![]()
Toch nog voetbal op de buis! Kneuzenvoetbal, maar ach. BNN gaat een team opzetten met een stel gasten die totaal niet kunnen voetballen. Doel: Binnen 3 maanden een volwaardig wedstrijdteam neer te zetten. :') Het lijkt mij wel lachen eigenlijk. Ik heb in elk geval het shirt besteld, dat zag er soweizo wel tof uit. Atletico Ananas, kortweg AA,
![]()
Ik weet nog niet wie mijn favoriete speler is, daar wil ik toch wel eerst een uitzending voor zien. Misschien valt het hele programma wel tegen, maar ik denk het niet. Bij Idols waren de voorronden toch ook het leukst? Ik denk dat dit toch ook wel dezelfde kant op gaat. Als ik die figuren zie op de site van AA, zie onderaan OP, ojee... Als vVossen dit klaar speelt.
![]()
quote:
Een elftal bestaande uit gasten die gruwelen bij de gedachte aan een EK, bang zijn voor ballen en bij Ajax alleen maar aan schoonmaakmiddelen denken?
Onder leiding van een voormalig profvoetballer en ex-international worden jongens die nog nooit in hun leven een balletje hebben getrapt, getransformeerd tot een geoliede voetbalmachine. Daarvoor hebben ze drie maanden de tijd, want eind juli zullen ze zich in een grote wedstrijd moeten bewijzen. De weg daar naartoe zal zwaar zijn. Er wacht de spelers zware trainingen en spannende oefenwedstrijden.
quote:
The road to De Kuip
Niemand minder dan oud-international en voormalig profspeler Peter van Vossen gaat zijn kennis en expertise aanwenden om de voetbalnono’s van Atletico Ananas te leren voetballen. Binnen drie maanden moet hij de jongens klaar stomen voor de grote wedstrijd tegen een selectie van Feyenoordspelers.
De jongens van Atletico Ananas zullen zich de komende drie maanden in het zweet moeten werken om het op te nemen tegen deze stervoetballers. In dit elftal spelen onder andere de oud-Feyenoorders Peter Houtman, Benny Wijnstekers en John Metgod. De wedstrijd waar het allemaal om draait vind plaats op woensdag 27 juli tijdens de open dag van Feyenoord op het heilige gras van de Rotterdamse Kuip.
quote:
Vanaf 13 juni acht weken lang elke maandag van 21.25 - 21.50 uur bij BNN op Ned. 2
Zie
BNN en
Atletico Ananas.
[ Bericht 0% gewijzigd door gr8w8 op 09-06-2005 10:58:52 ]