Je gasfornuis is nog steeds niet aangesloten en je kunt nog geen water koken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
Zo net een halve kouwe rookworst naar binnen gewerkt.
Tering wat een usernamequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
In januari had hij ook vakantie, ok.
Magnetron is ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gasfornuis is nog steeds niet aangesloten en je kunt nog geen water koken?
Gisteren deze overheerlijke rookworst langzaam in kokend water gaar gekookt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gasfornuis is nog steeds niet aangesloten en je kunt nog geen water koken?
Daar verdwijnt vanavond nog een heerlijke Albert Hein Pizza in. Doe ik extra kaas op, kwa gezond.quote:
Pizza uit de magnetron, hoe krijg je het door je keelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar verdwijnt vanavond nog een heerlijke Albert Hein Pizza in. Doe ik extra kaas op, kwa gezond.
Die AH pizza's zijn veel te klein! Daar moet je er minimaal 3 van hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar verdwijnt vanavond nog een heerlijke Albert Hein Pizza in. Doe ik extra kaas op, kwa gezond.
Ach er komen nog bifi worstjes, blikje tonijn en een zak popcorn achteraan. Kunnen ook wokkels worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die AH pizza's zijn veel te klein! Daar moet je er minimaal 3 van hebben
Dat klinkt als een topavondquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er komen nog bifi worstjes, blikje tonijn en een zak popcorn achteraan. Kunnen ook wokkels worden.
Dan nog! Pizzaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach er komen nog bifi worstjes, blikje tonijn en een zak popcorn achteraan. Kunnen ook wokkels worden.
Wat ben je toch een keukenprinsesje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
I knoooooowquote:
Tering media, Q-dance verwacht volgens een medewerker van Q op PF helemaal geen problemen, maar juist nu komen er natuurlijk kneusje om te rellenquote:ALMERE - Organisatie Q-dance verwacht grote ongeregeldheden bij de toegangscontrole van het festival Defqon, zaterdag op het Almeerderstrand. Er zijn duizenden valse kaarten in omloop. De organisatie heeft de gemeente Almere en de politie een brandbrief gestuurd, maakte een woordvoerder van Q-dance dinsdag bekend.
De woordvoerder schat dat het om wel 10.000 kaarten kan gaan. Mensen met een vals entreebewijs komen er niet mee binnen. "Defqon is het eerste festival dat helemaal is uitverkocht en dan zie je toch dat de zwarte handel op gang komt."
Ik zag dat dat kwam, maar we hebben alle liedjes van hem al, dus kijk ik rond dat tijdstip toch maar naar 'Herrie in de keuken'.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfer laat ze maar lullen over Q-dance X-benen hardcor en Dreftone. Vanavond lekker naar Boudewijn de Groot kijken.
Ik vermijd alle keuken en kook programma's, daar ben ik erg principieel in.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag dat dat kwam, maar we hebben alle liedjes van hem al, dus kijk ik rond dat tijdstip toch maar naar 'Herrie in de keuken'.
Ach ja, maar het zal wel vol met camera's staan bij de ingang want stel dat het los gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach die neusjes zullen sowieso wel weer met hun handjes gaan wapperen daar!
Zoals is het altijd met een feestjes dichtbij/in een grote stad.
Herrie in de keuken is juist leukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vermijd alle keuken en kook programma's, daar ben ik erg principieel in.
Dominator lijkt me vet, maar ik ga niet (meer) naar Enschede voor feestje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ga jij nog naar Dominator en of Decibel Outdoor??
Ja ik zit niet in de doelgroep.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is het eerder zo dat die programma's jou vermijden Tong.
Ja, ze willen de eetlust soms wel eens verder opwekken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vermijd alle keuken en kook programma's, daar ben ik erg principieel in.
Heeft me idd jaren arbeid gekost.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze willen de eetlust soms wel een verder opwekken.
Ik snap je. Je wilt dat goddelijke figuur van je natuurlijk niet aantasten.
Beide, ga vanaf volgend jaar wel minder heb het al wel een beetje allemaal gezien. Maar ik heb gelukkig nog geen rijbewijs (beging er binnen een week wel aan) dus kan lekker slapen in de auto op de terugweg uit Enschedequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dominator lijkt me vet, maar ik ga niet (meer) naar Enschede voor feestje.
Decibel is volgens mij precies als ik in Egypte ben, anders ga zekers.
Jij?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Beide, ga vanaf volgend jaar wel minder heb het al wel een beetje allemaal gezien. Maar ik heb gelukkig nog geen rijbewijs (beging er binnen een week wel aan) dus kan lekker slapen in de auto op de terugweg uit Enschede. En tjah Lingebos gaat kruipend worden
Heb je een digitaal entreeding wat bijhoudt hoeveel mensen er naar binnen zijn gegaan ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef JaWi het volgende:
Neuzen op Defqon Franky? Dat zal toch niet.
[afbeelding]
Er zijn inmiddels 92 mensen hier.
Zal mij wat rotten. Wij komen toch wel binnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je een digitaal entreeding wat bijhoudt hoeveel mensen er naar binnen zijn gegaan ofzo
Overigens. Bier!
Ik had het over bij jou thuis nu omdat je steeds aantallen post, niet over DefQonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zal mij wat rotten. Wij komen toch wel binnen.
Vorig jaar hebben ze iig wat mensen de in elkaar getrapt daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef JaWi het volgende:
Neuzen op Defqon Franky? Dat zal toch niet.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik had het over bij jou thuis nu omdat je steeds aantallen post, niet over DefQon
En ja duh dat we binnenkomen. Desnoods zwemmen we
Joden zijn lief. Ach het is op al die feesten hetzelfdequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze iig wat mensen de in elkaar getrapt daar.
Maar zoals ik al zei, dat is hetzelfde verhaal in Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Weert!
Hij is hier ook binnen, ¤4600 terugquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
net een blauwe enveloppe op de deurmat..... ¤ 1950 krijg ik terug
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Verder over dat festival graag in Defqon.1 Festival 18-06-05 [Deel 2]
Kunnen we het hier weer hebben over eten, koken, lekkere wijven voetballen.
Hallo hee, da's wel een rondje waard!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is hier ook binnen, ¤4600 terug
* Againzender neemt nog een bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |