Voor mijn uitwisseling in het derde jaar zou het wel leuk zijn om een 7 gemiddeld te hebben, maar dan moet ik ook mijn eerste jaar in 1keer gehaald hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk is net halen oke.. Het maakt toch geen kut uit of je nou een 5.5 haalt of een 8 je krijgt het zelfde aantal punten.. En niemand zal er ooit naar vragen.
Dat is inderdaad een klote situatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemiddag.
Zit hier met een oma die niet op haar kleinszoons 1e verjaardag wil komen (komt) omdat ze dan zo nodig varen moet (ze heeft alle tijd van de wereld want) en bovendien "herinnert hij zich er later toch niks van omdat ie pas 1 wordt"
Wat een crap smoesjes uit angst om m'n pa tegen te komen zeg (zie dan 1100 km verderop zit).
Ze is gewoon elke verjaardag van wie dan ook aan het ontlopen, en dat voor redenen die niks met mij/ons te maken hebben en met gebruik van kul smoesjes.
Joh..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Domme TT.
Tsjah je moet wat hè om SCH te pesten.. Maar dit was de laatstequote:Jij maakt er een sport van of niet Rubberen Rob, en inderdaad een domme TT maar dat kan ook niet anders gezien de topicstarter
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er zoveel haat en nijd tussen je vader en moeder Digger?
Ze zijn 16 1/2e jaar gelee uit elkaar gegaan en de laatste perikekelen zijn net afgerond.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er zoveel haat en nijd tussen je vader en moeder Digger?
13 Juliquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:24 schreef PyTh het volgende:
Jij maakt er een sport van of niet Rubberen Rob, en inderdaad een domme TT maar dat kan ook niet anders gezien de topicstarter
[..]
Dat is inderdaad een klote situatie.
Wanneer wordt Glenn 1?
Wat een BS zeg.quote:
Heb je het ook met zoveel woorden gezegd of niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef DIGGER het volgende:
Lijkt mij toch ook dat je als oma iig geen geboorte, bruiloft, verjaardag (zeker de 1e) etc. wilt missen, no matter what, maar goed…..m’n ma denkt er helaas anders over.
ZEKER, ik heb er dan ook zeker 5 geopend in die 2 jaar dat ik op fok zit. Wat ben ik toch geil.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
Jij geilt er echt op om Hools aan te maken,of niet TERROR?
Sterkte Rob!
je bedoeld 5 in een 4 dagen oid?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
ZEKER, ik heb er dan ook zeker 5 geopend in die 2 jaar dat ik op fok zit. Wat ben ik toch geil.
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
Jemmig wat een kut situatie digger... lekker is dat allemaal
En die onzin dat de kleine het dan toch niet door heeft.... dat slaat echt helemaal nergens op...
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja van foto's ja...
Ik kan me nog wel dingen voor de geest halen ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Herinner jij je daadwerkelijk iets van je eerste twee levensjaren?
Gelukkig heb ik wat dat betreft de foto's nog...
Ik van mijn eerste en tweede levensjaar echt niet. Vanaf 2,5 a 3 heb ik wat flarden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel dingen voor de geest halen ja.
Het is ook niet echt veel hoor...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik van mijn eerste en tweede levensjaar echt niet. Vanaf 2,5 a 3 heb ik wat flarden.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe kwalijker het eigenlijk is...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik kan me gister niet eens herinneren
Had ik laatst nog over met een vriend. Bijna elk weekend is zo ongeveer het zelfde, zuipen, feesten etc.. ik kan afgelopen weekend en die van 5 jaar terug niet eens uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik kan me gister niet eens herinneren
Dan is er in ieder geval niets raars gebeurdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Had ik laatst nog over met een vriend. Bijna elk weekend is zo ongeveer het zelfde, zuipen, feesten etc.. ik kan afgelopen weekend en die van 5 jaar terug niet eens uit elkaar houden.
Ach ja, wat is raar?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval niets raars gebeurd
t Kan mij niet raar genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |