denk dat het een beetje kromme vergelijking is, Foppe.quote:
Moet je em zelf nog in elkaar zetten ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef just me het volgende:
thuis van werken en ik ga nu naar Ikea om een kast te kopen
succesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef just me het volgende:
thuis van werken en ik ga nu naar Ikea om een kast te kopen
Heeft ie het druk ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd pijn aan mijn (scheen)been maar kan tot 5 juli (!!) niet bij de dokter terecht...
Waarom dat? 5 juli duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd pijn aan mijn (scheen)been maar kan tot 5 juli (!!) niet bij de dokter terecht...
Mensen vinden een hoofdpijn van 1 dag al spoed om vervolgens bij de huisarts te staan. Gewoon bellen dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Het doet gvd al een paar weken zeer maar ik wil niet 3 weken wachten, maar echt spoed is het ook niet lijkt me...
voetbalkleren aan, knieen een beetje zwart maken en naar de 1e hulp rijden van het ziekenhuis !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Het antwoordapparaat zegt: "Vanwege vakantie is de praktijk tot 5 juli gesloten. Uitsluitend voor spoedgevallen kunt u terecht bij...."
Het doet gvd al een paar weken zeer maar ik wil niet 3 weken wachten, maar echt spoed is het ook niet lijkt me...
veel plezier in die bouwputquote:
hou nou toch eens op met dat bommelse dialect hier in Hoolsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
'Why can't you share your bed? The most loving thing to do is to share your bed with someone. It's very charming. It's very sweet. It's what the whole world should do.'
Koffie graag, black.
was vorige week nog bij hem in de buurt.....dus ik jok echt nietquote:
nog iets minder dan een half uur !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |