Hmmm... wordt nogal vaak gedaan. Overheen gelezen zo snel. Zal het inderdaad corrigeren. Op me site iig, want hier is het te laat.quote:Knap staatje selectief quoten in de OP.
Nou ja ten eerste vraag die journalist geld voor het lezen van z'n "special reports" dus ik denk niet dat ie het uit z'n duim zuigt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat die kofferst gestolen zijn is allang duidelijk. Dat niemand ooit meer nukes gaat gebruiken mag men ook wel ongeveer aannemen, hoop ik.
Verder vind ik het artikel bol staan van aannames, hoe weet de journalist bijv. dat MS-13 bende hem geholpen heeft?
Hoezo ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 05:57 schreef BaajGuardian het volgende:
als je om geld vraagt voor dergerlijke belangrijke zaken , dan denk ik JUIST dat iemand het uit zn duimzuigt.
iig interresant loopt te doen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:42 schreef Fonkmeistah het volgende:
ook in jouw oudhollandsche vertaling ( wat een wartaal overigens ) staat gewoon dat hij met joden praat. De Pharizeers zijn ook joods.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, maar als je dat weglaat en je leest ''De Joden'', lijkt het of hij verder tegen een enorme volksmassa praat, als bij de Bergrede.
Bijna al die enorm felle toespraken van Jezus zijn gericht tegen het Sanhedrin en de ''officials''.
"juist"... vandaar !... "Nog een stuk puzzel".quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:24 schreef Fonkmeistah het volgende:
een puzzel krijg je niet compleet als je stukjes weglaat
Moge het duidelijk zijn, voor wie het ziet en begrijpt.quote:Velen der Joden dan, die tot Maria gekomen waren en aanschouwd hadden wat Hij gedaan had, geloofden in Hem; maar sommigen van hen begaven zich naar de Farizeeën en zeiden hun, wat Jezus gedaan had.
De overpriesters en de Farizeeën dan riepen de Raad samen en zeiden: Wat doen wij, want deze mens doet vele tekenen?
Als wij Hem zo laten geworden, zullen allen in Hem geloven en de Romeinen zullen komen en ons zowel onze plaats als ons volk ontnemen.
Maar één van hen, Kajafas, de hogepriester van dat jaar, zeide tot hen:
Gij weet niets, en gij beseft niet, dat het in uw belang is, dat één mens sterft voor het volk en niet het gehele volk verloren gaat.
Doch dit zeide hij niet uit zichzelf, maar als hogepriester van dat jaar profeteerde hij,
dat Jezus zou sterven voor het volk, en niet alleen voor het volk, maar om ook de verstrooide kinderen Gods bijeen te vergaderen.
Sinds die dag dan beraadslaagden zij om Hem te doden.
Jezus dan bewoog Zich niet meer vrij onder de Joden, maar vertrok vandaar naar de landstreek dicht bij de woestijn, naar een stad, Efraïm genaamd, en Hij bleef daar met zijn discipelen.
Click for the new evidencequote:
Was London a Loose Cannon Operation By a Desperate Netanyahu?
Netanyahu was "warned." Translation: He was supervising.
Same military explosives as those used in Israel by terrorists. Translation: Israelis did London.
The 10-pound explosives were smuggled from the Balkans. Translation: Netanyahu brought them to London in his diplomatic briefcase.
Was Israel warned or did Israel do the warning? Tel Aviv said, "Discussion is too risky. All Israelis shut up!" But Netanyahu talks and talks, and gloats and gloats, and tells the whole world what to do because of what "the terrorists" (his people) did in London.
Four explosions, similar timed devices. One man could have done it. Translation: One of Netanyahu's boys did it.
In front of 2,500 functioning video cameras?
Did Netanyahu go it alone? Did his hormones push him to break ranks?
Ariel Sharon called Netanyahu shortly after the first bombing to see if he was ok. Sharon was not in the loop.
Netanyahu on all channels certainly sounded like he could not wait any longer for the "coalition" to invade Iran or Syria. He sounded desperate and lonely.
He was in better spirits after 9/11 when he said, "This is good . . ."
"A very bad mistake, Netanyahu. The Israelis are not supposed to strike inside Britain. Too close to home. And we have a deal with Scotland Yard. You broke it. They will not cover up for us anymore."
"9/11 was in the US, and that was fine, and Israel got it 'covered' by the media and the White House."
"Madrid was also fine, the Spanish police are not that good. Same for Turkey, Indonesia, Africa, Yemen, Beirut."
"But here in London? Are you out of your mind?"
I think Netanyahu is a loose cannon. Expect more of the sort.
Ik ben kalm hoor. Ik vraag me alleen af wat al die bijbelteksten in dit topic doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:33 schreef Tiesemans het volgende:
Oh en uh...Northernstar kalm aan hé ... duidelijkheid boven alles is te verkiezen in plaats van onwetendheid en twist, laat staan woordenstrijd.
Tja (zucht is en denkt "een reactie op een reactie die geen nut heeft behalve slotje dichterbij halen).quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ben kalm hoor. Ik vraag me alleen af wat al die bijbelteksten in dit topic doen.
Tegenwoordig worden er in elk topic bijbelteksten bijgehaald ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:06 schreef NorthernStar het volgende:
ik ben kalm hoor. Ik vraag me alleen af wat al die bijbelteksten in dit topic doen.
Wie is die Griggs eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juli 2005 06:56 schreef Tiesemans het volgende:
Weet niet zeker of Karl Rove nou wel of niet genoemd werd maar toch .....
Het blijft een bijzonder interview met een dame die veel weet.
Ennuh misschien dat enkelen onder u bekend zijn met de filmpjes aangezien het Griggs interview al een tijdje werd besproken, ook op Fok.
Files worden via Rapidshare geshared, wat overigens volkomen veilig is en nog belangrijker !! ..... Gratis.
Je zult echter wel moeten weten hoe tot downloaden te komen.
(ervaren bestand uitwisselaars weten vast en zeker wel hoe)
Verder geen hoax, trojan of wat dan ook... U kunt mij vertrouwen.
Griggs interview deel 1
Griggs interview deel 2
Maar dat is voor de mensen die het begrijpen, dat zijn wij blijkbaar nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden er in elk topic bijbelteksten bijgehaald ...
pretty boring
![]()
razzia's en snelle uitzetting van buitenlanders.. nou nou ..quote:Tot de voorstellen van de regering behoren een snellere uitwijzing van verdachte buitenlanders, een striktere telefoon- en internetcontrole, het creëren van een centrale overheidsdienst voor de coördinatie van het onderzoek en een grotere deskundigheid van de politie bij razzia's.
Elk topic ... ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden er in elk topic bijbelteksten bijgehaald ...
pretty boring
![]()
Bush fan? Ik vraag me af, hoe voelt dat nu met een stok in je kont en een mes in je rug?quote:Ik weet wie de leider is, bekend onder zn nick "De Admiraal"
You must be joking. Tis alles wat ik zie. Geëmigreerd uit Utah ofzo?quote:Goh zoveel tijd ben ik nou ook weer niet bezig hoor.
Je ziet de teksten vliegen, krijg ik het idee.
Wie heeft zin om met doorgesneden polsen in een park gevonden te worden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef Merovingian. het volgende:
Tis nie veel voorlopig. Wel belangrijk. Maar niet veel.
Zijn er voorafgaande aan deze aanslagen ook vreemde transacties waargenomen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef Merovingian. het volgende:
- Voorkennis op de financiële markt.
De beurzen zijn die dag flink naar beneden geschoten en de dag erna was alles weer ok.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er voorafgaande aan deze aanslagen ook vreemde transacties waargenomen?
Ja blijkbaar wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er voorafgaande aan deze aanslagen ook vreemde transacties waargenomen?
En hier wordt er verder op in gegaan (bij Thursday):quote:
Anyone know why the Fed needed 20 billion in repos today, with none expiring? It's not like rates are even at the target; they are well below around 3.18. So why the burst or money?
Usually, such a pump would be the direct result of "something bad" like a terrible employment report.
Clearstation
Verder moet je mij er niks over vragen, economie is niet mijn ding. Ik wacht de berichtgeving verder wel af.quote:
If I had any sway in CONgress, I would sure be asking the Fed all kinds of questions about the $20-billion in "easy money" out this week - in advance of the London attack... more grist for the LIHOP/MIHOP crowd. And I won't even mention the banging on Gold and Silver over the preceding week! Here's hoping a federal grand jury will look at some of the big plays in advanced of events.
UrbanSurvival
Ze speelden in het kader van een oefening een scenario wat exact overeenkwam met wat er echt gebeurde.quote:
New Developments In London Underground Exercise Story
Many British newspapers reported on drills weeks and months before the bomings, but none of them picked up on the biggest story of them all, a drill on the day of the attack. Why?
It is confirmed that a short number of 'walk through' scenarios planed [sic] well in advance had commenced that morning for a private company in London (as part of a wider project that remains confidential) and that two scenarios related directly to terrorist bombs at the same time as the ones that actually detonated with such tragic results. One scenario in particular, was very similar to real time events. (uit de e-mail van Peter Powel, Visor Consultants )
Power has already started to back-peddle from his radio and television comments and attempt to minimize the scale of the exercises and their similarity to the real attacks. Recall what Power told the BBC.
POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.
HOST: To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?
POWER: Precisely.
So Power has backed off from all three locations being exact and is now saying only two were similar, with only one being very similar. Which Peter Power are we supposed to believe? He has changed his story in the space of less than a week.
Power also admits that the program was part of a "wider project," which again broadens the scope of this from being an insignificant drill for a small company with no affiliation to the government, to something potentially much bigger.
We rightly pointed out the sheer impossibility of the exercise targeting the same stations on the same day at the same time. One individual has calculated that this is less likely than two people hunting for the same grain of sand across the whole world. At the very least it is bizarre. Power gave inerviews saying he was shocked by the 'coincidence' and yet now he tries to downplay it when the heat is on.
"In short, our exercise (which involved just a few people as crisis managers actually responding to a simulated series of activities involving, on paper, 1000 staff) quickly became the real thing and the players that morning responded very well indeed to the sudden reality of events."
As we have asked before, if the exercise was a mere coincidence and was not related to any government agency or command structure which was involved in managing the aftermath of the attacks, then why did the crisis managers respond to the real thing? If they were actively involved in the command structure that managed the crisis, then they must have been hired by a sector of government in the first place. Power himself has worked for Scotland Yard.
hele artikel
quote:
The investigation received a serious setback when it was discovered the CCTV cameras on the bus that blew up were not working so detectives will not get vital images of the bomber.
"We don't know if the driver forgot to switch them on or if there was a technical problem but there are no images."
The Mirror
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |