Herrie in de keuken is juist leukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vermijd alle keuken en kook programma's, daar ben ik erg principieel in.
Dominator lijkt me vet, maar ik ga niet (meer) naar Enschede voor feestje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ga jij nog naar Dominator en of Decibel Outdoor??
Ja ik zit niet in de doelgroep.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is het eerder zo dat die programma's jou vermijden Tong.
Ja, ze willen de eetlust soms wel eens verder opwekken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ik vermijd alle keuken en kook programma's, daar ben ik erg principieel in.
Heeft me idd jaren arbeid gekost.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze willen de eetlust soms wel een verder opwekken.
Ik snap je. Je wilt dat goddelijke figuur van je natuurlijk niet aantasten.
Beide, ga vanaf volgend jaar wel minder heb het al wel een beetje allemaal gezien. Maar ik heb gelukkig nog geen rijbewijs (beging er binnen een week wel aan) dus kan lekker slapen in de auto op de terugweg uit Enschedequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dominator lijkt me vet, maar ik ga niet (meer) naar Enschede voor feestje.
Decibel is volgens mij precies als ik in Egypte ben, anders ga zekers.
Jij?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Beide, ga vanaf volgend jaar wel minder heb het al wel een beetje allemaal gezien. Maar ik heb gelukkig nog geen rijbewijs (beging er binnen een week wel aan) dus kan lekker slapen in de auto op de terugweg uit Enschede. En tjah Lingebos gaat kruipend worden
Heb je een digitaal entreeding wat bijhoudt hoeveel mensen er naar binnen zijn gegaan ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef JaWi het volgende:
Neuzen op Defqon Franky? Dat zal toch niet.
[afbeelding]
Er zijn inmiddels 92 mensen hier.
Zal mij wat rotten. Wij komen toch wel binnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je een digitaal entreeding wat bijhoudt hoeveel mensen er naar binnen zijn gegaan ofzo
Overigens. Bier!
Ik had het over bij jou thuis nu omdat je steeds aantallen post, niet over DefQonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zal mij wat rotten. Wij komen toch wel binnen.
Vorig jaar hebben ze iig wat mensen de in elkaar getrapt daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef JaWi het volgende:
Neuzen op Defqon Franky? Dat zal toch niet.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik had het over bij jou thuis nu omdat je steeds aantallen post, niet over DefQon
En ja duh dat we binnenkomen. Desnoods zwemmen we
Joden zijn lief. Ach het is op al die feesten hetzelfdequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze iig wat mensen de in elkaar getrapt daar.
Maar zoals ik al zei, dat is hetzelfde verhaal in Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Weert!
Hij is hier ook binnen, ¤4600 terugquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
net een blauwe enveloppe op de deurmat..... ¤ 1950 krijg ik terug
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Verder over dat festival graag in Defqon.1 Festival 18-06-05 [Deel 2]
Kunnen we het hier weer hebben over eten, koken, lekkere wijven voetballen.
Hallo hee, da's wel een rondje waard!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is hier ook binnen, ¤4600 terug
* Againzender neemt nog een bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |