quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gooit een barkruk door de ruit en roept heel stoer "Rotterdam Hooligans"
quote:
Helaas...blijven proberenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo stoer als jou he?
In het Ananas topic oppFok zitten twee deelnemers. Is erg leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef appelsientje het volgende:
heb net BNN's Atletico Ananas gezien....
hahaha wat een sukkels zeg
Hé, ik ben braaf en heb gewoon legale kaartenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas maar op met wat je zegt, daluk word je de dag voor defqon van je bed gelicht door de politie
Precies!quote:
6 uur set van Rob en MC Joe en ik geloof dat Stanton en nog een andere in de vip draaidenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* FrankyMcG gaat wellicht toch naar Decibel is de zaterdag voor ik weer moet gaan arbeiden!
Wat zouden die VIP tickets inhouden?
Ik bedoelde meer VIP, als in, gratis zuipen of gratis iets....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
6 uur set van Rob en MC Joe en ik geloof dat Stanton en nog een andere in de vip draaiden
Boschenaren zie je dus niet overalquote:
O okequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het Ananas topic oppFok zitten twee deelnemers. Is erg leuk om te volgen.
neuh is vaak 1 gratis drankje + eigen bar en kluisjes geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer VIP, als in, gratis zuipen of gratis iets....
Geniaalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:48 schreef Suijk het volgende:
Hey, ik heb nou toch iets gevonden, er is een subforum waar allerlei lui allemaal hun eigen foto's posten!Lachen zeg!
Owh?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé, ik ben braaf en heb gewoon legale kaarten![]()
Die is er toch al een tijdje??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:48 schreef Suijk het volgende:
Hey, ik heb nou toch iets gevonden, er is een subforum waar allerlei lui allemaal hun eigen foto's posten!Lachen zeg!
Al jaren, maar daarvoor heette het Babes & Hunks, toen werd het opgesplitst en nu heeft het zelfs een nieuwe naam!quote:
`quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé, ik ben braaf en heb gewoon legale kaarten![]()
Grappig... en is het ook wat?? of is het een dikke drama met de users hier ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:00 schreef Suijk het volgende:
Ja ik bedoelde meer dat er ook echt ontzettend veel foto's worden geplaatst!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
`
Ik had het over hardlopen, met kakkerlakken enzo..![]()
Er komen wel eens wat foto's langs van users die het aanzien wel waard zijn jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Grappig... en is het ook wat?? of is het een dikke drama met de users hier ?
Sta ik daar met mijn illegale meukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Had ik je nog verteld, die had ik al weken geleden gekocht man, gewoon bij Ticketbox
De politie vind mij toch lief.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hou je bek manIk probeer de smeris om de tuin te leiden
Als je Ernie mee neemt zit het wel goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
De politie vind mij toch lief.
Overigens mogen we het hier niet meer hebben over Befqon van Golfer.
Zo meteen op Ned. 2 Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Is er wat leuks op tv? Ik heb nu al geen zin meer in al die mensen hier.
Dat ga ik zo ff kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo meteen op Ned. 2 Boudewijn de Groot
Iets over DefQon. Stelt golfer op prijsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, maar bedankt voor de reminderWeet je toevallig nog een domme TT?
![]()
PM enz. En nee, ik kom niet op dat hoerenmsnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Iets over DefQon. Stelt golfer op prijs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |