Zal mij wat rotten. Wij komen toch wel binnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je een digitaal entreeding wat bijhoudt hoeveel mensen er naar binnen zijn gegaan ofzo
Overigens. Bier!
Ik had het over bij jou thuis nu omdat je steeds aantallen post, niet over DefQonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zal mij wat rotten. Wij komen toch wel binnen.
Vorig jaar hebben ze iig wat mensen de in elkaar getrapt daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef JaWi het volgende:
Neuzen op Defqon Franky? Dat zal toch niet.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik had het over bij jou thuis nu omdat je steeds aantallen post, niet over DefQon
En ja duh dat we binnenkomen. Desnoods zwemmen we
Joden zijn lief. Ach het is op al die feesten hetzelfdequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze iig wat mensen de in elkaar getrapt daar.
Maar zoals ik al zei, dat is hetzelfde verhaal in Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Weert!
Hij is hier ook binnen, ¤4600 terugquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
net een blauwe enveloppe op de deurmat..... ¤ 1950 krijg ik terug
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Verder over dat festival graag in Defqon.1 Festival 18-06-05 [Deel 2]
Kunnen we het hier weer hebben over eten, koken, lekkere wijven voetballen.
Hallo hee, da's wel een rondje waard!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is hier ook binnen, ¤4600 terug
* Againzender neemt nog een bier
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gooit een barkruk door de ruit en roept heel stoer "Rotterdam Hooligans"
quote:
Helaas...blijven proberenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo stoer als jou he?
In het Ananas topic oppFok zitten twee deelnemers. Is erg leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef appelsientje het volgende:
heb net BNN's Atletico Ananas gezien....
hahaha wat een sukkels zeg
Hé, ik ben braaf en heb gewoon legale kaartenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas maar op met wat je zegt, daluk word je de dag voor defqon van je bed gelicht door de politie
Precies!quote:
6 uur set van Rob en MC Joe en ik geloof dat Stanton en nog een andere in de vip draaidenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* FrankyMcG gaat wellicht toch naar Decibel is de zaterdag voor ik weer moet gaan arbeiden!
Wat zouden die VIP tickets inhouden?
Ik bedoelde meer VIP, als in, gratis zuipen of gratis iets....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
6 uur set van Rob en MC Joe en ik geloof dat Stanton en nog een andere in de vip draaiden
Boschenaren zie je dus niet overalquote:
O okequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het Ananas topic oppFok zitten twee deelnemers. Is erg leuk om te volgen.
neuh is vaak 1 gratis drankje + eigen bar en kluisjes geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer VIP, als in, gratis zuipen of gratis iets....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |