Lolquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:54 schreef JaWi het volgende:
Banaan spoort zelf niet, die vind Star Wars leuk!
Zaterdag ga ik hem mee naar binnen smokkelen bij Defqon en aan de coke zetten.
Zeg moet jij trouwens niet naar je opa en oma gaan ?quote:
Die zitten buiten en daar heb ik geen trek inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg moet jij trouwens niet naar je opa en oma gaan ?![]()
Geestelijk zijn we beide 13quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geestelijk?![]()
Zijn er nog kaarten voor Defqon trouwens?
En dat is toch niet over een 3 meter hoog hek met dubele stekels heen klimmen eh..quote:
Dit mailtje had ik gisteren ook al in Hools geplaatst.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:33 schreef StarGazer het volgende:
He hallo,
"Ik heb je maar uit mijn lijst gehaald want ik weet niet je bent. Mocht ik in je lijst staan, zou je me dan willen verwijderen.
Mijn MSN email is phantm@hotmail.com. Ben je wel een bekende of heb je me ooit om iets gevraagt? laat me het dan ff weten.
Sorrie voor het ongemak, maar ik heb zo veel mensen in mn msn lijsten dat ik niet meer weet wie wie is en daarom bericht ik je.
Kan het zijn dat we elkaar op een chatbox van TMF hebben ontmoet of dat je op mijn website bent geweest?? misschien. ...
Mocht je het echt niet weten, nogmaals sorrie voor het ongemak.
Mvg,
Peter
Mijn Website"
Wtf ? Ken heel die gast niet![]()
Gisteren marketcontext gehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt nog een oranje breezer voor Pfaf en Stargazer neerzet
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Profiel:
naam: PfaFeLI3ntje
geslacht: v
leeftijd: 14 jaartjuuhhss alweer
hobby's: Vlieft worduuhh op TMF-ch4t-HunKs!!~! (K)(K)
opmerkingen: Luv ya Alll!!!! (K)(L)
hahaha die is echt te erg gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Profiel:
naam: PfaFeLI3ntje
geslacht: v
leeftijd: 14 jaartjuuhhss alweer
hobby's: Vlieft worduuhh op TMF-ch4t-HunKs!!~! (K)(K)
opmerkingen: Luv ya Alll!!!! (K)(L)
Nope. Finance & Accounting.quote:
DoE DaN DiE GrOeNE MaNGzzZ, DiE Is VeEL LeKkUHhrrDuRRRquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt nog een oranje breezer voor Pfaf en Stargazer neerzet
M'n hele MSN-lijst vol geile pubers.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:43 schreef Suijk het volgende:
Pfaf de chatslet!
Finance & Accounting in trimester 3quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. Finance & Accounting.
Vrijdag Business Plan, dinsdag Behavorial Science en volgende week vrijdag Macroeconomics.
Jij al tentamens gehad?
Flink aan het cammen dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
M'n hele MSN-lijst vol geile pubers. [afbeelding]
Jaquote:
Ja, telt voor 20% mee. Waarschijnlijk om free riders eruit te halen denk ik. Maar moeilijk zal het niet zijn.quote:Een apart tentamen voor Business Plan
Corporate Financequote:Ik ben op de helft, zaterdag had ik Corporate Finance en gisteren HRM
quote:
Masturberende jongetjes, die ik vervolgens weer naar SCH doorstuur. En hij naar ene Maikel Djekson ofzo. Lekker netwerken.
F&A in trimester 2quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja. Wanneer krijg je dat bij BA dan?
[..]
Ja, telt voor 20% mee. Waarschijnlijk om free riders eruit te halen denk ik. Maar moeilijk zal het niet zijn.
[..]
Corporate Finance. Beiden gehaald?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding] Masturberende jongetjes, die ik vervolgens weer naar SCH doorstuur. En hij naar ene Maikel Djekson ofzo. Lekker netwerken.
Ah ok.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:55 schreef Vom het volgende:
[..]
F&A in trimester 2
Op zich wel logisch ja dan zo'n tentamen te doen voor BP ja, bij ons moesten we presenteren, werden de free-riders er ook wel zo uitgepikt
En ik weet niet of ik die tentamens gehaald heb, ik kijk ze nooit na
Weet ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga eens dood![]()
En je kan nog zakken hoor
Daarom, alleen in je masterfase is het wel handig als je er wat bovenuit steektquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk is net halen oke.. Het maakt toch geen kut uit of je nou een 5.5 haalt of een 8 je krijgt het zelfde aantal punten.. En niemand zal er ooit naar vragen.
Als je snel bent Rubberen Robquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dat is toch niet over een 3 meter hoog hek met dubele stekels heen klimmen eh..
Mail me anders even... Ik wil ook defqonnen. [afbeelding]
Mwa, ik haalde een tentamen liever ruim dan dat ik het laagst mogelijke punt haal om je studiepunten te krijgen. Het gaf bij mij in ieder geval een beter gevoel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk is net halen oke.. Het maakt toch geen kut uit of je nou een 5.5 haalt of een 8 je krijgt het zelfde aantal punten.. En niemand zal er ooit naar vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |