Tot en met BB-2 had je nog gratis streams.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Eén van de weinige programma's die ik zal missen.
een na seizoens-toernooi eigenlijk voor de gezelligheid maar wel met een aantal goede teams.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef appelsientje het volgende:
Zaalvoetbal ??
Ons seizoen is al een tijd afgelopen... zijn dit jaar zo zwaar onderaan geëindigd
Maar 1 wedstrijd gewonnen
Streamverslagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot en met BB-2 had je nog gratis streams.
Samen met Koenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Streamverslagen.
Mijn held is nog steeds Seki uit De Bus, wat een mafkees was dat
die halve indiaan ofzo........ wat een mafkees inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef popolon het volgende:
Mijn held is nog steeds Seki uit De Bus, wat een mafkees was dat
dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die halve indiaan ofzo........ wat een mafkees inderdaad![]()
net een blauwe enveloppe op de deurmat..... ¤ 1950 krijg ik terug
als jullie beloven dat jullie 1 drankje pp nemen mag dat wel op mijn kosten
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:36 schreef Bananenman het volgende:
Defqon zaterdag?
Goedemiddag trouwens.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..].
Gaat nog leuk worden trouwens, met de extra strenge kaartcontrole.....
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:34 schreef popolon het volgende:
Zeg Boes, je hebt de staartjes van de haring toch wel aan de poes gegeven he?
Bjoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Ah lekker Bjoro!
Altijd goed voor het humeur, dit weer
En straks lekker Thais ala Noca eten
quote:
Hehe zolang ze orgineel zijn is er niks aan de hand (of er moet net een nep kaartje op je barcode gemaakt zijn.....quote:
Kom eens op MSN Jawiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze verwachten chaos, we mogen ze natuurlijk niet teleurstellen.
Maar dat levert dan weer niet van die leuke foto's opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef popolon het volgende:
![]()
Gaf ik die van mij altijd als ie liep te schooien, ben je meteen van twee dingen af.
Wat een nare mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ik heb Ticketonline kaartje, die schijnen niet door de scanner te gaandie van mij zijn iig orgineel maar ze hebben de papier van Ticketbox gejat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |