Voor mijn uitwisseling in het derde jaar zou het wel leuk zijn om een 7 gemiddeld te hebben, maar dan moet ik ook mijn eerste jaar in 1keer gehaald hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk is net halen oke.. Het maakt toch geen kut uit of je nou een 5.5 haalt of een 8 je krijgt het zelfde aantal punten.. En niemand zal er ooit naar vragen.
Dat is inderdaad een klote situatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemiddag.
Zit hier met een oma die niet op haar kleinszoons 1e verjaardag wil komen (komt) omdat ze dan zo nodig varen moet (ze heeft alle tijd van de wereld want) en bovendien "herinnert hij zich er later toch niks van omdat ie pas 1 wordt"
Wat een crap smoesjes uit angst om m'n pa tegen te komen zeg (zie dan 1100 km verderop zit).
Ze is gewoon elke verjaardag van wie dan ook aan het ontlopen, en dat voor redenen die niks met mij/ons te maken hebben en met gebruik van kul smoesjes.
Joh..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Domme TT.
Tsjah je moet wat hè om SCH te pesten.. Maar dit was de laatstequote:Jij maakt er een sport van of niet Rubberen Rob, en inderdaad een domme TT maar dat kan ook niet anders gezien de topicstarter
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er zoveel haat en nijd tussen je vader en moeder Digger?
Ze zijn 16 1/2e jaar gelee uit elkaar gegaan en de laatste perikekelen zijn net afgerond.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er zoveel haat en nijd tussen je vader en moeder Digger?
13 Juliquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:24 schreef PyTh het volgende:
Jij maakt er een sport van of niet Rubberen Rob, en inderdaad een domme TT maar dat kan ook niet anders gezien de topicstarter
[..]
Dat is inderdaad een klote situatie.
Wanneer wordt Glenn 1?
Wat een BS zeg.quote:
Heb je het ook met zoveel woorden gezegd of niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef DIGGER het volgende:
Lijkt mij toch ook dat je als oma iig geen geboorte, bruiloft, verjaardag (zeker de 1e) etc. wilt missen, no matter what, maar goed…..m’n ma denkt er helaas anders over.
ZEKER, ik heb er dan ook zeker 5 geopend in die 2 jaar dat ik op fok zit. Wat ben ik toch geil.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
Jij geilt er echt op om Hools aan te maken,of niet TERROR?
Sterkte Rob!
je bedoeld 5 in een 4 dagen oid?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
ZEKER, ik heb er dan ook zeker 5 geopend in die 2 jaar dat ik op fok zit. Wat ben ik toch geil.
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
Jemmig wat een kut situatie digger... lekker is dat allemaal
En die onzin dat de kleine het dan toch niet door heeft.... dat slaat echt helemaal nergens op...
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja van foto's ja...
Ik kan me nog wel dingen voor de geest halen ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Herinner jij je daadwerkelijk iets van je eerste twee levensjaren?
Gelukkig heb ik wat dat betreft de foto's nog...
Ik van mijn eerste en tweede levensjaar echt niet. Vanaf 2,5 a 3 heb ik wat flarden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel dingen voor de geest halen ja.
Het is ook niet echt veel hoor...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik van mijn eerste en tweede levensjaar echt niet. Vanaf 2,5 a 3 heb ik wat flarden.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe kwalijker het eigenlijk is...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik kan me gister niet eens herinneren
Had ik laatst nog over met een vriend. Bijna elk weekend is zo ongeveer het zelfde, zuipen, feesten etc.. ik kan afgelopen weekend en die van 5 jaar terug niet eens uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik kan me gister niet eens herinneren
Dan is er in ieder geval niets raars gebeurdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Had ik laatst nog over met een vriend. Bijna elk weekend is zo ongeveer het zelfde, zuipen, feesten etc.. ik kan afgelopen weekend en die van 5 jaar terug niet eens uit elkaar houden.
Ach ja, wat is raar?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval niets raars gebeurd
t Kan mij niet raar genoeg.quote:
2-1 Parma lijkt me logischquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef PyTh het volgende:
Wat denken de Seria A kenners hier van de wedstrijd van vanavond Parma - Bologna?
Ze missen inderdaad 6 spelers en niet de minste. (o.a. Gilardino)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
Parma mist veel, heel veel spelers, dus het zal echt op werklust moeten. En zoals ik al zei in het Serie A topic: Gelukkig is de bank al op elkaar ingespeeld tijdens al die UEFA-cup wedstrijden.
Wie?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:26 schreef Suijk het volgende:
Wat leuk, één van die gasten van Atletico Ananas zit ook gewoon op Fok!
vertel....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:26 schreef Suijk het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef PyTh het volgende:
Wat denken de Seria A kenners hier van de wedstrijd van vanavond Parma - Bologna?
0-0 en beter in het Serie A topic op z'n plekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef PyTh het volgende:
2 zelfsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:26 schreef Suijk het volgende:
Nicks, wij willen nicks wetenquote:
minuut van Raoul......quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:02 schreef SCH het volgende:
Ik zou geen aangifte doen als Van Persie me pakt.
Mis dat wel hoor, de Vrienden van Van Swieten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
minuut van Raoul......
voetballer die jonge meisjes lastig valt......
Robin van Perversie !
Komt binnekort weer terugquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mis dat wel hoor, de Vrienden van Van Swieten.
Ik zag hem al in het topic, dank je!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef VoreG het volgende:
AZ kijk es wat ik voor je heb
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=dmiaqCsHEbGcZtHjIsqaB
Vreemde in het perspectief is dat m’n ma destijds wel gewoon op m’n bruiloft was.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
Raar argument van je moeder DIGGER. Ze zou dus vooral naar de verjaardag van haar kleinkind gaan voor later, niet voor nu? Glenn zou het nu toch gewoon fijn vinden als zijn oma er is. Verder vind ik het nogal normaal dat opa en oma juist heel graag bij de eerste verjaardagen van hun kleinkinderen willen zijn.
Geen idee, volgens mij zijn ze nu nog bezig met de opnames.quote:
hopen dat ie beter is als zaterdagquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zo maar eens richting Enschede naar Freddy en Lionel kijken, tot later!
Ze laten nu natuurlijk wel expres het slechtste zien he, net als dat ze alleen de uitspraken uitzenden die grappig/nerdig zijn. Televisie heet datquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:33 schreef pfaf het volgende:
Zei ik ook al, het is wel erg stereotype allemaal, en als ze over 3 maand wel goed voetballen, doen ze nu slechter dan ze kunnen, want dit zootje ongeregeld kan in 3 jaar nog niet leren voetballen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze laten nu natuurlijk wel expres het slechtste zien he, net als dat ze alleen de uitspraken uitzenden die grappig/nerdig zijn. Televisie heet dat
1 2 3 | case verwijder: $tpl->set_file ("MAIN", "karakters_karakter.tpl"); break; |
moet dat niet zijn verwijder user...???quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben ook zo hard aan het php-en
[ code verwijderd ]
*zucht*
Maar het werkt wel allemaal
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
moet dat niet zijn verwijder user...???
![]()
Ligt er natuurlijk aan hoevaak ze per week trainen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:33 schreef pfaf het volgende:
Zei ik ook al, het is wel erg stereotype allemaal, en als ze over 3 maand wel goed voetballen, doen ze nu slechter dan ze kunnen, want dit zootje ongeregeld kan in 3 jaar nog niet leren voetballen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoevaak ze per week trainen.
Als je met deze gasten elke dag minstens 1 uur traint 3 maanden lang dan kunnen ze echt wel een balletje trappen hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:12 schreef pfaf het volgende:
[..]Heb je gekeken?
Zulke a-sportieve mensen heb ik nog nooit gezien!
Babypijltjes en strijkersquote:'Aanhoudingen bij Red Bull Air Race buiten proportie'
ROTTERDAM - Het optreden van politie en justitie bij de aanhouding van het viertal dat de Red Bull Air Race zondag zou willen verstoren, was buitenproportioneel. Dat stelt F. van Ardenne, raadsman van een de verdachten.
"Mijn cliënt is zondagmiddag na de race vrijgelaten. Als je ziet hoe snel justitie aangaf dat het waarschijnlijk om stoerdoenerij gaat, dan hadden ze de zaak ook anders kunnen aanpakken", aldus Van Ardenne.
Nu gingen teams van vijftien personen de woningen van de vier met geweld binnen. "Dit kan natuurlijk ook anders. De politie kan gaan praten met mensen die dit mogelijk op internet hebben gezet. Dan zijn ze er denk ik snel achter of een opmerking serieus is of niet."
Dat er vuurwerk is gevonden, erkent Van Ardenne. "Maar het gaat om strikers en baby-vuurpijlen die veel jongeren vanuit de hand afsteken. Daar kun je dus niet echt veel schade mee aanrichten." Het Openbaar Ministerie in Rotterdam verdacht het viertal van voorbereidingshandelingen voor doodslag.
De raadsman signaleert dat politie en justitie dit soort uitingen op internet heel hoog opnemen, terwijl de rechtbank niet snel tot veroordelingen komt. "Is dit wel strafbaar? Doodsbedreigingen aan het adres van politici via internet blijken vaak niet concreet genoeg om iemand te vervolgen."
Van Ardenne denkt dat meespeelt dat in Rotterdam, "onder aanvoering van burgemeester Opstelten", de grenzen van de wet worden gezocht. "Je ziet dat bijvoorbeeld terug in de gebiedsontzeggingen voor mensen die niet in bepaalde buurten mogen komen en de patseraanpak waarbij de bewijslast wordt omgekeerd. Feyenoord-supporters zitten ook in een categorie die opvalt. Het lijkt of daar een beleidspunt van wordt gemaakt."
De rellen na de laatste Feyenoord-Ajax zullen daarbij zeker een rol in spelen, denkt de advocaat. De politie raakte begin april slaags met grote groepen Feyenoord-fans. "De mannen die nu zijn opgepakt, waren actief op een site voor Feyenoord-supporters. Ik ken in mijn praktijk ook voorbeelden van supporters die onder andere op koninginnedag werden aangehouden op verdenking van een strafbaar feit, maar ook weer snel vrij waren. De politie wilde ze kennelijk ze niet in de buurt van een evenement hebben."
ff erop spugen of glijmiddel op je condoom....doet wonderen !quote:
Foppequote:De Haan leefde in Oisterwijk met Van Persie mee. "Ik heb zelf ook eens in een politiecel gezeten, toen ik een jaar of veertien was. Ik werd opgepakt wegens het gooien van sneeuwballen. Dat stelde natuurlijk niets voor, maar ik weet nog goed hoe besodemieterd ik me voelde. Ik voelde me erg alleen en schaamde me voor mijn familie. Na twee uur mocht ik gelukkig naar huis. Maar ik vergeet het nooit meer."
denk dat het een beetje kromme vergelijking is, Foppe.quote:
Moet je em zelf nog in elkaar zetten ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef just me het volgende:
thuis van werken en ik ga nu naar Ikea om een kast te kopen
succesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef just me het volgende:
thuis van werken en ik ga nu naar Ikea om een kast te kopen
Heeft ie het druk ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd pijn aan mijn (scheen)been maar kan tot 5 juli (!!) niet bij de dokter terecht...
Waarom dat? 5 juli duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd pijn aan mijn (scheen)been maar kan tot 5 juli (!!) niet bij de dokter terecht...
Mensen vinden een hoofdpijn van 1 dag al spoed om vervolgens bij de huisarts te staan. Gewoon bellen dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Het doet gvd al een paar weken zeer maar ik wil niet 3 weken wachten, maar echt spoed is het ook niet lijkt me...
voetbalkleren aan, knieen een beetje zwart maken en naar de 1e hulp rijden van het ziekenhuis !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Het antwoordapparaat zegt: "Vanwege vakantie is de praktijk tot 5 juli gesloten. Uitsluitend voor spoedgevallen kunt u terecht bij...."
Het doet gvd al een paar weken zeer maar ik wil niet 3 weken wachten, maar echt spoed is het ook niet lijkt me...
veel plezier in die bouwputquote:
hou nou toch eens op met dat bommelse dialect hier in Hoolsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
'Why can't you share your bed? The most loving thing to do is to share your bed with someone. It's very charming. It's very sweet. It's what the whole world should do.'
Koffie graag, black.
was vorige week nog bij hem in de buurt.....dus ik jok echt nietquote:
nog iets minder dan een half uur !quote:
Eén van de weinige programma's die ik zal missen.quote:
Tot en met BB-2 had je nog gratis streams.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Eén van de weinige programma's die ik zal missen.
een na seizoens-toernooi eigenlijk voor de gezelligheid maar wel met een aantal goede teams.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef appelsientje het volgende:
Zaalvoetbal ??
Ons seizoen is al een tijd afgelopen... zijn dit jaar zo zwaar onderaan geëindigd
Maar 1 wedstrijd gewonnen
Streamverslagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot en met BB-2 had je nog gratis streams.
Samen met Koenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Streamverslagen.
Mijn held is nog steeds Seki uit De Bus, wat een mafkees was dat
die halve indiaan ofzo........ wat een mafkees inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef popolon het volgende:
Mijn held is nog steeds Seki uit De Bus, wat een mafkees was dat
dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die halve indiaan ofzo........ wat een mafkees inderdaad![]()
net een blauwe enveloppe op de deurmat..... ¤ 1950 krijg ik terug
als jullie beloven dat jullie 1 drankje pp nemen mag dat wel op mijn kosten
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:36 schreef Bananenman het volgende:
Defqon zaterdag?
Goedemiddag trouwens.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..].
Gaat nog leuk worden trouwens, met de extra strenge kaartcontrole.....
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:34 schreef popolon het volgende:
Zeg Boes, je hebt de staartjes van de haring toch wel aan de poes gegeven he?
Bjoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Ah lekker Bjoro!
Altijd goed voor het humeur, dit weer
En straks lekker Thais ala Noca eten
quote:
Hehe zolang ze orgineel zijn is er niks aan de hand (of er moet net een nep kaartje op je barcode gemaakt zijn.....quote:
Kom eens op MSN Jawiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze verwachten chaos, we mogen ze natuurlijk niet teleurstellen.
Maar dat levert dan weer niet van die leuke foto's opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef popolon het volgende:
![]()
Gaf ik die van mij altijd als ie liep te schooien, ben je meteen van twee dingen af.
Wat een nare mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ik heb Ticketonline kaartje, die schijnen niet door de scanner te gaandie van mij zijn iig orgineel maar ze hebben de papier van Ticketbox gejat
quote:
Ja ik mag niet klagenIk kook nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Thais ala Noca, Clau! jij hebt ook een naked chef
Wel posten wat ie maakt en hoe het smaakt he
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:30 schreef JaWi het volgende:
Goedenmiddag,
[afbeelding]
Zo dat was mooi, nu ga ik me bezatten.
quote:
ik wil het niet eens wetenquote:
Leuke film he, die Privates of The Carribeanquote:
Een suidafrikanerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt kan voortaan ook tv kijken op het balkon
Ik kom die zomer wel door
Dat zomer danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een suidafrikaner
ik kom ok die soomer wel dor
Geen slecht idee!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:49 schreef StarGazer het volgende:
Kga zo maar lekker terrassen voor de drie gezusters
Op die manier kun je toch best "die zomer" zeggenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een suidafrikaner
Ha!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op die manier kun je toch best "die zomer" zeggen
een string ... amper broekiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een suidafrikaner
Avondquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond iedereen
Lekker gegetengehaktbal ala moeder
irritant!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Lekker door het pis waterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Godverdomme dan ga ik wel zwemmen naar DefQon..
M'n dataverkeer wat doe je!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
M'n dataverkeer wat doe je!
[afbeelding] Op Defqon 2x Vince [afbeelding]
klikquote:De voormalige Kroatische voetbalster Davor Suker is aangehouden en verhoord in verband met de moord op zijn zakenpartner Dino Pokrovac. Dat deelde de politie in Zagreb dinsdag mee.
Mijn helden van Arsenal en Fulham, wat doen julliequote:De 29-jarige Steve Finnan is opgepakt in verband met een dodelijk ongeval. In januari zou de Liverpool-verdediger een 81-jarige man aangereden hebben, de man overleed vijf weken later.
Dinsdag deelde de Engelse politie mee dat het slachtoffer door ernstig hoofdletsel is overleden. De Ier werd in april ook al aangehouden voor dit ongeluk. Voor de rest wil de politie nog geen informatie vrijgeven.
Finnan is al een hele tijd geleden aangehouden hiervoor. Het wordt nu pas bekend gemaakt omdat er binnenkort uitspraak verwacht wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De voetballers zijn trouwens wel lekker bezig in hun vakantie.
[..]
klik
[..]
Mijn helden van Arsenal en Fulham, wat doen jullie.
In het artikel staat toch ook dat hij in April al was aangehouden hiervoor, of is hij nog eerder aangehouden?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Finnan is al een hele tijd geleden aangehouden hiervoor. Het wordt nu pas bekend gemaakt omdat er binnenkort uitspraak verwacht wordt
In januari had hij ook vakantie, okquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Finnan is al een hele tijd geleden aangehouden hiervoor. Het wordt nu pas bekend gemaakt omdat er binnenkort uitspraak verwacht wordt
April inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het artikel staat toch ook dat hij in April al was aangehouden hiervoor, of is hij nog eerder aangehouden?
Je gasfornuis is nog steeds niet aangesloten en je kunt nog geen water koken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
Zo net een halve kouwe rookworst naar binnen gewerkt.
Tering wat een usernamequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
In januari had hij ook vakantie, ok.
Magnetron is ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gasfornuis is nog steeds niet aangesloten en je kunt nog geen water koken?
Gisteren deze overheerlijke rookworst langzaam in kokend water gaar gekookt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gasfornuis is nog steeds niet aangesloten en je kunt nog geen water koken?
Daar verdwijnt vanavond nog een heerlijke Albert Hein Pizza in. Doe ik extra kaas op, kwa gezond.quote:
Pizza uit de magnetron, hoe krijg je het door je keelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar verdwijnt vanavond nog een heerlijke Albert Hein Pizza in. Doe ik extra kaas op, kwa gezond.
Die AH pizza's zijn veel te klein! Daar moet je er minimaal 3 van hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar verdwijnt vanavond nog een heerlijke Albert Hein Pizza in. Doe ik extra kaas op, kwa gezond.
Ach er komen nog bifi worstjes, blikje tonijn en een zak popcorn achteraan. Kunnen ook wokkels worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die AH pizza's zijn veel te klein! Daar moet je er minimaal 3 van hebben
Dat klinkt als een topavondquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er komen nog bifi worstjes, blikje tonijn en een zak popcorn achteraan. Kunnen ook wokkels worden.
Dan nog! Pizzaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er komen nog bifi worstjes, blikje tonijn en een zak popcorn achteraan. Kunnen ook wokkels worden.
Wat ben je toch een keukenprinsesje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
I knoooooowquote:
Tering media, Q-dance verwacht volgens een medewerker van Q op PF helemaal geen problemen, maar juist nu komen er natuurlijk kneusje om te rellenquote:ALMERE - Organisatie Q-dance verwacht grote ongeregeldheden bij de toegangscontrole van het festival Defqon, zaterdag op het Almeerderstrand. Er zijn duizenden valse kaarten in omloop. De organisatie heeft de gemeente Almere en de politie een brandbrief gestuurd, maakte een woordvoerder van Q-dance dinsdag bekend.
De woordvoerder schat dat het om wel 10.000 kaarten kan gaan. Mensen met een vals entreebewijs komen er niet mee binnen. "Defqon is het eerste festival dat helemaal is uitverkocht en dan zie je toch dat de zwarte handel op gang komt."
Ik zag dat dat kwam, maar we hebben alle liedjes van hem al, dus kijk ik rond dat tijdstip toch maar naar 'Herrie in de keuken'.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfer laat ze maar lullen over Q-dance X-benen hardcor en Dreftone. Vanavond lekker naar Boudewijn de Groot kijken.
Ik vermijd alle keuken en kook programma's, daar ben ik erg principieel in.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag dat dat kwam, maar we hebben alle liedjes van hem al, dus kijk ik rond dat tijdstip toch maar naar 'Herrie in de keuken'.
Ach ja, maar het zal wel vol met camera's staan bij de ingang want stel dat het los gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach die neusjes zullen sowieso wel weer met hun handjes gaan wapperen daar!
Zoals is het altijd met een feestjes dichtbij/in een grote stad.
Herrie in de keuken is juist leukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vermijd alle keuken en kook programma's, daar ben ik erg principieel in.
Dominator lijkt me vet, maar ik ga niet (meer) naar Enschede voor feestje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ga jij nog naar Dominator en of Decibel Outdoor??
Ja ik zit niet in de doelgroep.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is het eerder zo dat die programma's jou vermijden Tong.
Ja, ze willen de eetlust soms wel eens verder opwekken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vermijd alle keuken en kook programma's, daar ben ik erg principieel in.
Heeft me idd jaren arbeid gekost.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze willen de eetlust soms wel een verder opwekken.
Ik snap je. Je wilt dat goddelijke figuur van je natuurlijk niet aantasten.
Beide, ga vanaf volgend jaar wel minder heb het al wel een beetje allemaal gezien. Maar ik heb gelukkig nog geen rijbewijs (beging er binnen een week wel aan) dus kan lekker slapen in de auto op de terugweg uit Enschedequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dominator lijkt me vet, maar ik ga niet (meer) naar Enschede voor feestje.
Decibel is volgens mij precies als ik in Egypte ben, anders ga zekers.
Jij?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Beide, ga vanaf volgend jaar wel minder heb het al wel een beetje allemaal gezien. Maar ik heb gelukkig nog geen rijbewijs (beging er binnen een week wel aan) dus kan lekker slapen in de auto op de terugweg uit Enschede. En tjah Lingebos gaat kruipend worden
Heb je een digitaal entreeding wat bijhoudt hoeveel mensen er naar binnen zijn gegaan ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef JaWi het volgende:
Neuzen op Defqon Franky? Dat zal toch niet.
[afbeelding]
Er zijn inmiddels 92 mensen hier.
Zal mij wat rotten. Wij komen toch wel binnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je een digitaal entreeding wat bijhoudt hoeveel mensen er naar binnen zijn gegaan ofzo
Overigens. Bier!
Ik had het over bij jou thuis nu omdat je steeds aantallen post, niet over DefQonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zal mij wat rotten. Wij komen toch wel binnen.
Vorig jaar hebben ze iig wat mensen de in elkaar getrapt daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef JaWi het volgende:
Neuzen op Defqon Franky? Dat zal toch niet.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik had het over bij jou thuis nu omdat je steeds aantallen post, niet over DefQon
En ja duh dat we binnenkomen. Desnoods zwemmen we
Joden zijn lief. Ach het is op al die feesten hetzelfdequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze iig wat mensen de in elkaar getrapt daar.
Maar zoals ik al zei, dat is hetzelfde verhaal in Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Weert!
Hij is hier ook binnen, ¤4600 terugquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
net een blauwe enveloppe op de deurmat..... ¤ 1950 krijg ik terug
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Verder over dat festival graag in Defqon.1 Festival 18-06-05 [Deel 2]
Kunnen we het hier weer hebben over eten, koken, lekkere wijven voetballen.
Hallo hee, da's wel een rondje waard!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is hier ook binnen, ¤4600 terug
* Againzender neemt nog een bier
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gooit een barkruk door de ruit en roept heel stoer "Rotterdam Hooligans"
quote:
Helaas...blijven proberenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo stoer als jou he?
In het Ananas topic oppFok zitten twee deelnemers. Is erg leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef appelsientje het volgende:
heb net BNN's Atletico Ananas gezien....
hahaha wat een sukkels zeg
Hé, ik ben braaf en heb gewoon legale kaartenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas maar op met wat je zegt, daluk word je de dag voor defqon van je bed gelicht door de politie
Precies!quote:
6 uur set van Rob en MC Joe en ik geloof dat Stanton en nog een andere in de vip draaidenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* FrankyMcG gaat wellicht toch naar Decibel is de zaterdag voor ik weer moet gaan arbeiden!
Wat zouden die VIP tickets inhouden?
Ik bedoelde meer VIP, als in, gratis zuipen of gratis iets....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
6 uur set van Rob en MC Joe en ik geloof dat Stanton en nog een andere in de vip draaiden
Boschenaren zie je dus niet overalquote:
O okequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het Ananas topic oppFok zitten twee deelnemers. Is erg leuk om te volgen.
neuh is vaak 1 gratis drankje + eigen bar en kluisjes geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer VIP, als in, gratis zuipen of gratis iets....
Geniaalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:48 schreef Suijk het volgende:
Hey, ik heb nou toch iets gevonden, er is een subforum waar allerlei lui allemaal hun eigen foto's posten!Lachen zeg!
Owh?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé, ik ben braaf en heb gewoon legale kaarten![]()
Die is er toch al een tijdje??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:48 schreef Suijk het volgende:
Hey, ik heb nou toch iets gevonden, er is een subforum waar allerlei lui allemaal hun eigen foto's posten!Lachen zeg!
Al jaren, maar daarvoor heette het Babes & Hunks, toen werd het opgesplitst en nu heeft het zelfs een nieuwe naam!quote:
`quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé, ik ben braaf en heb gewoon legale kaarten![]()
Grappig... en is het ook wat?? of is het een dikke drama met de users hier ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:00 schreef Suijk het volgende:
Ja ik bedoelde meer dat er ook echt ontzettend veel foto's worden geplaatst!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
`
Ik had het over hardlopen, met kakkerlakken enzo..![]()
Er komen wel eens wat foto's langs van users die het aanzien wel waard zijn jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Grappig... en is het ook wat?? of is het een dikke drama met de users hier ?
Sta ik daar met mijn illegale meukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Had ik je nog verteld, die had ik al weken geleden gekocht man, gewoon bij Ticketbox
De politie vind mij toch lief.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hou je bek manIk probeer de smeris om de tuin te leiden
Als je Ernie mee neemt zit het wel goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
De politie vind mij toch lief.
Overigens mogen we het hier niet meer hebben over Befqon van Golfer.
Zo meteen op Ned. 2 Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Is er wat leuks op tv? Ik heb nu al geen zin meer in al die mensen hier.
Dat ga ik zo ff kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo meteen op Ned. 2 Boudewijn de Groot
Iets over DefQon. Stelt golfer op prijsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, maar bedankt voor de reminderWeet je toevallig nog een domme TT?
![]()
PM enz. En nee, ik kom niet op dat hoerenmsnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Iets over DefQon. Stelt golfer op prijs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |