quote:Een elftal bestaande uit gasten die gruwelen bij de gedachte aan een EK, bang zijn voor ballen en bij Ajax alleen maar aan schoonmaakmiddelen denken?
Onder leiding van een voormalig profvoetballer en ex-international worden jongens die nog nooit in hun leven een balletje hebben getrapt, getransformeerd tot een geoliede voetbalmachine. Daarvoor hebben ze drie maanden de tijd, want eind juli zullen ze zich in een grote wedstrijd moeten bewijzen. De weg daar naartoe zal zwaar zijn. Er wacht de spelers zware trainingen en spannende oefenwedstrijden.
quote:The road to De Kuip
Niemand minder dan oud-international en voormalig profspeler Peter van Vossen gaat zijn kennis en expertise aanwenden om de voetbalnono’s van Atletico Ananas te leren voetballen. Binnen drie maanden moet hij de jongens klaar stomen voor de grote wedstrijd tegen een selectie van Feyenoordspelers.
De jongens van Atletico Ananas zullen zich de komende drie maanden in het zweet moeten werken om het op te nemen tegen deze stervoetballers. In dit elftal spelen onder andere de oud-Feyenoorders Peter Houtman, Benny Wijnstekers en John Metgod. De wedstrijd waar het allemaal om draait vind plaats op woensdag 27 juli tijdens de open dag van Feyenoord op het heilige gras van de Rotterdamse Kuip.
Zie BNN en Atletico Ananas.quote:Vanaf 13 juni acht weken lang elke maandag van 21.25 - 21.50 uur bij BNN op Ned. 2
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Thetallguy het volgende:
Die spelers ook "ik weet echt alles van computers maar ik probeer geen nerd te zijn"
Ach, ik wil best een cultheld worden, maar dat doe ik dan wel op een andere manier.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:06 schreef gr8w8 het volgende:
Zou het zo erg worden daan IR? Je lacht wel om ze, maar het worden misschien wel een soort culthelden he. Het is inderdaad wel een persoonlijke afweging. En dat je je zondag kwijt bent, tja, dat hoort bij voetbal hoor. Belachelijke vroege tijden, die gasten kunnen echt niet vaak fatsoenlijk mee op stap.
Mij Ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:51 schreef Impry het volgende:
LijkT me wel een Vet Programma!
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:56 schreef ruudlassche het volgende:
Ik ben dus 1 van de deelnemers, en ik als trouwe FOK bezoeker, kan ik in ieder geval zeggen dat het programma echt top is! Als er vragen zijn, kun je ze gerust stellen of mailen!
Groet,
Ruud
Ach, gekneus on het begin, dat was bij Idols ook, maar zie wat voor wereldsterren dat heeft gebracht!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:08 schreef ruudlassche het volgende:
Geen probleem hoor, ik ben niet zo moeilijk haha! Het is trot nu toe één groot feest, vanavond eindelijk de eerste uitzending om 21:30 op Nederland 2. We hebben hem gisteren na de training samen gekeken. Lekker vlot in elkaar gemonteerd met een hoop gekneus aan het begin, maar goed, das televisie hè...
Ik zat ook aan zo´n avatar te denken, maar ik wist dat ik niet de enige zou zijn. Ikw acht wel nog op mijn shirt!quote:
Zo'n shirt is wel cool, maar ik vrees dat straks half Nederland ermee loopt als het een succes wordtquote:Op maandag 13 juni 2005 18:18 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik zat ook aan zo´n avatar te denken, maar ik wist dat ik niet de enige zou zijn. Ikw acht wel nog op mijn shirt!
Ja idd... je kan natuurlijk ook het logo uit de Flash site rippen, omzetten naar EPS en zelf naar de drukker gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 18:38 schreef El_Bassie het volgende:
Waar kan je zo'n shirt bestellen?? Op de site van atletico ananas is de webshop nog buiten gebruik?
Op de site van BNN zelf en dan naar de shop.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:38 schreef El_Bassie het volgende:
Waar kan je zo'n shirt bestellen?? Op de site van atletico ananas is de webshop nog buiten gebruik?
Ja kan hem zoiezo voor 12,50 kopen eejquote:Op maandag 13 juni 2005 19:44 schreef Freshthinking het volgende:
Als je lid wordt van BNN, dan krijg je voor 12,50 dat shirtje erbij. Alleen duurt het dan zeker drie weken voor je het een keer in huis hebt
Ik ook al een tijdje.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:54 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja kan hem zoiezo voor 12,50 kopen eejLid ben ik al sinds BNN ooit begon
Hoop dat ze dat ook laten zien, want dan kan ik dat ook eindelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, ze gaan ook leren klaverjassen. Dat is wel heel tof.
Spijt dat je toch niet meedoet?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, ze gaan ook leren klaverjassen. Dat is wel heel tof.
Geen seconde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |