hahaha die is echt te erg gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Profiel:
naam: PfaFeLI3ntje
geslacht: v
leeftijd: 14 jaartjuuhhss alweer
hobby's: Vlieft worduuhh op TMF-ch4t-HunKs!!~! (K)(K)
opmerkingen: Luv ya Alll!!!! (K)(L)
Nope. Finance & Accounting.quote:
DoE DaN DiE GrOeNE MaNGzzZ, DiE Is VeEL LeKkUHhrrDuRRRquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt nog een oranje breezer voor Pfaf en Stargazer neerzet
M'n hele MSN-lijst vol geile pubers.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:43 schreef Suijk het volgende:
Pfaf de chatslet!
Finance & Accounting in trimester 3quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. Finance & Accounting.
Vrijdag Business Plan, dinsdag Behavorial Science en volgende week vrijdag Macroeconomics.
Jij al tentamens gehad?
Flink aan het cammen dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
M'n hele MSN-lijst vol geile pubers. [afbeelding]
Jaquote:
Ja, telt voor 20% mee. Waarschijnlijk om free riders eruit te halen denk ik. Maar moeilijk zal het niet zijn.quote:Een apart tentamen voor Business Plan
Corporate Financequote:Ik ben op de helft, zaterdag had ik Corporate Finance en gisteren HRM
quote:
Masturberende jongetjes, die ik vervolgens weer naar SCH doorstuur. En hij naar ene Maikel Djekson ofzo. Lekker netwerken.
F&A in trimester 2quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja. Wanneer krijg je dat bij BA dan?
[..]
Ja, telt voor 20% mee. Waarschijnlijk om free riders eruit te halen denk ik. Maar moeilijk zal het niet zijn.
[..]
Corporate Finance. Beiden gehaald?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding] Masturberende jongetjes, die ik vervolgens weer naar SCH doorstuur. En hij naar ene Maikel Djekson ofzo. Lekker netwerken.
Ah ok.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:55 schreef Vom het volgende:
[..]
F&A in trimester 2
Op zich wel logisch ja dan zo'n tentamen te doen voor BP ja, bij ons moesten we presenteren, werden de free-riders er ook wel zo uitgepikt
En ik weet niet of ik die tentamens gehaald heb, ik kijk ze nooit na
Weet ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga eens dood![]()
En je kan nog zakken hoor
Daarom, alleen in je masterfase is het wel handig als je er wat bovenuit steektquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk is net halen oke.. Het maakt toch geen kut uit of je nou een 5.5 haalt of een 8 je krijgt het zelfde aantal punten.. En niemand zal er ooit naar vragen.
Als je snel bent Rubberen Robquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dat is toch niet over een 3 meter hoog hek met dubele stekels heen klimmen eh..
Mail me anders even... Ik wil ook defqonnen. [afbeelding]
Mwa, ik haalde een tentamen liever ruim dan dat ik het laagst mogelijke punt haal om je studiepunten te krijgen. Het gaf bij mij in ieder geval een beter gevoel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk is net halen oke.. Het maakt toch geen kut uit of je nou een 5.5 haalt of een 8 je krijgt het zelfde aantal punten.. En niemand zal er ooit naar vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |