URL please UncleScorp!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef UncleScorp het volgende:
Iran news agency says Israel behind London and Iraq bombings
Er gingen toch geruchten dat ze een heuse aanval tegen Israel verwachtten ?
Dat is lang niet zeker, hoor:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, cool, die video waarop hij een ring draagt, iets dat verboden is voor Moslims,
Dat kan ik me niet herinneren. Kun je me vertellen waar de video te vinden is?quote:en waarop hij met z'n verkeerde hand schrijft.
Yep mooie 'open-and-shut case'. Oefening baart kunst zeg maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef COLAIUTA het volgende:
Wat een gelul........ daarmee is in feite zogenaamd dit delict ook opgelost.
Wat is daar de bron vanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:55 schreef Mikrosoft het volgende:
Er werden echte bommen gebruikt tijdens de "oefening" om het zo realistisch mogelijk te laten zijn.
mja bijbelverzen kunnen nou eenmaal op vele manieren geinterpreteerd worden. dus echt veel wijzer word ik er niet van omdat je er niet bij zegt wat je er mee bedoeldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:36 schreef Tiesemans het volgende:
Ik hoop dat Heere Jezus je zal helpen het antwoord te begrijpen en te snappen.
(Mocht het niet zo zijn dat je begrijpt wat het antwoord is.)
lees, mits gewenst, dan nog is rustig overnieuw het antwoord om te begrijpen wat het antwoord is op de vraag en stelling van Fonkmeistah.
Jesus maakt hier duidelijk dat de Joden die in hem geloven zijn discipelen worden. christenen dusquote:Then said Jesus to those Jews which believed on him, If ye continue in my word, then are ye my disciples indeed 32 And ye shall know the truth, and the truth shall make you free. 33 They answered him, We be Abraham's seed, and were never in bondage to any man: how sayest thou, Ye shall be made free? [..] 37 I know that ye are Abraham's seed; but ye seek to kill me, because my word hath no place in you. 38 I speak that which I have seen with my Father: and ye do that which ye have seen with your father.
quote:39 They answered and said unto him, Abraham is our father. Jesus saith unto them, If ye were Abraham's children, ye would do the works of Abraham. 40 But now ye seek to kill me, a man that hath told you the truth, which I have heard of God: this did not Abraham. 41 Ye do the deeds of your father. Then said they to him, We be not born of fornication; we have one Father, even God. 42 Jesus said unto them, If God were your Father, ye would love me: for I proceeded forth and came from God; neither came I of myself, but he sent me. 43 Why do ye not understand my speech? even because ye cannot hear my word. 44 Ye are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is no truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: [1] for he is a liar, and the father of it. 45 And because I tell you the truth, ye believe me not. 46 Which of you convinceth me of sin? And if I say the truth, why do ye not believe me? 47 He that is of God heareth God's words: ye therefore hear them not, because ye are not of God.
misschien moet je wat langer wachten met reageren en eerst lezen wat er staat..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Dus als Jezus iets tegen zijn discipelen zegt, zijn dat ''specifieke Joden'', maar als hij het tegen andere tijdgenoten heeft, zijn het opeens alle Joden?
En waarom zijn al die Bijbelcitaten in het Engels? Zijn ze lekker overzichtelijk gerangschikt bij David Duke en The National Vanguard?
Staat ook niet bij Sky News maar is mijn conclusie. Ik geloof namelijk niet in dat toeval van oefeningen en aanslagen precies op hetzelfde moment en dezelfde plekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is daar de bron van
Dat staat niet in het Sky News bericht.
Lijkt me een mooie spreuk voor boven je bureau.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:28 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
misschien moet je wat langer wachten met reageren en eerst lezen wat er staat..
Ja, maar als je dat weglaat en je leest ''De Joden'', lijkt het of hij verder tegen een enorme volksmassa praat, als bij de Bergrede. Bijna al die enorm felle toespraken van Jezus zijn gericht tegen het Sanhedrin en de ''officials''.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:42 schreef Fonkmeistah het volgende:
ook in jouw oudhollandsche vertaling ( wat een wartaal overigens ) staat gewoon dat hij met joden praat. De Pharizeers zijn ook joods.
Tiesemans, we leven hier niet in centraal hillbilly land. Christenen zijn bijna uitgestorven hier in de randstad. Die plaatjes heb je van Prisonplanet en ze slaan helemaal nergens op.quote:Ennuh ongeacht Bush z'n voorkeur voor religie c.q geloof.
Gek op "hook em horns" is ie wel (laat staan de rest van de familie.)
Vooral het contrast tussen mevr Bush in het wit en d'r handje gevormd is treffend.
Nogal lastig want er staat een beetje info verspreid over het halve net en de helft is niet beschikbaar via google. Werk er al een paar maanden aan, bijna klaar.quote:als je me een directe link naar info over die le cercle kan verschaffen zou dat wel handig zijn.
Ja, en? Das dagelijkse kost voor de groep Knights of Malta waar ik het over heb. Tenminste, als ik naar de 150 biografiėn kijk van de leden die bekend zijn is dat wat ik zie. Ik heb geen idee of ze 'rogue' zijn, want het is alles wat bekend is. Een moslim is ook een moslim als hij aanslagen pleegt, komt alleen het woordje 'fundamentalist' voor te staan.quote:Hij is een dork die alles roep wat hem geld oplevert....Bush z'n tax cuts voor de rijken strijkt niet met de "zorg voor de armen" van Jesus Shock and Awe, Abu ghraib en "bring 'm on" strijkt niet met Gij zult niet doden en heb uw vijanden lief etc..
Anglicaan is protestantse Engelse kerk. Officieel of onofficieel, das Order of St. John (tegenhanger van SMOM). Ik zie niet direct waarom ik zou moeten verdedigen dat CIA gelijk is aan SMOM; We hebben iig Donovan, Dulles, Angleton, Colby (mogelijk Opus Dei), McCone, Tenet. George Bush heb ik niet, maar Prescott Bush wel, dus ik twijfel er niet aan dat zijn CIA zoon ook SMOM is, net als veel van zijn vrienden.quote:je maakt er een potje van.
Dat hoor je zoveel mensen zeggen. Wat voor feiten draag je daar eigenlijk voor aan? Ik heb ze nl nog niet echt (publiekelijk) gezien.quote:Rothschild gaat over het geld en media en kan een land maken en breken. de royals hebben eieren voor hun geld gekozen
Dus ze zijn ondergeschikt aan tempeliers. Wat zijn de 2 invloedrijkste tempelier organisaties vandaag de dag? Juist, en die 2 invloeden zie ik terug in de belangrijkste 'secret societies' waar niemand over praat.quote:duh .. de vrijmetselarij IS Joods..
Ah okay.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:29 schreef Mikrosoft het volgende:
Staat ook niet bij Sky News maar is mijn conclusie. Ik geloof namelijk niet in dat toeval van oefeningen en aanslagen precies op hetzelfde moment en dezelfde plekken.
Er zijn dus echte bommen gebruikt tijdens de "oefening".
Nee joh, totaal niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:00 schreef BaajGuardian het volgende:
apk kom even zeg , je zegt dat alsof je sky news wel een betrouwbare bron vind
http://www.trouw.nl/nieuw(...)n/1121061876126.htmlquote:?Dubbel supergeheim? is Karl Rove niet meer.
Karl Rove lijkt zich nog geen zorgen te maken. Maar de politieke peetvader van George Bush en plaatsvervangend stafchef van het Witte Huis wordt door Newsweek genoemd als de geheime bron die een aantal journalisten twee jaar geleden een staatsgeheim verklapte.
Een van hen, Judith Miller van de New York Times, zit nu in de gevangenis wegens ?minachting van de rechtbank?, omdat ze tijdens een juridisch vooronderzoek niet wil zeggen wie haar bron was. Maar een ander, Matt Cooper van Time, wilde wel praten, omdat hij van Rove op het nippertje toestemming kreeg.
De zaak draait om de massavernietigingswapens die Irak gehad zou hebben, of waar Saddam Hoessein tenminste naar streefde. Een van de gaten in dat verhaal werd geopenbaard door Joseph Wilson, in een artikel in de New York Times. Daarin vertelde hij dat hij naar Niger was geweest om het bericht na te pluizen dat Irak er verrijkt uranium had willen kopen. Daar vond hij geen bewijs voor, maar die conclusie bleek in Washington niet welkom.
Kort daarna schreef de politieke journalist Robert Novak dat Wilsons vrouw, Valerie Plame, een geheim agent was van de CIA. Haar werk werd daarmee op slag onmogelijk. Het lek leek een actie om Wilson te straffen. Het is ook een misdaad om zo?n geheim te onthullen. Een aanklager, Patrick Fitzgerald, is nu bezig uit te zoeken wie het lek is.
Was het Rove zelf? Wat die tot nu toe over de kwestie heeft gezegd, lijkt door zijn advocaat opgeschreven: ?Ik kende haar naam niet, ik lekte haar naam niet.? Maar volglens een e-mail van Time-journalist Cooper, overgedragen aan de officier van justitie en deze week opgedoken in concurrent Newsweek, heeft hij het tijdens een ?dubbel supergeheim achtergrondgesprek? wel over ?Wilsons vrouw? gehad. Het is nu de vraag of de aanklager onder de indruk zal zijn van die nuance.
Goed nieuws, maar euh, wat heeft dat met dit topic te makenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:19 schreef COLAIUTA het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)n/1121061876126.html
Krijg nou wat.......... Karl Rove in de problemen.![]()
quote:After the attacks on New York and Washington, the former Israeli Prime Minister, Benjamin Netanyahu, was asked what the terrorist strikes would mean for US-Israeli relations. He said: “It’s very good.” Then he corrected himself, adding: “Well, it’s not good, but it will generate immediate sympathy [for Israel from Americans].”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |