEHIND THE LONDON BOMBINGS, JUST AS WE KNOW THAT BUSH KNEW WHO WAS RESPONSIBLE FOR 9/11.

THE TRUTH IS MOVING FASTER THAN YOU ARE, MR. BLAIR, AND THE DAY IS COMING WHEN IT WILL LOOK YOU IN THE EYE.

====================================================

SO PREDICTABLE ....

As I have said in the books and have said so many times in the last few months, another terror attack was inevitable with London very high on the list.

There is an agenda to create an Orwellian global fascist state and with the blatant lies over Iraq exposed and the nightmare continuing daily in Iraq itself, the manipulators were losing momentum in the face of growing public skepticism.

Blair is now famous for his lies and genetic inability to tell the truth about anything. Bush is losing public support in America as the people also begin to understand the scale on which they have been misled.

Yet these two liars are front men for an agenda to impose a fascist police state that involves invading many more countries. How could they do that given their disolving credibility ... unless ...

It was obvious that their masters would do what they always do in these situations - create a problem so they can offer the solution. They did it with 9/11, the Madrid bombing and now in London.

And it will not be the last because these guys are simply insane and, like cornered rats, they will do anything they believe to be necessary to implement their plans - no matter what that may mean in death and suffering.

THE BACKGROUND TO IT ALL CAN BE FOUND IN TALES FROM THE TIME LOOP

Klik hier voor meer info
pi_28610183
die gast kan idd echt totaal niet liegen!
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 00:28:54 #64
93744 Finder_elf_towns
pi_28610241
David -reptillians are taking over the world- Icke
pi_28610849
ja, die meneer is heel er...'speciaal'. maar toch moet ik hem vaak wel gelijk geven. als je kijkt naar het voordeel dat Bush en consorten mogelijk met deze aanslag binnen halen: G8 wordt geschrapt. geen geld voor arme mensjes in Afrika, maar wel voor meer oorlog tegen 'terrorisme'. en er is al een hele tijd wat te doen geweest in Great-Britian over het aanstormende identificatie-plicht (terwijl hier in Nederland iedereen met een glimlach op diens gezicht er mee in stemde) en tja, dat gaat er nu sowiezo komen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:00:11 #66
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_28611334
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:44 schreef NgInE het volgende:
ja, die meneer is heel er...'speciaal'. maar toch moet ik hem vaak wel gelijk geven. als je kijkt naar het voordeel dat Bush en consorten mogelijk met deze aanslag binnen halen: G8 wordt geschrapt. geen geld voor arme mensjes in Afrika, maar wel voor meer oorlog tegen 'terrorisme'. en er is al een hele tijd wat te doen geweest in Great-Britian over het aanstormende identificatie-plicht (terwijl hier in Nederland iedereen met een glimlach op diens gezicht er mee in stemde) en tja, dat gaat er nu sowiezo komen.
Die G8 wordt echt niet geschrapt hoor.

En denk maar niet dat het geld naar die arme lieve kindertjes zal gaan. (misschien deels als controle middel en zoethoudertje) Dat geld is er om controle te krijgen over dat gebied aangezien over niet al teveel jaar de shit de fan gaat raken wanneer blijkt dat er niet genoeg olie is om aan de vraag te kunnen voldoen en deze olie uit West Afrika en het Midden Oosten zal moeten komen. Terwijl het westen alle olie wegkaapt uit deze landen gaan al die mensen zich nog eens achter de oren krabben wanneer de olieschaarste ervoor zorgt dat ze niet genoeg eten kunnen verbouwen en de voedsel hulp uit het westen ook niet meer volgehouden kan worden ter compensatie voor alle natuurlijke grondstoffen die we daarvandaan halen. Dit kan alleen gehandhaafd blijven wanneer het westen de controle kan houden over de landen en leiders aldaar, die op haar beurt de bevolking in bedwang houden.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_28612408
Spijt me voor de mensen die gister gevallen zijn.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 02:00:10 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28612438
ik heb de tv nu op nederland 3 , en daar is altijd Radio op , welke weet ik even zo niet.
daar was net dat je kon bellen met wat je wilde zeggen over de (doet vingers overelkaar) aanslagen (doet vingers weer normaal) en er belde iemand die echt heel duidelijk zei dat hij de ..eh , laten we midden oosten kant , het niet kwalijk nam aangezien de CIA en rest amerika MOORDEN en TERRORISERING van de midden oosten landen , er was dus ook een CIA directeur die zelf opeens toevallig dood was nadat hij in een gigantische rechtzaak moest tekenen (getuigen) over deze moorden en terrorisering in het middenoosten , maw vermoord ja.
officieel rapport : van een trapje gevallen
juist.

tv radio is soms best even verhelderend.
(volgens mij NOS radio btw)
pi_28613986
Nog 'n paar artikels ...

Explosions In London
Who Stands To Gain? Israel Warned, Cover-up In Progress
http://www.infowars.com/a(...)ombing_who_gains.htm

Cui bono? Stupidity Versus Logic in the Latest “Terror” Attack
http://www.opednews.com/a(...)bono__stupidity_.htm

What's Behind the London Attacks?
http://www.thesimon.com/m(...)_london_attacks.html
  vrijdag 8 juli 2005 @ 07:27:50 #70
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28614053
Baaj, de meeste radio uitzendingen zijn online terug te vinden via www.omroep.nl, misschien kun je eens proberen uit te vogelen of die uitzending daar ook staat en zo ja waar precies?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 08:08:56 #71
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_28614210
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 07:03 schreef UncleScorp het volgende:

Cui bono? Stupidity Versus Logic in the Latest “Terror” Attack
http://www.opednews.com/a(...)bono__stupidity_.htm

What's Behind the London Attacks?
http://www.thesimon.com/m(...)_london_attacks.html
Goede stukjes!

Ik vraag me af waarom de eerste berichten spraken over een 'power surge' (nogal vreemd als er verschillende bommen afgegaan zijn en er een bus zonder dak in de straat staan) en waarom er in de eerste uren sowieso zoveel onduidelijkheid was over wat, waar gebeurd was.
pi_28614228
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:00 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Die G8 wordt echt niet geschrapt hoor.

En denk maar niet dat het geld naar die arme lieve kindertjes zal gaan. (misschien deels als controle middel en zoethoudertje) Dat geld is er om controle te krijgen over dat gebied aangezien over niet al teveel jaar de shit de fan gaat raken wanneer blijkt dat er niet genoeg olie is om aan de vraag te kunnen voldoen en deze olie uit West Afrika en het Midden Oosten zal moeten komen. Terwijl het westen alle olie wegkaapt uit deze landen gaan al die mensen zich nog eens achter de oren krabben wanneer de olieschaarste ervoor zorgt dat ze niet genoeg eten kunnen verbouwen en de voedsel hulp uit het westen ook niet meer volgehouden kan worden ter compensatie voor alle natuurlijke grondstoffen die we daarvandaan halen. Dit kan alleen gehandhaafd blijven wanneer het westen de controle kan houden over de landen en leiders aldaar, die op haar beurt de bevolking in bedwang houden.
Juist @Open.

Zie de daar reeds geinstalleerde regeringen. Inclusied de openlijke olieroof die al begonnen is in Tsjaad en Guinee Bissau waar door de VS zelf regeringen zijn neergezet die ervoor zorgen dat de bevolking hun bek wel dicht zal houden onder het motto dat ze er zelf economisch beter van zullen worden. Niet natuurlijk.... de regering en de vs worden er beter van. En dat gaat al zo sinds de jaren 60 toen de onafhankelijkheid van veel landen werd uitgeroepen.
Enig idee hoeveel leiders er zijn omgelegd die het anders wilde?

Controle is het woord.

Net als wat er nu gebeurd is in Londen. opeens roept iedereen om bescherming want men voelt zich onveilig. Prachtige vrijbrief, toch, om controle te nemen over werkelijk alle mensen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:28:57 #73
106431 sigvard
Fly me to the moon and...
pi_28614339
Okee, er was dus al een 7-7-7 topic: 7-7-7

Eerder schreef ik in deze post dus:
quote:
Weet niet of dit helemaal on topic is hier, maar dit is het enige London-aanslagen topic in truth, dus...

Er wordt zoals vaak bij dit soort gebeurtenissen gespeculeerd over de betekenis van de datum waarop het gebeurt. In dit geval dus 7-7-2005. Oftewel 2x een '7' in datum. Nu ben ik geen numeroloog, maar het viel me op dat het er eigenlijk 3 zijn:

2005 -> 2+0+0+5 = 7

dus 7-7-7.

Maar of en wat het zou kunnen betekenen is een tweede, wat ik zo even niet zou weten te bedenken.
Hetgeen dus een beetje overbodig blijkt. Sorry!

[ Bericht 22% gewijzigd door sigvard op 08-07-2005 08:45:30 ]
...let me play among the stars...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:29:58 #74
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28614346
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:44 schreef NgInE het volgende:
control over de world is inderdaad het motto. Moet eerlijk zeggen dat het me verbaast hoeveel mensen dit nu al doorzien.

London aanslagen zijn voor een groot deel ook een afleidingsmanoevre om de postivie besluitwn van de G8 weer af te toppen en ons juist meer geld te laten geven aan die belachelijke war on terror.

zo houden wij dus minder geld en animo over om te helpen daar waar het echt nodig is.

Slimme gasten die Bush & Blair = BB = Big Brother?
pi_28614437
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef sigvard het volgende:
Weet niet of dit helemaal on topic is hier, maar dit is het enige London-aanslagen topic in truth, dus...

Er wordt zoals vaak bij dit soort gebeurtenissen gespeculeerd over de betekenis van de datum waarop het gebeurt. In dit geval dus 7-7-2005. Oftewel 2x een '7' in datum. Nu ben ik geen numeroloog, maar het viel me op dat het er eigenlijk 3 zijn:

2005 -> 2+0+0+5 = 7

dus 7-7-7.

Maar of en wat het zou kunnen betekenen is een tweede, wat ik zo even niet zou weten te bedenken.
voor de aanslagen was er al net een 777 topic geopend.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:47:01 #76
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28614523
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Goede stukjes!

Ik vraag me af waarom de eerste berichten spraken over een 'power surge' (nogal vreemd als er verschillende bommen afgegaan zijn en er een bus zonder dak in de straat staan) en waarom er in de eerste uren sowieso zoveel onduidelijkheid was over wat, waar gebeurd was.
Die bus ontplofte pas toen de bommen in de metro al waren afgegaan, toen werd ook pas duidelijk dat het om een aanslag ging.
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:48:46 #77
106431 sigvard
Fly me to the moon and...
pi_28614544
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

voor de aanslagen was er al net een 777 topic geopend.
Ah, nogal een spuit-11 actie van me dus, had 't andere topic nog niet gezien omdat ik via de active topics lijst navigeerde.
Heb de post hierboven maar even aangepast.
Bedankt .
...let me play among the stars...
pi_28614576
Over de "ernst" van de aanslag kan ook gediscussieerd worden.
Je kan niet zeggen dat het "serieuse" bommen waren ... met alle respect voor de slachtoffers natuurlijk ... ik wil dit zeker niet in het belachelijke trekken.
Maar het aantal slachtoffers was (wederom) redelijk laag, als je bedenkt dat er minstens 4 bommen afgegaan zijn in het openbaar vervoer tijdens de ochtendspits ...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:51:08 #79
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_28614584
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb de tv nu op nederland 3 , en daar is altijd Radio op , welke weet ik even zo niet.
daar was net dat je kon bellen met wat je wilde zeggen over de (doet vingers overelkaar) aanslagen (doet vingers weer normaal) en er belde iemand die echt heel duidelijk zei dat hij de ..eh , laten we midden oosten kant , het niet kwalijk nam aangezien de CIA en rest amerika MOORDEN en TERRORISERING van de midden oosten landen , er was dus ook een CIA directeur die zelf opeens toevallig dood was nadat hij in een gigantische rechtzaak moest tekenen (getuigen) over deze moorden en terrorisering in het middenoosten , maw vermoord ja.
officieel rapport : van een trapje gevallen
juist.

tv radio is soms best even verhelderend.
(volgens mij NOS radio btw)
William Casey
William Casey was CIA Director during the Reagan/Bush Administration. He died 2 days before he was to testify about his and others' involvement in the Iran/Contra scandal.

Bron: http://bushbodycount.com/voices/thelist.php?catid=24&blogid=4

Hij was geloof ik gestorven aan een hartaanval...

Een goede documentaire over de Iran Contra affaire en CIA covert-ops is deze:
What I've Learned About US Foreign Policy: The War Against The Third World.wmv

Hier nog een nieuwsuitzending en een clip van Garry Webb:

News special that examines the connections between the CIA and the Contras. Features Ricky Ross, Cele Castillo, John Kerry and Gary Webb.
NBC Dateline - CIA drug trafficking - Contra connection.mov

A tribute to the Pulitzer prize-winning reporter who broke the story of the CIA's involvement in the importation of cocaine into the US. Webb died in December 2004 from self-inflicted gunshots to the head.
Gary Webb - In his own words.mov
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_28615500
for what it's worth ...

07/07 Moslimraad veroordeelt aanslagen Londen

De moslimraad, het representatieve orgaan van de moslims in België, veroordeelt "ten stelligste de vreselijke daad en meent dat niets een dergelijke barbaarsheid waarbij onschuldige slachtoffers vallen kan rechtvaardigen".
"Wij herhalen met aandrang dat niets in de islam dergelijk geweld, dat mensenlevens kost, rechtvaardigt. Als moslims willen wij er opnieuw op wijzen dat de islam een aanval op onschuldigen beschouwt als de meest afschuwelijke misdaad", aldus de voorzitter van de moslimraad in een persbericht.

De moslimraad biedt de bedroefde families van de slachtoffers, de Britse regering en het Britse volk haar innige deelneming aan en roept de moslims in Groot-Brittannië en Europa op om hun solidariteit te tonen aan hun medeburgers in de diversiteit van hun geloofsovertuigingen en om van hun kant te handelen opdat de vrede, de samenhorigheid en het broederschap, die onze maatschappijen het meest nodig hebben, zou worden behouden.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)6-A427-717FBDA6E99B}
pi_28619030
Police look to closed-circuit TV
Surveillance cameras may yield clues to London bombings
LONDON, England (AP) -- Almost everywhere Londoners go in public, chances are they're being tracked by cameras.

London's train stations are monitored by 1,800 cameras, and there are more than 6,000 watching the capital's Underground subway network. Cameras also have been installed on some London buses.
On top of that, more and more people carry pocket-size digital cameras and camera phones, and some footage from such sources, inside subway cars, had already found its way to British TV by afternoon.
Police will have full access to all footage taken of the London subway system and the bus network, as well as images from cameras mounted around the entrances to stations and at bus stops, authorities said Thursday.
An estimated 4.2 million cameras -- largely concentrated in London and other major cities -- observe Britons as they go about their daily business, whether they're waiting for a bus, riding a train, lining up at a bank or parking a car in a public garage.
The phalanx of security cameras has earned Britain a reputation as a world leader of surveillance, and has led to criticism that the constant monitoring takes the Orwellian concept of "Big Brother" to an extreme.It's widely estimated that the average Briton is caught on various cameras up to 300 times on a normal day.

Volledige txt : http://edition.cnn.com/20(...)llance.ap/index.html
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:00:43 #82
89763 spiritual
The ultimate style
pi_28627081
Door zo'n aanslag wordt ik alleen maar bewuster van de waarheid. Ik kan niet anders dan hopen dat er net zo'n lijst met fouten uitkomt als bij het WTC op 911. Fouten die bewijzen dat alles op leugens berust....

Wat ik wel klote vind, is dat om me heen de angst voor terrorisme toeneemt en daarbij ook de bereidheid voor meer macht bij de overheid in het inleveren van vrijheid. De mensen die geloven in de media creeeren meer angst, voor de andere wordt het allemaal steeds duidelijker.
Maar meer mensen over de grens van de waarheid trekken wordt steeds lastiger naar mijn mening. Of ga ik nu te ver offtopic???

edit > nog even mijn respect voor de engelsen die HEEL koelbloedig met het incident omgaan en zich 'niet laten kisten'door wat er is gebeurd!!!
pi_28627297
Investigative Report: “Odd” Financial Activity Preceded UK Bombing
quote:
By Douglas J. Hagmann, Director

8 July 2005; 5:30 AM ET: Just a few short hours before the first explosion ripped through London, there was a significant sell-off or “selling short” of the British Pound in the financial market. This activity took place absent of any economic news or other known market-driven factors that would sufficiently explain the sell off. This activity also occurred without the normal corresponding pricing action in the other major currency pairs. In summary, a large amount of GBP was sold to liquidate a “long position” and secure profits, or to take a “short position” to profit from an anticipated drop in the value of the British Pound. In either case, the market activity warrants further investigation.

Many thanks to an alert subscriber to the HQ INTEL-ALERT for his expert analysis which served as the basis for this report.
North-East Intelligence Network

C2C interview waarin Hagmann dit kort voorzichtig bespreekt (en ook, voorzichtig, 9/11 aanhaalt):

Luister interview extract
download interview extract (als dit werkt)

Hagmann zegt dat hij ook denkt dat er ergens "also an oppertunistic component is to all of this". Wat ik me altijd afvraag is dat wanneer we met alleen een "rogue" of "oppertunistic" component te maken hebben, niemand dit durft aan te raken. Het is natuurlijk volkomen logisch dat hij het voorzichtig brengt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Merovingian. op 08-07-2005 16:15:09 ]
pi_28630434
PM's office: Bombings not Israel's story
quote:
The Prime Minister's Office instructed Israeli officials not to give interviews to the foreign media Thursday on the London bombings.

After 9/11, Israel made some effort on international TV to impress upon the world that global terror and terror against Israelis were a common cause. On Thursday, Foreign Minister Silvan Shalom and Finance Minister Binyamin Netanhayu conveyed similar messages, but only to the Hebrew-language media. [Typisch radicaal-zionistisch gehuil over de weerstand die hun eigen ondrukkingen ondervindt]

The source [also] indicated that part of the reason for such circumspection stemmed from the high level of "speculation" concerning the attacks. He specifically referred to a report that came out soon after Thursday's bombings that Israel had received advance warning of the attacks, pointing to the "danger that this kind of report can bring to Israel."

The Foreign Ministry, and Israeli embassy officials at the highest levels, totally rejected the report.
Jerusalem Post

Wat ook de reden, niemand kan iig zijn mond meer voorbij praten.
pi_28630869
Uit dat artikel:
quote:
What one source did note, however, was that Finance Minister Binyamin Netanyahu received a call from British police soon after the first explosion, but before the full extent of the attacks was known, because it had occurred by the site of a conference at which he was to speak and for which he was about to depart. After the call from the police to his security staff, Netanyahu stayed put.
Als 'ie na de eerste explosies dat te horen krijgt, vind ik het niet zo vreemd dat 'ie de conferentie afblaast.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:04:05 #86
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28631113
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef Merovingian. het volgende:
Investigative Report: “Odd” Financial Activity Preceded UK Bombing
[..]

North-East Intelligence Network

C2C interview waarin Hagmann dit kort voorzichtig bespreekt (en ook, voorzichtig, 9/11 aanhaalt):

Luister interview extract
download interview extract (als dit werkt)

Hagmann zegt dat hij ook denkt dat er ergens "also an oppertunistic component is to all of this". Wat ik me altijd afvraag is dat wanneer we met alleen een "rogue" of "oppertunistic" component te maken hebben, niemand dit durft aan te raken. Het is natuurlijk volkomen logisch dat hij het voorzichtig brengt.
Ik vraag me ook af of we het willen/moeten aanraken.... Is het niet beter dat, als men zich hier steeds meer van bewust wordt, je de macht, verkregen uit het 'oppurtunistische' component, ontkracht?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:08:08 #87
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28631194
An estimated 4.2 million cameras -- largely concentrated in London and other major cities -- observe Britons as they go about their daily business, whether they're waiting for a bus, riding a train, lining up at a bank or parking a car in a public garage.

The phalanx of security cameras has earned Britain a reputation as a world leader of surveillance, and has led to criticism that the constant monitoring takes the Orwellian concept of "Big Brother" to an extreme.It's widely estimated that the average Briton is caught on various cameras up to 300 times on a normal day.

GOOD LORD!!!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:10:47 #88
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_28631263
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Uit dat artikel:
[..]

Als 'ie na de eerste explosies dat te horen krijgt, vind ik het niet zo vreemd dat 'ie de conferentie afblaast.
jah, dat begrijp ik dan ook wel
pi_28635812
Israel Warned United Kingdom About Possible Attacks
quote:
There has been massive confusion over a denial made by the Israelis that the Scotland Yard had warned the Israeli Embassy in London of possible terrorist attacks “minutes before” the first bomb went off July 7. Israel warned London of the attacks a “couple of days ago,” but British authorities failed to respond accordingly to deter the attacks, according to an unconfirmed rumor circulating in intelligence circles. While Israel is keeping quiet for the time-being, British Prime Minister Tony Blair soon will be facing the heat for his failure to take action.
Hele verhaal van Stratfor Consulting Intelligence Agency

Eerst hadden we minuten, toen hadden we uren, toen hadden we voorkennis op de financiële markten, toen hadden we dagen, en nu hebben we een zwijgend Israël. Beetje jammer. Wat was de inhoud van deze waarschuwingen?
pi_28637734
Tsss, er is altijd wel een of andere "niet nader bekend te maken bron" die "zeer betrouwbaar is".

Die waarschuwing, wanneer is die dan exact gegeven? De eerste explosie heeft zo rond tien voor negen plaatsgevonden. In Engeland begint de normale werkdag, net als hier ook gewoon om 9 uur. Hoogst waarschijnlijk zou die israeli vergadering dus ook om 9 uur aanvangen. Het best zijn dat vlak na de eerste bom en nog voor de andere de israelis zijn gewaarschuwd. Dat is op zich niet vreemd, ze zijn al jaren doelwit van extremistische joden en moslims.
pi_28638017
De protocollen wie kent ze niet?

Hier Protocol No. 9 :

13. You may say that the GOYIM will rise upon us, arms in hand, if they guess what is going on before the time comes; but in the West we have against this a manoeuvre of such appalling terror that the very stoutest hearts quail -- the undergrounds, metropolitans, those subterranean corridors which, before the time comes, will be driven under all the capitals and from whence those capitals will be blown into the air with all their organizations and archives.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:14:00 #92
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28638314
hehe , grappige mensjes , grappige mensjes
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:03:29 #93
93744 Finder_elf_towns
pi_28639968
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

GOOD LORD!!!
Dat ze niet hebben geholpen en dat er nu NOG meer camera's worden opgehangen is wel duidelijk.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:28:20 #94
93744 Finder_elf_towns
pi_28643279
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
chmod 777
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:49:12 #96
19194 Oversight
◢◤
pi_28643504
onbevestigde verklaringen spraken van "mannen in witte pakken" binnen 2 minuten na de eerste explosie,....alleen waren ze hier donkerblauw.

bron aan het opzoeken

[ Bericht 14% gewijzigd door Oversight op 09-07-2005 01:39:17 ]
◢◤
pi_28645358
quote:
3. Nederland

Alweer?
quote:
onbevestigde verklaringen spraken van "mannen in witte pakken" binnen 2 minuten na de eerste explosie,....alleen waren ze hier donkerblauw.
Ja ja, er zit overal wat achter. Ik vind het toch knap dat zoveel mensen die in het complot horen te zitten toch zo goed kunnen zwijgen.
quote:

Dus? Net of ze iets met die info kunnen. Er wonen 1.6 miljoen mensen in die stad, het is onmogelijk info te verzamelen over ieder persoon. Eén persoon kunnen ze daarentegen wel volgen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zaterdag 9 juli 2005 @ 03:36:08 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28645898
steeven *het complot* zit veel dieper dan alleen een aanslagje , het zit in onze maatschapij zelf , dus er valt niks over te zwijgen/praten , want men werkt er zelf aan mee.
pi_28662089
Ik rekende net uit wanneer we op de aanslag(en?) in Nederland kunnen rekenen.
Madrid was 912 dagen na New York.
Londen 483 dagen na Madrid. Londen was dus 429 dagen eerder dan "verwacht".
We zien hier dat het steeds vaker voorkomt. Daarom is Amsterdam dus 54 dagen (483-429) na 7 juli aan de beurt en dat is dan dinsdag 30 augustus. Schrijf het op in je agenda om op die dag publieke plaatsen zoveel mogelijk te mijden anders zal je misschien denken "had ik maar naar Mikrosoft geluisterd".
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_28662138
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 03:36 schreef BaajGuardian het volgende:
want men werkt er zelf aan mee.
Hoe dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')