woteverquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef Wombcat het volgende:
OK.
Maar dan postte je dus wel selectief (mag best hoor, daar niet van, maar als je er echt een informatietopic van wilt maken moet je wel wat volledig zijn. Aan de andere kant is dat weer volledig onmogelijk om te doen).
* oordopjes indoetquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
3. Nederland
Tja... Trek uw eigen conclusies maar..
Vakmensen die terrorisme-expertsquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Was al voorspeld na 11 september. Destijds werd er een lijstje gemaakt van 3 landen die de volgende keer aan de beurt zouden kunnen komen:
1. Spanje (Madrid 11-03)
2. Engeland (Londen vandaag dus)
3. Nederland
Tja... Trek uw eigen conclusies maar..
Das een tweede iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:01 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja....
Of dit tot enige geruststelling zal zijn voor je.. ..... das een tweede
quote:Real news is what is censored, everything else is advertising.
Ireland-onlinequote:07/07/2005 - 12:37:23
Israel was not warned about possible terror attacks in London before at least six blasts ripped through the city, Foreign Minister Silvan Shalom said today.
A Foreign Ministry official had said earlier that British police warned the Israeli Embassy in London of possible terror attacks minutes before the first explosion.
“There was no early information about terrorist attacks,” Shalom told Israel Army Radio. “After the first explosion an order was given that no one move until things become clear.”
lolquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef nokwanda het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat Blair's uitspraak van G8 bijna hetzelfde is als de arabische uitspraak van Jihad.
Ik bespeurde wat verwarring bij mezelf![]()
En de mossad maakt gebruik van de juiste methoden en manieren om aan info te komen. Alleen jammer dat de regering daar onjuist gebruik van maakt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat de Mossad het eerder wist dan alle anderen is zo gek nog niet. Het is de beste inlichtingendienst op deze aardbol. Als de Mossad dat niet was bestond Israël niet meer.
Die G8 wordt echt niet geschrapt hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:44 schreef NgInE het volgende:
ja, die meneer is heel er...'speciaal'. maar toch moet ik hem vaak wel gelijk geven. als je kijkt naar het voordeel dat Bush en consorten mogelijk met deze aanslag binnen halen: G8 wordt geschrapt. geen geld voor arme mensjes in Afrika, maar wel voor meer oorlog tegen 'terrorisme'. en er is al een hele tijd wat te doen geweest in Great-Britian over het aanstormende identificatie-plicht (terwijl hier in Nederland iedereen met een glimlach op diens gezicht er mee in stemde) en tja, dat gaat er nu sowiezo komen.
Goede stukjes!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:03 schreef UncleScorp het volgende:
Cui bono? Stupidity Versus Logic in the Latest “Terror” Attack
http://www.opednews.com/a(...)bono__stupidity_.htm
What's Behind the London Attacks?
http://www.thesimon.com/m(...)_london_attacks.html
Juist @Open.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:00 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Die G8 wordt echt niet geschrapt hoor.
En denk maar niet dat het geld naar die arme lieve kindertjes zal gaan. (misschien deels als controle middel en zoethoudertje) Dat geld is er om controle te krijgen over dat gebied aangezien over niet al teveel jaar de shit de fan gaat raken wanneer blijkt dat er niet genoeg olie is om aan de vraag te kunnen voldoen en deze olie uit West Afrika en het Midden Oosten zal moeten komen. Terwijl het westen alle olie wegkaapt uit deze landen gaan al die mensen zich nog eens achter de oren krabben wanneer de olieschaarste ervoor zorgt dat ze niet genoeg eten kunnen verbouwen en de voedsel hulp uit het westen ook niet meer volgehouden kan worden ter compensatie voor alle natuurlijke grondstoffen die we daarvandaan halen. Dit kan alleen gehandhaafd blijven wanneer het westen de controle kan houden over de landen en leiders aldaar, die op haar beurt de bevolking in bedwang houden.
Hetgeen dus een beetje overbodig blijkt. Sorry!quote:Weet niet of dit helemaal on topic is hier, maar dit is het enige London-aanslagen topic in truth, dus...
Er wordt zoals vaak bij dit soort gebeurtenissen gespeculeerd over de betekenis van de datum waarop het gebeurt. In dit geval dus 7-7-2005. Oftewel 2x een '7' in datum. Nu ben ik geen numeroloog, maar het viel me op dat het er eigenlijk 3 zijn:
2005 -> 2+0+0+5 = 7
dus 7-7-7.
Maar of en wat het zou kunnen betekenen is een tweede, wat ik zo even niet zou weten te bedenken.
control over de world is inderdaad het motto. Moet eerlijk zeggen dat het me verbaast hoeveel mensen dit nu al doorzien.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:44 schreef NgInE het volgende:
ja, die meneer is heel er...'speciaal'. maar toch moet ik hem vaak wel gelijk geven. als je kijkt naar het voordeel dat Bush en consorten mogelijk met deze aanslag binnen halen: G8 wordt geschrapt. geen geld voor arme mensjes in Afrika, maar wel voor meer oorlog tegen 'terrorisme'. en er is al een hele tijd wat te doen geweest in Great-Britian over het aanstormende identificatie-plicht (terwijl hier in Nederland iedereen met een glimlach op diens gezicht er mee in stemde) en tja, dat gaat er nu sowiezo komen.
voor de aanslagen was er al net een 777 topic geopend.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef sigvard het volgende:
Weet niet of dit helemaal on topic is hier, maar dit is het enige London-aanslagen topic in truth, dus...
Er wordt zoals vaak bij dit soort gebeurtenissen gespeculeerd over de betekenis van de datum waarop het gebeurt. In dit geval dus 7-7-2005. Oftewel 2x een '7' in datum. Nu ben ik geen numeroloog, maar het viel me op dat het er eigenlijk 3 zijn:
2005 -> 2+0+0+5 = 7
dus 7-7-7.
Maar of en wat het zou kunnen betekenen is een tweede, wat ik zo even niet zou weten te bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |