denk dat het een beetje kromme vergelijking is, Foppe.quote:
Moet je em zelf nog in elkaar zetten ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef just me het volgende:
thuis van werken en ik ga nu naar Ikea om een kast te kopen
succesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef just me het volgende:
thuis van werken en ik ga nu naar Ikea om een kast te kopen
Heeft ie het druk ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd pijn aan mijn (scheen)been maar kan tot 5 juli (!!) niet bij de dokter terecht...
Waarom dat? 5 juli duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd pijn aan mijn (scheen)been maar kan tot 5 juli (!!) niet bij de dokter terecht...
Mensen vinden een hoofdpijn van 1 dag al spoed om vervolgens bij de huisarts te staan. Gewoon bellen dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Het doet gvd al een paar weken zeer maar ik wil niet 3 weken wachten, maar echt spoed is het ook niet lijkt me...
voetbalkleren aan, knieen een beetje zwart maken en naar de 1e hulp rijden van het ziekenhuis !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Het antwoordapparaat zegt: "Vanwege vakantie is de praktijk tot 5 juli gesloten. Uitsluitend voor spoedgevallen kunt u terecht bij...."
Het doet gvd al een paar weken zeer maar ik wil niet 3 weken wachten, maar echt spoed is het ook niet lijkt me...
veel plezier in die bouwputquote:
hou nou toch eens op met dat bommelse dialect hier in Hoolsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
'Why can't you share your bed? The most loving thing to do is to share your bed with someone. It's very charming. It's very sweet. It's what the whole world should do.'
Koffie graag, black.
was vorige week nog bij hem in de buurt.....dus ik jok echt nietquote:
nog iets minder dan een half uur !quote:
Eén van de weinige programma's die ik zal missen.quote:
Tot en met BB-2 had je nog gratis streams.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Eén van de weinige programma's die ik zal missen.
een na seizoens-toernooi eigenlijk voor de gezelligheid maar wel met een aantal goede teams.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef appelsientje het volgende:
Zaalvoetbal ??
Ons seizoen is al een tijd afgelopen... zijn dit jaar zo zwaar onderaan geëindigd
Maar 1 wedstrijd gewonnen
Streamverslagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot en met BB-2 had je nog gratis streams.
Samen met Koenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Streamverslagen.
Mijn held is nog steeds Seki uit De Bus, wat een mafkees was dat
die halve indiaan ofzo........ wat een mafkees inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef popolon het volgende:
Mijn held is nog steeds Seki uit De Bus, wat een mafkees was dat
dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die halve indiaan ofzo........ wat een mafkees inderdaad![]()
net een blauwe enveloppe op de deurmat..... ¤ 1950 krijg ik terug
als jullie beloven dat jullie 1 drankje pp nemen mag dat wel op mijn kosten
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:36 schreef Bananenman het volgende:
Defqon zaterdag?
Goedemiddag trouwens.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..].
Gaat nog leuk worden trouwens, met de extra strenge kaartcontrole.....
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:34 schreef popolon het volgende:
Zeg Boes, je hebt de staartjes van de haring toch wel aan de poes gegeven he?
Bjoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Ah lekker Bjoro!
Altijd goed voor het humeur, dit weer
En straks lekker Thais ala Noca eten
quote:
Hehe zolang ze orgineel zijn is er niks aan de hand (of er moet net een nep kaartje op je barcode gemaakt zijn.....quote:
Kom eens op MSN Jawiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze verwachten chaos, we mogen ze natuurlijk niet teleurstellen.
Maar dat levert dan weer niet van die leuke foto's opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef popolon het volgende:
![]()
Gaf ik die van mij altijd als ie liep te schooien, ben je meteen van twee dingen af.
Wat een nare mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ik heb Ticketonline kaartje, die schijnen niet door de scanner te gaandie van mij zijn iig orgineel maar ze hebben de papier van Ticketbox gejat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |